Μόλις ολοκληρώθηκε ένα από τα πιο έντονα τριήμερα για τα MotoGP ανάμεσα σε κάθε προηγούμενη δοκιμαστική περίοδο, με τις ομάδες να καλούνται να εξετάσουν μία μεγάλη σειρά από παραμέτρους σε ξέφρενους ρυθμούς.
Τα πάντα ήταν λίγο-πολύ ρευστά. Η πίστα καινούρια, τα ελαστικά επίσης αφού δεν ήταν βέβαιο τι ταιριάζει στην δύσκολη και θερμή Ταϊλάνδη, κι όλα αυτά επιπρόσθετα στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών που πρέπει να προχωρήσει ακάθεκτη πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Qatar. Γι’ αυτό τον λόγο ο αναβρασμός στα pit ήταν ιδιαίτερα έντονος και οι ομάδες δοκίμαζαν κι έψαχναν σε έναν διαρκή πυρετό, βλέποντας παντού πρόσωπα σμιλεμένα από την οξυδέρκεια που απαιτούσε κάθε μικρή στιγμή. Η εικόνα που μας μεταφέρεται από μέσα, είναι εκείνη ενός στρατοπέδου που έχει ηχήσει ο συναγερμός κι άπαντες βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα, με μόνη διαφορά πως απουσίαζαν οι σειρήνες…
Marquez: «Μετά από τόσες δοκιμές, είμαι έτοιμος για τους αγώνες»
Ίσως εκείνο που δίνει καλύτερα την εικόνα είναι πως ήδη από την Παρασκευή, ο Rossi ανακάλεσε μία πρόσφατη δήλωσή του, που αποκαλούσε την πίστα του Buriram βαρετή: «Είναι εύκολη πίστα, την είχα δοκιμάσει το ’15 με τον Lorenzo και τον Pol Espargaro και την θυμόμουν παρόμοια με την Αυστρία, στην πράξη είναι λίγο πιο κοντά με την Αργεντινή, έχει ωραίες στροφές, κι ενώ δεν απαιτεί καμία ιδιαίτερη τεχνική, δεν την λες βαρετή».
Θα ήταν βέβαια λιγάκι οξύμωρο να την αποκαλεί βαρετή, εν μέσω ενός τέτοιου αναβρασμού και τον ίδιο να δυσκολεύεται αρκετά να βρει τις σωστές ρυθμίσεις, έχοντας ολοκληρώσει όγδοος την Παρασκευή. Η πρώτη ημέρα των δοκιμών ήταν καθοριστική και για την ίδια την πίστα, καθώς η πιο κοντινή διοργάνωση ήταν των WSBK, και τα MotoGP έχουν φυσικά τεράστιες ανάγκες συντονισμού, δοκιμάζοντας παράλληλα και την τηλεοπτική μετάδοση για αργότερα μέσα στην σεζόν. Έτσι το Σάββατο ήρθε με ορισμένες αλλαγές να προγραμματίζονται ακόμα και για την ίδια την πίστα, καθώς πολλοί αναβάτες ζήτησαν αλλαγή στην είσοδο και την έξοδο των pit.. κι αυτό ήταν εύκολο για την έξοδο που είχε περίσσεια τσιμέντου, η είσοδος ήταν ένα άλλο ζήτημα. Η τελική απόφαση όμως για την μορφή που θα έχει στον αγώνα, μετά κι από τις σημερινές αλλαγές, θα παρθεί κατά την επόμενη συνάντηση.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έφερε η Παρασκευή, ήταν τα ελαστικά. Οι ευθείες της πίστας Chang σε συνδυασμό με τις θερμοκρασίες στο Buriram, την επαρχία της Ταϊλάνδης που γειτονεύει με την Καμπότζη, έθεταν δύσκολη δοκιμασία για τα ελαστικά. Την Παρασκευή το πίσω ελαστικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν εκείνο της Αργεντινής, της Τσεχίας και των Sachsenring, και Sepang, μία απόφαση που πάρθηκε με βάση την τεχνική οδήγησης και είχε πολύ λογική προσέγγιση. Όπως είπε και ο Rossi την Παρασκευή, οδηγώντας εκεί σου θυμίζει περισσότερο την Αργεντινή, αντί για την Αυστρία που όλοι την παρομοιάζουν. Μετά όμως από το πρόβλημα που παρουσιάστηκε η επιλογή ήταν ακριβώς αυτή, να φέρουν το Σάββατο το ελαστικό που χρησιμοποιείται στο Red Bull Ring της Αυστρίας. Το θέμα ήταν πως κι εδώ η απήχηση της αλλαγής δεν ήταν καθολική, με τον Rossi να ήταν ο πρώτος που τοποθετήθηκε αντίθετα και τον Crutchlow να συμφωνεί: «είχαμε συνηθίσει να έχουμε πολύ καλή πρόσφυση σε κάποια σημεία και μέτρια σε άλλα, όχι το ακριβώς αντίθετο».
Ο Dovizioso ήρθε να υπερκαλύψει όλους τους παραπάνω, λέγοντας πως με τα ελαστικά που έφερε η Michelin δεν ήταν δυνατό να κάνεις αγώνα, και πως ο ίδιος δεν μπήκε στην διαδικασία να ψάξει ρυθμίσεις για τα συγκεκριμένα!
Με βάση αυτά γίνεται ίσως καλύτερα αντιληπτό, γιατί δεν έπαιξαν ρόλο οι χρόνοι του Σαββάτου, όσο κι αν ήταν εντυπωσιακή η απόδοση του Marquez που έσπασε πρώτος το ψυχολογικό όριο του 1.30 και ανακηρύχθηκε ταχύτερος με διαφορά. Δεν έχει ανάγκη από αναγνώριση, είναι αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους αναβάτες όλων των εποχών, απλά τέτοιοι τίτλοι δεν βοηθούν να συλληφθεί η συνολική εικόνα, που φάνηκε ξεκάθαρα σήμερα, όταν το 1.30 έσπασε κι άλλες φορές!
Ωστόσο ας παραμείνουμε λίγο ακόμα στο Σάββατο, την ημέρα που τα αεροδυναμικά βοηθήματα είχαν την τιμητική τους και όλες οι ομάδες δοκίμαζαν διαφορετικά σετ. Αυτό είναι άλλο ένα στοιχείο, ο μεγάλος βαθμός εξέλιξης που απαιτούσε η ημέρα, που δείχνει πως οι χρόνοι δεν είχαν καμία απολύτως σημασία. Σημασία είχε η εξέλιξη των αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Άλλωστε η πιο εντυπωσιακή εμφάνιση δεν πρέπει να θεωρείται εκείνη του Marquez αλλά του Μαλαισιανού Syahrin που βρήκε μία θέση –λίγο αναπάντεχα- μετά την έξοδο του Folger, στην Tech3 παρέα με τον Zarco. Ο χρόνος που έγραψε την Παρασκευή, σχεδόν δυόμισι δευτερόλεπτα πίσω από τον Crutchlow ήταν εντυπωσιακός, γιατί δείχνει πως στην πρώτη του επαφή με MotoGP μοτοσυκλέτα, μπορεί να ακολουθήσει. Και αυτό φάνηκε σήμερα, όταν ο χρόνος του έπεσε κάτω από τα δύο. Μπορούμε να το υπερτονίσουμε, λέγοντας πως ο Syahrin έφτασε σε σημείο να είναι καλύτερος και από τον Lorenzo που βρέθηκε να κρατά τα θεωρεία στην σκηνή της γενικής κατάταξης.. αλλά είπαμε οι χρόνοι μόνοι τους δεν λένε τίποτα σε τέτοιες ημέρες και το μόνο που πρέπει να βλέπεις κανείς, είναι η εργασία που πραγματοποιεί η κάθε ομάδα!
Το Σάββατο λοιπόν, όλοι έπαιζαν λίγο ή πολύ με τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ακόμα και η Ducati δοκίμασε εναλλακτικές, που έχει παρουσιάσει την αγωνιστική της μοτοσυκλέτα και δεν βρίσκεται στο στάδιο της Honda για παράδειγμα, που ακόμα ψάχνει. Ο Marquez δοκίμασε και το προηγούμενο και την νέα πρόταση, που του φάνηκε καλύτερη γιατί επιδρούσε λιγότερο στην οδήγησή του. Τώρα που έχουν κατασταλάξει σε κινητήρα, τους μένει μία ακόμα δοκιμή πριν αποφασίσουν για την τελική μορφή. Όχι βέβαια πως υπάρχει κάτι τέτοιο στους αγώνες, από την στιγμή που τα MotoGP είναι ένα τεράστιο –κι ακριβό- πεδίο δοκιμών, αλλά είναι σημαντικό να καταλήξει σε μία βάση. Κι αυτό θα γίνει μάλλον με το φαίρινγκ που δοκίμασε στην Ταϊλάνδη…
Ο Zarco από την άλλη ήταν χάρμα οφθαλμών να τον παρακολουθείς σε κάθε του έξοδο, κι ενώ καμία δεν ήταν μεγάλη, σε επίπεδο προσομοίωσης αγώνα, η σταθερότητά του ήταν εξαιρετική. Ο ίδιος ήταν πολύ ευχαριστημένος γιατί μπορεί να μην έκανε μεγάλες εξόδους αλλά βγήκε πολλές φορές με χρησιμοποιημένο ελαστικό, στο οποίο δεν διαπίστωσε ξαφνική απώλεια πρόσφυσης ή ανομοιόμορφη φθορά, πράγμα που σημαίνει πως έχει μία ισορροπημένη μοτοσυκλέτα που δουλεύει σωστά.
Οι εργοστασιακές Yamaha από την άλλη πλευρά δεν ήταν στην καλύτερή τους φάση. Υπήρχαν στιγμές τόσο για τον Vinales όσο και για τον Rossi, που σημειωνόταν πρόοδος, όχι όμως και στο σύνολο. Το αποτέλεσμα είναι να επικρατεί ένας προβληματισμός στοχεύοντας στην γνώριμη αγκαλιά του Qatar για να ολοκληρώσουν την βάση της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας για την πλέον ανταγωνιστική σεζόν που έρχεται μπροστά μας.
Ο Lorenzo βέβαια είναι σε πιο δυσμενή κατάσταση. Η Ducati έφερε ένα νέο πλαίσιο για δοκιμή που ο Dovizioso χαρακτήρισε πρακτικά ανούσιο, αφού δεν επέφερε καμία αλλαγή, ενώ εξαιτίας θερμοκρασιών και νέας πίστας, δεν ήθελε να προχωρήσει τις διαδικασίες της εξέλιξης. Ο Lorenzo όμως είχε σοβαρότατο πρόβλημα προσαρμογής, και έδειξε πως η Ducati έχει πλέον καταφέρει να προσαρμόσει την μοτοσυκλέτα επάνω του, αλλά μονάχα για συγκεκριμένες πίστες, όπως η προηγούμενη δοκιμή στην Sepang που κυριάρχησε πανηγυρικά, αλλά και πέρσι, στις λίγες καλές στιγμές που είχε. Με σκαμπανευάσματα όμως δεν κερδίζεται ο τίτλος, κι αν αυτό δεν αλλάξει, τότε θα έχουμε δύο πρόσωπα για τον Lorenzo φέτος, του ύψους και του βάθους…
Ο Zarco από σήμερα το πρωί που έκανε δυναμικές εξόδους, έδειξε πως η χθεσινή καλή ημέρα, μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη, πέφτοντας κάτω από τον χρόνο του Marquez ο οποίος μάλιστα σημείωσε μία μικρή πτώση σήμερα, που ακόμα όμως κι αν την έσωζε, δεν θα είχε κρατήσει την πρώτη θέση. Παραλίγο να μας χαρίσει άλλο ένα εκπληκτικό στιγμιότυπο, σηκώνοντας την μοτοσυκλέτα από πεσμένη στον αγκώνα του, αλλά αρκέστηκε να την αφήσει να σέρνεται επάνω του, μέχρι να σηκωθεί αμέσως μαζί τους.
Ήταν τελικά ο Pedrosa που πήρε την πρώτη θέση στους χρόνους στο Buriram, όχι όμως με ζητωκραυγές - άλλωστε δεν είναι αυτός ο τύπος του – αλλά φανερά συγκεντρωμένος στην δουλειά που έπρεπε να γίνει αυτές τις ημέρες…
Συνολικά η καλύτερη ημέρα δοκιμών για όλους ήταν η Κυριακή, πλην των Vinales και Rossi και του ολοκληρωτικά προβληματισμένου Lorenzo. Ήταν επίσης μία εξαιρετική ημέρα και για την KTM καθώς ο Mika Kallio κατάφερε να ολοκληρώσει το μακρύ τους πρόγραμμα δοκιμών. Από πλευράς ευτυχίας για τις δοκιμές που πραγματοποίησαν, πρώτη ίσως είναι η Honda που εκτός κι από την αποτύπωση στα νούμερα –που για τρίτη φορά δεν πρέπει να τους δίνουμε μεγάλη αξία- το δήλωσαν ξεκάθαρα και οι δύο αναβάτες. Ο Marquez σήμερα έκανε μία μεγάλη έξοδο αντί να προσπαθήσει να επιτεθεί σε χρόνους, ώστε να έχει την εμπειρία της διάρκειας αγώνα στην συγκεκριμένη πίστα, από την οποία έμεινε αρκετά ευχαριστημένος για την σταθερότητα στην απόδοση. Μάλιστα αυτή η μεγάλη έξοδος έγινε με το καινούριο carbon ψαλίδι, πρώτη φορά που γίνεται μία δοκιμή με τέτοια διάρκεια. Το carbon ψαλίδι είναι κάτι που εδώ και καιρό δοκιμάζει η Honda, με τον Marquez να λέει σήμερα πως κερδίζεις σε πρόσφυση όταν το ελαστικό είναι νέο αλλά αποκτάς μεγαλύτερη αστάθεια μόλις πέσει η απόδοση του ελαστικού..
Είναι βέβαια μία άλλη δήλωση του Marquez στο motogp.com που συνοψίζει το τρελό αυτό τριήμερο και φαίνεται να εκφράζει τους πάντες, από τους αναβάτες μέχρι τους μηχανικούς: «Μετά από τόσες δοκιμές, είμαι έτοιμος για τους αγώνες»!
Οι ομάδες βέβαια συγκεντρώνονται στον επόμενο σταθμό που είναι το Qatar, αφήνοντας πίσω τους την Ταϊλάνδη που τους χάρισε κούραση, αλλά και μία θετική εντύπωση από τον κόσμο που γέμισε την πίστα, πληρώνοντας για να δει τις δοκιμές. Οι ασιατικές αυτές χώρες, χτίζουν τώρα την μοτοσυκλετιστική τους κουλτούρα και η δυναμική τους είναι τεράστια, θα αποτελέσουν σίγουρα έναν μεγάλο σταθμό στην πορεία των MotoGP, κι εμείς βλέπουμε μονάχα το πρώτο βήμα…
Χρόνοι Κυριακής - 18/02/2018
Θέση | Αναβάτης | Ομάδα | Ταχύτερος Χρόνος | Διαφ. | Διαφ. Προηγ. | Γύροι |
1 | PEDROSA, Dani | Repsol Honda Team | 1:29.781 | 77 / 78 | ||
2 | ZARCO, Johann | Monster Yamaha Tech 3 | 1:29.867 | 0.086 | 0.086 | 44 / 47 |
3 | CRUTCHLOW, Cal | LCR Honda CASTROL | 1:30.064 | 0.283 | 0.197 | 50 / 81 |
4 | MARQUEZ, Marc | Repsol Honda Team | 1:30.143 | 0.362 | 0.079 | 27 / 96 |
5 | RINS, Alex | Team SUZUKI ECSTAR | 1:30.178 | 0.397 | 0.035 | 15 / 66 |
6 | MILLER, Jack | Alma Pramac Racing | 1:30.190 | 0.409 | 0.012 | 17 / 50 |
7 | DOVIZIOSO, Andrea | Ducati Team | 1:30.192 | 0.411 | 0.002 | 52 / 58 |
8 | NAKAGAMI, Takaaki | LCR Honda IDEMITSU | 1:30.456 | 0.675 | 0.264 | 60 / 78 |
9 | RABAT, Tito | Reale Avintia Racing | 1:30.476 | 0.695 | 0.020 | 42 / 52 |
10 | ROSSI, Valentino | Movistar Yamaha MotoGP | 1:30.511 | 0.730 | 0.035 | 69 / 70 |
11 | PETRUCCI, Danilo | Alma Pramac Racing | 1:30.573 | 0.792 | 0.062 | 11 / 43 |
12 | VIÑALES, Maverick | Movistar Yamaha MotoGP | 1:30.590 | 0.809 | 0.017 | 66 / 69 |
13 | MORBIDELLI, Franco | EG 0,0 Marc VDS | 1:30.648 | 0.867 | 0.058 | 69 / 71 |
14 | ESPARGARO, Aleix | Aprilia Racing Team Gresini | 1:30.701 | 0.920 | 0.053 | 64 / 65 |
15 | IANNONE, Andrea | Team SUZUKI ECSTAR | 1:30.718 | 0.937 | 0.017 | 19 / 78 |
16 | SMITH, Bradley | Red Bull KTM Factory Racing | 1:30.921 | 1.140 | 0.203 | 56 / 71 |
17 | KALLIO, Mika | Red Bull KTM Factory Racing | 1:31.169 | 1.388 | 0.248 | 54 / 84 |
18 | REDDING, Scott | Aprilia Racing Team Gresini | 1:31.311 | 1.530 | 0.142 | 8 / 63 |
19 | LUTHI, Thomas | EG 0,0 Marc VDS | 1:31.354 | 1.573 | 0.043 | 71 / 81 |
20 | BAUTISTA, Alvaro | Ángel Nieto Team | 1:31.486 | 1.705 | 0.132 | 36 / 37 |
21 | SYAHRIN, Hafizh | Monster Yamaha Tech 3 | 1:31.537 | 1.756 | 0.051 | 46 / 47 |
22 | LORENZO, Jorge | Ducati Team | 1:31.627 | 1.846 | 0.090 | 14 / 68 |
23 | SIMEON, Xavier | Reale Avintia Racing | 1:32.019 | 2.238 | 0.392 | 21 / 51 |
24 | ABRAHAM, Karel | Ángel Nieto Team | 1:32.024 | 2.243 | 0.005 | 18 / 38 |
Θέση | Αναβάτης | Ομάδα | Ταχύτερος Χρόνος | Διαφ. | Διαφ. Προηγ. | Γύροι |
1 | MARQUEZ, Marc | Repsol Honda Team | 1:29.969 | 91 / 97 | ||
2 | PEDROSA, Dani | Repsol Honda Team | 1:30.127 | 0.158 | 0.158 | 39 / 71 |
3 | MILLER, Jack | Alma Pramac Racing | 1:30.185 | 0.216 | 0.058 | 64 / 69 |
4 | VIÑALES, Maverick | Movistar Yamaha MotoGP | 1:30.274 | 0.305 | 0.089 | 84 / 90 |
5 | ZARCO, Johann | Monster Yamaha Tech 3 | 1:30.360 | 0.391 | 0.086 | 53 / 60 |
6 | PETRUCCI, Danilo | Alma Pramac Racing | 1:30.367 | 0.398 | 0.007 | 31 / 75 |
7 | RINS, Alex | Team SUZUKI ECSTAR | 1:30.446 | 0.477 | 0.079 | 55 / 56 |
8 | CRUTCHLOW, Cal | LCR Honda CASTROL | 1:30.490 | 0.521 | 0.044 | 75 / 85 |
9 | DOVIZIOSO, Andrea | Ducati Team | 1:30.494 | 0.525 | 0.004 | 26 / 78 |
10 | LORENZO, Jorge | Ducati Team | 1:30.729 | 0.760 | 0.235 | 22 / 57 |
11 | IANNONE, Andrea | Team SUZUKI ECSTAR | 1:30.775 | 0.806 | 0.046 | 27 / 76 |
12 | RABAT, Tito | Reale Avintia Racing | 1:30.855 | 0.886 | 0.080 | 65 / 69 |
13 | BAUTISTA, Alvaro | Ángel Nieto Team | 1:30.883 | 0.914 | 0.028 | 83 / 89 |
14 | ROSSI, Valentino | Movistar Yamaha MotoGP | 1:30.888 | 0.919 | 0.005 | 22 / 65 |
15 | NAKAGAMI, Takaaki | LCR Honda IDEMITSU | 1:30.901 | 0.932 | 0.013 | 78 / 83 |
16 | SMITH, Bradley | Red Bull KTM Factory Racing | 1:31.113 | 1.144 | 0.212 | 38 / 79 |
17 | ESPARGARO, Aleix | Aprilia Racing Team Gresini | 1:31.130 | 1.161 | 0.017 | 18 / 65 |
18 | MORBIDELLI, Franco | EG 0,0 Marc VDS | 1:31.185 | 1.216 | 0.055 | 47 / 68 |
19 | KALLIO, Mika | Red Bull KTM Factory Racing | 1:31.598 | 1.629 | 0.413 | 95 / 99 |
20 | REDDING, Scott | Aprilia Racing Team Gresini | 1:31.637 | 1.668 | 0.039 | 20 / 67 |
21 | ABRAHAM, Karel | Ángel Nieto Team | 1:31.661 | 1.692 | 0.024 | 68 / 72 |
22 | LUTHI, Thomas | EG 0,0 Marc VDS | 1:31.994 | 2.025 | 0.333 | 36 / 71 |
23 | SYAHRIN, Hafizh | Monster Yamaha Tech 3 | 1:31.998 | 2.029 | 0.004 | 37 / 49 |
24 | SIMEON, Xavier | Reale Avintia Racing | 1:32.267 | 2.298 | 0.269 | 55 / 60 |
Θέση | Ανάβατης | Ομάδα | Ταχύτερος Χρόνος | Διαφ. | Διαφ.Προηγ. | Γύροι |
1 | CRUTCHLOW, Cal | LCR Honda CASTROL | 1:30.797 | 57 / 70 | ||
2 | RINS, Alex | Team SUZUKI ECSTAR | 1:30.809 | 0.012 | 0.012 | 66 / 70 |
3 | MARQUEZ, Marc | Repsol Honda Team | 1:30.912 | 0.115 | 0.103 | 30 / 78 |
4 | DOVIZIOSO, Andrea | Ducati Team | 1:30.945 | 0.148 | 0.033 | 30 / 60 |
5 | PEDROSA, Dani | Repsol Honda Team | 1:30.960 | 0.163 | 0.015 | 70 / 75 |
6 | PETRUCCI, Danilo | Alma Pramac Racing | 1:31.003 | 0.206 | 0.043 | 70 / 74 |
7 | MILLER, Jack | Alma Pramac Racing | 1:31.044 | 0.247 | 0.041 | 78 / 83 |
8 | ROSSI, Valentino | Movistar Yamaha MotoGP | 1:31.189 | 0.392 | 0.145 | 68 / 74 |
9 | IANNONE, Andrea | Team SUZUKI ECSTAR | 1:31.235 | 0.438 | 0.046 | 70 / 78 |
10 | LORENZO, Jorge | Ducati Team | 1:31.246 | 0.449 | 0.011 | 60 / 64 |
11 | VIÑALES, Maverick | Movistar Yamaha MotoGP | 1:31.294 | 0.497 | 0.048 | 67 / 70 |
12 | ZARCO, Johann | Monster Yamaha Tech 3 | 1:31.305 | 0.508 | 0.011 | 35 / 67 |
13 | RABAT, Tito | Reale Avintia Racing | 1:31.523 | 0.726 | 0.218 | 70 / 85 |
14 | BAUTISTA, Alvaro | Ángel Nieto Team | 1:31.525 | 0.728 | 0.002 | 76 / 84 |
15 | ESPARGARO, Aleix | Aprilia Racing Team Gresini | 1:31.662 | 0.865 | 0.137 | 57 / 62 |
16 | REDDING, Scott | Aprilia Racing Team Gresini | 1:31.685 | 0.888 | 0.023 | 55 / 59 |
17 | NAKAGAMI, Takaaki | LCR Honda IDEMITSU | 1:31.692 | 0.895 | 0.007 | 55 / 87 |
18 | ABRAHAM, Karel | Ángel Nieto Team | 1:31.698 | 0.901 | 0.006 | 75 / 82 |
19 | MORBIDELLI, Franco | EG 0,0 Marc VDS | 1:31.729 | 0.932 | 0.031 | 67 / 72 |
20 | SMITH, Bradley | Red Bull KTM Factory Racing | 1:31.741 | 0.944 | 0.012 | 58 / 67 |
21 | LUTHI, Thomas | EG 0,0 Marc VDS | 1:32.716 | 1.919 | 0.975 | 73 / 79 |
22 | SIMEON, Xavier | Reale Avintia Racing | 1:32.720 | 1.923 | 0.004 | 47 / 50 |
23 | KALLIO, Mika | Red Bull KTM Factory Racing | 1:32.749 | 1.952 | 0.029 | 21 / 48 |
24 | SYAHRIN, Hafizh | Monster Yamaha Tech 3 | 1:33.165 | 2.368 | 0.416 | 63 / 70 |