Με προβλήματα ξεκίνησαν τα MotoGP στην Ιαπωνία, όπου η πρώτη δοκιμή έγινε με έναν ωραίο καιρό που όμως γρήγορα είδαμε τον Lorenzo να εγκαταλείπει κουνώντας το κεφάλι και να αποσύρεται από τον αγώνα, ίσως και από τον επόμενο! Οι υπόλοιποι απόλαυσαν την πίστα με ιδανική θερμοκρασία όπου ο Zarco είχε την τιμητική του θέτοντας τον ρυθμό μέχρι την στιγμή που ο Marquez πέρασε σαρωτικά με σχεδόν ένα δευτερόλεπτο διαφορά δίνοντας μία γερή σφαλιάρα σε όλους, σαν να τους λέει: «ξυπνήστε». Προτροπή που όχι μόνο έπιασε στον Dovizioso, αλλά ακόμη παραπάνω καθώς στο τρίτο κομμάτι του χρόνου η Ducati ήταν ταχύτερη. Κι αυτό ήρθε μόνο αφότου υπήρχαν σκαμπανευάσματα στον ταχύτερο χρόνο μεταξύ Marquez και Dovizioso, κάτι που μας δίνει αυτή την στιγμή μία πολύ καλή πρώτη εντύπωση για την εκκίνηση του αγώνα την Κυριακή..
Στο παιχνίδι των γρήγορων γύρων μπήκε και μία ακόμη Honda, καθώς ο Crutchlow προσπάθησε να τεθεί επικεφαλής του χρονόμετρου πράγμα που οριακά δεν το κατάφερε, ενώ ήταν και οι συγκυρίες που δεν βοήθησαν τον Marquez να κάνει την δική του αντεπίθεση. Από τις Yamaha ήταν ο Maverick Viñales που έκλεβε τις εντυπώσεις καθώς γυρνούσε αρκετά κοντά στον ταχύτερο χρόνο με την Suzuki του Iannone να τον ακολουθεί σε μεγαλύτερη απόσταση, όπως αντίστοιχα και ο Rossi.
Το πρόβλημα ήταν πως η επόμενη δοκιμή ξεκίνησε με αρκετό νερό στην πίστα, οδηγώντας τους περισσότερους κορυφαίους αναβάτες να μείνουν μέσα για μία σειρά από λόγους. Πρώτα γιατί με τόσο νερό δεν θα είχαν κάποιο αποτέλεσμα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αλλά και γιατί δεν ήθελαν να πάρουν κάποιο ρίσκο. Ιδιαίτερα το δεύτερο είναι εκείνο που λείπει τελείως από τους αναβάτες εκτός δεκάδας που δεν κυνηγούν κανένα πρωτάθλημα και που πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις έχουν την ευκαιρία να δουν τα ονόματά τους να γράφονται με μονοψήφιο αριθμό κατάταξης. Τέτοια ήταν η περίπτωση για παράδειγμα του Xavier Simeon που παραδοσιακά φιγουράρει στην τελευταία θέση, όμως τώρα ανέβηκε στην 8η αν και αντίστοιχα ο Redding ήταν εκείνος που κατάφερε μία δεύτερη θέση πίσω από τον Pedrosa ενώ έκανε μία μεγάλη προσπάθεια και είχε και μία πολύ απλή και ακίνδυνη έξοδο.
Στο τέλος δημιουργήθηκε μία λεπτή στεγνή γραμμή, που όμως δεν ήταν αρκετό να οδηγήσει τους κορυφαίους εντός πίστας, ενώ και οι εργοστασιακές Yamaha δεν μπήκαν στον κόπο να αλλάξουν ελαστικά. Έτσι ο Zarco παρέμεινε η ταχύτερη Yamaha της ημέρας, ενώ ο Petrucci και ο Miller πρόλαβαν να πάρουν μία γεύση από την βελτίωση των συνθηκών, καλυτερεύοντας την θέση τους στην κατάταξη…
Θέση | Αναβάτης | ΜΟΤΟ | Χρόνος | Διαφ. 1ου | Προηγ. |
1 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati | 1'45.358 | ||
2 | Cal CRUTCHLOW | Honda | 1'45.463 | 0.105 | 0.105 |
3 | Johann ZARCO | Yamaha | 1'45.483 | 0.125 | 0.020 |
4 | Marc MARQUEZ | Honda | 1'45.498 | 0.140 | 0.015 |
5 | Maverick VIÑALES | Yamaha | 1'45.640 | 0.282 | 0.142 |
6 | Andrea IANNONE | Suzuki | 1'46.030 | 0.672 | 0.390 |
7 | Alvaro BAUTISTA | Ducati | 1'46.210 | 0.852 | 0.180 |
8 | Jack MILLER | Ducati | 1'46.265 | 0.907 | 0.055 |
9 | Valentino ROSSI | Yamaha | 1'46.329 | 0.971 | 0.064 |
10 | Aleix ESPARGARO | Aprilia | 1'46.526 | 1.168 | 0.197 |
11 | Dani PEDROSA | Honda | 1'46.568 | 1.210 | 0.042 |
12 | Scott REDDING | Aprilia | 1'46.854 | 1.496 | 0.286 |
13 | Takaaki NAKAGAMI | Honda | 1'46.856 | 1.498 | 0.002 |
14 | Pol ESPARGARO | KTM | 1'46.859 | 1.501 | 0.003 |
15 | Katsuyuki NAKASUGA | Yamaha | 1'46.872 | 1.514 | 0.013 |
16 | Xavier SIMEON | Ducati | 1'46.998 | 1.640 | 0.126 |
17 | Danilo PETRUCCI | Ducati | 1'47.054 | 1.696 | 0.056 |
18 | Bradley SMITH | KTM | 1'47.137 | 1.779 | 0.083 |
19 | Alex RINS | Suzuki | 1'47.187 | 1.829 | 0.050 |
20 | Franco MORBIDELLI | Honda | 1'47.428 | 2.070 | 0.241 |
21 | Sylvain GUINTOLI | Suzuki | 1'47.537 | 2.179 | 0.109 |
22 | Jordi TORRES | Ducati | 1'47.665 | 2.307 | 0.128 |
23 | Karel ABRAHAM | Ducati | 1'47.716 | 2.358 | 0.051 |
24 | Hafizh SYAHRIN | Yamaha | 1'47.726 | 2.368 | 0.010 |
25 | Thomas LUTHI | Honda | 1'47.833 | 2.475 | 0.107 |
Jorge LORENZO | Ducati |
Αποτελέσματα FP2 | ||||
Θέση | Αναβάτης | ΜΟΤΟ | Χρόνος | Διαφ. 1ου |
1 | Dani Pedrosa | Honda | 1'48.136 | |
2 | Scott REDDING | Aprilia | 1'48.635 | 0.499 / 0.499 |
3 | Danilo PETRUCCI | Ducati | 1'48.939 | 0.803 / 0.304 |
4 | Jack MILLER | Ducati | 1'49.022 | 0.886 / 0.083 |
5 | Johann ZARCO | Yamaha | 1'49.133 | 0.997 / 0.111 |
6 | Hafizh SYAHRIN | Yamaha | 1'49.387 | 1.251 / 0.254 |
7 | Bradley SMITH | KTM | 1'49.573 | 1.437 / 0.186 |
8 | Xavier SIMEON | Ducati | 1'50.154 | 2.018 / 0.581 |
9 | Thomas LUTHI | Honda | 1'50.482 | 2.346 / 0.328 |
10 | Sylvain GUINTOLI | Suzuki | 1'50.578 | 2.442 / 0.096 |
11 | Karel ABRAHAM | Ducati | 1'50.694 | 2.558 / 0.116 |
12 | Katsuyuki NAKASUGA | Yamaha | 1'51.652 | 3.516 / 0.958 |
13 | Alex RINS | Suzuki | 1'53.586 | 5.450 / 1.934 |
14 | Valentino ROSSI | Yamaha | 1'54.078 | 5.942 / 0.492 |
15 | Maverick VIÑALES | Yamaha | 1'54.133 | 5.997 / 0.055 |
16 | Franco MORBIDELLI | Honda | 1'54.758 | 6.622 / 0.625 |