Το 2017 η Suzuki εμφανίστηκε στις διεθνείς εκθέσεις προαναγγέλλοντας καμιά δεκαριά νέα μοντέλα. Το ίδιο έκανε και την επόμενη χρονιά, μόνο που όσα είδαμε να έρχονται δεν είχαν καμία σχέση με όσα έκαναν οι ανταγωνιστές της. Τα δάχτυλα των δημοσιογράφων έχουν ματώσει πάνω στα πληκτρολόγια για να γράφουν ειδήσεις σχετικές με το μικρό turbo κινητήρα και το ολοκαίνουριο Hayabusa, αλλά η Suzuki δεν μας έκανε τη χάρη… Τώρα όμως όρισε την 7η Οκτωβρίου ως την ημερομηνία που θα τα δούμε όλα! Κρατάμε μικρό καλάθι, αλλά λόγω πολλών μοντέλων της Suzuki που πρέπει να συμμορφωθούν με τις προδιαγραφές προδιαγραφών Euro5, αναγκαστικά θα κάνουν τις αλλαγές που πρέπει για να μείνουν στην αγορά με μια αξιοπρεπή γκάμα μοντέλων. Στα σίγουρα μοντέλα που έχουμε πληροφορίες πως θα δούμε κάτι νέο, είναι το… Hayabusa! Όχι δεν είναι άλλο ένα νέο που βασίζεται σε επιθυμίες. Το νέο Hayabusa θα εμφανιστεί επιτέλους μπροστά μας, με περισσότερα κυβικά και τεχνολογία. Τα όργανα θα είναι ψηφιακά και θα έχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που συναντάμε και στο GSX-R1000R.
Το δεύτερο νέο μοντέλο που θα δούμε είναι ένας ανταγωνιστής (σε τιμή) των Kawasaki Z900, Yamaha MT-09, KTM 890 Duke. Θα βασίζεται στο GSX-S 1000 και όχι στο GSX-S 750, με ονομαστικό κυβισμό τα 950cc. Πιθανόν να παραμείνει 1000 κυβικά αλλά εμπορικά θα είναι στην κατηγορία των 900 κυβικών. Ερωτηματικά υπάρχουν και για τα μικρά V-Strom των 250 και 650 κυβικών. Αμφότερα είναι Euro4 και θα πρέπει να γίνουν Euro5. Για το V-Strom 250 είχαμε πληροφορίες για δικύλινδρο κινητήρα 300 κυβικών που ήδη υπάρχει σε μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζει συνεργάτης της Suzuki στην Κίνα, αλλά και για κατάθεση εγκράφων για έγκριση τύπου ενός δικύλινδρου 250 με δύο καταλύτες και δύο αισθητήρες λάμδα στις εξατμίσεις. Το πιθανότερο είναι να συνυπάρχουν οι δύο κυβισμοί των 250 και 300 κυβικών (όπως κάνουν όλοι οι κατασκευαστές) και ανάλογα το νομικό καθεστώς κάθε αγοράς να δούμε το μικρό V-Strom σε 250 και 300 κυβικά. Όσο για το V-Strom 650, αλλά και το SV 650 που χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα, οι Ιταλοί δημοσιογράφου επιμένουν πως η Suzuki έχει σχεδιάσει έναν εντελώς νέο κινητήρα, όμως οι περισσότερες πιθανότητες είναι να συνεχίσει ο αλεξίσφαιρος με λίγα περισσότερα κυβικά και περισσότερους καταλύτες στην εξάτμιση, ενώ η ριζική τους ανανέωση -μαζί με το SV650- το 2023. Στις 7 Οκτωβρίου θα δούμε τις απαντήσεις της Suzuki.