MotoGP 2022 - Valencia, FP1

Ταχύτερος ο Quartararo, 17ος ο Bagnaia
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/11/2022

Αν ο αγώνας της Valencia τελείωνε με την κατάταξη των FP1, ο Παγκόσμιος Τίτλος του MotoGP για το 2022 θα πήγαινε στον Fabio Quartararo. Όμως εδώ έχουμε απλώς τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, ενώ παρόλο που ο Francesco Bagnaia τερμάτισε 17ος, έχει άπλετο χρόνο για να βελτιωθεί, και παράλληλα ο καιρός προβλέπεται καλός και για τη συνέχεια του τριημέρου.

Από την αρχή των FP1 ο Quartararo έδειξε πως θα κάνει εύκολα χρόνους στη Valencia, ανεβαίνοντας με το καλημέρα στην πρώτη τριάδα των χρόνων.

Ο Marc Marquez συνέχισε τα καλά δείγματα μετά την τελευταία του επιστροφή, ηγούμενος των χρόνων στην αρχή, για να αρκεστεί τελικά στη 2η θέση στο τέλος των FP1. Σημειώστε πως ο Ισπανός είχε και μια ανώδυνη ευτυχώς πτώση όταν έχασε το μπροστινό στη στροφή 2.

Κι ενώ ο Jack Miller φαινόταν να έχει καπαρώσει την 3η θέση, μετά την εκπνοή του χρόνου ήρθε ένας απίθανος Brad Binder με φρέσκα ελαστικά και ένα νέο πλαίσιο στην RC16 του, να ανέβει εκείνος 3ος, αποκλείοντας έτσι τις μοτοσυκλέτες της Ducati από τις πρώτες τρεις θέσεις στις οποίες είχαμε Yamaha, Honda και KTM.

Ο χρόνος του Quartararo ήταν 1:31.434, ενώ του Bagnaia 1:31.990, 0.6 δευτερόλεπτα πίσω από τον αναβάτη της Yamaha.

Η πρώτη πεντάδα έκλεισε με έναν ακόμη αναβάτη διαφορετικού εργοστασίου από αυτό της Bologna, και συγκεκριμένα με τον Alex Rins της Suzuki. Θυμίζουμε πως αυτός θα είναι και ο τελευταίος αγώνας του Hamamatsu στο MotoGP, καθώς το ιαπωνικό εργοστάσιο αποσύρεται από το Πρωτάθλημα.

Στη μάχη για την 3η θέση στο Πρωτάθλημα του 2022, ο Aleix Espargaro ξεκίνησε με το δεξί, πετυχαίνοντας τον 9ο χρόνο, ενώ ο αντίπαλος του για τη θέση, Enea Bastianini, ήταν αρκετά πιο πίσω, στην 14η θέση.

Ακολουθεί η πρώτη δεκάδα των FP1 – Για τα πλήρη αποτελέσματα, δείτε ΕΔΩ

1. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) – 1:31.399

2. Marc Marquez (Repsol Honda Team) + 0.035

3. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) + 0.071

4. Jack Miller (Ducati Lenovo Team) + 0.143

5. Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) + 0.165

6. Johann Zarco (Prima Pramac Racing) + 0.285

7. Jorge Martin (Prima Pramac Racing) + 0.363

8. Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing) + 0.376

9. Aleix Espargaro (Aprilia Racing) + 0.383

10. Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) + 0.410

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες