MotoGP Κατάρ: Ανάποδος αγώνας από τον Sprint! Πρώτη νίκη Di Giannantonio σε δραματικούς τελευταίους γύρους

Το παρά τρίχα ακούστηκε και για τους δύο πρωταγωνιστές
MotoGP Κατάρ: Ανάποδος αγώνας από τον Sprint! Πρώτη νίκη Di Giannantonio σε δραματικούς τελευταίους γύρους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/11/2023

Δεν κράτησε τα λόγια του ο Di Giannantonio και πολύ καλά έκανε: «Εκδίκηση πήρα, για όλους όσους δεν με πίστεψαν». Θα μείνει στην ιστορία η δήλωσή του, ακόμη και αν οι βαθμοί που δίκαια, όμορφα και πολύ σωστά έκοψε σήμερα από τον Bagnaia, δεν παίξουν τελικά ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Αν παίξουν, τότε η εκδίκησή του, όπως ο ίδιος την χαρακτήρισε, θα είναι διπλή.

Απογοητευτική η εμφάνιση του Martin σήμερα που δεν θα μπορούσε πιο ξεκάθαρα να κατηγορήσει το πίσω ελαστικό, μας φέρνει ξανά σε διψήφιο αριθμό διαφοράς για τον φετινό τίτλο. Ευτυχώς χωρίς πτώσεις καθώς έφτασαν πολύ κοντά και σε αυτό, σε ξεχωριστές περιπτώσεις.

Από όλες τις δοκιμές εκκινήσεων που δοκίμασε ο Martin, μόνο στον Sprint κατάφερε να ξεκινήσει χωρίς προβλήματα και το αποτέλεσμα ήταν να δούμε τον ακριβώς αντίθετο αγώνα από εχθές που απολαύσαμε θέαμα. Η αγωνία όμως επέστρεψε στους τελευταίους γύρους, που πήγαν όλα να ανατραπούν.

Την κακή εκκίνηση του Martin, απέφυγε ο Bagnaia και σε μία αντιστροφή των χθεσινών, έφυγε εμπρός οδηγώντας την κούρσα. Θα προσπαθούσε αμέσως να βάλει μία απόσταση ανάμεσα σε εκείνον και τον δεύτερο αλλά δεν θα τα κατάφερνε όπως ο ίδιος είπε.

Δεύτερος ο Luca Marini και τρίτος ο Di Giannantonio εκείνη την στιγμή, αναβάτες που εχθές στον αγώνα είχαν πρωταγωνιστήσει και τρίτος ο Alex Marquez που επίσης εχθές προσπάθησε μέχρι και για την νίκη.

Μπροστά ο Marc Marquez που έκανε μία πολύ καλή εκκίνηση και ακολουθούσε ο Zarco και πίσω ο Martin που κατευθείαν πιέζεται από τον Vinales.

Στον δεύτερο γύρο και ο Bagnaia φαίνεται πως αρχικά έχει καταφέρει να πετύχει τον στόχο του και προηγείται με 0.6 από τον Luca Marini με τον Alex Marquez να ακολουθεί πλέον καθώς υπάρχει κόντρα με τον Di Giannantonio ενώ πιέζει συνέχεια και ο Binder.

Δεν έχουμε πτώσεις, ο Lecuona έχει εγκαταλείψει από τεχνικό πρόβλημα αμέσως μετά την εκκίνηση και ο Aleix Espargaro από πόνο συνέπεια των χθεσινών, αν και πιο πληγωμένη είναι πλέον η εικόνα του. Ωστόσο λάθη συμβαίνουν και ο Zarco κάνει ένα, ανοίγει γραμμή γλιστρώντας και περνά ο Martin μαζί με τον Vinales όμως.

Ακολούθως, το κενό του Bagnaia ψαλιδίζεται στην μέση και η μάχη πίσω του φουντώνει.

Ο Di Giannantonio περνά τρίτος ξανά και κάνει και ταχύτερο γύρο, όσο και ο Martin περνά τον Marc Marquez.

Ο Binder ανεβαίνει στην κατάταξη και ο Luca Marini κατεβαίνει, αλλά αυτές οι ανακατατάξεις δεν κάνουν την διαφορά στον Martin που μπροστά του δεν έχει αναβάτη αλλά ένα κενό 1,5 δευτερόλεπτα εκείνη την στιγμή που απλά θα μεγαλώνει.

Ο Binder δεν θα απειλήσει ποτέ ξεκάθαρα τον Di Giannantonio που πλησιάζει τον Bagnaia και ήδη από την μέση του αγώνα είναι κολλημένος πίσω του.

Είναι η στιγμή που και το όνομα του Martin κατεβαίνει πλέον την λίστα με μεγάλη ταχύτητα, τον περνά ο Marquez και μετά και ο Quartararo. Ο Zarco προσπαθεί αλλά δεν μπορεί να τον προστατέψει. Μάλιστα φτάνει σε σημείο να το παρακάνει από την προσπάθεια στους τελευταίους γύρους και καρφώνεται πάνω στον Marquez και είναι απορίας άξιο που εκείνος δεν έπεσε. Τον ακούμπησε και έπειτα ο εμπρός τροχός του ξήλωσε ένα κομμάτι της ουράς της Honda με τον Zarco να πατά εκτός πίστας για να κρατηθεί και τον Marquez να μένει ακλόνητος στην γραμμή του.

Τέσσερις γύρους πριν το τέλος ο αγώνας παίρνει δραματική τροπή, ενώ και ο Bastianini έχει περάσει τον Martin ο οποίος είναι στην 10η πλέον θέση.

Μπροστά ο Bagnaia που οδηγεί την κούρσα έχει ακόμη κολλημένο τον Di Giannantonio πίσω του και οι δυο τους απέχουν πάνω από Luca Marini που έχει ανέβει ξανά στο βάθρο, όπως και εχθές και έχει πίσω του τον Vinales.

Η Ducati στέλνει σήμα στον Di Giannantonio να αφήσει τον Bagnaia ήσυχο. Συγκεκριμένα του λέει να γυρίσει στην 8η χαρτογράφηση που επειδή είναι ένα περίεργο νούμερο, επειδή ακριβώς το ίδιο μήνυμα έχει χρησιμοποιηθεί σε ίδια περίπτωση με τον Lorenzo τότε πρωταγωνιστή και επειδή είναι σαν το Ν#8 να είναι μακριά στην λίστα, σαν κάτι σπάνιο που δύσκολα θα χρειαστεί η ομάδα να στείλει – για όλους αυτούς τους λόγους- μεταφράζεται σαν να του λένε να αφήσει τον Bagnaia να νικήσει.

Είναι αυτές οι κινήσεις που τελικά στερούν από τον Bagnaia όλη την δόξα και κάνουν τον Martin... μάρτυρα! Βέβαια ο ίδιος ο Di Giannantonio είπε πως το νούμερο 8 ήταν ένα σήμα από την ομάδα για να πάει ταχύτερα, πως μπορεί πλέον να επιτεθεί. Η εξήγηση αυτή δεν είναι αρκετά καλή βέβαια και δημιουργεί περισσότερα ερωτήματα, σε κάθε περίπτωση δεν περιμένει κανείς να παραδεχτεί η Ducati πως υπήρξε οδηγία προς τους αναβάτες, ούτε εχθές η ομάδα του Di Giannantonio έστειλε τέτοιο μήνυμα στην ακριβώς ίδια περίπτωση που βρέθηκε με τον Martin. Θα μπορούσε να είναι ένα μήνυμα - επιλογής για καλύτερο timing με βάση τα καύσιμα, αλλά από την άλλη δεν το έχει χρειαστεί και κανείς μέχρι τώρα...

Ο Di Giannantonio τελικά δεν είχε κανένα δίλλημα, απέξω αναρωτιόταν κανείς αν θα τους αψηφήσει, αλλά δεν έχει τίποτα να χάσει από αυτή την κίνηση μιας και η καριέρα του στα MotoGP τελειώνει γιατί πολύ απλά δεν ήταν ο πιο γρήγορος στο παιχνίδι με τις μουσικές καρέκλες και όχι για άλλο λόγο.

Αντιθέτως έχει να χάσει αν ΔΕΝ κάνει την κίνηση. Έχει να χάσει την μοναδική ευκαιρία να γίνει νικητής στα MotoGP, βλέπει την κορυφή της καριέρας του εκείνη την στιγμή και το γεγονός πως η Ducati -όπως φαίνεται να έκανε- του ζητά να το αφήσει, είναι μεγάλη ντροπή. Μόνο και μόνο για να είναι ο τίτλος στον εργοστασιακό αναβάτη, όταν έτσι και αλλιώς έχει κερδίσει ήδη τα MotoGP σε κάθε διάστασή τους. Δεν είναι η καλύτερή τους εικόνα το μήνυμα στον Di Giannantonio και τα λόγια του δεν θα μπορούσαν να είναι πιο δικαιολογημένα.

Ο Bagnaia δεν το αφήνει χωρίς απάντηση, προσπαθεί στα φρένα της πρώτης στροφής να κάνει την διαφορά αλλά τον ρουφά το slipstreaming και παραλίγο να πέσει! Ανοίξει γραμμή, βγαίνει εκτός αλλά στο ασφαλτοστρωμένο κομμάτι και γλιτώνει την πτώση. Έχει χάσει δύο δευτερόλεπτα αλλά είναι τόση η διαφορά του που δεν έχει κανένα κίνδυνο από τον Luca Marini, παρόλο που εκείνος πλησιάζει κι άλλο.

Στο τέλος ο Bagnaia έχει καλύτερη στάση από την μητέρα Ducati συγχαίρει με ωραίο τρόπο τον Di Giannantonio και φεύγει με το κεφάλι ψηλά, έχοντας 21 πόντους διαφορά από τον Martin ο οποίος είναι φανερά εκνευρισμένος και έχει έναν μονόλογο απέναντι στο πίσω ελαστικό.

Τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη, αλλά η διαφορά είναι μεγαλύτερη από πριν και ο αγώνας Sprint μπορεί ακόμη και να καθορίσει τον τίτλο. Σε κάθε περίπτωση η Valencia θα μας δώσει τις απαντήσεις!

 

 

Θέση

Βαθμοί

Αναβάτης

ΜΟΤΟ

Χρόνος / Διαφ.

1

25

49F. Di Giannantonio

Gresini Racing MotoGP™

41:43.6540

2

20

1F. Bagnaia

Ducati Lenovo Team

+2.734

3

16

10L. Marini

Mooney VR46 Racing Team

+4.408

4

13

12M. Viñales

Aprilia Racing

+4.488

5

11

33B. Binder

Red Bull KTM Factory Racing

+7.246

6

10

73A. Marquez

Gresini Racing MotoGP™

+7.620

7

9

20F. Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP™

+7.828

8

8

23E. Bastianini

Ducati Lenovo Team

+8.239

9

7

43J. Miller

Red Bull KTM Factory Racing

+11.509

10

6

89J. Martin

Prima Pramac Racing

+14.819

11

5

93M. Marquez

Repsol Honda Team

+14.964

12

4

5J. Zarco

Prima Pramac Racing

+17.431

13

3

72M. Bezzecchi

Mooney VR46 Racing Team

+17.807

14

2

36J. Mir

Repsol Honda Team

+18.673

15

1

37A. Fernandez

GASGAS Factory Racing Tech3

+21.455

16

 

21F. Morbidelli

Monster Energy Yamaha MotoGP™

+21.474

17

 

25R. Fernandez

CryptoDATA RNF MotoGP™ Team

+22.142

18

 

44P. Espargaro

GASGAS Factory Racing Tech3

+27.194

19

 

30T. Nakagami

LCR Honda

+27.740

Δεν τερματισαν

   

41A. Espargaro

Aprilia Racing

6 laps

δεν ολοκληρωσαν πρωτο γύρο

   

27I. Lecuona

LCR Honda

 

 

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες