Δραματικές στιγμές στην Ταϊλάνδη όπου ο καιρός κατέστρεψε τον αγώνα της Moto2 και καθυστέρησε σημαντικά τα MotoGP, φέρνοντας όλες τις αλλαγές της τελευταίας στιγμής για οδήγηση σε συνθήκες εκτός προγράμματος.
Ο Bezzecchi πήρε την εκκίνηση από την pole position όπου οι κοντινές αποστάσεις από αναβάτες που δεν μπορούσαν να εκμεταλλευτούν όλη την δύναμη του κινητήρα και να δημιουργήσουν διαφορές, έφερε επαφές μεταξύ τους. Στην πρώτη στροφή όμως δεν κατάφερε να στρίψει καθώς κυνηγημένος από τον Martin άργησαν και οι δύο να πέσουν στα φρένα και τελικά κατέληξαν εκτός πίστας στο μεγάλο run-off που έχει η πίστα. Ο Bezzecchi τιμωρήθηκε αμέσως μετά, δίνοντας μία θέση. Ο Quartararo είχε μία καταστροφική για το πρωτάθλημα εκκίνηση και κατέληξε εκτός βαθμών όπου και θα παρέμενε χάνοντας μάλιστα θέσεις.
Αυτό σήμαινε πως οι υπόλοιποι που το κυνηγούν έπρεπε να κάνουν το καλύτερο που μπορούσαν. Στην πίεση για αυτό το καλύτερο ο Aleix Espargaro έκανε μία πολύ επιθετική κίνηση στην KTM του Binder και κατέληξε να τον ακουμπά και χάνοντας την αριστερή πτέρυγα από τα αεροδυναμικά βοηθήματα της Aprilia να τον βγάλει εκτός. Λίγο αργότερα θα τιμωρούνταν για αυτό με πέναλντι μεγαλύτερου γύρου και κατέληξε πίσω από τον Binder τον οποίο όμως αργότερα ξανά πέρασε αυτή την φορά πιο καθαρά.
Μπροστά ο Bezzecchi πρέπει να δώσει μία θέση αλλά πίσω του ο Miller μόλις πέρασε τον Bagnaia που είχε καταφέρει μετά την εκκίνηση να είναι δεύτερος. Με τις δύο εργοστασιακές Ducati πίσω του κολλητά θα ήταν δύσκολο να δώσει μόνο μία θέση, αλλά τελικά τα κατάφερε με εξαιρετικό τρόπο και μπήκε ανάμεσά τους. Όχι όμως για πολύ καθώς έχασε πλήρως την αυτοσυγκέντρωση που είχε και άρχισε να χάνει πέτρες, όσο γρήγορα κερδίζει βάθος μία μεγάλη πέτρα που έχεις ρίξει στο νερό.
Ο Marquez κερδίζει θέσεις και από έβδομος ανεβαίνεις πέμπτος και φτάνει και τέταρτος, όσο όμως ανεβαίνει και ο Oliveira ο οποίος καταλήγει γρήγορα να περάσει και τον Bagnaia και να κυνηγά τον Miller.
Αν υπάρχει ένας που να μπορεί να πάει την εργοστασιακή Ducati γρήγορα στην βροχή αυτός είναι σίγουρα ο Miller, αλλά αντίστοιχα γρήγορος είναι στο βρεγμένο και ο Oliveira που μετά από την πρώτη επίθεση που δεν βγήκε, κάθεται πίσω από τον Miller και περιμένει μία κατάλληλη καθαρή στιγμή.
Όσο οι συνθήκες αλλάζουν γιατί στεγνώνει η πίστα, τόσο ο Zarco ανεβαίνει σε ρυθμό και πλησιάζει εμπρός μέχρι που γίνεται ο αναβάτης που κατεβαίνει στο 1.38. Εκείνη την στιγμή οι υπόλοιποι εμπρός ήταν στο 1.39 ενώ ο Oliveira που είχε περάσει τον Miller στο μεταξύ, γυρνούσε στο 1.40.
Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν, όσο μείωνε την απόστασή του από τον Marquez, να κάνει ο Zarco την επίθεσή του. Επιθετικά και ακουμπώντας τον Marquez πέρασε εμπρός και άρχισε να κυνηγά και τον Bagnaia. Ο Marquez είχε ήδη κάνει μία παρακινδυνευμένη κίνηση απέναντι στον Bagnaia χωρίς κανένα αντίκτυπο πέρα από το να δηλώσει την παρουσία του.
Ο Zarco λοιπόν μπήκε πίσω από τον Bagnaia προστατεύοντας τον εκείνη την στιγμή από μία σίγουρη απειλή εκτός κι αν γινόταν ο ίδιος μία τέτοια. Πράγματι το προσπάθησε και μάλιστα υπήρξε και αυξημένος κίνδυνος, ωστόσο δεν έκανε ποτέ μία κατά μέτωπο επίθεση φροντίζοντας να έχει τελείως καθαρό πεδίο αλλά τέτοια ευκαιρία δεν δόθηκε ποτέ.
Ο Marquez έμεινε πίσω μετά την επίθεση του Zarco και ουσιαστικά ο Bagnaia κράτησε έτσι την τρίτη θέση χωρίς να χρειαστεί να παλέψει ακόμη περισσότερο. Ο Miller είπε πως ο Oliveira είχε μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στην στροφή και καλύτερη έξοδο χωρίς να παλεύει με την πρόσφυση, την ίδια στιγμή που η Ducati κυνηγούσε το γκάζι πίσω του, οπότε η νίκη του ήταν μονόδρομος, από την στιγμή που οδηγούσε τόσο κοντά με τον Miller.
Ο αγώνας της Ταϊλάνδης έκανε ξανά ντέρμπι το πρωτάθλημα εκμηδενίζοντας τις διαφορές!
Θέση | Αναβάτης | ΜΟΤΟ | Km/h | Χρόνος | ||||||
1 | 88 MiguelOliveira Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 163.6 | 41'44.5030 | ||||||
2 | 43 JackMiller Ducati Lenovo Team | Ducati | 163.6 | +0.730 | ||||||
3 | 63 FrancescoBagnaia Ducati Lenovo Team | Ducati | 163.5 | +1.968 | ||||||
4 | 5 JohannZarco Prima Pramac Racing | Ducati | 163.4 | +2.490 | ||||||
5 | 93 MarcMarquez Repsol Honda Team | Honda | 163.4 | +2.958 | ||||||
6 | 23 EneaBastianini Gresini Racing MotoGP | Ducati | 162.7 | +13.257 | ||||||
7 | 12 MaverickViñales Aprilia Racing | Aprilia | 162.7 | +14.566 | ||||||
8 | 73 AlexMarquez LCR Honda CASTROL | Honda | 162.6 | +14.861 | ||||||
9 | 89 JorgeMartin Prima Pramac Racing | Ducati | 162.6 | +15.365 | ||||||
10 | 33 BradBinder Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 162.4 | +18.097 | ||||||
11 | 41 AleixEspargaro Aprilia Racing | Aprilia | 162.4 | +19.041 | ||||||
12 | 42 AlexRins Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 162.3 | +19.659 | ||||||
13 | 21 FrancoMorbidelli Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | 162.3 | +22.439 | ||||||
14 | 44 PolEspargaro Repsol Honda Team | Honda | 162.1 | +23.646 | ||||||
15 | 25 RaulFernandez Tech3 KTM Factory Racing | KTM | 161.6 | +30.483 | ||||||
16 | 72 MarcoBezzecchi Mooney VR46 Racing Team | Ducati | 161.4 | +33.466 | ||||||
17 | 20 FabioQuartararo Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | 161.4 | +34.072 | ||||||
18 | 49 FabioDi Giannantonio Gresini Racing MotoGP | Ducati | 161.3 | +36.203 | ||||||
19 | 35 CalCrutchlow WithU Yamaha RNF MotoGP Team | Yamaha | 161.2 | +36.532 | ||||||
20 | DaniloPetrucci Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 160.9 | +42.508 | ||||||
21 | 40 DarrynBinder WithU Yamaha RNF MotoGP Team | Yamaha | 160.4 | +49.992 | ||||||
22 | 45 TetsutaNagashima LCR Honda IDEMITSU | Honda | 160.3 | +51.346 | ||||||
23 | 10 LucaMarini Mooney VR46 Racing Team | Ducati | 147.4 | 2 laps | ||||||
87 RemyGardner Tech3 KTM Factory Racing | KTM | 160.9 | 14 laps |