Suzuki Katana… αγωνιστικών προδιαγραφών με φτερά

Με την υπογραφή της Suzuki USA
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

7/12/2020

Η Suzuki Αμερικής είπε να δώσει μια αγωνιστική νότα στο Katana και σε συνεργασία με την εταιρεία μοτοσυκλετιστικού ρουχισμού ICON έφτιαξε μια Special έκδοση, εμπνευσμένη από τους αγώνες endurance αλλά και τα ιαπωνικά φουτουριστικά comic. Ο κινητήρας δεν έχει αλλαγές, όμως η εξάτμιση είναι της LeoVince και το πιρούνι Balance Free της Showa είναι από GSX-R1000R με κιτ της Nitron, όπως και το πίσω αμορτισέρ. Οι ακτινικές δαγκάνες παραμένουν της Brembo, όμως οι δίσκοι είναι μασίφ της EBC και οι τρόμπα της Magura με ρυθμιζόμενες μανέτες της ίδιας εταιρείας.

Στη θέση του ψηλού άνετου τιμονιού έχει μπει ένα στενό χαμηλότερο της Driven Racing για την απαραίτητη σκυφτή θέση οδήγησης που απαιτεί η πίστα. Στο ρεζερβουάρ προστέθηκε άλλη μια τάπα ταχείας πλήρωσης για γρήγορους ανεφοδιασμούς κατά την διάρκεια του “αγώνα”, όμως παρέμεινε και η κλασική αεροπορικού τύπου κάτι που μας αφήνει την εντύπωση πως μάλλον μία από τις δύο είναι για… εφέ. Το χειροποίητο body kit περιλαμβάνει νέο φτερό εμπρός και νέα μονόσελη ουρά με number plates που για έναν παράξενο λόγο θυμίζει πολύ έντονα Yamaha R6. Ίσως επειδή είναι;;;

Όπως κι αν έχει, με δεδομένο πως τα μηχανικά μέρη της Katana και γενικά η συμπεριφορά της είναι πολύ κοντά στα GSX-R 1000, η μετατροπή της σε παιχνίδι για Track Day έχει μεγάλο ενδιαφέρον.

BMW R12S - Teaser φωτογραφία φέρνει στο μυαλό την εμβληματική R90S

Νέο μοντέλο με βάση το R12 παρουσιάζεται την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024
BMW R12S
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/11/2024

Η BMW R90S ήταν μια από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες της εταιρείας, με δυνατά σημεία της το bikini-φαίρινγκ και τη σπορ ουρά, ενώ έμεινε στην ιστορία στον χρωματισμό με την υπέροχη ντεγκραντέ πορτοκαλί βαφή Daytona Orange. Τώρα οι Βαυαροί μας δίνουν μια teaser φωτογραφία για επερχόμενο μοντέλο τους που θα ακούει στο όνομα R12S, αποκαλύπτοντάς μας μόνο τμήμα του ρεζερβουάρ που έχει παρόμοια βαφή με την εμβληματική του R90S και κάνοντας λόγο για "αναβίωση ενός πραγματικού θρύλου"!

Η R90S με τον Boxer κινητήρα των 900 κ.εκ. παρήχθη μεταξύ 1973 και 1976, με επικεφαλής σχεδιασμού το θρυλικό Hans Muth, ο οποίος ήθελε να αποτινάξει τις συντηρητικές γραμμές με τις οποίες συνδεόταν το design της BMW. Και τα κατάφερε και με το παραπάνω, ενώ αργότερα θα συνέχιζε σε πολύ πιο ακραίο στιλ δημιουργώντας το αξέχαστο Suzuki Katana.

Το boxer-αριστούργημα του Muth απέδιδε 67 hp, είχε τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα και έμεινε στην ιστορία ως μια από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως εποχής και εταιρείας.

BMW R 12 με αξεσουάρ

Στη σύγχρονη εποχή η BMW συνεχίζει να συντηρεί τις παραδοσιακές αξίες της με τη σειρά R nineT, με τελευταίο τέκνο της οικογένειας το R12 nineT. Με τον boxer κινητήρα των 1.170 κ.εκ. να αποδίδει 109 hp, και με τελική ταχύτητα 215 χλμ/ώρα, οι επιδόσεις βρίσκονται φυσικά σε άλλο επίπεδο σε σχέση με την κλασική R90S, ενώ η BMW παρέχει εδώ και καιρό και bikini-φαίρινγκ για τους ενδιαφερόμενους, αλλά και κάλυμμα της σέλας συνεπιβάτη για ακόμα πιο σπορ εμφάνιση.

BMW R90S

Τώρα αναμένουμε να δούμε ποια θα είναι η έκταση των αλλαγών στην R12S, αν η BMW περιοριστεί σε μια βαφή, σε bikini φαίρινγκ και κάλυμμα σέλας, ή αν θα προχωρήσει σε πιο δραστικές επεμβάσεις που θα μπορούσαν να κάνουν τη μοτοσυκλέτα πραγματικά μοναδική.

Οι αποκαλύψεις σύντομα, την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2025, στις 6 το απόγευμα ώρα Ελλάδος.

Ετικέτες