Μικρότεροι αγώνες MotoGP το 2018

Νέοι κανονισμοί για την διάρκειά τους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/2/2018

Πριν από λίγο ανακοινώθηκε μια σημαντική αλλαγή στου κανονισμούς των MotoGP, Moto2 και Moto3 για την διάρκεια των αγώνων, με μια μεταβατική περίοδο το 2018 πριν οριστικοποιηθεί το 2019. Αυτό γίνεται προκειμένου όλοι οι αγώνες του πρωταθλήματος να έχουν μια αντίστοιχη διάρκεια, έτσι ώστε να βοηθηθεί η οργάνωση, αλλά και να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της τηλεοπτικής κάλυψης και του προγραμματισμού για τον τηλεοπτικό χρόνο.
Πιο συγκεκριμένα, λόγω των περιορισμών από τους κανονισμούς στα καύσιμα και στον αριθμό των κινητήρων μέσα στη χρονιά, δεν υπάρχει η δυνατότητα να αυξηθεί η διάρκεια κάποιων αγώνων και να μειωθεί αντίστοιχα κάποιον άλλων. Γι' αυτό, προκειμένου να γεφυρωθούν σε έναν βαθμό οι διαφορές, εφτά αγώνες των MotoGP θα μικρύνουν μέσα στο 2018. Το GP του Austin, το γαλλικό GP στο Le Mans, η Catalunya, το Brno και το GP του San Marino στο Misano, θα είναι κατά ένα γύρο πιο μικρά, ενώ ο αγώνας της Jerez θα μικρύνει κατά δύο γύρους και της Valencia τρεις, με τις αλλαγές αυτές να είναι οριστικές.
Στη Moto2 όμως και στην Moto3, οι ομάδες θα έχουν δύο στάδια προετοιμασίας. Φέτος, οι αλλαγές θα είναι κατά κύριο λόγο όπως στα MotoGP, με τους αγώνες της Moto3 στο Austin, στην Jerez, στην Catalunya, στο Brno, στην Aragon, στη Μαλαισία και στην Valencia να είναι κάτα ένα γύρο μικρότεροι, ενώ στο Le Mans ο αγώνας θα διαρκέσει δύο γύρους λιγότερο. Στην Moto2 μειωμένοι κατά ένα γύρο θα είναι οι αγώνες στο Austin, στο Le Mans, στην Catalunya, στο Sachsenring, στο Brno, στο Misano, στο Motegi και στην Sepang, ενώ στη Jerez και στην Valencia η μείωση θα είναι δύο γύροι. Το 2019 οι μειώσεις των γύρων θα είναι μεγαλύτερες στις κατηγορίες των Moto2 και Moto3, ενώ οι αγώνες των MotoGP δεν θα υποστούν άλλες αλλαγές.


Μαζί όμως με αυτές τις αναδιαρθρώσεις, ανακοινώθηκε κι άλλη μία αλλαγή στους κανονισμούς των MotoGP: Αν βγει κόκκινη σημαία ενώ έχει συμπληρωθεί το 75% ή και παραπάνω της διάρκειας του αγώνα, θα ανακοινώνονται τα αποτελέσματα. Αυτό δεν επηρεάζει τους υφιστάμενους κανονισμούς των Moto2 και Moto3, σύμφωνα με τους οποίους πρέπει να έχουν συμπληρωθεί τα δύο τρίτα της διάρκειας του αγώνα προκειμένου να ανακοινωθούν τελικά αποτελέσματα, με βασικό στόχο την ασφάλεια των αναβατών αλλά και των θεατών.

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες