MotoGP Αυστρία: Petrucci vs Aleix Espargaro – Το χοντραίνουν περισσότερο

Διάλογος κατώτερος του αθλήματος
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/8/2020

Η κόντρα που ξέσπασε ανάμεσα στον Aleix Espargaro και τον Petrucci είχε συνέχεια έως αργά το απόγευμα εχθές και πλέον ο Espargaro θα πάει το θέμα στην Dorna ζητώντας την τιμωρία του Petrucci… γυρνώντας την πλάστιγγα προς το μέρος του από εκεί που έγερνε από την άλλη μεριά.

Για να το θυμηθούμε πολύ γρήγορα: Κατά την διάρκεια της Q1 ο Rossi βρίσκεται στον γρήγορο γύρο όταν λαμβάνει μήνυμα από την ομάδα στην οθόνη του πως τον ακολουθεί ο Petrucci. Πράγματι η Ducati ήταν κολλημένη πίσω από τον Rossi και θα μπορούσε στην ευθεία να κλέψει και μερικά δέκατα από το slipstreaming κάνοντας και καλύτερο χρόνο.

Ο Rossi δεν έδωσε σημασία, δεν θα χαλούσε και την προσπάθειά του για αυτό που έκανε ο Petrucci ενώ τυπικά δεν είναι και αντίθετο σε κάποιους κανόνες. Πρέπει κανείς να κάνει ό,τι μπορεί για να κερδίσει ένα από τα δύο εισιτήρια για την Q2, διακυβεύεται κάτι μεγάλο εκείνη την στιγμή.

Ακριβώς σε αυτό το πνεύμα κινήθηκε και ο Aleix που στον προηγούμενο αγώνα, στο Brno, μπήκε από συγκυρία πίσω από τον Quartararo και κατέληξε να είναι μπροστά στην εκκίνηση. Προφανώς και δεν είχε σβήσει η εμπειρία αυτή μία βδομάδα μετά, και έψαχνε το επόμενο «μουλάρι» να τον τραβήξει. Περίμενε λοιπόν στην πίστα οδηγώντας αργά και αναμένοντας τον Rossi να περάσει, και μόλις το έκανε χώθηκε από πίσω του και ανάμεσα στον Petrucci.

Ο Aleix θα πει αργότερα πως «είδα ένα κενό και το άρπαξα, κατάταξη έχουμε, όλοι αυτό κάνουν». Με την διαφορά πως δεν το είδε απλά, αλλά περίμενε στην πίστα, ήταν εσκεμμένο.

Ουσιαστικά λοιπόν ο Petrucci και ο Aleix Espargaro μάλωσαν για το ποιος θα μπει πίσω από τον Rossi…

Αμέσως μετά από την κίνηση του Aleix οι τρεις τους έφτασαν στην ευθεία και ο Petrucci πήρε τελικά το slipstreaming από τον Aleix αντί για τον Rossi κάνοντας έναν πολύ καλό χρόνο και για λίγο κρατούσε το ένα από τα δύο εισιτήρια. Πέρασε στα φρένα τον Aleix με τον ίδιο τρόπο που θα έκανε κάποιος σε έναν αγώνα, όχι στην κατάταξη και αμέσως μετά τον έκοψε με χειρονομίες χαλώντας τον γύρο και των δύο. Ο Aleix σήκωσε το χέρι, κάνοντας το γενικά αποδεκτό σήμα για το συγνώμη, αλλά λίγο αργότερα οι εικόνες από το box όπου ο Petrucci κοπανούσε τα ράφια, έδειχναν πως δεν το είχε ξεχάσει.

Ο σκηνοθέτης του έδειξε και την επανάληψη που ο Aleix κοιτούσε πίσω περιμένοντας τον Rossi να έρθει, ο Petrucci αισθάνθηκε δικαιωμένος κάνοντας σήμα προς τις κάμερες πως ευχαριστεί για το πλάνο και αμέσως μετά έδωσε την συνέχεια, ή μάλλον δεν σταμάτησε καθόλου να δίνει συνέχεια… Βγήκε έξω από το box κάνοντας χειρονομίες και φωνάζοντας προς την Aprilia, θυμίζοντας πως είναι καλό παιδί και πράο, μέχρι να του πατήσεις όμως τον κάλο.

Ο Aleix ρωτήθηκε στην συνέντευξη και είπε πως ζήτησε τρεις φορές συγνώμη που τον έκοψε, αλλά αυτά έχει η κατάταξη και δεν χρειάζεται όλο αυτό το σόου. Λέγοντας πως έκανε και καλό χρόνο ο Petrucci παρά το κόψιμο.

Επειδή όμως ο χορός του Petrucci με τις χειρονομίες στις κάμερες δεν σταματούσε, ο Aleix επανήλθε στο twitter δείχνοντας τους χρόνους που ο καλύτερος ήταν στον γύρο με την κίνηση που έκανε να μπει μπροστά του. Το θέμα είναι πως πρόσθεσε και μία ειρωνεία στο τέλος κι έτσι πρόσφερε το σκαλί που χρειαζόταν ο Petrucci για να ανεβάσει λίγο πιο ψηλά την αντιπαράθεσή τους. Είπε: «λυπάμαι Petrucci που δεν μπήκες στην Q2 με την μοτοσυκλέτα που κερδίζει τα τελευταία τέσσερα χρόνια - (εννοώντας προφανώς σε αυτή την πίστα).

Ο Petrucci πήρε μία εικόνα από τα στατιστικά καριέρας και των δύο και τα έβαλε δίπλα – δίπλα, λέγοντας πως «λυπάται κι αυτός…» και το πράγμα είχε ήδη χοντρύνει.

Για τον Petrucci το πρόβλημα είναι πως θεωρεί σίγουρο πως θα ήταν στην Q2 αν δεν τον είχε κόψει το Aleix και το αποδεικτικό πως εκείνος ήταν ο καλύτερος γύρος το θεωρεί υπερ του, διότι θα ήταν ακόμη καλύτερος αν δεν τον είχε κόψει...

Για τον Aleix το πρόβλημα ήταν όλο αυτό το σόου που έστησε ο Petrucci πάνω στα νεύρα του, το είπε στο twitter, το είπε σε όσους τον ρώτησαν, στις κάμερες, παντού. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά πήγε στην Dorna ζητώντας την τιμωρία του Petrucci γιατί τον έκοψε με επικίνδυνο τρόπο για να τον επιπλήξει. Κι αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα. Στο τελευταίο δεν έχει άδικο. Ήταν άσχημο αυτό που έκανε στον Petrucci και χώθηκε μπροστά του, ήταν άσχημο και για τον Rossi αυτό που έκαναν και οι δύο, αλλά ας πούμε πως αυτό πάντα γίνεται στην κατάταξη, όλοι το κάνουν. Όχι με τον τρόπο που το έκανε ο Aleix βέβαια…

Η συνέχεια λοιπόν αναμένεται, καθώς δεν μπορούν να το ξεχάσουν…

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες