Η Aprilia ανακοίνωσε πως στις 31 Αυγούστου και την 1 Σεπτεμβρίου, ο Maverick Vinales θα βρίσκεται στην πίστα του Misano στην Ιταλία όπου θα έχει την πρώτη του επαφή με την ιταλική μοτοσυκλέτα μετά τον οριστικό χωρισμό του από τη Yamaha. Προς το παρόν είναι άγνωστο αν θα τον δούμε σε αγώνα με την Aprilia έως το τέλος αυτής της χρονιάς, διότι δεν έχουν δημοσιοποιηθεί οι λεπτομέρειες από την συμφωνία αποχώρησής του από την Yamaha κι αν μέσα σε αυτές υπάρχει κάποια ρήτρα που να αφορά τη συμμετοχή του στους αγώνες φέτος με τη νέα του ομάδα. Πάντως στο Silvestone η Aprilia έχει ξανά τον Salvadori και το γεγονός πως ο Vinales πάει στο Misano για δοκιμές, δείχνει πως ιο Ισπανός αναβάτης θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο με την Aprilia την επόμενη χρονιά.
Fabio Quartararo – Τρίτη φορά στο χειρουργείο για το δεξί του χέρι
Ο Fabio, υποβλήθηκε για τρίτη φορά σε εγχείρηση στο δεξί του χέρι μέσα σε τρία χρόνια, πάσχοντας από το σύνδρομο διαμερίσματος αντιβραχίου, με στόχο να λύσει οριστικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 αποφάσισε να μην περιμένει άλλο για να επιλύσει το πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί στο δεξί του χέρι από το 2019, σχετικά με το σύνδρομο διαμερίσματος αντιβραχίου ή “arm pump” όπως είναι πιο γνωστό. Ο Quartararo προχώρησε στην πραγματοποίηση της επέμβασης αμέσως μετά από τις δοκιμές που εξελίχθηκαν στην Barcelona.
Ουσιαστικά, ο πόνος έρχεται στους μύες του αντιβραχίου που πρήζονται και δεν παίρνουν επαρκή ποσότητα οξυγόνου και το εγκλωβίζουν πάνω σε μια λεπτή μεμβράνη, γνωστή και ως περιτονία.
Οι δύο προηγούμενες χειρουργικές επεμβάσεις στο ίδιο σημείο δεν κατάφεραν να επιλύσουν οριστικά το πρόβλημα για τον Γάλλο, το οποίο επανεμφανίστηκε το 2024, επηρεάζοντας την απόδοσή του. Παρά τα εμπόδια, ο Quartararo έδειξε ενθαρρυντικά σημάδια κατά την τελευταία δοκιμασία της χρονιάς στη Βαρκελώνη.
Η αρχή για το 2025 έγινε με το test στην Barcelona, δίνοντας αισιόδοξα μηνύματα ότι θα επακολουθήσει ένα έτος ανασυγκρότησης και κάλυψης της διαφοράς που έχουν αφήσει Yamaha και Fabio, εκτός βάθρων. Η Yamaha, η οποία συνάπτει συνεργασία με την Pramac, πρέπει να επιλύσει και τεχνικά ζητήματα στο M1, για να βρεθούν αναβάτης και μοτοσυκλέτα, πάλι σε θέσεις κοντά στο βάθρο ή και πάνω σε αυτό.
Τώρα ο αναβάτης της Monster Energy Yamaha MotoGP θα κάτσει να ξεκουραστεί για μερικές ημέρες, μαζεύοντας δυνάμεις για την αγωνιστική σεζόν του 2025 και έπειτα θα επιστρέψει στις προπονήσεις, μέχρι τα επόμενα επίσημα δοκιμαστικά και τον πρώτο αγώναν στο Qatar.