Το όνομα του Ελβετού Tom Luthi μπήκε στη ζωή μας το 2003 όπου συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα του παγκόσμιου πρωταθλήματος GP στην κατηγορία των 125cc. Από τότε έως σήμερα έχει 311 συμμετοχές, με 65 βάθρα εν των οποίων τα 53 στην Moto2 να αποτελούν ρεκόρ για την κατηγορία και φυσικά έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα του 2005 στα GP125. Το 2018 πέρασε στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP με την EG 0,0 Marc VDS αλλά επέστρεψε το 2019 στη Moto2 και μάλιστα ανέβηκε οκτώ φορές στο βάθρο και πήρε μία νίκη στο Αμερικάνικο GP.
Από την επόμενη χρονιά, ο 34 ετών Tom Luthi ως μάνατζερ στην PrüstelGP θα έχει το ρόλο εκπαιδευτή και μέντορα για τους νέους αναβάτες από την Γερμανία, την Ελβετία και τις γύρω χώρες της γερμανόφωνης κεντρικής Ευρώπης που στοχεύουν στη συμμετοχή τους στην Moto3
Fabio Quartararo – Τρίτη φορά στο χειρουργείο για το δεξί του χέρι
Η εγχείρηση στέφθηκε με επιτυχία - Ξεκούραση τώρα και επάνοδο το 2025
Από το
motomag
25/11/2024
Ο Fabio, υποβλήθηκε για τρίτη φορά σε εγχείρηση στο δεξί του χέρι μέσα σε τρία χρόνια, πάσχοντας από το σύνδρομο διαμερίσματος αντιβραχίου, με στόχο να λύσει οριστικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 αποφάσισε να μην περιμένει άλλο για να επιλύσει το πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί στο δεξί του χέρι από το 2019, σχετικά με το σύνδρομο διαμερίσματος αντιβραχίου ή “arm pump” όπως είναι πιο γνωστό. Ο Quartararo προχώρησε στην πραγματοποίηση της επέμβασης αμέσως μετά από τις δοκιμές που εξελίχθηκαν στην Barcelona.
Ουσιαστικά, ο πόνος έρχεται στους μύες του αντιβραχίου που πρήζονται και δεν παίρνουν επαρκή ποσότητα οξυγόνου και το εγκλωβίζουν πάνω σε μια λεπτή μεμβράνη, γνωστή και ως περιτονία.
Οι δύο προηγούμενες χειρουργικές επεμβάσεις στο ίδιο σημείο δεν κατάφεραν να επιλύσουν οριστικά το πρόβλημα για τον Γάλλο, το οποίο επανεμφανίστηκε το 2024, επηρεάζοντας την απόδοσή του. Παρά τα εμπόδια, ο Quartararo έδειξε ενθαρρυντικά σημάδια κατά την τελευταία δοκιμασία της χρονιάς στη Βαρκελώνη.
Η αρχή για το 2025 έγινε με το test στην Barcelona, δίνοντας αισιόδοξα μηνύματα ότι θα επακολουθήσει ένα έτος ανασυγκρότησης και κάλυψης της διαφοράς που έχουν αφήσει Yamaha και Fabio, εκτός βάθρων. Η Yamaha, η οποία συνάπτει συνεργασία με την Pramac, πρέπει να επιλύσει και τεχνικά ζητήματα στο M1, για να βρεθούν αναβάτης και μοτοσυκλέτα, πάλι σε θέσεις κοντά στο βάθρο ή και πάνω σε αυτό.
Τώρα ο αναβάτης της Monster Energy Yamaha MotoGP θα κάτσει να ξεκουραστεί για μερικές ημέρες, μαζεύοντας δυνάμεις για την αγωνιστική σεζόν του 2025 και έπειτα θα επιστρέψει στις προπονήσεις, μέχρι τα επόμενα επίσημα δοκιμαστικά και τον πρώτο αγώναν στο Qatar.