CF MOTO – ΖΕΕΗΟ: Nέα εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων από ταινία επιστημονικής φαντασίας [VIDEO]

Πρώτο δείγμα ένα διαστημικό scooter
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/12/2020

Με μια ανάρτηση φωτογραφιών χαμηλής ανάλυσης στο Facebook, αλλά και ένα teaser-video η CF MOTO παρουσίασε ένα ολοκαίνουριο Brand που έχει την εμπορική ονομασία ZEEHO και υπόσχεται πως θα είναι κάτι παραπάνω από μια απλή δραστηριότητα κατασκευής ηλεκτρικών δικύκλων. Στο video εμφανίζονται – εκτός του scooter – κράνος και εξοπλισμός interactive επικοινωνίας. Δεν δίνονται σαφής λεπτομέρειες για τις δυνατότητες αυτού του συστήματος που θα συνοδεύει το scooter, αλλά φαίνεται πως θα δέχεται και θα μοιράσει δεδομένα και πληροφορίες σε μια ανοιχτή ψηφιακή κοινότητα.

Το πρωτότυπο έχει κάμερες που του δίνουν περιμετρική “όραση” 360⁰ και ενσωματωμένο σύστημα GPS. Μαζί με το ειδικό κράνος και τα virtual – reality γυαλιά, ο χρήσης θα έχει περιμετρική όραση όταν οδηγεί, αλλά και θα μπορεί να αποθηκεύει το 360⁰ video και να το παρακολουθεί αργότερα ή να το μοιράζει στους φίλους του!  

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι επιδόσεις που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας των 10Kw είναι αντίστοιχες με ενός συμβατικού scooter 300 κυβικών σε επιταχύνσεις έως τα 100km/h, όμως η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα μόλις 110km/h.

Την τελευταία λέξη της τεχνολογίας έχει η μπαταρία, με δυνατότητα πλήρωσης 80% σε μόλις 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή και μέγιστη αυτονομία είναι 130 χιλιόμετρα. Επίσης το πρωτότυπο χρησιμοποιεί φρένα της Brembo, δείχνοντας πως η CF MOTO στοχεύει στην premium κατηγορία. Η έκδοση παραγωγής έχει δρομολογηθεί για το 2021.

Royal Enfield Scram 440  - Υπερκυβισμένος κινητήρας, αρκετές ακόμα αλλαγές

Βελτιώσεις σε πλαίσιο, τροχούς, κιβώτιο, προβολέα, κ.α.
Royal Enfield Scram 440
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/11/2024

Εξωτερικά το Scram 440 δείχνει ολόιδιο με το 410, με τις εξωτερικές αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στον αριθμό που αναγράφεται στο ρεζερβουάρ και αναφέρεται στον κυβισμό του κινητήρα, και στο διαφορετικό όργανο, καθώς το νέο 440 διαθέτει μόνο την κεντρική οθόνη οργάνων από το παλαιότερο, χωρίς τη δεύτερη του tripper, ενώ ΔΕΝ είναι η πλήρως ψηφιακή στρογγυλή οθόνη που είδαμε πρώτα στο Himalayan 450.

Ελαφρώς μπερδεμένη κρίνεται η επιλογή να μη χρησιμοποιηθεί ο υγρόψυκτος Sherpa του Himalayan 450 με τους 40 hp στο νέο SCRAM 440, αλλά μια νέα υπερκυβισμένη έκδοση του 411, με ελάχιστα βελτιωμένη απόδοση σε ελαφρώς χαμηλότερες στροφές. Συγκεκριμένα από τους 23,9 hp / 6.500 rpm και τα 3,26 kgm / 4.250 rpm του Scram 411, ανεβαίνουμε στους 25,4 hp / 6.250 rpm και στα 3,46 kgm / 4.000 rpm στο Scram 450. Νέο είναι το κιβώτιο που από πέντε σχέσεις προηγουμένως, έχει πλέον έξι.

Η δεύτερη αλλαγή αφορά στα όργανα, όπου το παλαιότερο δίδυμο των στρογγυλών οργάνων δίνει τη θέση του σε ένα στρογγυλό όργανο χωρίς το δεύτερο μικρότερο του tripper, ενώ και εδώ περιέργως -για να μείνει χαμηλά η τιμή μάλλον- η Enfield ΔΕΝ χρησιμοποιεί το πλήρως ψηφιακό όργανο του Himalayan 450 με τη συνδεσιμότητα που περιλαμβάνει και πλοήγηση με χάρτες.

Σημειώστε πως όλες οι πληροφορίες μας αυτή τη στιγμή προέρχονται από τον ινδικό τύπο, καθώς η Royal Enfield δεν έχει κάνει αναλυτική παρουσίαση του μοντέλου. 

Το πλαίσιο βασίζεται στου Scram 411, είναι όμως ενισχυμένο για μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία -και για να μπορείτε να το φορτώσετε άφοβα με top-box-, ενώ οι Ινδοί δημοσιογράφοι αναφέρονται σε ελαφρώς μεγαλύτερα έμβολα στη δαγκάνα της Bybre μπροστά, ενώ το ABS μπορεί και να απενεργοποιηθεί.

Στην ακριβότερη έκδοση νέοι είναι οι τροχοί των 19 και 17 ιντσών με μπράτσα, που πλέον είναι αλουμινένοι και φέρουν tubeless ελαστικά, ενώ οι αγοραστές των εκδόσεων με τις ακτίνες μπορούν αν θέλουν να βάλουν τους χυτούς με τα μπράτσα ως aftermarket αξεσουάρ.

Νέος, και LED είναι ο στρογγυλός προβολέας, με δυνατότερης έντασης λαμπτήρες, ενώ ίδιο παραμένει το ρεζερβουάρ.

Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στις αναρτήσεις, με το συμβατικό πιρούνι των 41 mm να παραμένει, όπως παραμένει και μονό αμορτισέρ πίσω.

Η αναλυτική παρουσίαση της μοτοσυκλέτας θα γίνει τον Ιανουάριο του 2025.

Ετικέτες