Εκτός MotoGP ο Remy Gardner: «Γιατί δεν είμαι αρκετά επαγγελματίας»

«Πόρτα» από την KTM – «Η καρδιά μου έχει ραγίσει»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/9/2022

Δεν θα συνεχίσει με την KTM το 2023 ο Αυστραλός Remy Gardner κι όπως λέει ο ίδιος υπάρχουν κάποιες επιλογές μπροστά του αλλά το μόνο βέβαιο αυτή την στιγμή είναι πως δεν θα βρίσκεται στα MotoGP.

Ο Remy Gardner είναι ο μεγαλύτερος γιος του πρωταθλητή στα 500cc Wayne Gardner, μπήκε στην Moto3 το 2014, στην Moto2 το 2016 και φέτος είναι η πρώτη του σεζόν στα MotoGP.

Για τον ίδιο δεν υπήρχε η πιθανότητα να μην συνεχίσει να αγωνίζεται με την KTM καθώς οι ομάδες πάντα αφήνουν περιθώρια προσαρμογής για τον πρώτο χρόνο στην μεγάλη κατηγορία, πόσο μάλιστα η KTM που κι αυτή με την σειρά της χτίζει ακόμη την δική της εμπειρία ενώ έχει δηλώσει πως στόχο έχει να τροφοδοτεί την μεγάλη κατηγορία με τα δικά της παιδιά, χτίζοντας τους αναβάτες, όταν φυσικά αυτό είναι εφικτό.

Από την πλευρά του, ο Gardner ξεκάθαρα θεωρούσε πως ανήκει σε αυτή την κατηγορία μέχρι το Σάββατο όταν του γνωστοποιήθηκε στην Αυστρία πως δεν θα συνεχίσει με την KTM. Βρισκόμενος πλέον στο Misano για να ξεκινήσει τις διαδικασίες του επόμενου αγώνα ξεκίνησε τις δηλώσεις χωρίς να αισθάνεται πλέον υποχρεωμένος να κρατά και τα λόγια του, με βάση τις απαντήσεις που πήρε από την KTM για τους λόγους της απόφασής τους.

«Η KTM μου είπε πως δεν είμαι αρκετά επαγγελματίας. Έχω δώσει το 100% και θα έπρεπε να έχω τουλάχιστον μία επεξήγηση όταν με χαρακτηρίζουν μη επαγγελματία, αλλά δεν πήρα κανένα παράδειγμα. Θεωρούσα πως με τις αποχωρήσεις των υπολοίπων αναβατών πως εγώ θα συνέχιζα και τώρα είμαι απλά μπερδεμένος με το αποτέλεσμα, είχα στόχο να παραμείνω και να δώσω το 100% και τώρα η καρδιά μου έχει ραγίσει. Θα συνεχίσω να προσπαθώ στο μέγιστο και για την υπόλοιπη σεζόν, αλλά μόνο για εμένα προσωπικά και τους ανθρώπους που δουλεύουν μαζί μου».

Η αξιολόγηση που κάνει ο Remy Gardner για τον εαυτό του στην σεζόν έως αυτή την στιγμή, επικεντρώνεται στην τηλεμετρία και όχι στους βαθμούς όπου η καλύτερη θέση τερματισμού έως τώρα είναι η 11η. Κι αυτό το κάνει όχι τόσο γιατί δεν τον συμφέρει, αλλά επειδή το τελικό αποτέλεσμα είναι πάντα συνυφασμένο με όλη την ομάδα και όχι αποκλειστικά στον οδηγό. Προφανώς και για την τηλεμετρία ισχύει κάτι αντίστοιχο αλλά εκεί ο Gardner μπορεί να συγκεντρώσει στοιχεία για να δείξει στον Pit Beirer πως η απόσταση που τον χωρίζει από τους υπόλοιπους αναβάτες της KTM δεν είναι τόσο μεγάλη όσο δείχνουν τα αποτελέσματα του αγώνα.

«Είναι ο πρώτος μου χρόνος στα MotoGP και είναι ήδη ο τέταρτος για τον Oliveira και η τηλεμετρία μας δεν διαφέρει και τόσο πολύ» δήλωσε σε κάποιο άλλο σημείο ο Gardner.

«Μου το είπαν πολύ αργά, πραγματικά με σακάτεψαν για να είμαι ειλικρινής καθώς δεν μου αφήνουν περιθώριο να βρω άλλη θέση αυτή την στιγμή».

Στην πράξη οι δύο θέσεις που έχει η VR46 μπορεί να μην έχουν επίσημα επιβεβαιωθεί αλλά δεν πρόκειται να αλλάξουν με Luca Marini και Marco Bezzecchi να παραμένουν.

Αντιστοιχα αναμεένται ο Nakagami ή ο Ogura να πιάνουν την δεύτερη θέση της LCR Honda δίπλα στον Rins.

Μαζί με τον Darryn Binder o Remy Gardner θα ψάχνει τώρα μία θέση για να παραμείνει στον χώρο των MotoGP αν και όχι στην μεγάλη κατηγορία. Πριν το κάνει αυτό βέβαια θα πρέπει να βελτιώσει την ψυχολογία του καθώς όπως ο ίδιος είπε: «αυτή την στιγμή αισθάνομαι απογοητευμένος από τον κύκλο της μοτοσυκλέτας και ούτε που είμαι σίγουρος για το τι ακριβώς θέλω να κάνω την επόμενη χρονιά».

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες