Ο Andrea Dovizioso σταματά να αγωνίζεται στα MotoGP

Δήλωσε συμφιλιωμένος με την απόφαση αυτή
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/7/2022

Πιστός στην υπόσχεση που είχε δώσει πρώτα στον εαυτό του και έπειτα ως φιλική προειδοποίηση προς όλους τους οπαδούς και φίλους του αθλήματος που τον ακολουθούν, πως θα σταματήσει την ενεργό αγωνιστική δράση όταν δεν θα είναι πλέον ανταγωνιστικός, ο Dovizioso πήρε την απόφαση να τερματίσει την ενεργό αγωνιστική δράση στα MotoGP στο τέλος αυτής της σεζόν.

Στην μεταγραφική περίοδο που διανύουμε, την λεγόμενη “silly season” ο Dovizioso έχει απασχολήσει λιγότερο την επικαιρότητα από εκείνο που θα έπρεπε για να μην αρχίσουν όλοι να περιμένουν πως αυτή είναι η τελευταία του σεζόν στους αγώνες.

Η απόφασή του λοιπόν, γνωρίζοντας και την ανοικτή υπόσχεση που είχε αφήσει, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Είναι επίσης τελείως διαφορετικό το περιβάλλον τώρα, από την προηγούμενη διακοπή του για ένα διάστημα το 2021, όταν είχε ανακοινώσει πως θέλει να επιστρέψει με μία όμως καλή ομάδα και ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα.

Είχε προηγηθεί η απόρριψη πρότασης της Aprilia για την δορυφορική Yamaha με την οποία φέτος αγωνίζεται. Από πλευράς ανταγωνιστικότητας μοτοσυκλετών όπου και οι δύο αναβάτες της Aprilia τα καταφέρνουν καλύτερα έναντι των υπολοίπων της Yamaha εκτός του Quartararo που πάει ολοταχώς για το πρωτάθλημα, και με δεδομένο πως υπάρχει δήλωση της Yamaha με την οποία ζητά συγνώμη στον Dovizioso για την απόδοση της ομάδας σε έναν συγκεκριμένο αγώνα, θα μπορούσε να πει κανείς πως ίσως να ήταν διαφορετικά τα πράγματα για τον Dovizioso τώρα, αν είχε αποφασίσει αλλιώς το 2021.

Ο Dovizioso όμως είχε ήδη αγωνιστεί με Yamaha στο παρελθόν, είχε πριν και έχει και τώρα, σκεφτεί αρκετά κάθε του απόφαση, οπότε χρειάζεται κάποιος κάτι πολύ παραπάνω ως πληροφορία από τα παραπάνω γεγονότα, πριν αφήσει σχόλιο «…αν είχε πάει στην Aprilia».

Ο 36χρονος Ιταλός αλλάζει και τα στατιστικά των MotoGP με την αποχώρησή του γιατί πλέον ο Aleix Espargaro θα είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία ενώ μαζί με τον Marc Marquez, με δεδομένο πως θα επιστρέψει και αυτός, λιγοστεύουν πλέον και οι αναβάτες που έχουν εμπειρία με δίχρονες μοτοσυκλέτες σε MotoGP αγώνες.

Ο Dovizioso έχει αγωνιστεί στο ιταλικό πρωτάθλημα motocross και δεν αποκλείεται και να επιστρέψει σε αυτό, για λίγο καιρό, ενώ σίγουρη πρέπει να θεωρείται η συμμετοχή του στα MotoGP με κάποια άλλη μορφή συνεργασίας, εκτός της ενεργούς αγωνιστικής.

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες