Νέο Yamaha TMAX 20th Anniversary: Είκοσι χρόνια πρώτο

Επέτειος στη κορυφή
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/3/2021

Μια νέα εορταστική έκδοση ετοίμασε η Yamaha για το κορυφαίο scooter της γκάμας της, που φέτος κλείνει είκοσι χρόνια στην παραγωγή και ταυτόχρονα είκοσι χρόνια στην κορυφή των πωλήσεων στην premium κατηγορία.

Η σηγκεκριμένη έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις 560 αριθμημένα αντίτυπα (όσα και τα κυβικά του δηλαδή…) και ξεχωρίζει από κάθε άλλο TMAX, χάρη στο ειδικό γκρι χρώμα του αλλά και στα καλύμματα από πρεσαριστό carbon στο πλαίσιο, στο κάλυμμα της εξάτμισης και το εμπρός φτερό. Πρόκειται για ένα ειδικό carbon που έχει εξελίχθηκε από την Boeing Και την Lamborgini για την κατασκευή μεγάλων τμημάτων των αεροσκαφών και των υπεραυτοκινήτων. Η συγκεκριμένη τεχνοτροπία συμπιεσμένων φύλλων carbon έχει το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό να δημιουργεί ξεχωριστή εικόνα στην τοποθέτηση των ινών, με αποτέλεσμα κάθε ένα από τα TMAX 20thAnniversary να είναι εντελώς διαφορετικό από τα υπόλοιπα.

Μαζί με το carbon και τα χρυσά λογότυπα, η έκδοση αυτή έχει και ειδικό κάλυμμα για την θερμαινόμενη σέλα. Η πώληση των συλλεκτικών TMAX 20th ακολουθεί την ίδια διαδικασία με εκείνη των R1M, δηλαδή η παραγγελία θα γίνεται διαδικτυακά μέσω ειδικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί στο site της Yamaha και θα ξεκινήσει να λειτουργεί στις 31 Μαρτίου.

 

Ακολουθεί το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της ελληνικής αντιπροσωπείας:

 

   

 

Φόρος τιμής σε ένα εμβληματικό μοντέλο

 

Ο κόσμος των μηχανοκίνητων δίτροχων άλλαξε για πάντα, όταν η Yamaha παρουσίασε το πρώτο TMAX το 2001. Όντας το πρώτο scooter που προσέφερε επιδόσεις μοτοσυκλέτας με άνεση και ευκολία scooter, αυτό το δυναμικό Sport Scooter έχει μεταμορφώσει τις ζωές εκατοντάδων χιλιάδων κατόχων TMAX σε όλη την Ευρώπη.

 

Ως το κορυφαίο σε πωλήσεις Sport Scooter στην Ευρώπη, σταθερά κάθε χρόνο από την παρουσίαση του, το TMAX συνεχίζει το απίθανο ταξίδι του ενώ στην πορεία έχει αναδειχθεί σε ένα πραγματικά εμβληματικό όχημα που έχει ξεχωρίσει για τους οπαδούς του. Δύο δεκαετίες μετά την παρουσίαση του πρώτου TMAX, η Yamaha δημιουργεί ένα μοντέλο ειδικής έκδοσης που σηματοδοτεί τα εξαιρετικά επιτεύγματα μιας από τις πιο αγαπητές και αξιοσέβαστες κατασκευές στην ιστορία της εταιρείας.

 

Με μια σειρά αποκλειστικού εξοπλισμού και σε ένα μοναδικό νέο χρώμα, το TMAX 20th Anniversary τιμά τη συνεχή επιτυχία του πιο επιτυχημένου Sport Scooter στον κόσμο, καθώς προσφέρει στους λάτρεις του TMAX την ευκαιρία να αποκτήσουν την απόλυτη ειδική έκδοση αυτού του πραγματικά αξιοσημείωτου μοντέλου της Yamaha.

 

 

 

TMAX: Nothing but the MAX!

 

Πριν από το TMAX, όποιος αναζητούσε ένα γρήγορο, άνετο και ευχάριστο μέσο για να φτάσει στη δουλειά του, είχε την επιλογή ενός scooter μικρότερου κυβισμού ή μιας μοτοσυκλέτας με μηχανικές ταχύτητες. Και οι δύο αυτές επιλογές ήταν ικανοποιητικές για πολλούς αναβάτες, αλλά καμία από αυτές δεν ικανοποιούσε κάποιους απαιτητικούς οδηγούς που ζητούσαν κάτι παραπάνω: ένα μέσο καθημερινής μετακίνησης ή αναψυχής που θα μπορούσε να προσφέρει την απλότητα ενός απόλυτα αυτόματου scooter, μαζί με τη συναρπαστική επιτάχυνση και τη σταθερότητα, στις υψηλές ταχύτητες, μιας sport μοτοσυκλέτας.

 

Αντιλαμβανόμενοι το κενό στην αγορά, οι σχεδιαστές της Yamaha ανέλαβαν τη δημιουργία του ταχύτερου scooter στον κόσμο, στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Τίποτα δεν είχε θεωρηθεί αναγκαίο, τίποτα δεν είχε αποκλειστεί και με την κλασική αντίληψή της, η Yamaha αγνόησε τη συμβατική σκέψη και δημιούργησε ένα εντελώς νέο είδος υβριδικού δικύκλου που συνδυάζει με επιτυχία την προηγμένη τεχνολογία κινητήρα και ανάρτησης, καθώς και μια μοτοσυκλέτα με φιλικά προς το χρήστη χαρακτηριστικά scooter. Εξοπλισμένο με "ανοικτό" σκελετό, αεροδυναμικό πλαίσιο και εφοδιασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, πολυτελή σέλα και μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, το επαναστατικό TMAX ήταν ένα τεράστιο στοίχημα για τη Yamaha, αλλά ένα στοίχημα που έμελλε να αλλάξει για πάντα το στυλ των μετακινήσεων μεγάλων αποστάσεων.

 

Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Το 2001, αυτό το καινοτόμο και συναρπαστικό maxi scooter υψηλών επιδόσεων παρουσιάστηκε στη δραστήρια ευρωπαϊκή αγορά, η οποία μέχρι τότε δεν είχε ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Ο μοναδικός συνδυασμός των επιδόσεων μιας μοτοσυκλέτας με την άνεση και την ευκολία ενός scooter, μετέτρεψε τις καθημερινές μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις, σε πιο γρήγορες, πιο εύκολες και πιο διασκεδαστικές από ποτέ, μετακινήσεις.

 

 

 

Το δημοφιλέστερο Sport Scooter επί 20 συναπτά έτη

 

Στην πραγματικότητα, το πρώτο TMAX ήταν τόσο μπροστά από την εποχή του που δεν υπήρχε καν αντίστοιχη κατηγορία. Για το λόγο αυτό, η Yamaha δημιούργησε την κατηγορία Sport Scooter, η οποία έκτοτε έχει αναπτυχθεί και έχει αναδειχθεί στο πιο σημαντικό τμήμα της αγοράς των scooter .

 

Το TMAX έχει διατηρήσει την τεράστια δημοφιλία του και αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις Sport Scooter κάθε χρόνο, εδώ και 20 χρόνια μετά από την παρουσίασή του. Με πωλήσεις σχεδόν 300.000 οχημάτων μέχρι σήμερα στην Ευρώπη, το TMAX αποτελεί μακράν το πιο επιτυχημένο Sport Scooter που έχει παραχθεί ποτέ και είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της Yamaha.

 

 

 

Χρονοδιάγραμμα TMAX: Η εξέλιξη ενός εμβληματικού μοντέλου

 

Καθ'όλη την αξιοσημείωτη ιστορία του, το TMAX εξελίσσεται συνεχώς προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες κάθε νέας γενιάς αναβατών. Εφοδιασμένο με δικύλινδρο κινητήρα 500 κ.εκ. και ικανό να φτάνει τα 160 χλμ/ώρα, η 1η γενιά TMAX χαρακτηρίζεται ως το πρώτο αληθινό Sport Scooter. Με τον μικρών διαστάσεων κινητήρα τοποθετημένο σταθερά στο σωληνωτό σκελετό από χάλυβα, έφερε ένα νέο επίπεδο σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες που το καθίστησε το ιδανικό όχημα για τους αναβάτες που χρειάστηκαν ένα γρήγορο, άνετο και εύχρηστο μέσο μετακίνησης για μεγάλες αποστάσεις.

 

Μεταξύ του 2004 και 2007, η 2η γενιά του κορυφαίων επιδόσεων TMAX, ανέβηκε επίπεδο με την παρουσίαση ενός πιο ισχυρού κινητήρα ψεκασμού καυσίμου, ενώ η οδική συμπεριφορά ενισχύθηκε με τα νέα πιρούνια και τα διπλά δισκόφρενα εμπρός με προαιρετικό ABS. Τοποθετήθηκε φρένο στάθμευσης και μεγαλύτερος πίσω τροχός 15 ιντσών.

 

Το 2008 έκανε την εμφάνισή της η 3η γενιά του TMAX με νέο πλαίσιο, ενώ η απόδοση χειρισμού τελειοποιήθηκε με την εισαγωγή ενός ολοκαίνουριου ελαφριού σκελετού από χυτό αλουμίνιο. Η διάμετρος των καλαμιών αυξήθηκε κατά 2 χιλ. στα 43 χιλ. και παρουσιάστηκε ένας νέος μπροστινός τροχός 15 ιντσών.

 

Το 2012 παρουσιάστηκε το TMAX 4ης γενιάς που περιελάμβανε νέο σχεδιασμό πλαισίου, καθώς και κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού στα 530 κ.εκ. με μετάδοση ιμάντα – και ένα νέο ψαλίδι αλουμινίου μείωσε το μη αναρτώμενο βάρος για να δώσει ακόμα ομαλότερη και μεγαλύτερη ανταπόκριση της πίσω ανάρτησης.

 

Η 5η γενιά του TMAX έφτασε το 2015 και τα πιο αξιοσημείωτα νέα χαρακτηριστικά της ήταν τα μπροστινά πιρούνια upside down τύπου μοτοσυκλέτας και οι ακτινωτά τοποθετημένες δαγκάνες φρένων που υπογράμμισαν τη θέση αυτού του εμβληματικού Sport Scooter ως του υψηλότερων προδιαγραφών μοντέλου, στην κατηγορία του.

 

Το 2017 παρουσιάστηκε η 6η γενιά του TMAX με δυναμική νέα εμφάνιση και εφοδιασμένη με μια σειρά από εξελιγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη που προσέφεραν ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες ελέγχου σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Οι κορυφαίες στην κατηγορία προδιαγραφές περιελάμβαναν το ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS). Το TMAX προσφέρθηκε επίσης στην υψηλότερων προδιαγραφών έκδοση SX που διέθετε το σύστημα D-MODE με λειτουργίες ισχύος κατ' επιλογή, ενώ το DX ήταν επίσης εξοπλισμένο με σύστημα ελέγχου πορείας, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ αλλά και ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα. 

 

Το 2020 παρουσιάστηκε το πιο δυναμικό και ισχυρό TMAX όλων των εποχών. Το νέο πιο επιθετικό πλαίσιο του σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα 560 κ.εκ. ανέβασε την εμπειρία TMAX σε νέα επίπεδα και ενίσχυσε τη θέση του ως το απόλυτο scooter υψηλών επιδόσεων όλων των εποχών.

 

 

 

TMAX 20th Anniversary: MAX εξέλιξη.

 

Ως φόρος τιμής στην εξαιρετική επιτυχία του TMAX τις τελευταίες δύο δεκαετίες, η Yamaha παρουσιάζει το νέο TMAX 20th Anniversary. Θα κατασκευαστούν μόνο 560 ξεχωριστές αριθμημένες μονάδες, καθιστώντας την μία από τις πιο ιδιαίτερες ειδικές εκδόσεις της Yamaha που σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους πελάτες των TMAX σε όλη την Ευρώπη.

 

Μοναδικό πλαίσιο από σφυρήλατα ανθρακονήματα

 

Το βασικό χαρακτηριστικό σε αυτό το νέο μοντέλο είναι το πλαίσιο από σφυρήλατα ανθρακονήματα που δίνει σε κάθε scooter το δικό του «δακτυλικό αποτύπωμα». Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά ανθρακονήματα που έχουν ομοιόμορφο μοτίβο, κάθε ένα από τα εξαρτήματα από σφυρήλατα ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται στο TMAX 20th Anniversary, διαθέτει το δικό του ιδιαίτερο επιφανειακό φινίρισμα που καθιστά μοναδικό κάθε ένα από τα 560 scooter που έχουν κατασκευαστεί.

 

Τα ξεχωριστά φέρινγκ σε σχέδιο μπούμερανγκ καθώς και το μπροστινό φτερό και η ασπίδα θερμότητας του σιγαστήρα είναι όλα κατασκευασμένα από αυτό το ισχυρό και ελαφρύ ανθρακόνημα, προσφέροντας στο TMAX 20th Anniversary μια ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση και πολυτελή αίσθηση, ενώ οι κίτρινες πινελιές στα μπούμερανγκ και το φτερό παραπέμπουν στον έντονο κίτρινο χρωματικό συνδυασμό του πρώτου μοντέλου.

 

Ειδική θερμαινόμενη σέλα και θερμαινόμενα γκριπ

 

Κατασκευασμένο από υλικά υψηλής ποιότητας, η αποκλειστική θερμαινόμενη σέλα διαθέτει κίτρινες ραφές για να ταιριάζει με τις πινελιές των μπούμερανγκ και το μπροστινό φτερό, και ένα λογότυπο 20th Anniversary επιβεβαιώνει τον αποκλειστικό χαρακτήρα του scooter. Τα θερμαινόμενα γκριπ επίσης ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό και διαθέτουν ειδικά αντίβαρα τιμονιού που τονίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εμβληματικού Sport Scooter.

 

Αριθμημένο σήμα

 

Κάθε TMAX 20th Anniversary διαθέτει επίσης ένα αριθμημένο σήμα, που δηλώνει με σαφήνεια ότι είναι μια από τις μόλις 560 μονάδες που κατασκευάστηκαν, ως φόρος τιμής στο πιο επιτυχημένο και εμβληματικό Sport Scooter στον κόσμο των δίτροχων. Μαζί με το μοναδικό «δακτυλικό αποτύπωμα» του από σφυρήλατα ανθρακονήματα πλαισίου, ο αριθμός παραγωγής δίνει σε κάθε ένα μοντέλο τη δική του ιδιαίτερη ταυτότητα.

 

Αποκλειστικό χρώμα

 

Το πιο μοναδικό και ζηλευτό TMAX που έγινε ποτέ θα είναι διαθέσιμο σε ένα ειδικό χρώμα Tech Graphite που υπογραμμίζει τη δυναμική εμφάνιση αυτού του πολύ ιδιαίτερου scooter. Το χρώμα συμπληρώνει τέλεια το αποκλειστικό πλαίσιο από σφυρήλατα ανθρακονήματα. Οι μπρονζέ, χάλκινοι τροχοί, κάνουν αντίθεση και ενισχύουν την υπεροχή του scooter.

 

 

 

Βασικά χαρακτηριστικά Yamaha TMAX 20th Anniversary

 

    Μοναδικό πλαίσιο από σφυρήλατα ανθρακονήματα

    Ειδική θερμαινόμενη σέλα και θερμαινόμενα γκριπ

    Αποκλειστικό χρώμα

    Πανίσχυρος κινητήρας 560 κ.εκ. συμβατός με το πρότυπο EURO5

    Δυναμική και επιθετική εξωτερική σχεδίαση

    Ηλεκτρικός ανεμοθώρακας

    Cruise Control

    Ενσωματωμένα μπροστινά φλας LED

    Πλήρως εξοπλισμένο με τις υψηλότερες προδιαγραφές στην κατηγορία του

    Ελαφρύ πλαίσιο από αλουμίνιο

    Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και D-MODE

    Μεγάλος χώρος αποθήκευσης

    Λειτουργία χωρίς κλειδί «Smart Key»

    Πίνακας οργάνων με μονόχρωμη οθόνη TFT

    Ανάρτηση τύπου μοτοσυκλέτας με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις

    Σύστημα κλειδώματος κεντρικού σταντ

 

 

Online σύστημα παραγγελιών

 

Το νέο Yamaha TMAX 20th Anniversary θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά μέσω ενός online συστήματος παραγγελιών, σχεδιασμένου με γνώμονα την ταχύτητα και την ευκολία χρήσης. Το σύστημα αυτό αναμένεται να αρχίσει να λειτουργεί την 31η Μαρτίου 2021 και οι λεπτομέρειες της διαδικασίας θα ανακοινωθούν σύντομα. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες.  

BMW R 12 G/S: Η R 80 G/S ζει ξανά! - H τιμή της στην Ελλάδα [VIDEO]

Επιστροφή στις ρίζες για τη next level νέο-ρετρό Adventure μοντέλο των Βαυαρών
BMW R 12 G/S
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/3/2025

Μετά την R 12 S που αποτίει φόρο τιμής στο R 90 S, τώρα η BMW παρουσιάζει την R 12 G/S που πατάει στην ίδια βάση αλλά με On-Off προσανατολισμό, και εμπνέεται από μια ακόμη θρυλική μοτοσυκλέτα, την R 80 G/S που ξεκίνησε την τρέλα με τα μεγάλα On-Off.

Κι αν το R 80 G/S φαινόταν τότε μεγάλο και βαρύ το 1980, τι να πούμε το 2025 για τα κτηνώδη Adventure μοντέλα που έχουν φτάσει σε τέτοιο βαθμό υπερβολής που πλέον δυσκολεύονται να πείσουν και τον πιο πιστό στον Θεό Marketing αναβάτη… και πώς να πας στο χώμα με μια μοτοσυκλέτα που πλησιάζει τα 300 κιλά (285 κιλά ζυγίσαμε το R 1300 GS Adventure), και πώς να κινηθείς στην πόλη όταν το πλάτος πλησιάζει αυτό μιας γουρούνας, και πώς να ελέγξεις κυβισμούς που φτάνουν και ξεπερνούν τα 1.300 κ.εκ. και ιπποδυνάμεις που ξεπερνούν κατά πολύ τα 150 άλογα;!

Το 2014, κάποιοι σωστά σκεπτόμενοι άνθρωποι μέσα στην BMW αποφάσισαν να παρουσιάσουν μια εναλλακτική πρόταση στο κυνήγι του Ολυμπιακού συνθήματος Citius, Altius, Fortius (πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά) που μας έφερνε συνεχώς πιο κοντά σε μοτοσυκλέτες που οδηγούνται μόνο από γίγαντες και όταν πέσουν κάτω θέλουν μια περιουσία για να φτιαχτούν, για να παρουσιάσουν το υπέροχο R NineT. Μια πολύ πιο εύκολη, ελαφριά, μαζεμένη μοτοσυκλέτα, με έμφαση στην απλότητα και σχεδιαστική έμπνευση από το παρελθόν της εταιρείας με τον έλικα.

R 1300 GS, R 80 GS

Κι αν τα R 1250 και πλέον R 1300 GS, αλλά και τα R 1250 R και R 1250 RT συνεχίζουν να χαράζουν εξαιρετική εμπορική πορεία, ένα μέρος του αγοραστικού κοινού ξεκίνησε να πιστεύει πως μπορεί να υπάρχει κι άλλος δρόμος, και οι πωλήσεις των σύγχρονων ρετρό μοντέλων της BMW έπεισαν και τους σχεδιαστές της εταιρείας να συνεχίσουν και αυτό το μονοπάτι.

R 12 S

Κάπως έτσι στα τέλη του 2024 παρουσιάστηκε το υπέροχο R 12 S, η σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού R 90 S, κομπλέ με παρόμοιο πορτοκαλί χρώμα, και τώρα σειρά έχει το R 12 G/S, με τον αριθμό του τίτλου του να χαρακτηρίζει τον κυβισμό του δικύλινδρου boxer κινητήρα με τα 1.200 ονομαστικά και τα 1.170 πραγματικά κυβικά, και με τα αρχικά G/S να αφορούν στις λέξεις Gelände / Straße, που σημαίνουν Off-Road / Street.

BMW R 12 G/S

Πριν καταπιαστούμε με το νέο R 12 G/S, να σημειώσουμε πως για πρώτη φορά στην ιστορία -τουλάχιστον εμείς δεν γνωρίζουμε άλλη περίπτωση- η BMW λανσάρει το νέο της μοντέλο με φωτογραφίες που έχουν ρετουσαριστεί ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ μέσω τεχνητής νοημοσύνης, σε σημείο που να ξεφεύγουν εντελώς από τον ρεαλισμό -ένα πιο δειλό πρώτο βήμα είχε γίνει στη φωτογράφηση του R 12 S!

AI get out of here!

Σημάδια των καιρών, άποψη που φέρνει στο μυαλό κόμικ, ίσως παράλληλα και περιορισμός του budget -φωτογράφοι, φώτα, κλπ.

Ας δούμε όμως τι περιλαμβάνει η νέα γερμανική συνταγή για ένα G/S “εποχής”.

R 12 G/S

Η R 12 G/S έχει όλα τα κλασικά δομικά στοιχεία με τα οποία άφησε εποχή η R 80 G/S. Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, άξονας τελικής μετάδοσης που παίζει τον ρόλο και του -μονόμπρατσου- ψαλιδιού, Boxer δικύλινδρος κινητήρας, μεγάλος τροχός 21 ιντσών μπροστά, τροχοί με ακτίνες που στο νέο μοντέλο πιάνουν στο γείσο της ζάντας, tubeless ελαστικά, ίσια σέλα, ψηλό φτερό, και στρογγυλό προβολέα με μασκούλα.

BMW R 12 G/S

Χρωματικά η BMW παρέχει τη μοτοσυκλέτα σε τρεις εκδόσεις, την πιο φθηνή έκδοση σε μαύρο ματ χρώμα, και τις πιο ακριβές σε δυο εκπληκτικούς χρωματικούς συνδυασμούς. Ο ένας είναι ο κλασικός της R 80 G/S, σε λευκό, κόκκινο και μπλε με τις ίδιες ρίγες στο ρεζερβουάρ και την ίδια κόκκινη σέλα και ο άλλος περιλαμβάνει τριχρωμία χρυσού, κόκκινου και μαύρου.

Το ύψος σέλας κυμαίνεται ανάμεσα στα 860 και τα 895 ανάλογα τη σέλα και το πακέτο αξεσουάρ (βλ. Enduro Package Pro), ενώ ο στάνταρ τροχός πίσω είναι 17 ιντσών με δυνατότητα αλλαγής του στις 18 ίντσες.

BMW R 12 G/S

Ο αεροελαιόψυκτος boxer κινητήρας των 1.170 κ.εκ. αποδίδει 109 hp / 7.000 rpm με ροπή 11,72 kgm / 6.500 rpm, ενώ η 2 σε 1 εξάτμιση βγαίνει στα αριστερά της μοτοσυκλέτας, με κλίση προς τα πάνω.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα riding modes “Rain”, “Road” και “Enduro”, όπως επίσης και το Dynamic Traction Control (DTC), το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για εκτός δρόμου χρήση. Επίσης, η 12 G/S είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το σύστημα engine drag torque control (MSR). Το Shift Assistant Pro, που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο για τη νέα BMW R 12 G/S, επιτρέπει τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη. Σωστή η κίνηση να είναι βιδωτό το υποπλαίσιο, τα μαρσπιέ έχουν ελαστικά παρεμβύσματα που αφαιρούνται για εκτός δρόμου χρήση, ενώ στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας υπάρχουν δυο άγκιστρα για να δέσετε κάποια αποσκευή.

BMW R 12 G/S

Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Marzocchi, εύκολα και με το χέρι με ρυθμιστές έργα-τέχνης στο πιρούνι, απαρτίζονται από ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 45 mm διαδρομής 210 mm (πλήρως ρυθμιζόμενο), και από μονό αμορτισέρ πίσω με σύστημα Paralever διαδρομής 200 mm με ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης.

BMW R 12 G/S

Για την πέδηση έχουμε δυο δίσκους 310 mm μπροστά με δαγκάνες δυο εμβόλων της Brembo και έναν ακόμα δίσκο πίσω 265 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS Pro με cornering χαρακτηριστικά απόδοσης ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

BMW R 12 G/S

Στα όργανα βρίσκουμε ένα στρογγυλό κοντέρ αναλογικών ενδείξεων με μια μικρή ένθετη LCD ψηφιακή οθόνη για τα υπόλοιπα, ενώ δίπλα στην οθόνη υπάρχει και θύρα 12 V για μικροσυσκευές.

BMW R 12 G/S

Εντυπωσιακή είναι η DRL LED “υπογραφή” σε σχήμα Χ του στρογγυλού προβολέα μπροστά, ενώ τα φώτα είναι full-LED.

Το ρεζερβουάρ χωράει 15,5 λίτρα καυσίμου, ενώ το βάρος της R 12 G/S ανακοινώνεται στα 229 κιλά έτοιμη για βόλτα.

BMW R 12 G/S

Φυσικά όταν κάναμε λόγο για απλές και λιτές μοτοσυκλέτες, αυτό δεν μεταφράζεται αυτόματα και σε χαμηλές τιμές, άλλωστε για την BMW μιλάμε, και η R 12 G/S είναι ένα status-symbol μοντέλο με κορυφαίο εξοπλισμό και τρομερή προσοχή στη λεπτομέρεια, με την τιμή της να ξεκινά από τα 12.289,96 ευρώ στην Ελλάδα. Εμείς παίξαμε με το configurator, προσθέτοντας όλα τα αξεσουάρ της εταιρείας, αλλά και 5 χρόνια service, και το πακέτο έφτασε τα 25.315,52 ευρώ.

Ετικέτες