MotoGP Misano 2: Σημαντική pole position για Bagnaia με χάος Quartararo

Ρυθμιστής ο καιρός
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/10/2021

Με τον καιρό να ρυθμίζει τους κανόνες για την κατάταξη του αγώνα στο Misano, τον δεύτερο για αυτή την σεζόν, ο Bagnaia επάξια κατάφερε να αναδειχθεί οδηγώντας πολύ καλύτερα από όλους και γλιτώνοντας κάποια από τις πολλές πτώσεις που σημειώθηκαν.

Κάθε φορά που θα βρέχει και η πρόσφυση θα υπόσχεται την πτώση, οι πιο αργοί οδηγοί θα αναδεικνύονται, όχι τόσο γιατί παίρνουν μεγαλύτερο ρίσκο, αλλά γιατί δεν χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα συντηρητικοί από την στιγμή που δεν κοιτούν τα πράγματα μακροπρόθεσμα, αλλά κυνηγούν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την δεδομένη στιγμή. Αυτό έφερε τον Lecuona πρώτο στην FP4 παρόλο που είχε σημειώσει πτώση αλλά και ένα εντυπωσιακό σώσιμο σε ένα γλίστρημα που υποσχόταν κι αυτό πτώση. Οι διαφορές των μοτοσυκλετών επίσης εξανεμίζονται στον αναγκαστικά πιο αργό ρυθμό και έτσι όλα τα αποτελέσματα είναι πιθανά.

Το ρίσκο στην FP4 που δεν μετρά κάπου συγκεκριμένα για την κατάταξη σε εκείνο το σημείο, δεν ήταν αναγκαίο για τους υπόλοιπους όσο στην Q1 που είναι τώρα ονόματα όπως του Bagnaia, του Quartararo, του Mir και του Rins. Οι δύο διεκδικητές του τίτλου θα ήθελαν φυσικά να πάρουν τα εισιτήρια για την Q2 αλλά μόνο ο Bagnaia το είχε σίγουρο με τον ρυθμό που γυρνούσε.

Όσο η κατάσταση της πίστας βελτιωνόταν, αφήνοντας ξεκάθαρη στεγνή γραμμή, τόσο μπορούσαν να πέσουν οι χρόνοι. Μόνο που σήμερα το ρίσκο να περιμένει κανείς τα τελευταία λεπτά ήταν μεγαλύτερο γιατί η κίτρινη σημαία καραδοκούσε να βγει, όπως και βγήκε πολλές φορές ακυρώνοντας γύρους, του Quartararo συμπεριλαμβανομένου. Όχι πως θα άλλαζε κάτι βέβαια, γιατί την δεύτερη θέση που εξασφάλιζε την συνέχεια στην Q2 την είχε ήδη χάσει. Ο Lecuona ήταν και εδώ ρυθμιστής, βγάζοντας εκτός τον Quartararo την ίδια στιγμή που ο Rins είχε κολλήσει πίσω του κι αυτό σημαίνει πως την τελευταία στιγμή μπορούσε να του πάρει πολύτιμα δέκατα χωρίς ποτέ να προσπεράσει, όπως και έγινε. Πτώσεις για Binder, Pirro και Bastianini που ακύρωσαν χρόνους ολοκλήρωσαν την εικόνα της Q1.

Στην Q2 ο Bagnaia είχε το πλεονέκτημα της εμπειρίας της πίστας στην δεδομένη χρονική στιγμή. Το πρωί είχε ταλαιπωρηθεί να βρει τις σωστές ρυθμίσεις για το νέο βρόχινο ελαστικό αλλά η πορεία του μέσα από την Q1 ήταν πολύτιμη τελικά για να βγει στην Q2 και αμέσως να ξεχωρίσει.

Ο Pol Espargaro και ο Marc Marquez κυνήγησαν τον χρόνο του Bagnaia, o Marquez γλίτωσε ένα highside με εντυπωσιακό τρόπο χωρίς να πέσει, την ίδια στιγμή που έπεφτε ο Miller. Τελικά όμως ο Miller θα έκανε δεύτερο χρόνο και ο Marc Marquez θα έπεφτε στην ίδια στροφή λίγο αργότερα. Δύο φορές έπεσε και ο Martin, ενώ αποκαρδιωμένος από την δική του πτώση ήταν και ο Zarco. Η πτώση του Petrucci επίσης έφερε τις κίτρινες σημαίες και στο τέλος ήταν δύσκολο να βρεθεί τρόπος για καθαρό γύρο χωρίς ακυρώσεις χρόνου.

Ο Bagnaia δεν απειλήθηκε καθόλου, είχε από νωρίς κερδίσει την pole position και παρόλο που βελτίωνε τον χρόνο του, φαινόταν πως έτσι κι αλλιώς κανείς δεν του έπαιρνε την πρώτη θέση στην εκκίνηση αύριο. Ο Luca Marini κατάφερε κι αυτός την τελευταία στιγμή να εξασφαλίσει την τελευταία θέση της πρώτης γραμμής κι έτσι η αυριανή εκκίνηση θα είναι γεμάτη με Ducati. Είναι μία σημαντική εκκίνηση για τον Bagnaia που θα έχει μάλιστα και τον Miller να τον προστατεύει, αν τελικά ξεκινήσουν και μείνουν στις θέσεις τους, όπως είναι και το πιθανότερο να συμβεί. Ο Quartararo θα προσπαθήσει από την εκκίνηση ακόμη να βελτιώσει την θέση του, αλλά γεγονός είναι πως ξεκινά αρκετά πίσω, στην 15η θέση.

Αναμένεται ένας σημαντικός αγώνας για το πρωτάθλημα και με μία εκκίνηση που θα υπάρξει συνωστισμός στην πρώτη στροφή!

Κατάταξη Q1

Θέση

Αναβάτης

ΜΟΤΟ

Km/h

Χρόνος

Διαφ.

1

Francesco BAGNAIA

Ducati

300.0

1'33.393

 

2

Iker LECUONA

KTM

292.6

1'34.099

0.706 / 0.706

3

Fabio QUARTARARO

Yamaha

295.0

1'34.411

1.018 / 0.312

4

Alex RINS

Suzuki

298.3

1'34.418

1.025 / 0.007

5

Alex MARQUEZ

Honda

296.7

1'34.454

1.061 / 0.036

6

Takaaki NAKAGAMI

Honda

297.5

1'34.875

1.482 / 0.421

7

Maverick VIÑALES

Aprilia

298.3

1'35.193

1.800 / 0.318

8

Enea BASTIANINI

Ducati

294.2

1'35.236

1.843 / 0.043

9

Joan MIR

Suzuki

291.8

1'35.683

2.290 / 0.447

10

Brad BINDER

KTM

294.2

1'36.478

3.085 / 0.795

11

Andrea DOVIZIOSO

Yamaha

288.7

1'36.639

3.246 / 0.161

12

Michele PIRRO

Ducati

295.0

1'37.880

4.487 / 1.241

13

Valentino ROSSI

Yamaha

289.5

1'37.948

4.555 / 0.068

 

Lorenzo SAVADORI

Aprilia

   

Κατάταξη Q2

1

Francesco BAGNAIA

Ducati

299.1

1'33.045

 

2

Jack MILLER

Ducati

300.8

1'33.070

0.025 / 0.025

3

Luca MARINI

Ducati

295.8

1'33.130

0.085 / 0.060

4

Pol ESPARGARO

Honda

298.3

1'33.313

0.268 / 0.183

5

Miguel OLIVEIRA

KTM

295.8

1'33.439

0.394 / 0.126

6

Franco MORBIDELLI

Yamaha

293.4

1'33.526

0.481 / 0.087

7

Marc MARQUEZ

Honda

295.0

1'33.850

0.805 / 0.324

8

Iker LECUONA

KTM

294.2

1'33.893

0.848 / 0.043

9

Danilo PETRUCCI

KTM

291.8

1'34.140

1.095 / 0.247

10

Johann ZARCO

Ducati

300.0

1'34.687

1.642 / 0.547

11

Aleix ESPARGARO

Aprilia

298.3

1'34.963

1.918 / 0.276

12

Jorge MARTIN

Ducati

298.3

2'24.631

51.586 / 49.668

 

 

 

 

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες