Yamaha οικογένεια XMAX 2023 - Νέα σχεδίαση, νέα εργονομία και νέα TFT οθόνη

XMAX 300 Tech MAX, XMAX 300, XMAX 125 Tech MAX και XMAX 125
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/10/2022

Η Yamaha παρουσίασε επίσημα την οικογένεια XMAX του 2023, με κύριες διαφορές τη νέα χαρακτηριστική σχεδίαση με έναν προβολέα σε σχήμα "Χ", τη νέα εργονομία και την εντυπωσιακή έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη οργάνων 4,2 ιντσών με συνδεσιμότητα, σε συνδυασμό με μια μικρότερη ψηφιακή οθόνη για το ταχύμετρο. Για τη νέα χρονιά η οικογένεια διαθέτει δυο μοντέλα στα 125 και 300 κυβικά, και δυο ακόμα σπέσιαλ Tech MAX εκδόσεις τους. 

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Yamaha:

"Η δυναμική σειρά MAX της Yamaha είναι η πιο επιτυχημένη σειρά στον κόσμο των Sport Scooter. Όλα ξεκίνησαν το 2001 με το εμβληματικό Yamaha TMAX, το πραγματικά εντυπωσιακό σκούτερ που μεταμόρφωσε ριζικά την αγορά πριν από δύο δεκαετίες συνδυάζοντας τις επιδόσεις και το κράτημα μιας μοτοσυκλέτας με την απλότητα και την άνεση ενός scooter. Με το TMAX δημιουργήθηκε η κατηγορία Sport Scooter και ξεκίνησε μια νέα εποχή για την προσωπική μετακίνηση.

Η επόμενη πιο σημαντική χρονιά για την ιστορία των Maxi Scooter ήταν το 2006, όταν η Yamaha παρουσίασε τη σειρά XMAX, αρχικά με ένα μοντέλο 250 κ.εκ., το οποίο ακολούθησαν σύντομα, τα μοντέλα των 125 και 400 κ.εκ. Με την πρωτοποριακή ανάπτυξη μιας πλήρους σειράς Sport Scooter διαφορετικού κόστους και για διάφορες χρήσεις και επίπεδα εμπειρίας, η Yamaha παρείχε ένα νέο, συναρπαστικό τρόπο μετακίνησης. Το XMAX άνοιξε μια εντελώς νέα αγορά και προσέφερε σε περισσότερους από 450.000 πελάτες από ολόκληρη την Ευρώπη, έναν διασκεδαστικό, κομψό και οικονομικό τρόπο καθημερινής μετακίνησης, καθώς και την ευκαιρία να απολαμβάνουν δυναμική, σπορ οδήγηση τα Σαββατοκύριακα.

Κατά τη διάρκεια των πρώτων 10 χρόνων της, η οικογένεια XMAX καθιερώθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων της κατηγορίας Sport Scooter. Το 2017, η παρουσίαση του XMAX 300 ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη θέση της Yamaha ως το κορυφαίο εργοστάσιο στην ευρωπαϊκή αγορά scooter, με περισσότερες από 70.000 μονάδες να έχουν πωληθεί τα τελευταία 5 χρόνια.

Με περισσότερα από 750.000 σκούτερ TMAX και XMAX να έχουν πωληθεί σε δύο δεκαετίες, η Yamaha ανακοινώνει τα νέα μοντέλα XMAX για το 2023. Με ριζοσπαστική νέα εμφάνιση σε συνδυασμό με προηγμένα νέα όργανα, βελτιωμένη άνεση και λειτουργικότητα, τα XMAX 300 Tech MAX, XMAX 300, XMAX 125 Tech MAX και XMAX 125 υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Yamaha, για τη διάθεση μιας premium σειράς Sport Scooter.

Προσφέροντας την απόλυτη εμπειρία οδήγησης και ασύγκριτα υψηλό κύρος σε όλους, η νέα σειρά XMAX αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα βήματα προόδου στη σχεδίαση Sport Scooter, που έχουν γίνει από την Yamaha τα τελευταία χρόνια.

Εκτός από την κυκλοφορία της πλήρους σειράς XMAX στην Ευρώπη, το 2023 θα πραγματοποιηθεί επίσης, η Παγκόσμια Παρουσίαση του νέου XMAX 300. Κατασκευασμένη στις εγκαταστάσεις της Yamaha στην Ινδονησία, η παγκόσμια έκδοση αυτού του κορυφαίων πωλήσεων μοντέλου, απευθύνεται κυρίως στην Ταϊλάνδη και σε άλλες ασιατικές χώρες. υπογραμμίζοντας την τεράστια διεθνή απήχηση που έχει το πιο επιτυχημένο Sport Scooter της Yamaha.

Νέο XMAX 300 Tech MAX: Περισσότερο MAX από ποτέ!

Η δυναμική σειρά MAX δεν μένει ποτέ στάσιμη και ένα από τα μυστικά της εντυπωσιακής επιτυχίας της τα τελευταία 15 χρόνια, είναι η συνεχής εξέλιξη, τόσο τεχνολογικά όσο και στυλιστικά.

Για το 2023, το νέο XMAX 300 Tech MAX έχει ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση και αίσθηση που υπογραμμίζουν το κύρος του απόλυτου Sports Scooter μεσαίου κυβισμού, το οποίο γεμιζει περηφάνια κάθε ιδιοκτήτη. Φροντίζοντας να διατηρήσουν τον ξεχωριστό και εξαιρετικά δημοφιλή MAX χαρακτήρα του, οι σχεδιαστές της Yamaha δημιούργησαν ένα εντελώς νέο όχημα με ριζικά αλλαγμένους προβολείς, το οποίο υπόσχεται να ενθουσιάσει τον αναβάτη του. Το νέο XMAX 300 Tech MAX προσφέρει υψηλά επίπεδα ευελιξίας μέσα στην κίνηση της πόλης. Παράλληλα, προσφέρει μια σπορ εμπειρία οδήγησης που συνδυάζεται με κορυφαία άνεση. Κατασκευάστηκε για να ξεπεράσει τις προσδοκίες των νέων ιδιοκτητών, αλλά και των παλιών κατόχων μοντέλου MAX.

Οι σχεδιαστές της Yamaha επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας εντελώς νέας εμφάνισης, με πιο ρέουσες γραμμές που τονίζουν τον εκπληκτικό σπορ χαρακτήρα και την ευελιξία του σκούτερ. Σχεδόν κάθε στοιχείο της κομψής, σπορ εξωτερικής σχεδίασης του XMAX 300 Tech MAX έχει ανασχεδιαστεί, ώστε να δημιουργηθεί ένα πιο εντυπωσιακό όχημα που θα προσφέρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ επιδόσεων, στυλ, άνεσης και λειτουργικότητας.

Οι αλλαγές όμως δεν περιορίστηκαν στην εξωτερική σχεδίαση. Οι αναβάτες του XMAX 300 Tech MAX μπορούν πλέον να επωφελούνται από συνδεσιμότητα smartphone και πλοήγηση Garmin μέσω της νέας, πολλαπλών θεμάτων οθόνης TFT 4,2 ιντσών. Παράλληλα, βελτιώθηκαν η ποιότητα οδήγησης, η άνεση, η αίσθηση των φρένων και το συνολικό φινίρισμα.

Σχεδιασμένο για τους αναβάτες που επιθυμούν υψηλές προδιαγραφές και εξαιρετική αξία, το XMAX 300 στη βασική του έκδοση, διαθέτει την ολοκαίνουρια εξωτερική σχεδίαση της αποκλειστικής έκδοσης XMAX 300 Tech MAX και για το 2023, έχει εφοδιαστεί με μια νέα οθόνη LCD 4,3" που συνδέεται με smartphone. 

Δυναμική και φουτουριστική εξωτερική σχεδίαση

Το μπροστινό μέρος του φέρινγκ του XMAX 300 Tech MAX ανασχεδιάστηκε για να δημιουργηθεί ένα φουτουριστικό, σφιχτό στυλ, το οποίο προσφέρει απαράμιλλη παρουσία στο δρόμο. Τα πιο αιχμηρά, γωνιώδη άνω πάνελ προσδίδουν αίσθηση δύναμης, ενώ το νέο φέρινγκ συμπληρώνεται ιδανικά, από τα νέου στυλ καλύμματα του πιρουνιού.

Η τολμηρή, σπορ νέα εμφάνιση ενισχύεται από τα φλας που έχουν τοποθετηθεί πιο ψηλά στις δύο πλευρές του ανεμοθώρακα και είναι εξαιρετικά ευκρινή στους υπόλοιπους οδηγούς, όταν το σκούτερ κινείται στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης. Η μπροστινή όψη του φέρινγκ και τα καλύμματα του πιρουνιού, δίνουν την εντύπωση ενός ανεστραμμένου τριγώνου που ενισχύει την αίσθηση ευελιξίας.

Στενό προφίλ και μεταφορά των μαζών προς τα εμπρός

Το ολοκαίνουριο φέρινγκ συνδυάζεται με νέο, στενότερο πλευρικό προφίλ, το οποίο τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του νέου XMAX 300 Tech MAX. Τα χαρακτηριστικά, εμβληματικά μπούμερανγκ της σειράς MAX έχουν ανασχεδιαστεί ώστε να δημιουργηθεί ένα δυναμικό, σφιχτό στυλ, με τις μάζες να συγκεντρώνονται πιο μπροστά. Αυτή η σχεδίαση δίνει την εντύπωση της κίνησης προς τα εμπρός και φέρνει τις επιδόσεις σε πρώτο πλάνο, ακόμα και όταν το σκούτερ είναι σταματημένο.

Στην αριστερή πλευρά του σκούτερ, το νέας εμφάνισης, τρισδιάστατο μπούμερανγκ παρέχει μια ομαλή και ισχυρή οπτική ροή, από το ψαλίδι μέχρι το εμπρός μέρος της σέλας και τον άξονα του μπροστινού τροχού, δημιουργώντας μια αρμονική αύνδεση που εντυπωσιάζει. Το ίδιο ισχύει και στη δεξιά πλευρά, όπου το μπούμερανγκ παρέχει αδιάκοπη ροή από το τελικό της εξάτμισης έως τον μπροστινό τροχό, προσφέροντας μια συμμετρία που υπογραμμίζει την premium εμφάνιση και την υψηλή ποιότητα του νέου XMAX 300 Tech MAX.

Το XMAX 300 Tech MAX είναι εξοπλισμένο με πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας. Η νέα εξωτερική σχεδίαση που συγκεντρώνει τις μάζες πιο μπροστά και οι ρέουσες γραμμές, εστιάζουν την προσοχή στο μπροστινό μέρος του σκούτερ και ενισχύουν την αίσθηση ευελιξίας. Το νέο μοντέλο διαθέτει επίσης, πάνελ δίπλα στα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, τα οποία είναι ανθεκτικά στις γρατσουνιές. Στα νέα μπούμερανγκ αριστερά και δεξιά, έχουν ενσωματωθεί αεραγωγοί που απομακρύνουν τη θερμότητα από τον κινητήρα.

Ολοκαίνουρια, έγχρωμη οθόνη TFT 4,2": Συνδεσιμότητα και πλοήγηση μέσω smartphone

Το XMAX 300 Tech MAX είναι εξοπλισμένο με έναν από τους πιο εντυπωσιακούς πίνακες οργάνων που μπορείτε να βρείτε σε οποιοδήποτε Sport Scooter. Αυτά τα ολοκληρωμένα όργανα περιλαμβάνουν μια νέα, προηγμένη έγχρωμη οθόνη infotainment TFT 4,2 ιντσών, η οποία συνδέεται με smartphone και μπορεί να λειτουργήσει ως ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης.

Η ενσωματωμένη μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) επιτρέπει τη σύνδεση του σκούτερ με smartphone μέσω Bluetooth. Μετά τη λήψη της δωρεάν εφαρμογής MyRide της Yamaha και τη ζεύξη της συσκευής με το όχημα, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε μια σειρά λειτουργιών.

Η έγχρωμη οθόνη TFT 4,2" είναι σε θέση να λαμβάνει μηνύματα, email και ειδοποιήσεις, εμφανίζοντας τις σχετικές πληροφορίες στην οθόνη. Η αναπαραγωγή μουσικής και άλλες λειτουργίες του smartphone μπορούν να ενεργοποιηθούν και να προσφέρουν μοναδική και πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα πληροφοριών και υπηρεσιών, όπως είναι η ένταση του ήχου, ο καιρός και η γλώσσα, καθώς και οι πληροφορίες που σχετίζονται με το όχημα, την οδήγηση και άλλους παράγοντες.

Σύστημα πλοήγησης Garmin*

Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής Garmin StreetCross στο smartphone και τη σύνδεση με τη CCU του XMAX 300 Tech MAX, οι αναβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλοήγηση Garmin, στην έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών του συστήματος infotainment. Αυτό το εξελιγμένο σύστημα επιτρέπει την αναζήτηση με βάση την τοποθεσία, το όνομα και διάφορες άλλες μεθόδους, μέσω του smartphone.

Μόλις ρυθμιστεί η διαδρομή, ο αναβάτης μπορεί να κάνει μεγέθυνση και σμίκρυνση, χρησιμοποιώντας τους διακόπτες του τιμονιού. Η εφαρμογή Garmin StreetCross παρέχει πληροφορίες για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο, καθώς και για τα όρια ταχύτητας, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, την απόσταση και τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης στον προορισμό. Παρέχει επίσης, πληροφορίες για πιθανούς κινδύνους, όπως είναι η ύπαρξη κλειστών στροφών στη συνέχεια της διαδρομής.

* Η εφαρμογή πλοήγησης δεν θα είναι διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες. Σε ορισμένες χώρες δεν παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τα όρια ταχύτητας, την κίνηση κ.λπ. Τα όρια ταχύτητας ενδέχεται να μην ενημερώνονται εγκαίρως και είναι πιθανό να αλλάζουν ανάλογα με την ώρα της ημέρας, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση σχολείων ή εργοταξίων.

Ξεχωριστό ταχύμετρο LCD 3,2"

Το ταχύμετρο εμφανίζεται σε μια ξεχωριστή οθόνη LCD 3,2", η οποία βρίσκεται επάνω από τη νέα οθόνη TFT 4,2". Η δευτερεύουσα οθόνη είναι εξαιρετικά ευανάγνωστη, ενώ η απομάκρυνση των πληροφοριών από την οθόνη του συστήματος infotainment επιτρέπει ακόμα μεγαλύτερη ευκρίνεια. Η απομάκρυνση του ταχύμετρου από την κεντρική οθόνη, επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει λειτουργίες στην πολλαπλών θεμάτων οθόνη TFT. Παράλληλα, μπορεί να βλέπει την ταχύτητα και άλλες σημαντικές πληροφορίες, ανεξάρτητα από το μενού που θα επιλέξει στη νέα οθόνη TFT.

Ριζοσπαστικός, νέος προβολέας και πίσω φως σε σχήμα X

Το XMAX 300 Tech MAX διαθέτει μια ριζοσπαστική, νέα όψη, η οποία οφείλεται στη χαρακτηριστική διάταξη των προβολέων και των φώτων θέσης. Το σχήμα Χ, είναι μοναδικό σε αυτό το νέο μοντέλο. Η εξαιρετικά μοντέρνα εμφάνιση ταιριάζει απόλυτα με την ολοκαίνουρια εξωτερική σχεδίαση και χαρίζει στο μοντέλο του 2023, άμεσα αναγνωρίσιμη, φουτουριστική εμφάνιση που ξεχωρίζει από κάθε άλλο μοντέλο.

Το ανασχεδιασμένο πίσω φως LED περιλαμβάνει φώτα πέδησης που σχηματίζουν το γράμμα X όταν ανάβουν. Περιλαμβάνει επίσης, ενσωματωμένα πίσω φλας που προσδίδουν ομοιογένεια και, κομψή εμφάνιση. Τα νέα υψηλής ευκρίνειας μπροστινά φλας σχεδιάστηκαν ειδικά, για εύκολη θέαση από τους διερχόμενους οδηγούς σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.

Νέα σέλα με βελτιωμένη πρόσβαση στο έδαφος

Η σέλα του νέου XMAX 300 Tech MAX ανασχεδιάστηκε, για πιο άνετη οδήγηση και εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Το σχήμα του μπροστινού μέρους της σέλας έχει αναθεωρηθεί, για να γίνει πιο ευχάριστη η οδήγηση στην κίνηση, όπου απαιτούνται συχνές στάσεις και εκκινήσεις.

Οι αναβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τον μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για να μεταφέρουν τα πάντα, από προμήθειες έως εξοπλισμό γυμναστηρίου. Όταν το σκούτερ είναι σταθμευμένο, στον χώρο αποθήκευσης μπορούν να τοποθετηθούν 2 κράνη full-face**.

Λεπτότερη και κοντύτερη, η νέου σχήματος σέλα συνέβαλε στη διατήρηση μικρών διαστάσεων σε αυτό το νέο μοντέλο.

Σέλα και καλύμματα καπακιού από δερματίνη / Νέου στυλ μαρσπιέ αλουμινίου

Για ακόμα περισσότερη πολυτέλεια, το XMAX 300 Tech MAX διαθέτει αποκλειστική επένδυση σέλας από δερματίνη, καθώς και χρυσαφί ραφές. Το ίδιο υψηλής ποιότητας υλικό έχει χρησιμοποιηθεί και στα καλύμματα του καπακιού του χώρου αποθήκευσης, για αρμονία και ακόμα πιο έντονη αίσθηση πολυτέλειας. Επίσης, τα αλουμινένια μαρσπιέ σε συνδυασμό με την επένδυση της σέλας από δερματίνη, προσδίδουν αποκλειστικό χαρακτήρα στο Tech MAX.

Νέοι μηχανισμοί ανεμοθώρακα και αλουμινένιοι βραχίονες καθρεπτών

Το νέο μοντέλο διατηρεί τον ίδιο ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, ενώ για βελτιωμένη λειτουργία και μεγαλύτερη άνεση, οι μηχανισμοί που επιτρέπουν τη ρύθμιση σε χαμηλή και ψηλή θέση έχουν ανασχεδιαστεί. Επίσης, για ελαφρώς μειωμένο βάρος και βελτιωμένη ποιότητα, οι βραχίονες των καθρεπτών έχουν κατασκευαστεί από αλουμίνιο.

Αποκλειστικά χρώματα Tech MAX

Για κορυφαία εμφάνιση, ορισμένα πλαστικά εξαρτήματα του XMAX 300 Tech MAX διαθέτουν ειδικό ημι-μεταλλικό γυαλιστερό φινίρισμα που ενισχύει το συνολικό στυλ και συμπληρώνει τα αποκλειστικά χρώματα.

Κύρια χαρακτηριστικά του XMAX 300 Tech MAX

Νέα χαρακτηριστικά:

  • Ολοκαίνουριο στυλ: δυναμική εμφάνιση και υψηλή ποιότητα MAX
  • Έγχρωμη, πολλαπλών θεμάτων οθόνη infotainment TFT 4,2 ιντσών
  • Συνδεσιμότητα με smartphone
  • Σύστημα πλοήγησης Garmin*
  • Ταχύμετρο LCD 3,2 ιντσών
  • Αποκλειστικοί νέοι προβολείς LED σχήματος X και πίσω φως LED σχήματος X
  • Ανασχεδιασμένη σέλα με καλή εφαρμογή και εξαιρετική πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
  • Επένδυση σέλας και καλύμματα καπακιού από δερματίνη
  • Μαρσπιέ αλουμινίου με νέο στυλ
  • Αποκλειστικό χρώμα Tech MAX
  • Ειδικό ημι-μεταλλικό γυαλιστερό φινίρισμα σε πλαστικά μέρη του σκούτερ.
  • Ψηλά τοποθετημένα μπροστινά φλας

Συνέχεια χαρακτηριστικών:

  • Ισχυρός και οικονομικός κινητήρας Blue Core 300 κ.εκ. προδιαγραφών EURO5
  • Πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας
  • Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
  • Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Smart Key)
  • Χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για 2 κράνη full-face**
  • Φώτα θέσης και φλας LED
  • Ανεμοθώρακας με δύο θέσεις ρύθμισης
  • Ρυθμιζόμενο τιμόνι
  • Πρίζα 12V
  • Μπροστινός τροχός 15 ιντσών, πίσω τροχός 14 ιντσών
  • Δισκόφρενα εμπρός και πίσω

* Η εφαρμογή πλοήγησης δεν θα είναι διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες. Σε ορισμένες χώρες δεν παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τα όρια ταχύτητας, την κίνηση κ.λπ. Τα όρια ταχύτητας ενδέχεται να μην ενημερώνονται εγκαίρως και είναι πιθανό να αλλάζουν ανάλογα με την ώρα της ημέρας, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση σχολείων ή εργοταξίων.

**Ανάλογα με το μοντέλο του κράνους.

XMAX 300 – το αυθεντικό DNA της σειράς MAX

Ως η κορυφαία επιλογή στην κατηγορία Sport Scooter για την Ευρώπη, η Yamaha έχει ως πολιτική της, τη διάθεση της ευρύτερης σειράς μοντέλων, σε κάθε πελάτη της. Με την ίδια δυναμική νέα εξωτερική εμφάνιση, τους ριζοσπαστικούς προβολείς και το πίσω φως LED σε σχήμα X, καθώς και με διάφορες αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, όπως είναι το νέο σχήμα της σέλας και η βελτιωμένη αίσθηση στο φρενάρισμα, το νέο XMAX 300 είναι το ιδανικό όχημα για αναβάτες που αναζητούν ένα υψηλών προδιαγραφών Sport Scooter με μοναδική εμφάνιση, ισχυρή απόδοση, εξαιρετική αξία, καθώς και με το αυθεντικό DNA της σειράς MAX.

Νέα οθόνη LCD 4,3 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone

Οι αναβάτες του XMAX 300 μπορούν να διατηρούν την επαφή τους με φίλους, συγγενείς και συναδέλφους σε κάθε διαδρομή, μέσω της νέας οθόνης LCD 4,3 ιντσών, η οποία συνδέεται με smartphone μέσω μιας νέας Μονάδας Ελέγχου Επικοινωνίας (CCU). Στις πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη περιλαμβάνονται η κατάσταση της μπαταρίας του τηλεφώνου, η κατάσταση της σύνδεσης, η αυτόματη ρύθμιση της ώρας, οι εισερχόμενες κλήσεις, οι αναπάντητες κλήσεις και τα μηνύματα που έχουν ληφθεί.

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε πολλές τεχνικές πληροφορίες που αφορούν στη λειτουργία του οχήματος, κάνοντας λήψη της δωρεάν εφαρμογής MyRide της Yamaha και συνδέοντας το σκούτερ με το smartphone σας μέσω Bluetooth. Οι αναβάτες μπορούν να δουν δεδομένα για την τελευταία θέση στάθμευσης, τη μέση κατανάλωση καυσίμου, την κατάσταση της μπαταρίας, το σέρβις/συντήρηση, τις δυσλειτουργίες, τις λεπτομέρειες της διαδρομής, την ταχύτητα, το χρόνο οδήγησης, τη γωνία κλίσης στις στροφές και για πολλά άλλα.

Η εύχρηστη εφαρμογή MyRide παρέχει στον αναβάτη του XMAX 300, τη δυνατότητα να ανατρέχει στις αγαπημένες του διαδρομές, να συγκρίνει τους χρόνους των διαδρομών του και να απολαμβάνει περισσότερο την οδήγηση.

Ειδικά χαρακτηριστικά του XMAX 300

  • Νέα οθόνη LCD 4,3 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone
  • Η Μονάδα Ελέγχου Επικοινωνίας (CCU) επιτρέπει την πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες
  • Στάνταρ κάλυμμα σέλας και καλύμματα καπακιού
  • Μαρσπιέ από ανάγλυφο πλαστικό υλικό
  • Στάνταρ φινίρισμα στα εξωτερικά μέρη
  • Τιμή και διαθεσιμότητα

Το XMAX 300 Tech MAX θα είναι διαθέσιμο στους Επίσημους Συνεργάτες της Yamaha από το Μάιο του 2023, ενώ το XMAX 300 θα είναι διαθέσιμο από το Μάρτιο του 2023.

Χρώματα

XMAX 300 Tech MAX                   Dark Petrol

                                                         Tech Black – νέο

XMAX 300                                       Icon Blue

                                                          Sonic Grey

XMAX 125 Tech MAX / XMAX 125: Πολυτελής, αστική μετακίνηση.

Διαθέτοντας την ίδια δυναμική νέα εμφάνιση και την έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone, και πλοήγηση, του XMAX 300 Tech MAX του 2023, το νέο XMAX 125 Tech MAX φέρνει το αυθεντικό DNA της σειράς MAX στα μοντέλα εισόδου της κατηγορίας Sport Scooter. Με την υπέροχη εμφάνιση, την ευελιξία και την ζωηρή του απόδοση, αυτό το υψηλών προδιαγραφών σκούτερ είναι ένα από τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία του.

Σχεδιασμένο για όσους οδηγούν καθημερινά στην πόλη και αναζητούν την τέλεια ισορροπία μεταξύ κορυφαίου στυλ και αξίας, το νέο XMAX 125 διαθέτει το ίδιο πλαίσιο και τη νέα εξωτερική σχεδίαση του XMAX 300 του 2023. Με νέα οθόνη LCD 4,3 ιντσών που παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone, αυτό το δημοφιλές Sport Scooter προσφέρει εντυπωσιακές προδιαγραφές σε ελκυστική τιμή.

Σπορ, με όμορφη εμφάνιση, λειτουργικότητα και ευελιξία, αυτά είναι τα ιδανικά οχήματα αστικής μετακίνησης, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 200.000 XMAX 125 Tech MAX & XMAX 125. Ιδιαίτερα σημαντικό για τους πολλούς οδηγούς αυτοκινήτων που αναζητούν έναν καλύτερο και εξυπνότερο τρόπο αστικής μετακίνησης, είναι το γεγονός ότι τα XMAX 125 Tech MAX και XMAX 125 μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα κατηγορίας Β***. Αυτά τα Sport Scooter της Yamaha είναι δύο από τα πιο κομψά και πρακτικά σκούτερ και απευθύνονται σε σύγχρονους αναβάτες που θέλουν να μειώσουν το κόστος του καυσίμου, αλλά και το χρόνο κάλυψης της κάθε διαδρομής τους στην πόλη.

Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά και οι εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες Blue Core 125 κ. εκ. προδιαγραφών EURO5, διαθέτουν έξυπνη τεχνολογία Start & Stop που εξασφαλίζει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και πολύ χαμηλές εκπομπές καυσαερίων. Προσιτό, οικονομικό και πρακτικό, το XMAX 125 Tech MAX / XMAX 125 της Yamaha είναι το ιδανικό μέσο για τους αναβάτες των πόλεων που αναζητούν μια ρεαλιστική, διασκεδαστική εναλλακτική πρόταση αντί του αυτοκινήτου και των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Κύρια χαρακτηριστικά του XMAX 125 Tech MAX

Νέα χαρακτηριστικά:

  • Ολοκαίνουριο στυλ: δυναμική εμφάνιση και υψηλή ποιότητα MAX
  • Έγχρωμη οθόνη infotainment TFT 4,2 ιντσών
  • Σύστημα πλοήγησης Garmin*
  • Ταχύμετρο LCD 3,2 ιντσών
  • Αποκλειστικοί νέοι προβολείς LED σχήματος X και πίσω φως LED σχήματος X
  • Ανασχεδιασμένη σέλα με καλή εφαρμογή και εξαιρετική πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
  • Χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για 2 κράνη full-face**
  • Επένδυση σέλας και καλύμματα καπακιού από δερματίνη
  • Μαρσπιέ αλουμινίου με νέο στυλ
  • Αποκλειστικό χρώμα Tech MAX
  • Ειδικό ημι-μεταλλικό γυαλιστερό φινίρισμα σε πλαστικά μέρη του σκούτερ.
  • Ψηλά τοποθετημένα μπροστινά φλας

Συνέχεια χαρακτηριστικών:

  • Δυνατότητα οδήγησης με δίπλωμα κατηγορίας Β***
  • Ισχυρός και οικονομικός κινητήρας Blue Core 125 κ.εκ. προδιαγραφών EURO5
  • Τεχνολογία Start & Stop με δυνατότητα απενεργοποίησης (on/off)
  • Εξαιρετική οικονομία καυσίμου
  • Χαμηλές εκπομπές CO²
  • Πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας
  • Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
  • Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Smart Key)
  • Φώτα θέσης και φλας LED
  • Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
  • Ρυθμιζόμενο τιμόνι
  • Πρίζα 12V
  • Μπροστινός τροχός 15 ιντσών, πίσω τροχός 14 ιντσών
  • Δισκόφρενα εμπρός και πίσω

* Η εφαρμογή πλοήγησης δεν θα είναι διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες. Σε ορισμένες χώρες δεν παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τα όρια ταχύτητας, την κίνηση κ.λπ. Τα όρια ταχύτητας ενδέχεται να μην ενημερώνονται εγκαίρως και είναι πιθανό να αλλάζουν ανάλογα με την ώρα της ημέρας, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση σχολείων ή εργοταξίων.

**Ανάλογα με το μοντέλο του κράνους

*** Ενδεχομένως να ισχύουν περιορισμοί ανά χώρα βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Η Yamaha συνιστά σε όλους τους αναβάτες να παρακολουθήσουν μαθήματα οδήγησης μοτοσυκλέτας πριν οδηγήσουν οποιοδήποτε δίτροχο ή τρίτροχο όχημα.

Ειδικά χαρακτηριστικά του XMAX 125

  • Νέα οθόνη LCD 4,3 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone
  • Η Μονάδα Ελέγχου Επικοινωνίας (CCU) επιτρέπει την πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες
  • Στάνταρ κάλυμμα σέλας και καλύμματα καπακιού
  • Μαρσπιέ από ανάγλυφο πλαστικό υλικό
  • Στάνταρ φινίρισμα στα εξωτερικά μέρη

Τιμή και διαθεσιμότητα

Το XMAX 125 Tech MAX θα είναι διαθέσιμο στους Επίσημους Συνεργάτες της Yamaha από τον Ιούνιο του 2023, ενώ το XMAX 125 θα είναι διαθέσιμο από τον Απρίλιο του 2023. Για πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την τιμή πώλησης στη χώρα σας, επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο τύπου του Εισαγωγέα της Yamaha.

Χρώματα

XMAX 125 Tech MAX             Dark Petrol

                                                   Tech Black – νέο

XMAX 125                                Icon Blue

                                                   Sonic Grey

Η ευρωπαϊκή παραγωγή επιταχύνει τον στόχο της Yamaha για ουδετερότητα του άνθρακα

Η Yamaha έχει επιταχύνει τον στόχο της για ουδετερότητα του άνθρακα το 2035. Η παραγωγή των μοντέλων XMAX στο εργοστάσιο της MBK Industrie, το οποίο ανήκει στη Yamaha και βρίσκεται στη Γαλλία, συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη της μείωσης των εκπομπών άνθρακα, κατά την περίοδο 2010-2035 στις εγκαταστάσεις που έχει η εταιρία σε όλο τον κόσμο.

Η ευρωπαϊκή παραγωγή περισσοτέρων των 80.000 σκούτερ, μοτοσυκλετών και οχημάτων αναψυχής της Yamaha κάθε χρόνο, βοηθά στην επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα και συμβάλει στη μείωση των χρόνων παράδοσης και της άσκοπης χρήσης υλικών συσκευασίας, προστατεύοντας παράλληλα, από τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στην εφοδιαστική αλυσίδα από διάφορους παράγοντες, όπως είναι η συμφόρηση στα λιμάνια.

Εφαρμογή MyRide

Η εφαρμογή MyRide είναι η δωρεάν εφαρμογή της Yamaha που προσθέτει μια άλλη διάσταση στην οδήγηση. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν λήψη της εφαρμογής στο smartphone τους και να εντοπίσουν την κάθε διαδρομή που έχουν κάνει, καθώς και να καταγράφουν την απόσταση που έχουν καλύψει, την επιτάχυνση, τη μέγιστη ταχύτητα, τις αλλαγές του υψόμετρου και πολλά άλλα. Για τους αναβάτες των πόλεων, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να επιλέγουν τη συντομότερη διαδρομή στην πόλη. Επίσης, η εφαρμογή επιτρέπει στους αναβάτες του XMAX, να ανατρέχουν στα αγαπημένα τους ταξίδια και να ξαναζούν μοναδικές στιγμές.

Είναι εύκολο για τους χρήστες του MyRide να τραβούν φωτογραφίες και να τις μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όλες οι πληροφορίες μπορούν να αποθηκευτούν στον λογαριασμό του ίδιου του χρήστη.

Γνήσια Αξεσουάρ

Η σειρά Γνήσιων Αξεσουάρ της Yamaha περιλαμβάνει μια τεράστια σειρά ποιοτικών εξαρτημάτων για το XMAX, τα οποία επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες, να εξοπλίζουν το σκούτερ τους σύμφωνα με τον τρόπο ζωής τους. Από συστήματα μεταφοράς αποσκευών και ανεμοθώρακες μέχρι υψηλής απόδοσης εξατμίσεις, άνετες σέλες και είδη προστασίας από τα καιρικά φαινόμενα. Υπάρχει κάτι για κάθε αναβάτη.

Η Yamaha διαθέτει επίσης, μια σειρά εξοπλισμού οδήγησης και casual προϊόντων ένδυσης για άνδρες και γυναίκες, τα οποία διαθέτουν πιστοποίηση CE.

"

BMW R 1300 R 2025: Η γυμνή με τον ισχυρότερο boxer

Παρουσιάστηκε χωρίς να παρουσιαστεί η πρώτη νέα της street οικογένειας
BMW R 1300 R: Η γυμνή με τον ισχυρότερο boxer
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/4/2025

Η BMW φανέρωσε την νέα R 1300 R 2025 και καλύτερα να μην το είχε κάνει. Συνεχίζοντας τους αποδεδειγμένα αποτυχημένους χειρισμούς του τμήματος marketing από την εποχή της πανδημίας, επιστρέφουν με μία ακόμη μεγαλύτερη γκάφα. Δεν έχουν ούτε μία κανονική φωτογραφία της νέας μοτοσυκλέτας παρά μόνο βαριά επεξεργασμένες από τεχνητή νοημοσύνη ενώ το video που ανάρτησε για να δει κανείς την μοτοσυκλέτα είναι χειρότερο από anime της περασμένης δεκαετίας.

Ίσως κάποιος νέος φωστήρας να τους είπε πως μπορούν να εξοικονομήσουν μέρος του κόστους παραγωγής του δελτίου τύπου αν αυτό το γράψει η τεχνητή νοημοσύνη και αντί για φωτογράφους και αναβάτη, μας δείξουν πώς συμπεριφέρεται η νέα τους μοτοσυκλέτα με ένα σκίτσο. Το μέγεθος της ανοησίας που αντικρύσαμε δεν το έχουμε δει τα τελευταία σαράντα χρόνια, κι έχουμε δει πολλά.

Το ζήτημα δεν είναι αν κάποιος φωτογράφος δεν πληρώθηκε, δεν μας ενδιαφέρει αυτό στην προκειμένη φάση. Η οδήγηση μίας μοτοσυκλέτας είναι ότι πιο συμμετοχικό υπάρχει από πλευράς οδήγησης και πρέπει να περάσεις στην ίππευση για να βρεις κάτι αντίστοιχο. Αν λοιπόν δεν δείξεις ως εταιρεία την σχέση αναβάτη και μοτοσυκλέτας έχεις αποτύχει πλήρως και όποιος φωστήρας έδωσε το ΟΚ για να βγει κάτι τέτοιο στον αέρα πρέπει να απομακρυνθεί άμεσα. Θα κάνει καλύτερη καριέρα προωθώντας motherboard της ASUS αντί για μοτοσυκλέτες. Για τον ήχο που επέλεξαν δεν το συζητάμε καθόλου, απλά επισφραγίζει τα παραπάνω.

Χωρίς να έχουμε λοιπόν μία σαφή εικόνα του φινιρίσματος της μοτοσυκλέτας ή του ήχου της, ή των πλαστικών της, πάμε να δούμε τι μας μάθαμε φιλτράροντας και όχι μεταφράζοντας, όσα έγραψε η Veronika Kluepfel που υπογράφει το press kit της BMW Motorrad και ευτυχώς περνά τον έλεγχο τεχνητής νοημοσύνης, τουλάχιστον δεν έβαλαν το ChatGTP να μας ενημερώσει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά!

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qcUutAodcQ8?si=IRfQxSatIkQttVWC" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Η BMW R 1300 R αντικαθιστά την 1250, την περιμέναμε ήδη από το 2024 και μάλιστα ήταν μία έκπληξη που δεν εμφανίστηκε στην EICMA, την Έκθεση Μοτοσυκλέτας που η BMW είχε πει πως δεν θα επιστρέψει, αλλά μαντέψτε, κατάλαβαν ότι είναι μεγάλη γκάφα να δείχνουν μοτοσυκλέτες μόνο από την οθόνη και άλλαξαν γνώμη.

Είναι μία σημαντική παρουσίαση γιατί ουσιαστικά προαναγγέλλει το RT και έπειτα και το RS που έρχονται επίσης στη σειρά τους, να αποκτήσουν τον νέο boxer που η BMW έβαλε στο GS.

Ο Christof Lischka, Επικεφαλής Ανάπτυξης BMW Motorrad, είπε για την νέα τους μοτοσυκλέτα:

«Η νέα BMW R 1300 R αντιπροσωπεύει την επόμενη εξέλιξή μας στη δυναμική σχεδίαση roadster με μπόξερ κινητήρα. Ο επανασχεδιασμένος κινητήρας και το πλαίσιο επιτρέπουν σε αυτή τη μοτοσυκλέτα να προσφέρει μια πιο σπορ εμπειρία οδήγησης από το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς να χάνει τις θεμελιώδεις αξίες της BMW στην ικανότητα ταξιδιού και την άνεση».
 

Η νέα BMW R 1300 R θα έχει τέσσερις βασικές εκδόσεις. Η Performance κάνει ότι και το όνομά της, ενισχύει τις σπορ δυνατότητες της μοτοσυκλέτας με διαφορετική ανάρτηση, και αξεσουάρ, όπως και ξεχωριστό χρωματισμό.

Το βασικό χρώμα για το νέο R 1300 R είναι το Snapper Rocks metallic με πρόσθετα την έκδοση Exclusive σε Racing blue metallic, την Performance σε Lightwhite καθώς και την premium επιλογή Option 719 σε Blackstorm metallic.

Στοιχεία αρχαιοελληνικής ειρωνείας κρύβει το γεγονός πως η BMW Motorrad θεωρεί ως βασική διαφορά έναντι του προηγούμενου μοντέλου, το γεγονός πως άλλαξε πλήρως η εργονομία θέσης οδήγησης αλλά μας δείχνει το ακριβώς αντίθετο με μία άσχημη καρικατούρα που στέκεται αφύσικα σε μία ψηφιακή αναπαράσταση. Είναι γελοίο.

Στο μεταξύ βασικό στοιχείο των R, ήταν πως μπορούσαν να εξοπλιστούν πλήρως με όλο τον τουριστικό εξοπλισμό, από θερμαινόμενες σέλες, έως και ζελατίνες για εκείνους που θέλουν να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις χωρίς όμως να πάρουν την μισοντυμένη RS. Αυτό συνεχίζει αυτούσιο και στην νέα έκδοση που μπορεί να δεχτεί όλο τον πλούσιο εξοπλισμό ενώ, σύμφωνα με την BMW η νέα θέση οδήγησης εξυπηρετεί καλύτερα τόσο το ταξίδι, όσο και την σπορ οδήγηση. Ναι αυτά τα δύο μπορούν να συνυπάρχουν και η προηγούμενη έκδοση το είχε καταφέρει, προφανώς και η καινούρια βελτιώνει το βήμα που είχε γίνει. Σε ποιο βαθμό, δεν υπάρχει εικόνα με τους φωστήρες του marketing στην BMW Motorrad.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qcUutAodcQ8?si=IRfQxSatIkQttVWC" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Το ύψος της σέλας μένει σχετικά χαμηλά, στα 790 mm. Με διάφορες επιλογές σε σέλα για στον πρόσθετο εξοπλισμό, ενώ μπορείς να την εξοπλίσεις και με βαλίτσες που χωρούν 26 λίτρα και 29 λίτρα η καθεμία και συνδέονται και με το κεντρικό σύστημα κλειδώματος.

Και οι δύο βαλίτσες διαθέτουν εσωτερικό φωτισμό και η αριστερή βαλίτσα διαθέτει θύρα φόρτισης USB-C. Διατίθεται και tankbag χωρίς ιμάντες που πιάνει πάνω στην τάπα του ρεζερβουάρ.
 

Ο νέος μπόξερ του BMW R 1300 R διατηρεί την χωρητικότητα 1.300 κ.εκ. του GS από διάμετρο και διαδρομή 106,5 - 73 mm σε σύγκριση με 102,5 προς 76 mm του προηγούμενου μοντέλου. Η απόδοση ανέβηκε στα 107 kW (145 hp) από 100 kW (136 hp) στις 7 750 rpm, με ροπή 149 Nm στις 6 500 σ.α.λ. από 143 Nm στις 6 250 σ.α.λ. Ο κόφτης είναι στις 9 000 στροφές ανά λεπτό και πλέον αυτός είναι ο ισχυρότερος boxer μαζικής παραγωγής. Η συμπίεση έχει ανέβει στο 13,3 προς ένα από τα 12,5 προς ένα, ήταν δηλαδή υψηλά και έγινε ακόμη υψηλότερη με τους αισθητήρες ανάφλεξης να αναλαμβάνουν να προφυλάξουν τον κινητήρα σε περίπτωση κακής ποιότητας μείγματος. Συνολικά την τροφοδοσία επιβλέπει το BMW-O ώστε να είναι βέβαιο πως ακόμη και σε τρίτες χώρες ή στην Ελλάδα με συχνά παραδείγματα κακής ποιότητας καυσίμου, να μην δημιουργούνται προβλήματα.

Οι βαλβίδες εισαγωγής έγιναν 44mm από 40mm και οι εξαγωγής 35,6 από 34mm για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις νέες ανάγκες που έχει η αύξηση κυβισμού και συμπίεσης ταυτόχρονα. Βέβαια ο κινητήρας είναι ελαφρύτερος από πριν κατά 3,9 κιλά ενώ συνολικά το μπλοκ του κινητήρα μαζί με το κιβώτιο έχει κατέβει 6,5 κιλά, που είναι μία πολύ θετική αλλαγή.

Από χαρτογράφηση έχουμε τις κλασικές επιλογές, το πακέτο Riding Modes Pro ξεκλειδώνει και τις επιπλέον λειτουργίες "Dynamic" και "Dynamic Pro" ενώ ο έλεγχος φρένου κινητήρα (MSR) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.

Ο βασικός εξοπλισμός της νέας R 1300 R περιλαμβάνει τρεις ξεχωριστές λειτουργίες οδήγησης που προσαρμόζονται στις προτιμήσεις του αναβάτη. Οι λειτουργίες "Rain" και "Road" δίνουν στους αναβάτες τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά οδήγησης σε διαφορετικές οδικές καταστάσεις. Η λειτουργία οδήγησης "Eco" προσαρμόζει την τεχνολογία BMW ShiftCam για καλύτερη κατανάλωση και αντίστοιχα αλλάζει τις στροφές για το διαφορετικό προφίλ των εκκεντροφόρων σε ποιο γρήγορο ρυθμό.

Το R 1300 R θα έρχεται και με το σύστημα ASA το αυτόματο δηλαδή κιβώτιο που είδαμε και στο GS. Στην χειροκίνητη θέση ο αναβάτης είναι εκείνος που αποφασίζει πότε θα γίνει η αλλαγή και υπάρχει και λεβιές εκτός από κουμπιά, ενώ στην λειτουργία "D" αποφασίζει το σύστημα πότε θα πραγματοποιήσει αλλαγές ταχυτήτων.

Το αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται και με το Actice Cruise Control και Front Collision Warning που ανήκουν στον πρόσθετο εξοπλισμό και μπορούν να φρενάρουν την μοτοσυκλέτα αυτόματα, όταν δουν πως δεν αποφεύγεται η σύγκρουση. Το ραντάρ που υπάρχει εμπρός ανιχνεύει την επικείμενη σύγκρουση και παίρνει τα κενά από τα συνδυασμένα φρένα, έτοιμο να φρενάρει δυνατά μόλις ο αναβάτης πατήσει την μανέτα.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qcUutAodcQ8?si=IRfQxSatIkQttVWC" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Το ατσάλινο πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο με επίσης νέο αλουμινένιο υποπλαίσιο και κύριο χαρακτηριστικό την μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Πίσω είχε στο προηγούμενο μοντέλο σωληνωτό υποπλαίσιο, αντί του χυτού που έχει τώρα και το τελικό αποτέλεσμα είναι να έρθει το κέντρο βάρους πιο κοντά στο γεωμετρικό κέντρο της μοτοσυκλέτας.

Επανασχεδιασμένη είναι και η πίσω ανάρτηση EVO Paralever που συνδυάζεται με ένα νέο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 47mm και ελαφρύτερους τροχούς κατά περισσότερο από 1,4 kg.

Στο πρόσθετο εξοπλισμό ο ιδιοκτήτης μπορεί να προσθέσει και ημι-ενεργητική ανάρτηση DSA καταλήγοντας να βάλει ένα T στο τέλος του μοντέλου από εξοπλισμό χωρίς τον όγκο και την κάλυψη από τον αέρα.

Το βασικό που φέρνει η DSA και ένας από τους λόγους που θα την προτιμήσει ο κόσμος, είναι γιατί φέρνει από το GS την ρύθμιση ελαστικότητας του αμορτισέρ και την παντρεύει με αντίστοιχο σύστημα και εμπρός για το πιρούνι. Αυτό είναι το πρώτο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι παγκοσμίως, σε μοτοσυκλέτα παραγωγής που κάνει κάτι τέτοιο.

Εννοείται πως από το νέο έτος θα το βλέπουμε σε περισσότερες μοτοσυκλέτες αλλά αυτή την στιγμή το R 1300 R το έχει κατά αποκλειστικότητα.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της νέας BMW R 1300 R:

-             Δυναμική, σπορ σχεδίαση.

-             Νέα εργονομία και εξοπλισμός για δυναμική οδηγική διασκέδαση και άνεση στα ταξίδια.

-             Τέσσερις εκδόσεις: Βασική, Exclusive, Performance και Option 719

-             2-κύλινδρος κινητήρας μπόξερ με 107 kW (145 hp) στις 7.750 rpm

και 149 Nm στις 6.500 μ.μ.

-             Σέλες για κάθε ύψος αναβάτη και εξοπλισμός ταξιδιού

-             Riding Modes Pro με τις πρόσθετες λειτουργίες "Dynamic" και "Dynamic Pro"

-             Έλεγχος φρένου κινητήρα (MSR) στο βασικό εξοπλισμό.

-             Αυτόματο κιβώτιο ASA στον πρόσθετο εξοπλισμό

-             Εντελώς νέο ατσάλινο πλαίσιο με αλουμινένιο υποπλαίσιο

-             Νέο ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι και νέα πίσω ανάρτηση EVO Paralever για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στο χειρισμό

-             Νέα ηλεκτρονική δυναμική ρύθμιση της ανάρτησης (DSA) ως προαιρετικός εξοπλισμός με δυναμική ρύθμιση της απόσβεσης και του προφόρτισης ποσοστού ελατηρίου, καθώς και αντιστάθμιση φορτίου. Το πρώτο τηλεσκοπικό πιρούνι μοτοσυκλέτας παραγωγής σειράς στον κόσμο που ρυθμίζεται η ελαστικότητά του.

-             Νέοι τροχοί ελαφρύτεροι κατά 1,4 kg.

-             Σύστημα φρένων cornering abs και επιπρόσθετα BMW Motorrad ABS Pro

-             LED παντού και προβολέας Pro με προσαρμόσιμη δέσμη

-             Riding Assistant με Active Cruise Control (ACC) και Front Collision Warning (FCW)

-             Για πρώτη φορά, η προετοιμασία πλοήγησης διαθέτει τώρα ηλεκτρικό ξεκλείδωμα

-             Εκτεταμένη γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad.

Ετικέτες