Θα είναι μία δύσκολη εκκίνηση η αυριανή. Οι τρεις πιο επιθετικοί αναβάτες είναι στην πρώτη σειρά, οι δύο δεν έχουν τίποτα να χάσουν, ο ένας ποντάρει τον τίτλο αν πέσει. Για αυτό και φυσικά θα φροντίσει να μην ρισκάρει, από την άλλη μιλάμε για τον Marquez που μέσα στους στόχους του είναι και τα στατιστικά καριέρας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει νίκη που να μην την κυνηγήσει… Ο Marquez ήταν εξαιρετικός σήμερα, παρά την δεύτερη πτώση του στην Valencia και την 27η αυτής της σεζόν, που τον εξαγρίωσε αν και δεν ήταν απαραίτητο, καθώς επίσης η στατιστική της σεζόν, δείχνει πως όταν πέφτει δύο φορές έχει καλή επίδοση στον αγώνα… Κατέβασε τον χρόνο για πρώτη φορά στο 1:29 για αυτό το τριήμερο, που αν και ήταν κοντά στο 1:30 δεν έπαυε να είναι καλύτερο με διαφορά και μάλιστα σημαντική από τον δεύτερο διεκδικητή του τίτλου, τον Dovizioso.
Αμέσως μετά τον ταχύτερο χρόνο από όλους, και το μοναδικό 1:29 μέχρι στιγμής στην Valencia, ο Marquez σημείωσε την σημερινή πτώση, ξαναβγαίνοντας όμως στην εκπνοή του χρόνου, για να ολοκληρώσει την προσπάθειά του. Ο Lorenzo έδειξε πως θα μπορούσε να τον ανακόψει, αλλά την στιγμή ακριβώς που ο Marquez έκανε τον καλύτερο χρόνο, ο Lorenzo θα σημείωνε πτώση με πολλά χιλιόμετρα από την οποία σηκώθηκε εντυπωσιακά. Κουτρουβαλώντας ακόμα στην αμμοπαγίδα, έβαλε το ένα πόδι κάτω και σηκώθηκε τρέχοντας αμέσως στα pit, δίνοντας κυριολεκτική ερμηνεία στην φράση, «σηκώθηκε τρέχοντας». Ο Marquez εκείνη την στιγμή ήταν ήδη εμπρός με 1:30 και θα περνούσε την γραμμή κάνοντας το 1:29, όμως ο Lorenzo είχε ολοκληρώσει το πρώτο μισό της πίστας ταχύτερα και στο τελευταίο τα πήγαινε χειρότερα, ακολουθώντας όμως σε κοντινή απόσταση.
Ο Johann Zarco οδηγούσε πίσω από τον Dovizioso αλλά σε καλύτερο χρόνο, καταφέρνοντας τελικά την δεύτερη θέση, με τον Iannone να κερδίσει επάξια την τρίτη, έπειτα από την χθεσινή εντυπωσιακή του πτώση. Τον Lorenzo - που μετά την πτώση κράτησε την τέταρτη θέση, ακολούθησε ο Pedrosa, όμως τα εύσημα ανήκουν στον Pirro που πήρε την 6η θέση! Ο αναβάτης εξέλιξης της Ducati δίνει άλλο νόημα στις “wildcard” συμμετοχές, καθώς έδειξε να μπορεί να κυνηγήσει ακόμα και το βάθρο, αφήνοντας τον Rossi στην έβδομη θέση. Ο Rossi κατάφερε να αναστρέψει την κακή εικόνα των Yamaha την Παρασκευή, βρίσκοντας τις κατάλληλες ρυθμίσεις και έχοντας μία καλύτερη ημέρα συνολικά, την στιγμή που ο Vinales έμεινε στην τρίτη θέση της Q1, χωρίς να καταφέρει να πάρει το εισιτήριο για την Q2. Είχε μία έξοδο χωρίς πτώση στην Q1 και μπόλικο εκνευρισμό που εξωτερίκευε με χειρονομίες, για την απόδοση κατά την διάρκεια των δοκιμών για την κατάταξη. Η επιλογή ελαστικών ήταν λάθος για τον Vinales, που ωστόσο ακόμα κι όταν άλλαξε τη μεσαία γόμα με την μαλακή, πάλι δεν κατάφερε να πάρει το εισιτήριο της Q2…
Πίσω από τον Rossi ο πολύπαθος σήμερα Aleix Espargaro που γέμισε το εξοδολόγιο της ομάδας με ανταλλακτικά από τις πτώσεις και ένατος τελικά ο Dovizioso. Αυτή θα είναι η σειρά εκκίνησης για μία από τις πιο σημαντικές εκκινήσεις της καριέρας του. Αύριο χρειάζεται δύο πράγματα, αλάθητη οδήγηση στο όριο και μπόλικη τύχη. Χωρίς το ένα από τα δύο, δεν θα μπορέσει να πάρει το πρωτάθλημα, στην καλύτερη φάση της καριέρας του.
Πτώσεις σήμερα σημείωσαν και ο Crutchlow, ενώ ρεκόρ εξόδων σε ανταλλακτικά έκανε η EG 0,0 Marc VDS από τις πτώσεις του Tito Rabat..
Εκκίνηση αύριο για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, για τον αγώνα που θα αναδείξει και τον νέο Παγκόσμιο Πρωταθλητή…
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Q2:
ΘΕΣΗ | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΜΟΤΟ | ΧΡΟΝΟΣ | Διαφ. 1ος | Προηγ. |
---|---|---|---|---|---|
1 | Marc MARQUEZ | Honda | 1'29.897 | ||
2 | Johann ZARCO | Yamaha | 1'30.246 | 0.349 | 0.349 |
3 | Andrea IANNONE | Suzuki | 1'30.399 | 0.502 | 0.153 |
4 | Jorge LORENZO | Ducati | 1'30.460 | 0.563 | 0.061 |
5 | Dani PEDROSA | Honda | 1'30.589 | 0.692 | 0.129 |
6 | Michele PIRRO | Ducati | 1'30.764 | 0.867 | 0.175 |
7 | Valentino ROSSI | Yamaha | 1'30.848 | 0.951 | 0.084 |
8 | Aleix ESPARGARO | Aprilia | 1'30.857 | 0.960 | 0.009 |
9 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati | 1'30.961 | 1.064 | 0.104 |
10 | Alex RINS | Suzuki | 1'30.972 | 1.075 | 0.011 |
11 | Pol ESPARGARO | KTM | 1'31.044 | 1.147 | 0.072 |
12 | Jack MILLER | Honda | 1'31.190 | 1.293 | 0.146 |
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Q1: | |||||
Q2 | Pol ESPARGARO | KTM | 1'30.893 | ||
Q2 | Aleix ESPARGARO | Aprilia | 1'30.913 | 0.020 | 0.020 |
13 | Maverick VIÑALES | Yamaha | 1'31.030 | 0.137 | 0.117 |
14 | Tito RABAT | Honda | 1'31.197 | 0.304 | 0.167 |
15 | Danilo PETRUCCI | Ducati | 1'31.216 | 0.323 | 0.019 |
16 | Cal CRUTCHLOW | Honda | 1'31.297 | 0.404 | 0.081 |
17 | Bradley SMITH | KTM | 1'31.300 | 0.407 | 0.003 |
18 | Karel ABRAHAM | Ducati | 1'31.325 | 0.432 | 0.025 |
19 | Mika KALLIO | KTM | 1'31.361 | 0.468 | 0.036 |
20 | Hector BARBERA | Ducati | 1'31.487 | 0.594 | 0.126 |
21 | Alvaro BAUTISTA | Ducati | 1'31.578 | 0.685 | 0.091 |
22 | Scott REDDING | Ducati | 1'31.625 | 0.732 | 0.047 |
23 | Loris BAZ | Ducati | 1'31.775 | 0.882 | 0.150 |
24 | Sam LOWES | Aprilia | 1'31.816 | 0.923 | 0.041 |
5 | Michael VAN DER MARK | Yamaha | 1'32.504 | 1.611 | 0.688 |