MotoGP Misano: Bagnaia ο πρώτος με 4 νίκες σερί με Ducati! Στο 0.034 η διαφορά με Bastianini

Ασταμάτητη η Ducati!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/9/2022

Όταν λέγαμε εχθές στο ρεπορτάζ της κατάταξης πως η αρχή του σημερινού αγώνα θα είναι εξαιρετικά έντονη, περιμέναμε ακριβώς αυτό που έγινε, χωρίς βέβαια την πτώση-καραμπόλα των Zarco, Pol Espargaro και Pirro που ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς σοβαρά και με την επιφύλαξη για τις επόμενες ώρες που θα γίνουν περισσότερες εξετάσεις. Ο Zarco είχε επαφή με τον Binder και πέφτοντας συμπαρέσυρε και τους άλλους δύο σε ένα περιστατικό που δεν δόθηκε συνέχεια από την διοργάνωση.

Ο Miller έκανε μία φοβερή εκκίνηση με τον Bastianini να ακολουθεί και τον Bagnaia να ξεκινά επίσης φανταστικά και κερδίζοντας δύο θέσεις να παλεύει κατευθείαν με τον Bastianini πριν τον αφήσει να οδηγεί πίσω από τον Miller χωρίς να πιέζει τόσο πολύ που να παίρνει το ρίσκο. Όπως είπε αργότερα, στους πρώτους γύρους η πρόσφυση δεν ήταν αυτή που ήθελε με το γεμάτο ρεζερβουάρ και ακριβώς τα ίδια τόνισε και ο Bastianini λέγοντας μάλιστα πως ο βαθμός εμπιστοσύνης του ήταν πολύ μικρός στους πρώτους γύρους.

Αυτό κάπως εξηγεί και την πτώση του Miller μόλις στην αρχή του δεύτερου γύρου με άλλη μία Ducati, αυτή του Marco Bezzecchi να ακολουθεί αμέσως μετά στην 10η στροφή.

Όσο πέφτουν αναβάτες μπροστά είναι μεγαλύτερο πρόβλημα για την Ducati, γιατί ο Bagnaia έχει βέβαιο πως θα φτάσει και θα περάσει αλλά ιδανικά θα ήθελε όσο το δυνατόν περισσότερους αναβάτες ανάμεσα σε αυτόν και τον Quartararo που δεν ξεκίνησε το ίδιο καλά και πάλευε στην 8η θέση και έπειτα στην 7η έχοντας τον Aleix Espargaro μπροστά του και τον Martin πίσω του. Εκείνη την στιγμή τα πράγματα φαινόταν δύσκολα για τον πρώτο του πρωταθλήματος, ακόμη και για την πεντάδα.

Μπροστά ο Bastianini οδηγεί πλέον τον αγώνα με τον Bagnaia δεύτερο και πέντε αναβάτες να έχουν ήδη πτώσεις, την ώρα που και εκείνος χάνει πρόσφυση αλλά κρατά την θέση του. Άλλη μία υπενθύμιση εκείνη την στιγμή στον Bagnaia να προχωρήσει προσεκτικά. Τρίτος ο Vinales, στον οποίο αρέσει πολύ αυτή η πίστα και από εδώ ξεκίνησε και την σχέση του με την Aprilia και τέταρτος ο Luca Marini.

Ο Bagnaia θα περάσει εμπρός στον τρίτο γύρο και αμέσως μετά με μία επιθετική αλλά καθαρή κίνηση, στον ίδιο γύρο, ακολουθεί και ο Vinales!

Σε εκείνο το σημείο πέφτουν ο Fabio Di Giannatonio και ο Morbidelli σε μεταξύ τους περιστατικό στην 4η στροφή. Είμαστε ακόμη στον τρίτο γύρο και μετράμε επτά πτώσεις!

Όλοι οι αναβάτες έχουν τον ίδιο συνδυασμό ελαστικών, σκληρή εμπρός γόμα και μεσαία πίσω, εκτός του Watanabe που φορά την μεσαία εμπρός και πίσω με την θερμοκρασία της πίστας να είναι στους 43ο και του αέρα στους 27ο ξεκινώντας εκείνη την στιγμή να ξεχωρίζει η τετράδα που θα οδηγήσει τον αγώνα για αρκετή ώρα.

Ο Bagnaia κράτα την πρώτη θέση, πίσω του ο Vinales είναι με διαφορά ανάσας και επίσης χωρίς να χάνουν απόσταση ο Bastianini με τον Marini.

Στον 6ο γύρο ο Aleix Espargaro κάνει ένα μικρό λάθος, ανοίγει γραμμή στην 14η στροφή και ο Quartararo αμέσως εκμεταλλεύεται αυτό το άνοιγμα και σπεύδει να περάσει. Βέβαια ο Aleix Espargaro θέλει να επιστρέψει στην γραμμή του και υπάρχει εκεί μία μικρή και δίχως συνέπεια επαφή από την οποία κερδίζει ο Quartararo. Κι άλλοι πόντοι κερδισμένοι εκείνη την στιγμή, προς μεγάλη απογοήτευση πρώτα του ίδιου του Aleix Espargaro που μέχρι να ξανά μπει στο παιχνίδι ο Bagnaia με ένα τρελό σερί συλλογής πόντων, ήταν ο μόνος τόσο κοντά στον Quartararo.

Θα περίμενε κανείς πως ο Martin θα ήταν πιο επιθετικός για οποιονδήποτε εμπρός του, αλλά σήμερα δεν κινήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση, και άλλωστε όλη αυτή η σεζόν έχει δείξει πως η τύχη, τουλάχιστον, δεν είναι με το μέρος του.

Ο Vinales είναι ταχύτερος στην μισή περίπου πίστα και αυτό τον κάνει να πλησιάζει πολύ τον Bagnaia αλλά να μην είναι ακριβώς στο σημείο που πρέπει για να τον περάσει χώρια που κάνει ορισμένα λάθη που δίνουν πρόσκαιρη ανάσα στον Bagnaia χωρίς ταυτόχρονα ο Bastianini να περνά.

Η τετράδα χτίζει μία διαφορά που περνά το ένα δευτερόλεπτο από τον Quartararo και μέχρι τα 2/3 του αγώνα θα σκαρφαλώσει πιο πάνω, έπειτα θα μειωθεί και τέλος θα μεγαλώσει πολύ παραπάνω.

Ωστόσο αυτή η τετράδα θα έχει πλέον τον αγώνα δικό της και σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζει κάποιος άλλος για να κυνηγήσει μία θέση στο βάθρο.

Λίγο αργότερα η τετράδα θα σπάσει στα δύο, ο Bastianini θα παλέψει με τον Marini, θα χάσει και θα ξανά κερδίσει, ενώ ο ένας μετά τον άλλο οι αναβάτες κερδίζουν προειδοποίηση ορίων πίστας με εξαίρεση τον Bagnaia.

Στον 20ο όμως γύρο ο Bastianini που έχει ήδη αφήσει τον Marini και έχει μειώσει την διαφορά της δυάδας εκείνης κάνοντας μία τριάδα βάθρου, κάνει την επίθεσή του στον Vinales. Δεν είναι το ίδιο επιθετική με εκείνη που του είχε κάνει η Aprilia σχεδόν είκοσι γύρους πριν αλλά είναι το ίδιο καθαρή και δεν αφήνει κανένα περιθώριο για να του ξανά επιτεθεί.

Η Ducati στέλνει αμέσως μήνυμα στον Bagnaia πως πίσω του είναι ο Bastianini και αρχικά θα έλεγε κανείς πως αυτό έγινε για να ξέρει πως δεν κινδυνεύει από την Aprilia. Στην πράξη όμως η απειλή από τον Bastianini είναι πολύ μεγαλύτερη καθώς οι δύο μοτοσυκλέτες είναι ακόμη πιο κοντά.

Ξεκινά ένα σερί σε υψηλό ρυθμό μέχρι το τέλος του αγώνα. Μέχρι τότε ήταν πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις τους τέσσερις να οδηγούν σε ένα όριο που τους επέτρεπε να ελέγχουν τον εμπρός αλλά να κλείνουν τις πόρτες στον πίσω αναβάτη που οι πραγματικοί φίλαθλοι του αθλήματος θα πρέπει να εκτιμήσουν περισσότερο από τις αγκωνιές καθώς είναι οδήγηση για σεμινάριο πραγματικά.

Ο Bagnaia ανοίγει το γκάζι μόλις μαθαίνει ποιος είναι πίσω και αρχικά χτίζει μία διαφορά σχεδόν 0,6 δευτερολέπτων που αμέσως θα κόψει ο Bastianini.

Εκείνη την στιγμή ο Quartararo είναι 1,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Marini και η διαφορά των δύο πρώτων αρχίζει να μεγαλώνει.

Βλέπουμε τώρα μία διαφορετική οδήγηση από πριν, στο όριο πλέον των ελαστικών οι δύο Ducati απλά πηγαίνουν όσο πιο γρήγορα γίνεται και ο θεατής εύκολα μπορεί να καταλάβει εκείνη την στιγμή των βαθμό ρίσκου που παίρνουν!

Εξαφανίζονται από το οπτικό πεδίο της Aprilia γύρο με τον γύρο ενώ είναι ξεκάθαρο πως δεν υπάρχουν οδηγίες από την Ducati. Ο Bastianini θέλει πράγματι να περάσει τον Bagnaia και να του κόψει πέντε πόντους από το κυνήγι του Quartararo στον τίτλο και το θέλει σε σημείο που στον τελευταίο γύρο παραλίγο να χάσει τα φρένα και να τον ρίξει με καταστροφικά αποτελέσματα για το κυνήγι του τίτλου!

Ευτυχώς αυτή η επαφή δεν συμβαίνει, αλλά είναι χαρακτηριστικοί αυτοί οι τελευταίοι γύροι, κυρίως οι τρεις τελευταίοι όπου οι δύο Ducati κυνηγάνε η μία την άλλη, οι δύο μελλοντικοί συμπαίκτες στην ίδια ομάδα, παλεύουν για την νίκη. Ο Bastianini ξέρει πως αν περάσει θα πρέπει αυτό να γίνει με το λιγότερο δυνατό ρίσκο και απόλυτα καθαρά, αυτό όμως δεν τον γλιτώνει από στιγμές ρίσκου ενώ ξεκάθαρα καιροφυλακτεί για το παραμικρό λάθος του Bagnaia.

Εκείνο το γλίστρημα όμως με πιθανή πτώση και των δύο ανοίγει την ψαλίδα και τα πράγματα δείχνουν πως δεν θα έχουμε άλλο κυνηγητό όμως καταφέρνει και ξανά μαζεύει την μικρή διαφορά.

Στο μεταξύ έχουν φτάσει τον Watanabe, που η Suzuki έτσι για να τον τιμήσει του έδωσε την ευκαιρία να τρέξει αντικαθιστώντας τον Mir. Αμέσως φεύγει από την μέση, όσο οι δύο Ducati του ρίχνουν γύρο και ενώ είναι τελευταίος με διαφορά βλέπει τώρα την μάχη από το καλύτερο σημείο περνώντας την γραμμή τερματισμού τρίτος.

Στην καρό σημαία βγαίνει από το slipstreaming ο Bastianini και είναι πλέον Ducati vs Ducati καθώς περνούν σχεδόν ταυτόχρονα την γραμμή τερματισμού, μόλις με 0,034 δευτερόλεπτα διαφοράς!

Αν δεν έπεφτε ο Miller και απλά τον είχαν προσπεράσει, διότι θα τον είχαν προσπεράσει, η απόσταση από τον Quartararo θα ήταν ακόμη πιο μικρή.

Ο Bagnaia γίνεται ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία της Ducati που κάνει τέσσερις νίκες στην σειρά και με αυτό το σερί απέχει πλέον 30 πόντους από τον Quartararo. Η Ducati όμως οδεύει προς μαθηματικό κλείδωμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών ακόμη και στον επόμενο αγώνα. Το κοινό παραβλέπει συχνά αυτό το πρωτάθλημα και επικεντρώνεται στους αναβάτες, όμως μπορεί κανείς να έχει με νούμερα τις αποστάσεις των κατασκευαστών στα MotoGP και αυτό γίνεται με το δικό τους πρωτάθλημα που όπως φαίνεται θα κριθεί πολύ νωρίτερα…

 

Αποτελέσματα αγώνα Sana Marino GP στο Misano:
1
63FrancescoBagnaia
Ducati
41'43.1990
2
23EneaBastianini
Ducati
+0.034
3
12MaverickViñales
Aprilia
+4.212
4
10LucaMarini
Ducati
+5.283
5
20FabioQuartararo
Yamaha
+5.771
6
41AleixEspargaro
Aprilia
+10.230
7
42AlexRins
Suzuki
+12.496
8
33BradBinder
KTM
+14.661
9
89JorgeMartin
Ducati
+17.732
10
73AlexMarquez
Honda
+21.986
11
88MiguelOliveira
KTM
+23.685
12
4AndreaDovizioso
Yamaha
+29.276
13
25RaulFernandez
KTM
+30.433
14
6StefanBradl
Honda
+31.768
15
30TakaakiNakagami
Honda
+32.547
16
40DarrynBinder
Yamaha
+41.857
17
72MarcoBezzecchi
Ducati
+50.559
18
43JackMiller
Ducati
+53.371
19
87RemyGardner
KTM
+56.613
20
49FabioDi Giannantonio
Ducati
+57.304
21
KazukiWatanabe
Suzuki
1 laps
 
44PolEspargaro
Honda
 
 
5JohannZarco
Ducati
 
 
51MichelePirro
Ducati
 
 
21FrancoMorbidelli
Yamaha
 

 

 

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες