MotoGP Ταϊλάνδη: Αγωνία που ξέσπασε στους τελευταίους γύρους - Marquez ο άνθρωπος της ημέρας

Τεταμένος ο πρώτος αγώνας στην Ταϊλάνδη!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/10/2018

Δυναμικά ξεκίνησε ο πρώτος MotoGO αγώνας της Ταϊλάνδης που είδε τρεις διαφορετικούς αναβάτες να τον οδηγούν, επιβεβαιώνοντας πως κάθε πρόγνωση θα ήταν δύσκολη, αν και στο τέλος το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο:

Αντί για σφαγή οι πρώτοι γύροι μας έδωσαν μία δυναμιτισμένη, εξαιρετικά ευαίσθητη ισορροπία. Από την σειρά εκκίνησης, μόνο ο Crutchlow κατάφερε να διαφοροποιήσει την θέση του στρίβοντας τρίτος, κλέβοντας την θέση από τον Dovizioso. Από την πρώτη στιγμή ο Marquez που οδηγούσε τον αγώνα ήταν σε ασφυκτικό κλοιό από τον Rossi που σε ορισμένες στροφές είχε πολύ καλύτερη είσοδο κι αναγκαζόταν να φρενάρει πιο δυνατά. Δοκίμαζε συνέχεια τα σημεία που θα περάσει τον Marquez κι αυτό ήταν τόσο έκδηλο που έφερνε μία αγωνία στους θεατές. Πρώτος ο Dovizioso που γρήγορα ανέβηκε στην τρίτη θέση κερδίζοντας πίσω ότι του είχε κλέψει ο Crutchlow, έγραψε τον ταχύτερο γύρο στο 1.32 κι αμέσως μετά ήταν ο Marquez που έκανε τον καλύτερο χρόνο κατεβαίνοντας στο 1.31 για να έρθει η στιγμή που ξεσήκωσε τον κόσμο στις κερκίδες, η στιγμή που εκδηλώθηκε η συσσωρευμένη αυτή αγωνία: Ο Rossi περνά τον Marquez που αμέσως μετά από έναν εκπληκτικό γύρο κάνει έναν από τους χειρότερους και τον περνά και ο Dovizioso, δίχως όμως ο Ισπανός να μένει πολύ πίσω. Πολύ σιγά όμως και σταθερά, ο Rossi χτίζει μία μικρή διαφορά, μία διαφορά πρεστίζ την στιγμή που ο Marquez έκανε έναν αγώνα στρατηγικής προστατεύοντας το ελαστικό του!

Ο Marquez είναι ένας εξαιρετικό αναβάτης κι αυτό που τον κάνει εξαιρετικό δεν είναι μόνο η ικανότητα αλλά και η στρατηγική. Με το χάος της Moto3 και της Moto2, την πτώση του αδερφού του από πρόσφυση, αλλά και τις πολλές πτώσεις των πρωινών αγώνων, ο Marquez ήξερε αυτό που θα έλεγε και η Michelin: Προτείνουμε την σκληρή γόμα είπαν στους αναβάτες, αλλά με ύφος που περισσότερο το επέβαλλε παρά το συνιστούσε. Φυσικά είναι δική τους η τελική επιλογή, όμως η Michelin τους προειδοποίησε πως με 52 βαθμούς θερμοκρασία ασφάλτου και θερμοκρασία αέρα που ήταν 32ο Κελσίου και σε σημεία ξεπερνούσε τους 34οη μαλακιά γόμα θα αφαιρούσε έως και δύο δευτερόλεπτα στους τελευταίους γύρους εξαιτίας της μικρότερη διάρκειας ζωής… ποιος θα έπαιρνε λοιπόν το ρίσκο.

Για τους πρώτους γύρους ο Marquez ήθελε να κρατήσει το ελαστικό σε καλύτερη κατάσταση από των υπολοίπων γνωρίζοντας πως το να ξεφύγει εμπρός θα ήταν αδύνατο. Τότε ήταν που η Yamaha έκανε το δώρο της.. Ο Rossi στον ενδέκατο γύρο είχε πρόβλημα στην έξοδο με τα ηλεκτρονικά που του έκοψαν άγαρμπα την φόρα, αντιδρώντας λες και βρίσκονταν σε κανονική μοτοσυκλέτα στον δρόμο και όχι σε πίστα των MotoGP. Είναι η στιγμή που τόσο ο Dovizioso, όσο και ο Marquez τον περνούν σαν σταματημένο. Είναι επίσης η στιγμή που ο Marquez σταματά να προσέχει το ελαστικό κι απλά μένει κοντά στον Dovizioso με τους τρεις τους να συνεχίζουν την ίδια δυναμική ισορροπία αλλά με διαφορετική σύνθεση. Ο Rossi θα έχει κι άλλες τέτοιες στιγμές, όπως αυτή που του στέρησε δύο θέσεις από την κορυφή του αγώνα, ένα συνδυασμό της απότομης πτώσης του ελαστικού και της αδυναμίας των ηλεκτρονικών να την καλύψουν... αλλά προς το παρόν μένει εκεί, κοντά τους.

Πίσω του η τέταρτη θέση θα έκλεινε κι αυτή σιγά – σιγά με τον Vinales να ανεβαίνει ή μάλλον τον Cruthclow να χάνει πρόσφυση. Ο Pedrosa, ο άνθρωπος που τον Φεβρουάριο στις δοκιμές ήταν ο ταχύτερος ερχόταν γρήγορα, εξαιρετικά γρήγορα έτοιμος ακόμα και για μία θέση στο βάθρο, όταν στην πέμπτη στροφή έπεσε, αφήνοντας τον Vinales να συνεχίσει να κυνηγά ανενόχλητος τον Rossi. Οι τρεις πρώτοι είχαν δημιουργήσει το δικό τους γκρουπ, όμως ο Rossi είχε αρχίσει να χάνει την δύναμη που τον κρατούσε εμπρός μαζί με τους άλλους και πλέον τα κενά με τους πίσω ήταν πιο μικρά με τον Vinales να πλησιάζει και τελικά να περνά τον Rossi φτάνοντας τους υπόλοιπους.

MotoGP Ταϊλάνδη: Στρυμωγμένοι στην κατάταξη!

Τέσσερις γύρους πριν το τέλος ο Marquez που σε όλο τον αγώνα μετρούσε, ήρθε η ώρα να κάνει την πολυαναμενόμενη επίθεσή του στην φοβερή 12η στροφή. Για άνθρωπο που μετρά σε όλο τον αγώνα, το λάθος σημείο που επέλεξε την πρώτη επίθεση πρέπει να αποδοθεί στην ορμή και το πάθος της στιγμής, δύο από τα βασικά του χαρακτηριστικά.

Είναι η αρχή για τους γύρους που αποδίδουν και σε εικόνα πλέον, την συσσωρευμένη αυτή δυναμική που είχε από την αρχή ο αγώνας. Διότι ήταν εξαιρετικά δύσκολος μέχρι εκείνη την στιγμή, κι ας μην του φαινόταν και θα γινόταν εξαιρετικά θεαματικός. Κι αυτό γιατί οι Marquez και Dovizioso αρχίζουν μία ανελέητη μάχη που θα κρατήσει μέχρι την τελευταία στροφή. Είναι άλλη μία από τις πολλές στιγμές τους πλέον που μοιράζονται αυτοί οι δύο. Και είναι τόσο έντονη που ο Vinales αρχίζει να σκέφτεται την προοπτική να καλυτερεύσει την θέση του στο βάθρο, ενώ πλέον τους έχει φτάσει και ο Rossi. Η Yamaha θα είχε καλύτερες ευκαιρίες να γίνει κομμάτι στην μάχη της πρώτης θέσης, αν εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή ήταν ο Rossi στην θέση του Vinales. Το αποτέλεσμα πιθανότατα δεν θα άλλαζε, αλλά θα ο Rossi θα είχε σίγουρα εμπλακεί περισσότερο. Ο Dovizioso θεωρούσε την πίστα αυτή δική του κατάκτηση καθώς από ένα δύσκολο τεστ τον Φεβρουάριο είχε καταφέρει να κυριαρχήσει στις δοκιμές και να προετοιμαστούν για την κατάκτηση της νίκης.

Οι τελευταίοι γύροι δίνουν ευκαιρία για ιστορία, για το ποιον θα γράψουν τα βιβλία ως τον πρώτο που νίκησε σε αυτή την πίστα, την 37η που ο γηραιότερος των αγώνων αγωνίζεται. Θα βάλει ψηλά τον πήχη ο Marquez κερδίζοντας από την pole position, μία θέση που κέρδισε ως ο πρώτος αναβάτης που τα καταφέρνει περνώντας από την Q1.. ή ο Dovizioso θα κατάφερνε να κυριαρχήσει για ακόμα μία φορά της Honda; Σε κάθε προηγούμενη αναμέτρησή τους, μόνο μία φορά ήταν καλύτερος ο Marquez και καθώς φτάνουν στην τελευταία στροφή ο Dovizioso κάνει ακριβώς αυτή που είχε κάνει ο Ισπανός, επιτίθεται δυνατά και αναγκαστικά ανοίγει λίγο την γραμμή, με τον Marquez να αλλάζει τους ρόλους. Ήταν η δική του στιγμή να καταφέρει να κλείσει ακόμη περισσότερο, να ζητήσει από το ελαστικό όλη την ζωή που είχε εκείνη την στιγμή και να βρεθεί στην εσωτερική ανοίγοντας λίγο νωρίτερα το γκάζι, τόσο όσο χρειαζόταν για να κερδίσει τον αγώνα με διαφορά μισής μοτοσυκλέτας και τις Yamaha κολλημένες στην τρίτη και τέταρτη θέση να ακολουθούν τις Honda και Ducati!

Αν υπήρχε περίπτωση να είναι δύο στην πρώτη θέση, τότε ο Dovizioso σίγουρα θα έπρεπε να σταθεί στο πλευρό του Marquez, όμως ένας είναι ο νικητής και είναι με μαεστρία, ταλέντο και μυαλό εκεί στην πρώτη θέση, του πρώτου αγώνα στην Ταϊλάνδη! Ο Marquez σημειώνει άλλη μία νίκη και οδεύει ολοταχώς για την κατάκτηση του πρωταθλήματος!

Την ημέρα άνοιξε μία κλασσική Moto3, που σημαίνει δραματικές μάχες και καθοριστικές πτώσεις. Στο τέλος της ήταν η πτώση των Bezzecchi και Bastianini, όταν ο τελευταίος έπεσε σε μία καθαρή αγωνιστική στιγμή, παίρνοντας όμως μαζί του τον αναβάτη που κυνηγούσε τον τίτλο. Δυναμιτίζεται έτσι το κυνήγι για το πρωτάθλημα με τρεις αναβάτες να το διεκδικούν ανοικτά πλέον, τουλάχιστον στην βαθμολογία!

Αντίστοιχα στην Moto2 οι αναβάτες της SKY VR46 ενεπλάκησαν για όλο τον αγώνα σε μία φοβερή μάχη με τους αναβάτες της KTM που εκτός από τον σημερινό αγώνα, είχε καθοριστική σημασία και για το πρωτάθλημα! Ο BAGNAIA προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του τον OLIVEIRA αλλά και BINDER, ενώ ο MARINI να απαλλαγή από τον QUARTARARO. Εδώ θα έπαιζε ρόλο και ο νεότερος Marquez, αν δεν έφευγε απότομα από την πίστα, σημειώνοντας πτώση. Ο BAGNAIA έκανε συχνά λάθη στην προσπάθειά του να κρατήσει πίσω του τον OLIVEIRA ή αντίστοιχα να τον περάσει, με τουλάχιστον τέσσερις φάσεις που μία καραμπόλα από σύγκρουση στα φρένα ήταν χιλιοστά να μετατραπεί από πιθανότητα σε πραγματικότητα. Το βασικό χαρακτηριστική των σημερινών μαχών όμως στην Moto2 ήταν η καθαρότητα στις μάχες και η σύνεση παρά την απίστευτη επιθετικότητα. Μόνο ο MARINI πατούσε συνέχεια στο άκρο των κερμπ, δηλαδή στο όριο των κανονισμών, αλλά σε κάθε περίπτωση η SKY και η KTM μας έδωσαν μία εξαιρετική μάχη, έναν εκπληκτικό αγώνα. Μόλις ο BAGNAIA κατάφερε να κάνει τουλάχιστον δύο γύρους χωρίς τις επιθέσεις του OLIVEIRA, εδραιώθηκε εμπρός και άνοιξε την ψαλίδα κάνοντας την διαφορά, μία διαφορά που ήταν βέβαιο πως θα του δώσει την πρώτη θέση του αγώνα. Το ζήτημα ήταν αν οι KTM θα πάρουν και τις δύο θέσεις του βάθρου ή αν ο MARINI κατάφερνε να κρατήσει την τρίτη. Όμως ο Ιταλός θα έκανε κάτι πολύ μεγαλύτερο, έναν κανονικό άθλο καθώς στο τέλος του αγώνα θα άρχιζε ένα δυναμικό σερί γύρων! Με μία εξαιρετική προσπέραση και ταυτόχρονο μπλοκάρισμα στον BINDER, κυνηγά τον OLIVEIRA κι αρχίζει να γίνεται ξεκάθαρο κάτι που λίγο πριν ήταν αδύνατο: Η SKY VR46 να κάνει το ένα-δύο εξασφαλίζοντας μεγάλο βαθμολογική προβάδισμα.. και πράγματι, εξίσου καθαρά ο MARINI κάνει ένα τεράστιο δώρο στην ομάδα, περνά την πρώτη KTM και μπαίνει δεύτερος στον αγώνα, δίνοντας έτσι άλλους τέσσερις πόντους στον BAGNAIA που είχε ήδη εξασφαλίσει πέντε! Γεμάτος πτώσεις αγώνας με εξαιρετική μάχη για την πρώτη τετράδα που έληξε εκτός προγνώσεων… μία εξαιρετική Moto2!

 

Αποτελέσματα MotoGP

 
Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφορά
1
Marc MARQUEZ
Honda
39'55.722
2
Andrea DOVIZIOSO
Ducati
+0.115
3
Maverick VIÑALES
Yamaha
+0.270
4
Valentino ROSSI
Yamaha
+1.564
5
Johann ZARCO
Yamaha
+2.747
6
Alex RINS
Suzuki
+3.023
7
Cal CRUTCHLOW
Honda
+6.520
8
Alvaro BAUTISTA
Ducati
+6.691
9
Danilo PETRUCCI
Ducati
+9.944
10
Jack MILLER
Ducati
+11.077
11
Andrea IANNONE
Suzuki
+15.488
12
Hafizh SYAHRIN
Yamaha
+17.691
13
Aleix ESPARGARO
Aprilia
+21.413
14
Franco MORBIDELLI
Honda
+22.802
15
Bradley SMITH
KTM
+23.628
16
Scott REDDING
Aprilia
+23.804
17
Karel ABRAHAM
Ducati
+32.507
18
Xavier SIMEON
Ducati
+37.216
19
Jordi TORRES
Ducati
+39.204
20
Thomas LUTHI
Honda
+39.421
21
Pol ESPARGARO
KTM
+53.388
22
Takaaki NAKAGAMI
Honda
2 γύροι
 
Δεν τερμάτισε
 
 
 
Dani PEDROSA
Honda
8 γύροι

 

Αποτελέσματα Moto2

 
Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφορά
1
Francesco BAGNAIA
Kalex
39'00.009
2
Luca MARINI
Kalex
+1.512
3
Miguel OLIVEIRA
KTM
+1.651
4
Brad BINDER
KTM
+1.808
5
Fabio QUARTARARO
Speed Up
+6.260
6
Mattia PASINI
Kalex
+11.784
7
Iker LECUONA
KTM
+15.290
8
Tetsuta NAGASHIMA
Kalex
+16.903
9
Andrea LOCATELLI
Kalex
+18.608
10
Simone CORSI
Kalex
+21.181
11
Xavi VIERGE
Kalex
+22.021
12
Remy GARDNER
Tech 3
+23.957
13
Joe ROBERTS
NTS
+24.668
14
Bo BENDSNEYDER
Tech 3
+26.302
15
Niki TUULI
Kalex
+26.817
16
Dominique AEGERTER
KTM
+30.758
17
Jorge NAVARRO
Kalex
+34.782
18
Thitipong WAROKORN
Kalex
+38.315
19
Edgar PONS
Speed Up
+40.294
20
Jules DANILO
Kalex
+40.845
21
Khairul Idham PAWI
Kalex
+41.349
22
Xavi CARDELUS
Kalex
+43.908
23
Steven ODENDAAL
NTS
+57.257
24
Isaac VIÑALES
Suter
+59.207
25
Federico FULIGNI
Kalex
+59.383
 
Δεν τερμάτισε
 
 
 
Sam LOWES
KTM
1 γύρος
 
Lorenzo BALDASSARRI
Kalex
14 γύροι
 
Alex MARQUEZ
Kalex
18 γύροι
 
Stefano MANZI
Suter
23 γύροι
 
Δεν ολοκλήρωσαν τον 1ο γύρο
 
 
 
Augusto FERNANDEZ
Kalex
0 γύροι
 
Marcel SCHROTTER
Kalex
0 γύροι
 
Joan MIR
Kalex
0 γύροι
 
 

Αποτελέσματα Moto3

 
Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφορά
1
Fabio DI GIANNANTONIO
Honda
38'10.789
2
Lorenzo DALLA PORTA
Honda
+0.135
3
Dennis FOGGIA
KTM
+0.466
4
Jorge MARTIN
Honda
+0.980
5
Gabriel RODRIGO
KTM
+1.084
6
Vicente PEREZ
KTM
+1.232
7
Nicolo BULEGA
KTM
+1.312
8
Marcos RAMIREZ
KTM
+1.440
9
Somkiat CHANTRA
Honda
+1.643
10
Jakub KORNFEIL
KTM
+1.718
11
Andrea MIGNO
KTM
+3.386
12
Kaito TOBA
Honda
+3.613
13
Philipp OETTL
KTM
+4.130
14
Tony ARBOLINO
Honda
+4.319
15
Adam NORRODIN
Honda
+4.657
16
Apiwath WONGTHANANON
KTM
+4.802
17
Jaume MASIA
KTM
+4.884
18
Jeremy ALCOBA
Honda
+23.915
19
Stefano NEPA
KTM
+23.964
20
Kazuki MASAKI
KTM
+59.390
 
Marco BEZZECCHI
KTM
+1'13.285
 
Δεν τερμάτισε
 
 
 
Enea BASTIANINI
Honda
1 γύρος
 
John MCPHEE
KTM
2 γύροι
 
Nakarin ATIRATPHUVAPAT
Honda
3 γύροι
 
Ayumu SASAKI
Honda
9 γύροι
 
Albert ARENAS
KTM
16 γύροι
 
Niccolò ANTONELLI
Honda
18 γύροι
 
Tatsuki SUZUKI
Honda
18 γύροι
 
Darryn BINDER
KTM
19 γύροι
 
Alonso LOPEZ
Honda
19 γύροι

 

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες