Η δεύτερη μέρα του τεστ της Ταϊλάνδης τελείωσε, και μαζί τελείωσαν όλα τα pre-season δοκιμαστικά της μεγάλης κατηγορίας του MotoGP, με τον πρώτο γύρο να λαμβάνει χώρα στην ίδια πίστα, όπου η δράση αρχίζει στις 28 Φεβρουαρίου.
Με τη ζέστη να κάνει και τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών αισθητή την παρουσία της, οι αναβάτες βρέθηκαν να δοκιμάζουν τόσο διαφορετικά εξαρτήματα, φαίρινγκ και κινητήρες, κάνοντας παράλληλα προσπάθεια για επίτευξη ταχύτερου χρόνου, αλλά και προσομοίωση αγώνα, με σερί 10 ή 20 γύρων.
Σίγουρα τα δοκιμαστικά έχουν μέγιστη σημασία για την προετοιμασία αναβατών και ομάδων, όμως οι αγώνες φέρνουν πάντα επιπρόσθετους παράγοντες που τα δοκιμαστικά δεν μπορούν να προσομοιώσουν, και αφορούν τις προσπεράσεις, το αγωνιστικό πνεύμα του κάθε αναβάτη, το πόσο είναι έτοιμος καθένα να τα δώσει όλα, το πού θα κινηθεί στρατηγικά, και πολλά ακόμη. Οπότε, καλό είναι να μη συγχέουμε τα αποτελέσματα των δοκιμαστικών με τις προσδοκίες μας για την αγωνιστική σεζόν, κι αν το κάνουμε αυτό, να το κάνουμε πάντα με μέτρο.
![Marc Marquez](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/marc-_0.jpg?itok=IJYfc1SN)
Ο Marc Marquez ήταν ο αναβάτης που ξεχώρισε και τη δεύτερη μέρα του τεστ, γράφοντας και πάλι τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ήταν ο μόνος που έπεσε στο 1:28, αν και δεν κατάφερε -για λίγο- να σπάσει το ρεκόρ πίστας που κατέχει από το 2024 ο (πλέον ομόσταυλός του) Bagnaia. Παράλληλα, ο Marc εντυπωσίασε και στην προσομοίωση αγώνα, όπου ήταν κι εκεί ταχύτερος όλων, δίνοντας μας ενδείξεις πως δικαίως περιλαμβάνεται μέσα στα μεγάλα φαβορί για το 2025.
![Alex Marquez](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/alex_0.jpg?itok=6K5ixwNP)
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Alex Marquez με το GP24 (το οποίο θα χρησιμοποιήσει τελικά και η εργοστασιακή ομάδα της Ducati για το 2025, αντί του GP25 το οποίο εγκαταλείπεται έτσι άδοξα), μόλις 0.179 δευτερόλεπτα πίσω από τον αδελφό του. Ο Alex είναι σταθερά ταχύς στα δοκιμαστικά, όμως μένει να δούμε αν η αδιαμφισβήτητη ταχύτητά του συνδυαστεί και με σταθερά αποτελέσματα στην κορυφή, για να έχει πρωταγωνιστικό ή όχι ρόλο το 25.
![Bez](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/bez_1.jpg?itok=mlbZbatO)
Τρίτος ήταν ο Marco Bezzecchi που δείχνει να προσαρμόζεται ταχύτατα στην Aprilia, και συλλέγει και δεδομένα που η ιταλική εταιρεία θα μοιραστεί και με τον Jorge Martin, όταν ο Πρωταθλητής του 2024 επιστρέψει στα αγωνιστικά δρώμενα, αφού αναρρώσει από τον τραυματισμό του.
![Acosta](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/acosta_4.jpg?itok=DkSgjxp8)
Ο Pedro Acosta σημείωσε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο, και ήταν μακράν ο ταχύτερος αναβάτης με KTM, αφού ο επόμενος (Vinales) ήταν 9ος (σχεδόν 0,5 δευτερόλεπτα πιο πίσω), ο (Binder) ήταν 12ος, και ο Bastianini 15ος.
![Pecco Bagnaia](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/pecco-_1.jpg?itok=miNc7C1c)
Πέμπτος κατετάγη σε απόλυτο χρόνο ο Francesco Bagnaia, ο οποίος είχε δηλώσει μετά την 1η ημέρα πως δεν έχει την ταχύτητα που θέλει, αναφέροντας πως θα μελετούσε τα δεδομένα τηλεμετρίας του Marc, για να καταφέρει να βελτιώσει την απόδοσή του.
![Joan Mir](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/joan-mir_0.jpg?itok=IkCVQs5Z)
Εξαιρετικός ήταν για δεύτερο συνεχόμενο τεστ ο Joan Mir της Honda, που ήταν 6ος τη δεύτερη ημέρα στο Buriram, 0,544 δευτερόλεπτα πίσω από τον Marc, ενώ παράλληλα ήταν και ο ταχύτερος αναβάτης ιαπωνικής μοτοσυκλέτας.
![Fabio Quartararo](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/the-king.jpg?itok=AHBvU_H8)
Ταχύτερος από το στρατόπεδο της Yamaha ήταν ο Fabio Quartararo, 0,731 δευτερόλεπτα πίσω από τον Marc, που δεν κατάφερε να επαναλάβει τις καλές εμφανίσεις των δοκιμαστικών της Sepang.
![Ogura](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/ogura.jpg?itok=47-TXoei)
Από τους rookies, ταχύτερος ήταν ο Ai Ogura στην 11η θέση με την Trackhouse Aprilia (13ος ο τραυματίας ομόσταυλός του, Raul Fernandez), ενώ αντίθετα ο Fermin Aldeguer της Gresini έδειξε να δυσκολεύεται, για να τερματίσει πολύ πίσω, στην 18η θέση, 1,2 δευτερόλεπτα μακριά από τον χρόνο του Marc.
![Chantra](/sites/default/files/styles/article_full/public/inline-images/chantra.jpg?itok=bNyyHeyD)
Αν και βελτίωσε σημαντικό τον χρόνο του, ο Ταϊλανδός Somkiat Chantra -3οςrookie της κατηγορίας για το 25-, δεν κατάφερε να ξεφύγει από την τελευταία θέση της κατάταξης, 1,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Marc (την 1η ημέρα ήταν 2 δευτερόλεπτα πίσω), καταφέρνοντας να περάσει μόνο τον δοκιμαστή Savadori.
Ακολουθούν οι χρόνοι της δεύτερης ημέρας του τεστ της Ταϊλάνδης.
ΘΕΣΗ | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ / ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | Marc Marquez | Ducati Lenovo (GP25) | 1:28.855s |
2 | Alex Marquez | Gresini Ducati (GP24) | +0.179s |
3 | Marco Bezzecchi | Aprilia Racing (RS-GP25) | +0.205s |
4 | Pedro Acosta | Red Bull KTM (RC16) | +0.278s |
5 | Francesco Bagnaia | Ducati Lenovo (GP25) | +0.523s |
6 | Joan Mir | Honda HRC Castrol (RC213V) | +0.544s |
7 | Franco Morbidelli | VR46 Ducati (GP24) | +0.599s |
8 | Fabio Quartararo | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.731s |
9 | Maverick Viñales | Red Bull KTM Tech3 (RC16) | +0.751s |
10 | Jack Miller | Pramac Yamaha (YZR-M1) | +0.762s |
11 | Ai Ogura | Trackhouse Aprilia (RS-GP25) | +0.781s |
12 | Brad Binder | Red Bull KTM (RC16) | +0.877s |
13 | Raul Fernandez | Trackhouse Aprilia (RS-GP25) | +0.877s |
14 | Luca Marini | Honda HRC Castrol (RC213V) | +0.928s |
15 | Enea Bastianini | Red Bull KTM Tech3 (RC16) | +0.982s |
16 | Johann Zarco | LCR Honda (RC213V) | +1.027s |
17 | Alex Rins | Monster Yamaha (YZR-M1) | +1.207s |
18 | Fermin Aldeguer | Gresini Ducati (GP24) | +1.230s |
19 | Miguel Oliveira | Pramac Yamaha (YZR-M1) | +1.234s |
20 | Somkiat Chantra | LCR Honda (RC213V) | +1.610s |
21 | Lorenzo Savadori | Aprilia Test Rider (RS-GP25) | +2.352s |