MotoGP Austin FP1-FP2: Η Ducati στην επίθεση με Zarco

Μικρές διαφορές σε γρήγορες δοκιμές
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/4/2022

Μπορεί στην FP1 που ο Rins είχε τον καλύτερο χρόνο, η Ducati να μην ξεχώρισε, αλλά στην πράξη κανείς δεν ξεχώρισε απόλυτα από την στιγμή που οι διαφορές ήταν πολύ μικρές. Ο Vinales βρέθηκε στην FP1 μόλις 0,008 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rins, σαν να ήθελε να δηλώσει πως ο Aleix Espargaro δεν ήταν μόνος του το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Ο Miller πάλι είχε τον τρίτο χρόνο μόλις με 0,43 και ακολουθούσαν από κοντά ο Quartararo και ο Marquez.

Ο Marquez ήταν η μεγάλη ευχάριστη έκπληξη, καθώς έδειξε πως μπορεί να παλέψει και δεν βρέθηκε να παλεύει στα όρια της δεκάδας. Ξεχωριστό κατόρθωμα με βάση τις περιπέτειες της υγείας του, και διπλά για την σημερινή ημέρα που για να βρεις την διαφορά να ανοίγει πάνω από δευτερόλεπτο πρέπει να φτάσεις στην 14η θέση. Εκεί συναντάς τον Martin και στην 13η τον Bagnaia που δεν είναι ακριβώς αυτό που θα περίμενε κανείς από την Ducati και ιδιαίτερα από Bagnaia και Martin, που ο πρώτος είναι βασικός εργοστασιακός αναβάτης και ο δεύτερος οδηγούσε τον αγώνα της Αργεντινής μέχρι την τελευταία στιγμή, πριν την ιστορική νίκη του Aleix Espargaro.

Στην FP2 τα πράγματα για την Ducati ευχάριστα ξεκαθάρισαν με υπεροχή του Zarco και δεύτερο τον Miller, με τρίτο τον Quartararo. Όλοι τους όμως πολύ κοντά, όπως και γενικά οι διαφορές της δεκάδας, όπου έπρεπε να φτάσεις ξανά στην 14η θέση για να περάσεις το δευτερόλεπτο.

Έκτος τώρα ο Marquez με χιλιοστό διαφοράς από το στρογγυλό μισό λεπτό, σε μία ημέρα που επικράτησε η ζέστη – και πώς αλλιώς άλλωστε στο Τέξας. Ξεχώρισε καθώς ήταν με διαφορά η ταχύτερη Honda. Ο Quartararo δεν είχε τον ρυθμό για τον τρίτο χρόνο της ημέρας, εκτός από το τέλος όπου και κατάφερε δραματικά να κατεβάσει χρόνους και να ξεφύγει από τις παρυφές της δεκάδας. Αντίστοιχα και ο Vinales δεν κατάφερε να επαναλάβει την αρχική επιτυχία της FP1.

Δυστυχώς αυτό ισχύει και για τον Aleix Espargaro που βρέθηκε εκτός δεκάδας σε μερικές τελευταίες προσπάθειες όμως που επικρατούσε πανδαιμόνιο προσπαθειών να βελτιωθούν οι χρόνοι και δεν υπήρχαν πολλά περιθώρια για καθαρό πεδίο.

Αποτελέσματα FP2

 

1

JohannZarco

 Pramac Racing

340.6

02'02.542

2

43 

JackMiller

 Ducati Lenovo Team

345

02'02.789+0.247

3

20 

FabioQuartararo

 Monster Energy Yamaha MotoGP™

333.3

02'02.837+0.295

4

23 

EneaBastianini

 Gresini Racing MotoGP™

346.1

02'02.884+0.342

5

42 

AlexRins

 Team SUZUKI ECSTAR

343.9

02'03.030+0.488

6

93 

MarcMarquez

 Repsol Honda Team

342.8

02'03.041+0.499

7

12 

MaverickViñales

 Aprilia Racing

342.8

02'03.085+0.543

8

36 

JoanMir

 Team SUZUKI ECSTAR

341.7

02'03.143+0.601

9

63 

FrancescoBagnaia

 Ducati Lenovo Team

343.9

02'03.187+0.645

10

89 

JorgeMartin

 Pramac Racing

342.8

02'03.355+0.813

11

41 

AleixEspargaro

 Aprilia Racing

342.8

02'03.370+0.828

12

44 

PolEspargaro

 Repsol Honda Team

340.6

02'03.438+0.896

13

33 

BradBinder

 Red Bull KTM Factory Racing

342.8

02'03.538+0.996

14

10 

LucaMarini

 Mooney VR46 Racing Team

337.5

02'03.562+1.02

15

AndreaDovizioso

 WithU Yamaha RNF MotoGP™ Team

339.6

02'03.706+1.164

16

73 

AlexMarquez

 LCR Honda Castrol

345

02'03.795+1.253

17

30 

TakaakiNakagami

 LCR Honda IDEMITSU

341.7

02'04.074+1.532

18

49 

FabioDi Giannantonio

 Gresini Racing MotoGP™

338.5

02'04.367+1.825

19

72 

MarcoBezzecchi

 Mooney VR46 Racing Team

338.5

02'04.463+1.921

20

87 

RemyGardner

 Tech3 KTM Factory Racing

337.5

02'04.535+1.993

21

21 

FrancoMorbidelli

 Monster Energy Yamaha MotoGP™

332.3

02'04.664+2.122

22

40 

DarrynBinder

 WithU Yamaha RNF MotoGP™ Team

340.6

02'04.679+2.137

23

25 

RaulFernandez

 Tech3 KTM Factory Racing

335.4

02'04.770+2.228

24

88 

MiguelOliveira

 Red Bull KTM Factory Racing

338.5

02'05.342+2.8

 

Αποτελέσματα FP1

 

1

42AlexRins

346.1

02'04.0070

 

2

12MaverickViñales

341.7

02'04.0150

0.008 / 0.008

3

43JackMiller

350.6

02'04.4370

0.43 / 0.422

4

20FabioQuartararo

336.4

02'04.4500

0.443 / 0.013

5

93MarcMarquez

346.1

02'04.4690

0.462 / 0.019

6

44PolEspargaro

342.8

02'04.5810

0.574 / 0.112

7

23EneaBastianini

346.1

02'04.5940

0.587 / 0.013

8

41AleixEspargaro

343.9

02'04.6860

0.679 / 0.092

9

30TakaakiNakagami

345

02'04.7440

0.737 / 0.058

10

5JohannZarco

343.9

02'04.8930

0.886 / 0.149

11

36JoanMir

342.8

02'04.9000

0.893 / 0.007

12

33BradBinder

347.2

02'04.9830

0.976 / 0.083

13

63FrancescoBagnaia

341.7

02'05.0030

0.996 / 0.02

14

89JorgeMartin

340.6

02'05.0500

1.043 / 0.047

15

73AlexMarquez

346.1

02'05.1460

1.139 / 0.096

16

10LucaMarini

339.6

02'05.1770

1.17 / 0.031

17

21FrancoMorbidelli

334.3

02'05.2870

1.28 / 0.11

18

4AndreaDovizioso

339.6

02'05.3240

1.317 / 0.037

19

25RaulFernandez

340.6

02'05.3260

1.319 / 0.002

20

72MarcoBezzecchi

343.9

02'05.3860

1.379 / 0.06

21

87RemyGardner

341.7

02'05.6720

1.665 / 0.286

22

40DarrynBinder

342.8

02'06.1980

2.191 / 0.526

23

88MiguelOliveira

337.5

02'06.4450

2.438 / 0.247

24

49FabioDi Giannantonio

338.5

02'06.4970

2.49 / 0.052

 

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες