Μπορεί στις πρώτες – πρώτες δοκιμές την Παρασκευή ο Rossi να έδειξε πως θα έφερνε την ανατροπή στην ισπανική πίστα, πράγμα που έβγαινε και στις δηλώσεις του τις προηγούμενες ημέρες, όμως οι δοκιμές κάτω από την δυνατή ζέστη θα ακολουθούσαν διαφορετική πορεία. Από την FP2 και μετά ο Marquez είχε εξαιρετικό ρυθμό που διακοπτόταν μονάχα από τις πτώσεις του. Κι όταν ο Marquez πέφτει στις δοκιμές, ιδιαίτερα όταν το κάνει σχεδόν σε κάθε έξοδο, τότε σημαίνει πως στον αγώνα θα έχει βρει το απόλυτο όριο.. Το έχει πει και ο ίδιος παλαιότερα, όμως σήμερα ήταν μία τέτοια πτώση που τον έστειλε στην Q1 πράγμα που αντιμετώπισε ως ευκαιρία για καλύτερη προπόνηση, κερδίζοντας το πρώτο εισιτήριο για την Q2 μπροστά από τον Ιάπωνα Nakagami.
Εκεί ο Lorenzo έκανε εξαιρετικό χρόνο από τον πρώτο γύρο, για να εισπράξει την απάντηση του Marquez, και να αναγκαστεί να απαντήσει από την αρχή ο ίδιος στον τελευταίο του γύρο. Ο Lorenzo πήρε την pole position από τον Marquez δικαιωματικά, αλλά όχι εύκολα, όσο βλέπαμε την Honda να ντριφτάρει στις εισόδους χαρίζοντας μοναδικό θέαμα… Ο Zarco είχε μία έξοδο ψάχνοντας ρυθμίσεις, ο Crutchlow έπεσε γιατί δεν βρήκε την απαραίτητη πρόσφυση εμπρός, και ο Dovizioso για δεύτερη φορά συνεχόμενα βλέπει τον Lorenzo να είναι ταχύτερος από εκείνον, κάτι που κανείς στην Ducati δεν είχε συνηθίσει…
Ο ίδιος ο Lorenzo επέμενε πως αν είχε λίγο περισσότερο χρόνο ή είχαν γίνει κάποιες κινήσεις από πέρσι, τότε φέτος θα κυνηγούσε το πρωτάθλημα αντί να ψάχνει από τον αγώνα της Γαλλίας και μετά για ομάδα, καταλήγοντας στην Honda. Μέχρι τότε, όπως τόνισε δύο φορές, το πλάνο ήταν να μείνει με την Ducati. Βλέποντας πως η δική τους διάθεση δεν ταυτιζόταν, άρχισε να παίζει τα χαρτιά του και το έκανε εξαιρετικά προσεκτικά, δίχως να κινεί υποψίες.
Ο Lorenzo είναι ένας από τους δύο αναβάτες που έχει κερδίσει στην πίστα της Καταλονίας από την pole position. Αυτό σημαίνει πως θα προσπαθήσει να κάνει το ίδιο και αύριο, και πως η προσπάθεια αυτή θα είναι για εκείνον ευκολότερη. Όμως στην δεύτερη θέση της εκκίνησης, ο Marquez δεν πρόκειται να τον αφήσει να φύγει εμπρός, αντιλαμβανόμενος πως αυτό θα είναι το δυνατό χαρτί του Lorenzo. Το ίδιο και ο Dovizioso που θα προσπαθήσει να μείνει πίσω τους περιμένοντας την παραμικρή ευκαιρία. Σε περίπτωση που δεν γίνει αύριο στην εκκίνηση κάποιο παρατράγουδο, γρήγορα θα δημιουργηθεί ένα γκρουπ γρήγορων αναβατών που θα ξεχωρίσουν από τους υπόλοιπους. Οι τρεις πρώτοι είναι βέβαιο ποιοι θα είναι, και αύριο θα φανεί ποιοι από τους πίσω θα μπουν στο γκρουπ αυτό. Ο Rossi μπορεί να είναι στην 7η θέση, αλλά είναι ένας από τους υποψήφιους, ως αναβάτης της Κυριακής και ως λίγο άτυχος στην Q2, το ίδιο και ο Zarco…
Αναμένεται ένας γρήγορος αγώνας, με τεταμένη εκκίνηση…
Αποτελέσματα Q2
Θέση | Αναβάτης | ΜΟΤΟ | Χρόνος | Διαφ. με 1ο | Διαφ. με προηγ. |
1 | Jorge LORENZO | Ducati | 1'38.680 | ||
2 | Marc MARQUEZ | Honda | 1'38.746 | 0.066 | 0.066 |
3 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati | 1'38.923 | 0.243 | 0.177 |
4 | Maverick VIÑALES | Yamaha | 1'39.145 | 0.465 | 0.222 |
5 | Andrea IANNONE | Suzuki | 1'39.148 | 0.468 | 0.003 |
6 | Danilo PETRUCCI | Ducati | 1'39.178 | 0.498 | 0.030 |
7 | Valentino ROSSI | Yamaha | 1'39.266 | 0.586 | 0.088 |
8 | Johann ZARCO | Yamaha | 1'39.331 | 0.651 | 0.065 |
9 | Tito RABAT | Ducati | 1'39.504 | 0.824 | 0.173 |
10 | Cal CRUTCHLOW | Honda | 1'39.556 | 0.876 | 0.052 |
11 | Dani PEDROSA | Honda | 1'39.695 | 1.015 | 0.139 |
12 | Takaaki NAKAGAMI | Honda | 1'39.888 | 1.208 | 0.193 |
Αποτελέσματα Q1: | |||||
Q2 | Marc MARQUEZ | Honda | 1'39.217 | ||
Q2 | Takaaki NAKAGAMI | Honda | 1'39.663 | 0.446 | 0.446 |
13 | Jack MILLER | Ducati | 1'39.732 | 0.515 | 0.069 |
14 | Hafizh SYAHRIN | Yamaha | 1'39.879 | 0.662 | 0.147 |
15 | Alex RINS | Suzuki | 1'39.918 | 0.701 | 0.039 |
16 | Aleix ESPARGARO | Aprilia | 1'40.010 | 0.793 | 0.092 |
17 | Bradley SMITH | KTM | 1'40.019 | 0.802 | 0.009 |
18 | Franco MORBIDELLI | Honda | 1'40.058 | 0.841 | 0.039 |
19 | Pol ESPARGARO | KTM | 1'40.178 | 0.961 | 0.120 |
20 | Scott REDDING | Aprilia | 1'40.300 | 1.083 | 0.122 |
21 | Karel ABRAHAM | Ducati | 1'40.449 | 1.232 | 0.149 |
22 | Alvaro BAUTISTA | Ducati | 1'40.524 | 1.307 | 0.075 |
23 | Mika KALLIO | KTM | 1'40.572 | 1.355 | 0.048 |
24 | Thomas LUTHI | Honda | 1'40.590 | 1.373 | 0.018 |
25 | Sylvain GUINTOLI | Suzuki | 1'40.834 | 1.617 | 0.244 |
26 | Xavier SIMEON | Ducati | 1'41.369 | 2.152 | 0.535 |