Zontes 350GK: Ήρθε και ο μεγάλος αδερφός

”Γεννάει” συναισθήματα!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

25/5/2022

Η οικογένεια των neo-retro μοντέλων της Zontes με τις scrambler αισθητικές αναφορές αποκτά ένα ακόμα μέλος, Έτσι μαζί με τα G125 για την Α1 κατηγορία διπλωμάτων και το G155 ήρθε και ο μεγαλύτερος έως σήμερα αδερφός τους το 350GK με τον νέο κινητήρα Euro5. Περισσότερες λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά στο Δελτίο Τύπου της ελληνικής αντιπροσωπείας που ακολουθεί:

 

 

Έρχεται στην Ελλάδα η νέα Zontes 350GK

 

Η νέα café sport της Zontes είναι έτοιμη να αλλάξει τα σημεία αναφοράς σε όλους τους τομείς, για την κατηγορία των μεσαίου κυβισμού roadsters. Με δυναμική εμφάνιση που καθηλώνει τα βλέμματα και με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, αποτελεί μία δελεαστική και ολοκληρωμένη πρόταση. Οι 39,5 ίπποι στις 9.500 στροφές, τα διαφορετικά Power Modes και ο τεχνολογικός εξοπλισμός που καινοτομεί στη συγκεκριμένη κατηγορία με σύστημα Keyless, full LED φώτα, έγχρωμη TFT οθόνη, δύο θύρες USB και αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών, θέτουν τα νέα στάνταρ.

Τα ποιοτικά και επώνυμα περιφερειακά, όπως τα φρένα της J.Juan (που ανήκει πλέον στην Brembo μετά την εξαγορά της) και το ABS της Bosch, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό πακέτο πλαισίου-αναρτήσεων, καθιστούν τη νέα Zontes 350GK την πιο πολυαναμενόμενη άφιξη του φετινού καλοκαιριού!

Με τιμή στα €4.785 ευρώ, το νέο μηχανολογικό αριστούργημα της Zontes θα διατίθεται στη χώρα μας στις αρχές Ιουνίου, μέσα από το δίκτυο συνεργατών EVOMOTO της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

Μείνετε συντονισμένοι!

 

 

 

 

 

 

 

 

Royal Enfield Goan Classic 350 - Ινδικό μονοκύλινδρο bobber με Ape Hanger τιμόνι! [VIDEO]

Με βάση το Classic αλλά με μοναδική στιλιστική ταυτότητα, και σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς
Royal Enfield Goan Classic 350
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/11/2024

Η σειρά των μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών της Royal Enfield αποκτά και νέο μέλος, που βασίζεται στο Classic 350, με κάποιες σημαντικές όμως διαφορές όπως το Ape Hanger τιμόνι, τους τροχούς 19 και 16 ιντσών και το φαρδύτερο πίσω ελαστικό, τα λευκά φιλέτα στα λάστιχα, στο χαμηλό πίσω φτερό και στη διαφορετική εξάτμιση.

Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπά ο γνωστός μονοκύλινδρος κινητήρας J-platform των 349 κ.εκ. με απόδοση 20,2 hp / 6.100 rpm και 2,75 kgm / 4.000 rpm, ενώ εδώ είναι η πρώτη φορά που βρίσκουμε αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες και tubeless ελαστικά σε μοτοσυκλέτα 350 κ.εκ. της RE.

Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της κοινής βάσης, ενώ η ψύξη του κινητήρα γίνεται με αέρα και με ψυγείο λαδιού. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.400 mm, το ύψος σέλας στα χαμηλά 750 mm, το ρεζερβουάρ στα 13 λίτρα, και το βάρος με 90% γεμάτο ρεζερβουάρ στα 197 κιλά.

Τα φώτα είναι full-LED, και οι διαστάσεις των ελαστικών ανακοινώνονται στα 100/90-19 και 130/90-16. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και δυο πίσω αμορτισέρ, και στα φρένα έχουμε έναν δίσκο 300 mm μπροστά κι έναν 270 mm πίσω, με στάνταρ το δικάναλο ABS.

Goan Classic

Στα όργανα έχουμε την κλασική οθόνη της σειράς με το αναλογικό κοντέρ που μέσα του περιλαμβάνει ψηφιακή οθόνη με ικανό όγκο πληροφορίας, ενώ το tripper ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η μοτοσυκλέτα έκανε το ντεμπούτο της σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς (1. Purple Haze 2. Shack Black 3. Trip Teal 4. Rave Red) δίπλα στο Scram 440 στο φεστιβάλ Motoverse της RE, όμως αντίθετα με το Scram εδώ είχαμε πλήρη παρουσίαση, με τις πωλήσεις να έχουν ήδη ξεκινήσει στην Ινδία.

Τώρα αναμένουμε να δούμε αν η Goan Classic έρθει και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ετικέτες