Έρχεται τον Ιούνιο το νέο SYM Joyride 300 16’’

Ανακοινώθηκε και η τιμή του
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/5/2022

Σε μία κατηγορία που πουλάει σα ζεστό ψωμί στην Ελλάδα, η Sym φέρνει έναν καινούργιο παίκτη στην κατηγορία, όπου με έμφαση στην πρακτικότητα και στην τιμή το Joyride 300 16’’ αποσκοπεί να κερδίσει τις εντυπώσεις. Λεπτομέρειες για το μοντέλο θα βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οδηγική απόλαυση και πρακτικότητα είναι συνυφασμένα πάνω στο επερχόμενο νέο Joyride 300 16’’. Ο χαρακτήρας του εντυπωσιακού Joyride είναι αποτέλεσμα συνδυασμού των βασικών αξιών της κατηγορίας των σκούτερ, όπως η ευελιξία, οι μαζεμένες διαστάσεις, η ευρυχωρία, η ασφάλεια και η τεχνολογία. Με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα χωρητικότητας 35lt που χωράει δύο κράνη, με σύστημα keyless, full LED φώτα και ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το Joyride πληροί όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις στον τομέα της πρακτικότητας και του εξοπλισμού, με ιδιαίτερη έμφαση όμως τόσο στην ασφάλεια όσο και στην άνεση, χάρη στον μπροστινό τροχό των 16’’, τα ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ και το ABS της Continental.

Οι 26 ίπποι που αποδίδει ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, κινητήρας του, διασφαλίζουν ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ τα υψηλά επίπεδα αυτονομίας και η χαμηλή κατανάλωση, μειώνουν δραματικά το κόστος χρήσης για τον αναβάτη του.

Η τιμή του έχει καθοριστεί στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό επίπεδο των €4.695 και τα πρώτα μοντέλα της νέας γενιάς θα βρίσκονται στο επίσημο δίκτυο συνεργατών της Γκοργκόλης Α.Ε. από τα μέσα Ιουνίου!


 

Royal Enfield Goan Classic 350 - Ινδικό μονοκύλινδρο bobber με Ape Hanger τιμόνι! [VIDEO]

Με βάση το Classic αλλά με μοναδική στιλιστική ταυτότητα, και σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς
Royal Enfield Goan Classic 350
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/11/2024

Η σειρά των μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών της Royal Enfield αποκτά και νέο μέλος, που βασίζεται στο Classic 350, με κάποιες σημαντικές όμως διαφορές όπως το Ape Hanger τιμόνι, τους τροχούς 19 και 16 ιντσών και το φαρδύτερο πίσω ελαστικό, τα λευκά φιλέτα στα λάστιχα, στο χαμηλό πίσω φτερό και στη διαφορετική εξάτμιση.

Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπά ο γνωστός μονοκύλινδρος κινητήρας J-platform των 349 κ.εκ. με απόδοση 20,2 hp / 6.100 rpm και 2,75 kgm / 4.000 rpm, ενώ εδώ είναι η πρώτη φορά που βρίσκουμε αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες και tubeless ελαστικά σε μοτοσυκλέτα 350 κ.εκ. της RE.

Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της κοινής βάσης, ενώ η ψύξη του κινητήρα γίνεται με αέρα και με ψυγείο λαδιού. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.400 mm, το ύψος σέλας στα χαμηλά 750 mm, το ρεζερβουάρ στα 13 λίτρα, και το βάρος με 90% γεμάτο ρεζερβουάρ στα 197 κιλά.

Τα φώτα είναι full-LED, και οι διαστάσεις των ελαστικών ανακοινώνονται στα 100/90-19 και 130/90-16. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και δυο πίσω αμορτισέρ, και στα φρένα έχουμε έναν δίσκο 300 mm μπροστά κι έναν 270 mm πίσω, με στάνταρ το δικάναλο ABS.

Goan Classic

Στα όργανα έχουμε την κλασική οθόνη της σειράς με το αναλογικό κοντέρ που μέσα του περιλαμβάνει ψηφιακή οθόνη με ικανό όγκο πληροφορίας, ενώ το tripper ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η μοτοσυκλέτα έκανε το ντεμπούτο της σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς (1. Purple Haze 2. Shack Black 3. Trip Teal 4. Rave Red) δίπλα στο Scram 440 στο φεστιβάλ Motoverse της RE, όμως αντίθετα με το Scram εδώ είχαμε πλήρη παρουσίαση, με τις πωλήσεις να έχουν ήδη ξεκινήσει στην Ινδία.

Τώρα αναμένουμε να δούμε αν η Goan Classic έρθει και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ετικέτες