Από τον Martin το περιμέναμε που από την πρώτη στιγμή έδειξε πως θα πάρει την πρώτη θέση στην πίστα της Ινδίας, όμως τελικά ο Bezzecchi με μία επίθεση της τελευταίας στιγμής έγραψε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας και αυτόματα και το ρεκόρ.
Μόλις 043 πίσω ο Martin και άλλα 213 πίσω του ο Bagnaia συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα με τον Marini στην 4η θέση ακολουθούμενος από τις δύο εργοστασιακές Honda με πρώτη του Mir.
Οι Honda βρέθηκαν εκεί μπροστά με τις Ducati πρώτα γιατί έλειπε η KTM του Binder που θα μπορούσε να κάνει την διαφορά, έχοντας κολλήσει στην Q1 από ακυρωμένους γύρους εξαιτίας κίτρινης σημαίας από πτώσεις. Τόσο όταν βρέθηκε εκεί, όσο και όταν έμεινε στην Q1 εξαιτίας πτώσης του Alex Marquez που είχε ήδη κερδίσει το εισιτήριο για την Q1. Το άλλο το πήρε ο Fernandez. Η πτώση του Alex Marquez δεν ήταν ανώδυνη αν και αρχικά σηκώθηκε φαίνεται πως είχε τραυματιστεί από το highside που τον προσγείωσε πάνω στην μοτοσυκλέτα και μπλέχτηκε με αυτή. Δεν κατάφερε να τρέξει στην Q2 και αναμένουμε να δούμε την πορεία των εξετάσεων.
Ο άλλος λόγος που οι Honda βρέθηκαν μπροστά από την Ducati του Zarco ήταν πως ακολουθούσαν τον Bagnaia. Αγαπημένη τακτική του Marc Marquez να ακολουθεί τον Bagnaia, όχι απλά δεν το κρύβει μιας και δεν θα μπορούσε κιόλας, αλλά δηλώνει πως δεν είναι κακό να χρησιμοποιείς ότι έχεις διαθέσιμο για να πάρεις καλύτερη θέση στην εκκίνηση. Βέβαια δεν ήταν ο καλύτερος με Honda, γιατί ο Mir που ακολουθούσε τον Marquez, που ακολουθούσε τον Bagnaia ήταν εξίσου γρήγορος με την Ducati μπροστά.
BOTH of these HUGE moments were on @PeccoBagnaia's fastest lap!
— MotoGP™ (@MotoGP) September 23, 2023
And he still managed to plant it on the front row! #IndianGP 🇮🇳 pic.twitter.com/MHw1luudH3
Δεν υπήρχε περίπτωση να μην ήταν μία Ducati εμπρός αν και πολύ θα ήθελε η KTM να πάρει την pole position στην Ινδία από την στιγμή που δραστηριοποιείται στην Ινδία μέσω της Bajaj. Ο Binder έδειξε ότι θα μπορούσε αλλά αν στηρίζεσαι σε έναν αναβάτη ή ακόμη και δύο, δεν είναι καθόλου σίγουρο πως θα πετύχεις απέναντι σε μία στρατιά ιταλικών που εκτός από γενικά ταχύτερες, ευνοούνται και από την πίστα με την μεγαλύτερη ευθεία αυτή την στιγμή.
Οι αγώνες έχουν χάσει ορισμένους γύρους γιατί οι ομάδες είδαν πως η κατανάλωση είναι υψηλή σε αυτή την πίστα, όπως και η καταπόνηση για τους αναβάτες, αποφασίζοντας να κάνουν τον Sprint αλλά και τον αγώνα, λίγο πιο σύντομους. Στους 11 γύρους ο Sprint σήμερα το μεσημέρι και στους 21 ο αγώνας την Κυριακή, που αναμένονται και οι δύο συναρπαστικοί.
Θέση |
N# |
Αναβάτης |
ΜΟΤΟ |
Χρόνος |
Διαφ 1ου |
Προηγ. |
Αποτελέσματα Q2: |
||||||
1 |
72 |
Marco Bezzecchi |
Ducati |
1:43.947 |
|
|
2 |
89 |
Jorge Martin |
Ducati |
1:43.990 |
0.043 |
0.043 |
3 |
1 |
Francesco Bagnaia |
Ducati |
1:44.203 |
0.256 |
0.213 |
4 |
10 |
Luca Marini |
Ducati |
1:44.215 |
0.268 |
0.012 |
5 |
36 |
Joan Mir |
Honda |
1:44.454 |
0.507 |
0.239 |
6 |
93 |
Marc Marquez |
Honda |
1:44.469 |
0.522 |
0.015 |
7 |
5 |
Johann Zarco |
Ducati |
1:44.515 |
0.568 |
0.046 |
8 |
20 |
Fabio Quartararo |
Yamaha |
1:44.724 |
0.777 |
0.209 |
9 |
12 |
Maverick Viñales |
Aprilia |
1:44.741 |
0.794 |
0.017 |
10 |
41 |
Aleix Espargaro |
Aprilia |
1:44.750 |
0.803 |
0.009 |
11 |
25 |
Raul Fernandez |
Aprilia |
1:45.194 |
1.247 |
0.444 |
Πτώση: |
||||||
12 |
73 |
Alex Marquez |
Ducati |
|
0.000 |
0.000 |
Αποτελέσματα Q1: |
||||||
Q2 |
25 |
Raul Fernandez |
Aprilia |
1:44.410 |
|
|
Q2 |
73 |
Alex Marquez |
Ducati |
1:44.519 |
0.109 |
0.109 |
13 |
49 |
Fabio Di Giannantonio |
Ducati |
1:44.529 |
0.119 |
0.010 |
14 |
33 |
Brad Binder |
KTM |
1:44.651 |
0.241 |
0.122 |
15 |
30 |
Takaaki Nakagami |
Honda |
1:44.735 |
0.325 |
0.084 |
16 |
43 |
Jack Miller |
KTM |
1:45.030 |
0.620 |
0.295 |
17 |
21 |
Franco Morbidelli |
Yamaha |
1:45.037 |
0.627 |
0.007 |
18 |
37 |
Augusto Fernandez |
KTM |
1:45.066 |
0.656 |
0.029 |
19 |
88 |
Miguel Oliveira |
Aprilia |
1:45.375 |
0.965 |
0.309 |
20 |
44 |
Pol Espargaro |
KTM |
1:45.452 |
1.042 |
0.077 |
21 |
6 |
Stefan Bradl |
Honda |
1:45.517 |
1.107 |
0.065 |
22 |
51 |
Michele Pirro |
Ducati |
1:46.147 |
1.737 |
0.630 |