Kawasaki Z 650 50th Anniversary: Εις το όνομα του GPz 1100
Γιορτάζοντας 50 χρόνια Ζήτα
Από τον
Μπάμπη Μέντη
7/1/2022
Φέτος η Kawasaki συμπληρώνει 50 χρόνια από το Z 900 του 1972 και για να το γιορτάσει ετοίμασε μια ειδική έκδοση του Z 650 εμπνευσμένη από τους χρωματικούς συνδυασμούς του GPz 1100 του 1981.
Μην μας ρωτάτε πως συνδυάζονται ιστορικά η Z900 με την GPz1100… φανταζόμαστε πως η λογική της Kawasaki είναι πως και οι δύο ήταν τα κορυφαία μοντέλα της εταιρείας την εποχή τους. Όπως κι αν έχει, το επετειακό Z 650 50th Anniversary έχει το ίδιο κόκκινο χρώμα και τις ίδιες μαύρες/ασημί λωρίδες του GPz1100 με κόκκινες ζάντες και ασημί σιρίτι. Τα χρυσά αυτοκόλλητα που γράφουν “Z 50th” στο εμπρός φτερό και την ουρά επεξηγούν περί τίνος πρόκειται στο ευρύ κοινό. Η συγκεκριμένη έκδοση θα διατίθεται και στην αγορά της Ευρώπης καθώς είναι Euro5 προδιαγραφών.
Royal Enfield Goan Classic 350 - Ινδικό μονοκύλινδρο bobber με Ape Hanger τιμόνι! [VIDEO]
Με βάση το Classic αλλά με μοναδική στιλιστική ταυτότητα, και σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς
Από τον
Κώστα Γκαζή
25/11/2024
Η σειρά των μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών της Royal Enfield αποκτά και νέο μέλος, που βασίζεται στο Classic 350, με κάποιες σημαντικές όμως διαφορές όπως το Ape Hanger τιμόνι, τους τροχούς 19 και 16 ιντσών και το φαρδύτερο πίσω ελαστικό, τα λευκά φιλέτα στα λάστιχα, στο χαμηλό πίσω φτερό και στη διαφορετική εξάτμιση.
Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπά ο γνωστός μονοκύλινδρος κινητήρας J-platform των 349 κ.εκ. με απόδοση 20,2 hp / 6.100 rpm και 2,75 kgm / 4.000 rpm, ενώ εδώ είναι η πρώτη φορά που βρίσκουμε αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες και tubeless ελαστικά σε μοτοσυκλέτα 350 κ.εκ. της RE.
Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της κοινής βάσης, ενώ η ψύξη του κινητήρα γίνεται με αέρα και με ψυγείο λαδιού. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.400 mm, το ύψος σέλας στα χαμηλά 750 mm, το ρεζερβουάρ στα 13 λίτρα, και το βάρος με 90% γεμάτο ρεζερβουάρ στα 197 κιλά.
Τα φώτα είναι full-LED, και οι διαστάσεις των ελαστικών ανακοινώνονται στα 100/90-19 και 130/90-16. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και δυο πίσω αμορτισέρ, και στα φρένα έχουμε έναν δίσκο 300 mm μπροστά κι έναν 270 mm πίσω, με στάνταρ το δικάναλο ABS.
Στα όργανα έχουμε την κλασική οθόνη της σειράς με το αναλογικό κοντέρ που μέσα του περιλαμβάνει ψηφιακή οθόνη με ικανό όγκο πληροφορίας, ενώ το tripper ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η μοτοσυκλέτα έκανε το ντεμπούτο της σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς (1. Purple Haze 2. Shack Black 3. Trip Teal 4. Rave Red) δίπλα στο Scram 440 στο φεστιβάλ Motoverse της RE, όμως αντίθετα με το Scram εδώ είχαμε πλήρη παρουσίαση, με τις πωλήσεις να έχουν ήδη ξεκινήσει στην Ινδία.
Τώρα αναμένουμε να δούμε αν η Goan Classic έρθει και στην ευρωπαϊκή αγορά.