Ο εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia, ο Aleix Espargaro, πήρε μια παλικαρίσια πρωτιά στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του δεύτερο αγώνα στο Qatar, αφού με πολύ μικρή διαφορά έγραψε ταχύτερο χρόνο από αυτόν του Alex Rins και του Maverick Vinales, που ήταν και ο νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς.
Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia μπήκε δυνατά από την αρχή, δείχνοντας ότι έχει την δυνατότητα να διατηρήσει την φόρα της μοτοσυκλέτας από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες εξαιτίας της πολύ μεγαλύτερης ζέστης και του υψηλότερου ποσοστού υγρασίας, σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα. Παρόλα αυτά οι χρόνοι έπεσαν και ήταν καλύτεροι από το αντίστοιχο session του πρώτου αγώνα, με τον Espargaro να είναι δύο δέκατα γρηγορότερος από τον χρόνο που είχε γράψει ο Morbidelli την περασμένη Παρασκευή.
Ήταν λίγες οι φορές που ο Espargaro έχασε την κυριαρχία κατά την διάρκεια των FP1, με τους Morbidelli, Petrucci και Vinales να μπαίνουν για λίγο μπροστά του. Το 1:54.779 που "γύρισε" στον τελευταίο του γύρο, ήταν αρκετό για να τον κρατήσει στην κορυφή.
Πίσω του βρέθηκαν οι Rins και Vinales, ενώ ήταν άκρως εντυπωσιακός και πρώτο Ducati στον πίνακα των χρόνων, ο rookie Jorge Martin. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Franco Morbidelli, ο οποίος αντιμετώπισε δύο ξεχωριστά, σοβαρά μηχανικά προβλήματα, που έδειξαν να έχουν όμως κοινό παρονομαστή μιας και βγήκε καπνός και στις δύο περιπτώσεις από το πίσω μέρος του Yamaha M1. Αν συνυπολογίσουμε και τα προβλήματα που αντιμετώπισε το Σαββατοκύριακο του πρώτου αγώνα, φαίνεται πως για την Petronas η φετινή χρονιά απέχει πολύ από το ιδανικό ξεκίνημα.
Αντιθέτως, ο Danilo Petrucci είχε ένα πολύ καλό διάστημα, τερματίζοντας με την ΚΤΜ μέσα στην πρώτη δεκάδα των χρόνων (ήταν έκτος και πρώτο ΚΤΜ στην κατάταξη), σε αντίθεση με τις δύσκολες ώρες που πέρασε στον προηγούμενο αγώνα. Ο Fabio Quartararo βρέθηκε στην έβδομη, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2020, τον Joan Mir να κατατάσσεται όγδοος. Οι Bradl και Nakagami ήταν οι δύο αναβάτες που κατάφεραν να βάλουν τις μοτοσυκλέτες της Honda στην πρώτη δεκάδα. Ο Johann Zarco που είχε ανέβει στο βάθρο του πρώτου αγώνα, είχε μια πτώση στην 15η στροφή, τη στροφή που έφερε πολλά προβλήματα στους αναβάτες και το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, ευτυχώς χωρίς συνέπειες για τον Γάλλο, πέρα από το ότι βρέθηκε στην τελευταία θέση…
1 | Aleix Espargaro | Aprilia Gresini (RS-GP) | 1'54.779s |
2 | Alex Rins | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.060s |
3 | Maverick Viñales | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.085s |
4 | Jorge Martin | Pramac Ducati (GP21)* | +0.240s |
5 | Franco Morbidelli | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.346s |
6 | Danilo Petrucci | KTM Tech3 (RC16) | +0.484s |
7 | Fabio Quartararo | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.524s |
8 | Joan Mir | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.570s |
9 | Stefan Bradl | Repsol Honda (RC213V) | +0.614s |
10 | Takaaki Nakagami | LCR Honda (RC213V) | +0.669s |
11 | Luca Marini | Sky VR46 Avintia Ducati (GP19)* | +0.675s |
12 | Pol Espargaro | Repsol Honda (RC213V) | +0.728s |
13 | Alex Marquez | LCR Honda (RC213V) | +0.818s |
14 | Enea Bastianini | Avintia Ducati (GP19)* | +0.898s |
15 | Miguel Oliveira | Red Bull KTM (RC16) | +0.991s |
16 | Brad Binder | Red Bull KTM (RC16) | +1.067s |
17 | Valentino Rossi | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +1.146s |
18 | Jack Miller | Ducati Team (GP21) | +1.205s |
19 | Iker Lecuona | KTM Tech3 (RC16) | +1.244s |
20 | Francesco Bagnaia | Ducati Team (GP21) | +1.340s |
21 | Lorenzo Savadori | Aprilia Gresini (RS-GP)* | +1.782s |
22 | Johann Zarco | Pramac Ducati (GP21) | +1.964s |