Μία πολύ εντυπωσιακή πρώτη επαφή σε αυτή την σεζόν για τα MotoGP και πρώτη γενικά για τον Marquez που δεν είχε τρέξει πέρσι, όταν ο Oliveira ταπείνωσε τους πάντες παίζοντας εντός έδρας. Εντυπωσιακή, γιατί οι χρόνοι κατέβαιναν αρκετά παρόλο που η πίστα δεν ήταν ολότελα στεγνή με πολλούς αναβάτες να βγαίνουν εκτός πίστας στο τεράστιο περιθώριο που προσφέρει το Portimao, χωρίς ευτυχώς πτώσεις.
Με την βροχή να έχει σταματήσει από ώρα, όσο η πίστα στέγνωνε τόσο οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν. Η διαφορά στην αρχή με το τέλος είναι μεγάλη όπως μεγάλη ήταν και η αλλαγή στις συνθήκες.
Ο Marquez βγήκε από τους πρώτους στην πίστα για να αρχίσει να γράφει γύρους, όσο οι υπόλοιποι περίμεναν να αρχίσει να στεγνώνει λίγο περισσότερο. Ήταν αμέσως από τους ταχύτερους μαζί με τον Bagnaia μέχρι η Yamaha με τον Vinales και η Suzuki με τον Rins να έρθουν στο προσκήνιο ενώ και ο Zarco έδειξε για μία στιγμή πως θα μπορούσε να διεκδικήσει την πρώτη θέση.
O Vinales δεν άφησε πολλά περιθώρια, είχε εξαιρετικό ρυθμό και πήρε τον πρώτο χρόνο επάξια.
Είναι χαρακτηριστικό πως Yamaha και Suzuki έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ πρώτου και δεύτερου ομόσταυλου αναβάτη, ενώ οι Ducati είναι μαζί, όπως και οι Honda με τον Pol Espargaro να έχει επιτέλους το παράδειγμα που ζητούσε.
Η τρίτη θέση του Marquez, που έφτασε πρώτη ορισμένες φορές χωρίς να απέχει πολύ από τον χρόνο του Vinales, δεν λέει ακόμη πολλά καθώς βρισκόμαστε αρκετά δευτερόλεπτα πάνω από τον ρυθμό που μπορούμε να δούμε σε καλύτερες συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση είναι μία πολύ καλή πρώτη εικόνα, ιδιαίτερα για τον Marquez!
Ο Rossi κατάφερε την τελευταία στιγμή να βελτιώσει τον χρόνο του, ενώ πιο αποκαρδιωτική είναι η εικόνα του Mir, περσινού πρωταθλητή, συγκριτικά με τον Rins που ήταν στην δεύτερη θέση και όχι τυχαία, αλλά είχε γενικά γρήγορους χρόνους.
Οι ελπίδες τώρα συγκεντρώνονται στο να έχουμε μία FP2 με καλές συνθήκες. Η πρώτη εικόνα μας δείχνει πως μπορεί να υπάρξει σοβαρός ανταγωνισμός…
Θέση | Αναβάτη | ΜΟΤΟ | Χρόνος | Διαφ. |
---|---|---|---|---|
1 | Yamaha | 1'42.127 | ||
2 | Suzuki | 1'42.278 | 0.151 / 0.151 | |
3 | Honda | 1'42.378 | 0.251 / 0.100 | |
4 | Honda | 1'42.382 | 0.255 / 0.004 | |
5 | Ducati | 1'42.443 | 0.316 / 0.061 | |
6 | Ducati | 1'42.464 | 0.337 / 0.021 | |
7 | Yamaha | 1'42.528 | 0.401 / 0.064 | |
8 | Ducati | 1'42.536 | 0.409 / 0.008 | |
9 | Honda | 1'42.781 | 0.654 / 0.245 | |
10 | KTM | 1'42.957 | 0.830 / 0.176 | |
11 | Yamaha | 1'43.013 | 0.886 / 0.056 | |
12 | Honda | 1'43.036 | 0.909 / 0.023 | |
13 | Suzuki | 1'43.060 | 0.933 / 0.024 | |
14 | Yamaha | 1'43.243 | 1.116 / 0.183 | |
15 | Aprilia | 1'43.539 | 1.412 / 0.296 | |
16 | Ducati | 1'43.702 | 1.575 / 0.163 | |
17 | KTM | 1'44.000 | 1.873 / 0.298 | |
18 | Ducati | 1'44.602 | 2.475 / 0.602 | |
19 | KTM | 1'44.967 | 2.840 / 0.365 | |
20 | Ducati | 1'45.325 | 3.198 / 0.358 | |
21 | Aprilia | 1'45.335 | 3.208 / 0.010 | |
22 | KTM | 1'47.774 | 5.647 / 2.439 |