Μία κατάταξη στο SHARK Grand Prix de France που λίγα λεπτά πριν την καρό σημαία έδειχνε να κλειδώνει με τον Marquez στην pole position και όλη την πρώτη σειρά να είναι Honda, εξελίχθηκε με την Yamaha να κάνει το 1-2 και τον Γάλλο στην κορυφή! Τρίτος ο Miller και πήραν όλοι τους τεράστιο ρίσκο για να σκαρφαλώσουν στην κατάταξη την τελευταία στιγμή!
Ο καιρός ήταν ο αστάθμητος παράγοντας και σήμερα όπως και εχθές και όλα δείχνουν πως θα παίξει τον ίδιο δραματικό ρόλο και αύριο. Στην FP4 σημειώθηκαν αρκετές πτώσεις, οι δύο εργοστασιακές Honda έπεσαν σχεδόν ταυτόχρονα, πρώτα ο Pol Espargaro και μετά ο Marquez ενώ ταχύτερος ήταν και εδώ ο Quartararo.
Η πρώτη μεγάλη ανατροπή ήρθε στην Q1 όπου οι δύο πρώτες θέσεις που δίνουν το εισιτήριο για την Q2 άλλαξαν την τελευταία στιγμή με τον Aleix Espargaro να μένει στην τρίτη θέση όταν είχε ήδη το εισιτήριο για την Q2 και ομοίως να ακολουθούν πίσω του και οι δύο Suzuki! Ο Lorenzo Savadori παρότι είχε νωρίτερα πτώση, εκμεταλλεύτηκε την αλλαγή στις συνθήκες και παίρνοντας το ρίσκο αύξησε ρυθμό και έκανε τον καλύτερο χρόνο με τεράστια διαφορά. Δεύτερος ο Luca Marini που κέρδισε και εκείνος την ευκαιρία να δοκιμάσει ξανά κι αυτή την φορά σε μία πίστα που στέγνωνε.
Με τον Zarco να θέλει διακαώς, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του paddock, να πάρει την pole position εντός έδρας, ο Rossi έδειξε για μία στιγμή πως μπορεί να διαδραματίσει ξανά ρόλο στις πρώτες θέσεις οδεύοντας για την pole position μέχρι που ένα γλίστρημα σε σημείο που δεν είχε πλήρως στεγνώσει τον έβγαλε εκτός πίστας ευτυχώς όμως χωρίς πτώση.
Η συνέχεια ήταν περίεργη καθώς ο Zarco έμεινε με τα βρόχινα ελαστικά την ώρα που οι υπόλοιποι άρχισαν ένας – ένας να αλλάζουν μοτοσυκλέτες και να μπαίνουν με τα slick κατεβάζοντας αμέσως τους χρόνους. Κάπως έτσι οδηγούμαστε στον Marquez να κρατά την pole position στον χέρι, δεύτερο τον Nakagami και τρίτο τον Pol Espargaro! Μένουν λιγότερο από τρία λεπτά και ένα σύννεφο βρέχει ένα σημείο της πίστας με τις πτώσεις να συνεχίζονται και την κίτρινη σημαία να «ανάβει» από την στιγμή που πλέον είναι ένα LED πάνελ μετά την πρόσφατη αλλαγή.
Η βροχή δεν καλύπτει την πίστα και είναι απλά λίγες σταγόνες για να τους δυσκολέψει όλους, ο Pol Espargaro πέφτει και όλα δείχνουν πως δεν υπάρχουν περιθώρια για αλλαγή, αν και οι Yamaha κάνουν γρήγορο γύρο απτόητες. Με μεγάλο ρίσκο που αποτυπώνεται στις κάμερες ο Quartararo παίρνει την τελευταία στιγμή την pole position, ο Vinales μένει δεύτερος και ο Miller συμπληρώνει την πρώτη τριάδα. Στην τέταρτη θέση όμως ανεβαίνει άλλη μία Yamaha με τον Morbidelli και ακολουθεί ο Zarco στην πέμπτη θέση έχοντας κάνει κι εκείνος μία μεγάλη προσπάθεια με πολλά γλιστρήματα. Ο Marquez που είχε εξασφαλίσει την pole position κρατά τελικά την έκτη θέση και πίσω του οι υπόλοιπες Honda όπως θα ήταν στην πρώτη τριάδα.
Ένατος ο Rossi με Oliveira, Savadori και Marini να ακολουθούν συμπληρώνοντας έτσι τις πρώτες θέσεις για την αυριανή εκκίνηση στην οποία όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά και όλα μπορούν να συμβούν!
Θέση | Αναβάτης | ΜΟΤΟ | Km/h | Χρόνος | Διαφ. |
---|---|---|---|---|---|
1 | Aprilia | 293.2 | 1'42.550 | ||
2 | Ducati | 298.5 | 1'43.352 | 0.802 / 0.802 | |
3 | Aprilia | 306.8 | 1'43.418 | 0.868 / 0.066 | |
4 | Suzuki | 304.0 | 1'43.422 | 0.872 / 0.004 | |
5 | Suzuki | 305.8 | 1'43.523 | 0.973 / 0.101 | |
6 | Ducati | 311.6 | 1'43.530 | 0.980 / 0.007 | |
7 | KTM | 301.2 | 1'43.857 | 1.307 / 0.327 | |
8 | KTM | 303.1 | 1'44.324 | 1.774 / 0.467 | |
9 | Honda | 305.8 | 1'45.146 | 2.596 / 0.822 | |
10 | Ducati | 300.3 | 1'45.590 | 3.040 / 0.444 | |
11 | KTM | 301.2 | 1'45.911 | 3.361 / 0.321 | |
12 | Ducati | 291.5 | 1'46.123 | 3.573 / 0.212 | |
Κατάταξη Q2 | |||||
1 | Yamaha | 311.6 | 1'32.600 | ||
2 | Yamaha | 310.6 | 1'32.681 | 0.081 / 0.081 | |
3 | Ducati | 321.6 | 1'32.704 | 0.104 / 0.023 | |
4 | Yamaha | 308.7 | 1'32.766 | 0.166 / 0.062 | |
5 | Ducati | 322.7 | 1'32.877 | 0.277 / 0.111 | |
6 | Honda | 312.6 | 1'33.037 | 0.437 / 0.160 | |
7 | Honda | 320.6 | 1'33.120 | 0.520 / 0.083 | |
8 | Honda | 319.6 | 1'33.150 | 0.550 / 0.030 | |
9 | Yamaha | 309.6 | 1'33.391 | 0.791 / 0.241 | |
10 | KTM | 310.6 | 1'33.867 | 1.267 / 0.476 | |
11 | Aprilia | 303.1 | 1'34.258 | 1.658 / 0.391 | |
12 | Ducati | 318.5 | 1'34.265 | 1.665 / 0.007 |