Zontes M125 - Ο μικρός αδελφός του Μ310

Scooter της Α1 κατηγορίας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/9/2022

Δίπλα στον μεγάλο αδερφό M310, έρχεται τώρα να προστεθεί το νεότερο μέλος της οικογένειας scooter της Zontes, το M125 που ανήκει στην Α1 κατηγορία.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Zontes:

"Ακολουθώντας πιστά το μονοπάτι που χάραξε το ιδιαίτερα επιτυχημένο Μ310, και έχοντας στο DNA του τις ίδιες βασικές αρχές που καθορίζουν τα προϊόντα της ZONTES (ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία, συμπεριφορά και επιδόσεις), το νέο Μ125 ήρθε για να "δαμάσει" το αστικό χάος της καθημερινότητάς μας.

Μοντέρνα και Δυναμική Σχεδίαση

Το Μ125 ακολουθεί πιστά τα σχεδιαστικά πρότυπα του Μ310, με τις δυναμικές γραμμές και την επιθετική εμφάνιση, που πλέον αποτελεί σήμα κατατεθέν για την οικογένεια και το κάνουν να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο. Οι διαστάσεις και η θέση οδήγησης παραμένουν ίδιες, δημιουργώντας ένα δυναμικό και ταυτόχρονα άνετο εργονομικό πακέτο για αναβάτη και συνεπιβάτη. Τα άκρα σχηματίζουν φυσιολογικές γωνίες και ο μοχλός που προσφέρει το τιμόνι προσφέρουν απόλυτο έλεγχο, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος.

Η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή των πλαστικών διατηρεί το κορυφαίο επίπεδο, όπως και στο "μεγάλο αδερφό", ενώ η βαθιά και προσεγμένη βαφή προσθέτει σημαντικούς πόντους πολυτέλειας στην κατασκευή του Μ125.

Υγρόψυκτος Κινητήρας Επιδόσεων

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 124,6 κυβικών αποδίδει 14,6 ίππους και 12,8Νm ροπής, τοποθετώντας το Μ125 στα κορυφαία σκούτερ της κατηγορίας του, με την τροφοδοσία να γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Παράλληλα, τα επίπεδα της κατανάλωσης φτάνουν στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα της τάξης των 2,6L/100km, που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12 λίτρων, μπορεί να επιτευχθεί αυτονομία που ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα!

Το ψυγείο είναι τοποθετημένο χαμηλά δίπλα στον κινητήρα, συμβάλλοντας έτσι στη βέλτιστη κατανομή των μαζών και το ουδέτερο ζύγισμα και παράλληλα στην αποτελεσματικότερη θερμοαπαγωγική ικανότητα.

Πλούσιος Εξοπλισμός

Όπως το Μ310 έτσι και το Μ125 διαθέτει έναν κορυφαίο και από τους πλουσιότερους εξοπλισμούς της κατηγορίας.

  • Τα Full LED φωτιστικά σώματα του χαρίζουν μια μοναδική όψη και μια άκρως αποτελεσματική δέσμη, με το τρισδιάστατο μπροστινό προβολέα και τα πλάγια τοποθετημένα φώτα ημέρας να προσδίδουν τη μοναδική οικογενειακή ταυτότητα των σκούτερ της ZONTES. Η συστοιχία των οκτώ κάθετων LED πίσω είναι άλλο ένα μοναδικό σημείο που ξεχωρίζει το Μ125, ενώ οι διακόπτες με τον οπίσθιο φωτισμό και οι αλουμινένιοι καθρέπτες με τις επίσης αλουμινένιες και ρυθμιζόμενες μανέτες, τονίζουν εμφατικά το υψηλό επίπεδο ποιότητας του εξοπλισμού.
  • Η πιο κοντή φιμέ ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά, όπως ηλεκτρικό είναι και το κεντρικό κλείδωμα χάρη στην keyless τεχνολογία που διαθέτει. Το επαγωγικό κλειδί είναι μικρό σε μέγεθος και μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη και σε λουράκι ενός smart watch. Αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου και διαθέτει ενσωματωμένο αισθητήρα που λειτουργεί ακόμα κι αν η στάθμη μπαταρίας είναι χαμηλή. Μέσω του κεντρικού κλειδώματος ελέγχεται το κλείδωμα της σέλας, του τιμονιού και του καλύμματος για την τάπα του ρεζερβουάρ.
  • Η έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης (HD), υψηλής φωτεινότητας (HB), TFT/LCD με τεχνολογία IPS για μεγαλύτερη γωνία θέασης, διαθέτει αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Έχει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.
  • Το Μ125 διαθέτει και διπλή θύρα φόρτισης USB QC3.0, μέσα στο αριστερό νοτυλαπάκι κάτω από το τιμόνι.
  • Το γερμανικό και υψηλής ακρίβειας σύστημα TPMS παρακολουθεί, ενημερώνει για τη σωστή πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών και προειδοποιεί σε περίπτωση μη φυσιολογικής πίεσης στην οθόνη της μοτοσυκλέτας. Η βέλτιστη κατάσταση των ελαστικών μέσω του TPMS προσφέρει ασφάλεια, οικονομία καυσίμου, μείωση εκπομπών CO₂, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτιωμένη συμπεριφορά των ελαστικών.

Αναρτήσεις – Φρένα - ABS

Το πακέτο των αναρτήσεων του Μ125 αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35mm και 105mm διαδρομής και από δύο αμορτισέρ πίσω που δίνουν 92,5mm διαδρομής και ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση σε πέντε θέσεις. Οι αναρτήσεις συνεργάζονται με ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο χάρη στο σχεδιασμό του προσφέρει μεγάλο κόψιμο τιμονιού (43˚ εκατέρωθεν), αυξάνοντας κατακόρυφα τα επίπεδα ευελιξίας και ελιγμών του Μ125. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στα 160mm, αποτελεί επίσης ένα μεγάλο σύμμαχο στην "αναμέτρηση" του σκούτερ της ZONTES με τις κακοτεχνίες των δρόμων στο αστικό περιβάλλον.

Τα φρένα είναι ίδια ακριβώς με του μεγαλύτερου Μ310, με τους δίσκους των 265mm και την ύπαρξη ABS. Το ΖΟΝΤΕΣ Μ125 μάλιστα, είναι από τα λίγα σκούτερ 125cc που διαθέτουν δικάναλο ABS.

Η τιμή του Μ125 έχει καθοριστεί στα 3.595€, ενώ μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου*. Το ZONTES Μ125 μπορείτε να το βρείτε στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της EVOMOTO."

* Δείτε τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τετράχρονος
Υγρόψυκτος
124,6cc

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ

1/4

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

EFI

ΙΣΧΥΣ

14,6ps /8.250rpm

ΡΟΠΗ

12,8Nm /6.500rpm

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

2,6L / 100km

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

12 L

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

Δίσκος 265mm + ABS

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ

Δίσκος 265mm + ABS

ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ - ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Τηλεσκοπικό Πιρούνι
35mm - 105mm

ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ - ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ

30mm - 92,5mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

110/80-14

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

140/70-14

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)

2000 x 785 x 1220

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1390mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

760mm

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ

160mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

160 kg

BMW R 1300 R 2025: Η γυμνή με τον ισχυρότερο boxer

Παρουσιάστηκε χωρίς να παρουσιαστεί η πρώτη νέα της street οικογένειας
BMW R 1300 R: Η γυμνή με τον ισχυρότερο boxer
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/4/2025

Η BMW φανέρωσε την νέα R 1300 R 2025 και καλύτερα να μην το είχε κάνει. Συνεχίζοντας τους αποδεδειγμένα αποτυχημένους χειρισμούς του τμήματος marketing από την εποχή της πανδημίας, επιστρέφουν με μία ακόμη μεγαλύτερη γκάφα. Δεν έχουν ούτε μία κανονική φωτογραφία της νέας μοτοσυκλέτας παρά μόνο βαριά επεξεργασμένες από τεχνητή νοημοσύνη ενώ το video που ανάρτησε για να δει κανείς την μοτοσυκλέτα είναι χειρότερο από anime της περασμένης δεκαετίας.

Ίσως κάποιος νέος φωστήρας να τους είπε πως μπορούν να εξοικονομήσουν μέρος του κόστους παραγωγής του δελτίου τύπου αν αυτό το γράψει η τεχνητή νοημοσύνη και αντί για φωτογράφους και αναβάτη, μας δείξουν πώς συμπεριφέρεται η νέα τους μοτοσυκλέτα με ένα σκίτσο. Το μέγεθος της ανοησίας που αντικρύσαμε δεν το έχουμε δει τα τελευταία σαράντα χρόνια, κι έχουμε δει πολλά.

Το ζήτημα δεν είναι αν κάποιος φωτογράφος δεν πληρώθηκε, δεν μας ενδιαφέρει αυτό στην προκειμένη φάση. Η οδήγηση μίας μοτοσυκλέτας είναι ότι πιο συμμετοχικό υπάρχει από πλευράς οδήγησης και πρέπει να περάσεις στην ίππευση για να βρεις κάτι αντίστοιχο. Αν λοιπόν δεν δείξεις ως εταιρεία την σχέση αναβάτη και μοτοσυκλέτας έχεις αποτύχει πλήρως και όποιος φωστήρας έδωσε το ΟΚ για να βγει κάτι τέτοιο στον αέρα πρέπει να απομακρυνθεί άμεσα. Θα κάνει καλύτερη καριέρα προωθώντας motherboard της ASUS αντί για μοτοσυκλέτες. Για τον ήχο που επέλεξαν δεν το συζητάμε καθόλου, απλά επισφραγίζει τα παραπάνω.

Χωρίς να έχουμε λοιπόν μία σαφή εικόνα του φινιρίσματος της μοτοσυκλέτας ή του ήχου της, ή των πλαστικών της, πάμε να δούμε τι μας μάθαμε φιλτράροντας και όχι μεταφράζοντας, όσα έγραψε η Veronika Kluepfel που υπογράφει το press kit της BMW Motorrad και ευτυχώς περνά τον έλεγχο τεχνητής νοημοσύνης, τουλάχιστον δεν έβαλαν το ChatGTP να μας ενημερώσει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά!

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qcUutAodcQ8?si=IRfQxSatIkQttVWC" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Η BMW R 1300 R αντικαθιστά την 1250, την περιμέναμε ήδη από το 2024 και μάλιστα ήταν μία έκπληξη που δεν εμφανίστηκε στην EICMA, την Έκθεση Μοτοσυκλέτας που η BMW είχε πει πως δεν θα επιστρέψει, αλλά μαντέψτε, κατάλαβαν ότι είναι μεγάλη γκάφα να δείχνουν μοτοσυκλέτες μόνο από την οθόνη και άλλαξαν γνώμη.

Είναι μία σημαντική παρουσίαση γιατί ουσιαστικά προαναγγέλλει το RT και έπειτα και το RS που έρχονται επίσης στη σειρά τους, να αποκτήσουν τον νέο boxer που η BMW έβαλε στο GS.

Ο Christof Lischka, Επικεφαλής Ανάπτυξης BMW Motorrad, είπε για την νέα τους μοτοσυκλέτα:

«Η νέα BMW R 1300 R αντιπροσωπεύει την επόμενη εξέλιξή μας στη δυναμική σχεδίαση roadster με μπόξερ κινητήρα. Ο επανασχεδιασμένος κινητήρας και το πλαίσιο επιτρέπουν σε αυτή τη μοτοσυκλέτα να προσφέρει μια πιο σπορ εμπειρία οδήγησης από το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς να χάνει τις θεμελιώδεις αξίες της BMW στην ικανότητα ταξιδιού και την άνεση».
 

Η νέα BMW R 1300 R θα έχει τέσσερις βασικές εκδόσεις. Η Performance κάνει ότι και το όνομά της, ενισχύει τις σπορ δυνατότητες της μοτοσυκλέτας με διαφορετική ανάρτηση, και αξεσουάρ, όπως και ξεχωριστό χρωματισμό.

Το βασικό χρώμα για το νέο R 1300 R είναι το Snapper Rocks metallic με πρόσθετα την έκδοση Exclusive σε Racing blue metallic, την Performance σε Lightwhite καθώς και την premium επιλογή Option 719 σε Blackstorm metallic.

Στοιχεία αρχαιοελληνικής ειρωνείας κρύβει το γεγονός πως η BMW Motorrad θεωρεί ως βασική διαφορά έναντι του προηγούμενου μοντέλου, το γεγονός πως άλλαξε πλήρως η εργονομία θέσης οδήγησης αλλά μας δείχνει το ακριβώς αντίθετο με μία άσχημη καρικατούρα που στέκεται αφύσικα σε μία ψηφιακή αναπαράσταση. Είναι γελοίο.

Στο μεταξύ βασικό στοιχείο των R, ήταν πως μπορούσαν να εξοπλιστούν πλήρως με όλο τον τουριστικό εξοπλισμό, από θερμαινόμενες σέλες, έως και ζελατίνες για εκείνους που θέλουν να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις χωρίς όμως να πάρουν την μισοντυμένη RS. Αυτό συνεχίζει αυτούσιο και στην νέα έκδοση που μπορεί να δεχτεί όλο τον πλούσιο εξοπλισμό ενώ, σύμφωνα με την BMW η νέα θέση οδήγησης εξυπηρετεί καλύτερα τόσο το ταξίδι, όσο και την σπορ οδήγηση. Ναι αυτά τα δύο μπορούν να συνυπάρχουν και η προηγούμενη έκδοση το είχε καταφέρει, προφανώς και η καινούρια βελτιώνει το βήμα που είχε γίνει. Σε ποιο βαθμό, δεν υπάρχει εικόνα με τους φωστήρες του marketing στην BMW Motorrad.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qcUutAodcQ8?si=IRfQxSatIkQttVWC" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Το ύψος της σέλας μένει σχετικά χαμηλά, στα 790 mm. Με διάφορες επιλογές σε σέλα για στον πρόσθετο εξοπλισμό, ενώ μπορείς να την εξοπλίσεις και με βαλίτσες που χωρούν 26 λίτρα και 29 λίτρα η καθεμία και συνδέονται και με το κεντρικό σύστημα κλειδώματος.

Και οι δύο βαλίτσες διαθέτουν εσωτερικό φωτισμό και η αριστερή βαλίτσα διαθέτει θύρα φόρτισης USB-C. Διατίθεται και tankbag χωρίς ιμάντες που πιάνει πάνω στην τάπα του ρεζερβουάρ.
 

Ο νέος μπόξερ του BMW R 1300 R διατηρεί την χωρητικότητα 1.300 κ.εκ. του GS από διάμετρο και διαδρομή 106,5 - 73 mm σε σύγκριση με 102,5 προς 76 mm του προηγούμενου μοντέλου. Η απόδοση ανέβηκε στα 107 kW (145 hp) από 100 kW (136 hp) στις 7 750 rpm, με ροπή 149 Nm στις 6 500 σ.α.λ. από 143 Nm στις 6 250 σ.α.λ. Ο κόφτης είναι στις 9 000 στροφές ανά λεπτό και πλέον αυτός είναι ο ισχυρότερος boxer μαζικής παραγωγής. Η συμπίεση έχει ανέβει στο 13,3 προς ένα από τα 12,5 προς ένα, ήταν δηλαδή υψηλά και έγινε ακόμη υψηλότερη με τους αισθητήρες ανάφλεξης να αναλαμβάνουν να προφυλάξουν τον κινητήρα σε περίπτωση κακής ποιότητας μείγματος. Συνολικά την τροφοδοσία επιβλέπει το BMW-O ώστε να είναι βέβαιο πως ακόμη και σε τρίτες χώρες ή στην Ελλάδα με συχνά παραδείγματα κακής ποιότητας καυσίμου, να μην δημιουργούνται προβλήματα.

Οι βαλβίδες εισαγωγής έγιναν 44mm από 40mm και οι εξαγωγής 35,6 από 34mm για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις νέες ανάγκες που έχει η αύξηση κυβισμού και συμπίεσης ταυτόχρονα. Βέβαια ο κινητήρας είναι ελαφρύτερος από πριν κατά 3,9 κιλά ενώ συνολικά το μπλοκ του κινητήρα μαζί με το κιβώτιο έχει κατέβει 6,5 κιλά, που είναι μία πολύ θετική αλλαγή.

Από χαρτογράφηση έχουμε τις κλασικές επιλογές, το πακέτο Riding Modes Pro ξεκλειδώνει και τις επιπλέον λειτουργίες "Dynamic" και "Dynamic Pro" ενώ ο έλεγχος φρένου κινητήρα (MSR) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.

Ο βασικός εξοπλισμός της νέας R 1300 R περιλαμβάνει τρεις ξεχωριστές λειτουργίες οδήγησης που προσαρμόζονται στις προτιμήσεις του αναβάτη. Οι λειτουργίες "Rain" και "Road" δίνουν στους αναβάτες τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά οδήγησης σε διαφορετικές οδικές καταστάσεις. Η λειτουργία οδήγησης "Eco" προσαρμόζει την τεχνολογία BMW ShiftCam για καλύτερη κατανάλωση και αντίστοιχα αλλάζει τις στροφές για το διαφορετικό προφίλ των εκκεντροφόρων σε ποιο γρήγορο ρυθμό.

Το R 1300 R θα έρχεται και με το σύστημα ASA το αυτόματο δηλαδή κιβώτιο που είδαμε και στο GS. Στην χειροκίνητη θέση ο αναβάτης είναι εκείνος που αποφασίζει πότε θα γίνει η αλλαγή και υπάρχει και λεβιές εκτός από κουμπιά, ενώ στην λειτουργία "D" αποφασίζει το σύστημα πότε θα πραγματοποιήσει αλλαγές ταχυτήτων.

Το αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται και με το Actice Cruise Control και Front Collision Warning που ανήκουν στον πρόσθετο εξοπλισμό και μπορούν να φρενάρουν την μοτοσυκλέτα αυτόματα, όταν δουν πως δεν αποφεύγεται η σύγκρουση. Το ραντάρ που υπάρχει εμπρός ανιχνεύει την επικείμενη σύγκρουση και παίρνει τα κενά από τα συνδυασμένα φρένα, έτοιμο να φρενάρει δυνατά μόλις ο αναβάτης πατήσει την μανέτα.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qcUutAodcQ8?si=IRfQxSatIkQttVWC" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Το ατσάλινο πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο με επίσης νέο αλουμινένιο υποπλαίσιο και κύριο χαρακτηριστικό την μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Πίσω είχε στο προηγούμενο μοντέλο σωληνωτό υποπλαίσιο, αντί του χυτού που έχει τώρα και το τελικό αποτέλεσμα είναι να έρθει το κέντρο βάρους πιο κοντά στο γεωμετρικό κέντρο της μοτοσυκλέτας.

Επανασχεδιασμένη είναι και η πίσω ανάρτηση EVO Paralever που συνδυάζεται με ένα νέο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 47mm και ελαφρύτερους τροχούς κατά περισσότερο από 1,4 kg.

Στο πρόσθετο εξοπλισμό ο ιδιοκτήτης μπορεί να προσθέσει και ημι-ενεργητική ανάρτηση DSA καταλήγοντας να βάλει ένα T στο τέλος του μοντέλου από εξοπλισμό χωρίς τον όγκο και την κάλυψη από τον αέρα.

Το βασικό που φέρνει η DSA και ένας από τους λόγους που θα την προτιμήσει ο κόσμος, είναι γιατί φέρνει από το GS την ρύθμιση ελαστικότητας του αμορτισέρ και την παντρεύει με αντίστοιχο σύστημα και εμπρός για το πιρούνι. Αυτό είναι το πρώτο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι παγκοσμίως, σε μοτοσυκλέτα παραγωγής που κάνει κάτι τέτοιο.

Εννοείται πως από το νέο έτος θα το βλέπουμε σε περισσότερες μοτοσυκλέτες αλλά αυτή την στιγμή το R 1300 R το έχει κατά αποκλειστικότητα.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της νέας BMW R 1300 R:

-             Δυναμική, σπορ σχεδίαση.

-             Νέα εργονομία και εξοπλισμός για δυναμική οδηγική διασκέδαση και άνεση στα ταξίδια.

-             Τέσσερις εκδόσεις: Βασική, Exclusive, Performance και Option 719

-             2-κύλινδρος κινητήρας μπόξερ με 107 kW (145 hp) στις 7.750 rpm

και 149 Nm στις 6.500 μ.μ.

-             Σέλες για κάθε ύψος αναβάτη και εξοπλισμός ταξιδιού

-             Riding Modes Pro με τις πρόσθετες λειτουργίες "Dynamic" και "Dynamic Pro"

-             Έλεγχος φρένου κινητήρα (MSR) στο βασικό εξοπλισμό.

-             Αυτόματο κιβώτιο ASA στον πρόσθετο εξοπλισμό

-             Εντελώς νέο ατσάλινο πλαίσιο με αλουμινένιο υποπλαίσιο

-             Νέο ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι και νέα πίσω ανάρτηση EVO Paralever για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στο χειρισμό

-             Νέα ηλεκτρονική δυναμική ρύθμιση της ανάρτησης (DSA) ως προαιρετικός εξοπλισμός με δυναμική ρύθμιση της απόσβεσης και του προφόρτισης ποσοστού ελατηρίου, καθώς και αντιστάθμιση φορτίου. Το πρώτο τηλεσκοπικό πιρούνι μοτοσυκλέτας παραγωγής σειράς στον κόσμο που ρυθμίζεται η ελαστικότητά του.

-             Νέοι τροχοί ελαφρύτεροι κατά 1,4 kg.

-             Σύστημα φρένων cornering abs και επιπρόσθετα BMW Motorrad ABS Pro

-             LED παντού και προβολέας Pro με προσαρμόσιμη δέσμη

-             Riding Assistant με Active Cruise Control (ACC) και Front Collision Warning (FCW)

-             Για πρώτη φορά, η προετοιμασία πλοήγησης διαθέτει τώρα ηλεκτρικό ξεκλείδωμα

-             Εκτεταμένη γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad.

Ετικέτες