Το έχει αυτή η πίστα να ξεκινά τον δεύτερο αγώνα με πρωτοσέλιδα σε σημείο που η αναμέτρηση με το χρονόμετρο να περνά σε δεύτερη μοίρα, ευτυχώς όμως ο καιρός έκανε το πρωί την χάρη ώστε ο Zarco να καταφέρει να στρέψει το ενδιαφέρον ξανά σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο.
Με 1’22.827 κατάφερε να πάρει το ρεκόρ της πίστας, κάνοντας την Pramac Racing διπλά χαρούμενη. Πρώτα με τον Martin, τώρα με τον Zarco. Εξαιρετική και η Suzuki με Mir και Rins να κάνουν τους αμέσως καλύτερους χρόνους. Ωστόσο ήταν ο Nakagami που είχε τον καλύτερο χρόνο για το μεγαλύτερο διάστημα που ήταν ανοιχτή η πίστα και ο τελευταίος που έμεινε κάτω από ένα δευτερόλεπτο σε απόσταση από τον Zarco.
Την πεντάδα έκλεισε ο Aleix Espargaro αφήνοντας πίσω του τον Quartararo που αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στην 9η στροφή. Έτσι για να μπορεί ο Vinales να κλείσει το μάτι στην οθόνη από όπου πλέον παρακολουθεί τον αγώνα. Ο νεότερος Marquez συνεχίζει να εντυπωσιάζει και ήταν ταχύτερος του Bagnaia αλλά και του αδερφού του που παρά τους σταθερούς χρόνους ήταν εμφανές πως συνέχιζε να έχει ενόχληση. Οι KTM δεν είχαν την εμφάνιση που θα ήθελαν με καλύτερο τον Oliveira στην 15η θέση και έναν Miller που σίγουρα έπρεπε να είναι πιο ψηλά από τον 17ο χρόνο. Μαζί με τον Vinales που τον απέσυρε η ομάδα του, λείπει και ο Savadori που τελικά χειρουργήθηκε στον αστράγαλο μετά την πτώση που είχε, όταν έπεσε πάνω στην μοτοσυκλέτα του Pedrosa στην πρώτη εκκίνηση του προηγούμενου αγώνα.
Την FP2 υποδέχτηκε το χαλάζι με τον ήλιο όμως να κάνει γρήγορα την εμφάνισή του και να δημιουργεί στεγνό διάδρομο στην πίστα. Αυτό είναι εξαιρετικό όταν συμβαίνει στον αγώνα και λιγότερο καλό όταν μιλάμε για δοκιμές, ιδιαίτερα αν ήταν δοκιμές για την κατάταξη. Διότι εκείνος που θα βάλει τα slick ελαστικά την κατάλληλη στιγμή, θα κάνει και τον καλύτερο χρόνο. Παραδοσιακά πρώτος σε αυτή την κίνηση είναι ο Miller αλλά σήμερα θα έλαμπε τελικά ο Lecuona που ψάχνει καρέκλα από την επόμενη χρονιά. Μέχρι εκείνη την ώρα ο Marquez ήταν εξαιρετικός και με διαφορά ταχύτερος από όλους, που είναι και πιο σημαντικό συμπέρασμα, να κρατήσουμε από την συγκεκριμένη FP2, πέρα από το γεγονός πως ο Lecuona πήρε τον πρώτο χρόνο όταν άλλαξε slick ελαστικά την κατάλληλη στιγμή.
Ο Zarco κράτησε τον δεύτερο χρόνο αλλάζοντας σε νέα βρόχινα ελαστικά, παρόλο που δεν τον βοήθησαν αργότερα στην δοκιμή εκκίνησης, σπινάροντας αρκετά. Ο Aleix Espargaro κράτησε τον τρίτο χρόνο σε αυτή την περίεργη περίοδο δοκιμής με την καιρική αστάθεια να δημιουργεί αλλά και να κόβει ευκαιρίες, με τον Miller να έρχεται τώρα 5ος και τον νεότερο Marquez να κρατά άλλη μία καλή εμφάνιση στο ενεργητικό του, μένοντας στην 6η θέση.
Ο Quartararo είχε επίσης μια στιγμή αδυναμίας στην δοκιμαστική εκκίνηση, αντίστοιχη του Zarco και δεν τον βόλεψαν οι αλλαγές του καιρού, κάνοντας τον 9ο χρόνο, πίσω από τον Pol Espargaro και τον Alex Rins. Καλύτερη KTM ήταν τελικά του Binder αυτή την φορά με τον 10ο χρόνο με τον Oliveira να αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα.
Αυτή την φορά η πρόβλεψη των καιρικών συνθηκών είναι αντίθετη από την προηγούμενη Κυριακή, περιμένοντας καλύτερη εικόνα, οπότε αν η πίστα της Αυστρίας δεν πάει αντίθετα και σε αυτό, όπως και σε τόσα άλλα, τότε η FP2 θα παίξει μικρό ρόλο για τον αγώνα…
Κατάταξη FP1 | ||||
Θέση | Αναβάτης | ΜΟΤΟ | Χρόνος | Διαφ. |
1 | Johann Zarco | Ducati | 1'22.827 | |
2 | Joan Mir | Suzuki | 1'23.625 | 0.798 |
3 | Alex Rins | Suzuki | 1'23.730 | 0.903 |
4 | Takaaki Nakagami | Honda | 1'23.790 | 0.963 |
5 | Aleix Espargaro | Aprilia | 1'23.841 | 1.014 |
6 | Fabio Quartararo | Yamaha | 1'23.865 | 1.038 |
7 | Alex Marquez | Honda | 1'23.881 | 1.054 |
8 | Francesco Bagnaia | Ducati | 1'23.903 | 1.076 |
9 | Marc Marquez | Honda | 1'23.967 | 1.140 |
10 | Jorge Martin | Ducati | 1'24.044 | 1.217 |
11 | Pol Espargaro | Honda | 1'24.097 | 1.270 |
12 | Enea Bastianini | Ducati | 1'24.237 | 1.410 |
13 | Luca Marini | Ducati | 1'24.330 | 1.503 |
14 | Valentino Rossi | Yamaha | 1'24.335 | 1.508 |
15 | Miguel Oliveira | KTM | 1'24.347 | 1.520 |
16 | Brad Binder | KTM | 1'24.492 | 1.665 |
17 | Jack Miller | Ducati | 1'24.528 | 1.701 |
18 | Danilo Petrucci | KTM | 1'24.755 | 1.928 |
19 | Iker Lecuona | KTM | 1'24.792 | 1.965 |
20 | Cal Crutchlow | Yamaha | 1'25.295 | 2.468 |
Κατάταξη FP2 | ||||
1 | Iker Lecuona | KTM | 1'27.520 | |
2 | Johann Zarco | Ducati | 1'30.917 | 3.397 |
3 | Aleix Espargaro | Aprilia | 1'31.237 | 3.717 |
4 | Marc Marquez | Honda | 1'31.353 | 3.833 |
5 | Jack Miller | Ducati | 1'31.812 | 4.292 |
6 | Alex Marquez | Honda | 1'31.961 | 4.441 |
7 | Alex Rins | Suzuki | 1'32.190 | 4.670 |
8 | Pol Espargaro | Honda | 1'32.404 | 4.884 |
9 | Fabio Quartararo | Yamaha | 1'32.784 | 5.264 |
10 | Brad Binder | KTM | 1'33.319 | 5.799 |
11 | Jorge Martin | Ducati | 1'33.408 | 5.888 |
12 | Takaaki Nakagami | Honda | 1'33.536 | 6.016 |
Francesco Bagnaia | Ducati | 1'33.647 | 6.127 | |
Miguel Oliveira | KTM | 1'33.951 | 6.431 | |
Luca Marini | Ducati | 1'34.497 | 6.977 | |
Valentino Rossi | Yamaha | 1'34.697 | 7.177 | |
Cal Crutchlow | Yamaha | 1'34.701 | 7.181 | |
Enea Bastianini | Ducati | 1'34.754 | 7.234 | |
Joan Mir | Suzuki | 1'35.307 | 7.787 | |
Danilo Petrucci | KTM | 1'35.622 | 8.102 |