Η Yamaha τελικά επιβεβαίωσε με το παραπάνω τις φήμες που τη ήθελαν να ανανεώνει το μικρό supersport μοντέλο της, ενώ έσβησε κάθε αμφιβολία για τον ερχομό του στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς η πρώτη του εμφάνιση είχε γίνει στην Ινδονησία (και είχαμε αναφερθεί παλαιότερα), δημιουργώντας ερωτηματικά για τον ερχομό του στην Ευρώπη. Μετά από τρία χρόνια κυκλοφορίας του μοντέλου, έρχεται αισθητά ανανεωμένο για το 2019, ενώ ήδη δεσπόζει στο site της εταιρείας. Το νέο μοντέλο απέκτησε νέα σχεδίαση περισσότερο επηρεασμένη από τη ναυαρχίδα της εταιρείας το R1, ενώ πλέον είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία LED στους προβολείς, χωρίς όμως να περνάει και στα φλας τα οποία δείχνουν ελαφρώς παρωχημένα.
Οι αλλαγές όμως δεν περιορίστηκαν μόνο στο αισθητικό κομμάτι καθώς και το προγενέστερο υβριδικό όργανο που συνδύαζε το αναλογικό στροφόμετρο με το ψηφιακό ταχύμετρο, έδωσε τη θέση του σε μια LCD οθόνη που φέρει όλες τις ενδείξεις καθώς και shift light. Τέλος, η πιο κραυγαλέα αλλαγή στο R3 για το 2019 είναι το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι των 37 χιλιοστών που εξοπλίζεται, χωρίς όμως η Yamaha όμως να αναφέρει πληροφορίες για το σετάρισμα των αναρτήσεων γενικότερα. Συγκρίνοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά με αυτά του προγενέστερου μοντέλου, οι διαφορές που εντοπίζονται είναι πως το νέο μοντέλο φαίνεται να είναι δύο κιλά ελαφρύτερο, ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεων του είναι 0,5mm μικρότερες. Οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες, ενώ το ρεζερβουάρ δεν έχει χάσει όγκο με το νέο σχεδιασμό που είναι πλέον χαμηλότερο σε ύψος. Οι δε επιδόσεις ανακοινώνονται αυτούσιες χωρίς να έχουμε κάποια μεταβολή, ενώ δεν γίνεται λόγος για την ημερομηνία κυκλοφορίας του στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αντιπρόσωπος: | Μοτοδυναμική Α.Ε. | ||
Τιμή: | Αναμένεται | ||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |||
Μήκος (mm): | 2.090 | ||
Ύψος (mm): | 1.140 | ||
Μεταξόνιο (mm): | 1.380 | ||
Απόσταση από το έδαφος (mm): | 160 | ||
Ύψος σέλας (mm): | 780 | ||
Ίχνος (mm): | 95 | ||
Γωνία κάστερ (˚): | 25 | ||
ΠΛΑΙΣΙΟ | |||
Τύπος: | Τύπου “διαμάντι” | ||
Πλάτος (mm): | 730 | ||
Βάρος κατασκευαστή, κενή / γεμάτη (kg): | -/167 | ||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |||
Τύπος: | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, δικύλινδρος με 2ΕΕΚ και 4 Β/Κ | ||
Διάμετρος επί διαδρομή (mm): | 68 x 44.1 | ||
Χωρητικότητα (cc): | 321 | ||
Σχέση συμπίεσης: | 11,2:1 | ||
Ισχύς (ΗΡ/rpm): | 42/10.750 | ||
Ροπή (kg.m/rpm): | 3/9.000 | ||
Ειδική ισχύς (ΗΡ/l): | - | ||
Τροφοδοσία: | Ηλεκτρονικός ψεκασμός | ||
Σύστημα εξαγωγής: | 2-1 | ||
Σύστημα λίπανσης: | Υγρό κάρτερ | ||
Σύστημα εκκίνησης: | Μίζα | ||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |||
Συμπλέκτης: | Υγρός Πολύδισκος | ||
ΠΙΣΩ | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |||
Ένα αμορτισέρ | |||
Διαδρομή (mm): | 124,5 | ||
Ρυθμίσεις: | Δεν ανακοινώνονται | ||
ΤΡΟΧΟΣ | |||
Ζάντα: | Αλουμινίου | ||
Ελαστικό: | 140/70-17 | ||
ΦΡΕΝΟ | |||
Ένας δίσκος 220mm με μια δαγκάνα ενός εμβόλου | |||
ΕΜΠΡΟΣ | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |||
Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι | |||
Διαδρομή/Διάμετρος (mm): | 129,5/37 | ||
Ρυθμίσεις: | Δεν αναφέρονται | ||
ΤΡΟΧΟΣ | |||
Ζάντα: | Αλουμινίου | ||
Ελαστικό: | 110/70-17 | ||
ΦΡΕΝΟ | |||
Ένα δίσκος 298mm και μια δαγκάνα δύο εμβόλων | |||
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβα (l): | 14/- |
Μαζί με την ανανέωση του R3 έρχεται και το ανανεωμένο R125 που φέρει περισσότερες αλλαγές ώστε να κάνει αισθητή τη παρουσία του στην entry level κατηγορία. Το μικρό supersport εταιρείας έχει επανασχεδιασμένο κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων για τη βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου, την ομαλότερη απόδοση της ισχύος καθώς και την κατανομή της σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του. Επίσης διαθέτει νέο σώμα ψεκασμού με μεγαλύτερη πεταλούδα που εξασφαλίζει την ομαλότερη αίσθηση του γκαζιού για τον ευκολότερο χειρισμό του. Ακόμη, ο συμπλέκτης είναι πλέον μονόδρομος και υποβοηθούμενος προσφέροντας ελαφριά αίσθηση χωρίς να κουράζει, ενώ αποτρέπει τον πίσω τροχό να μπλοκάρει από τα απότομα κατεβάσματα. Το πλαίσιο τύπου deltabox της μοτοσυκλέτας έχει δεχθεί μια σειρά από εκτενείς αλλαγές ώστε να προσφέρει ανάλαφρη αίσθηση και ευελιξία στο δρόμο σε γρήγορους αλλά και χαλαρούς ρυθμούς. Το ψαλίδι με τη σειρά του έχει μικρότερες διαστάσεις, ενώ είναι πλέον αλουμινένιο ώστε να μειωθεί το αναρτώμενο βάρος της ανάρτησης ενισχύοντας την ευελιξία και την άνετη οδήγηση. Το πίσω ελαστικό είναι πλέον μεγαλύτερων διαστάσεων, προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση. Όσον αφορά το σχεδιασμό, το R125 υιοθετεί τον σχεδιασμό της R1-M μαζί με την τεχνολογία LED, όπως και τα όργανα που αποτελούνται πλέον από μια LCD οθόνη με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Τέλος θα είναι διαθέσιμο στη χώρας μας από τις αρχές του 2019.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Yamaha R125
Αντιπρόσωπος: | Μοτοδυναμική Α.Ε. | ||
Τιμή: | Αναμένεται | ||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |||
Μήκος (mm): | 1.955 | ||
Ύψος (mm): | 1.065 | ||
Μεταξόνιο (mm): | 1.355 | ||
Απόσταση από το έδαφος (mm): | 155 | ||
Ύψος σέλας (mm): | 825 | ||
Ίχνος (mm): | 89 | ||
Γωνία κάστερ (˚): | 25 | ||
ΠΛΑΙΣΙΟ | |||
Τύπος: | Deltabox | ||
Πλάτος (mm): | 680 | ||
Βάρος κατασκευαστή, κενή / γεμάτη (kg): | -/142 | ||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |||
Τύπος: | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος με 2ΕΕΚ και 4 Β/Κ | ||
Διάμετρος επί διαδρομή (mm): | 52 x 58.6 | ||
Χωρητικότητα (cc): | 124.7 | ||
Σχέση συμπίεσης: | 11,2:1 | ||
Ισχύς (ΗΡ/rpm): | 15/9.000 | ||
Ροπή (kg.m/rpm): | 1,25/8.000 | ||
Ειδική ισχύς (ΗΡ/l): | - | ||
Τροφοδοσία: | Ηλεκτρονικός ψεκασμός | ||
Σύστημα εξαγωγής: | 1-1 | ||
Σύστημα λίπανσης: | Υγρό κάρτερ | ||
Σύστημα εκκίνησης: | Μίζα | ||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |||
Συμπλέκτης: | Υγρός Πολύδισκος | ||
ΠΙΣΩ | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |||
Ένα αμορτισέρ | |||
Διαδρομή (mm): | 114 | ||
Ρυθμίσεις: | Δεν ανακοινώνονται | ||
ΤΡΟΧΟΣ | |||
Ζάντα: | Αλουμινίου | ||
Ελαστικό: | 140/70-17 | ||
ΦΡΕΝΟ | |||
Ένας δίσκος 230mm με μια δαγκάνα ενός εμβόλου | |||
ΕΜΠΡΟΣ | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |||
Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι | |||
Διαδρομή/Διάμετρος (mm): | 130/41 | ||
Ρυθμίσεις: | Δεν ανακοινώνονται | ||
ΤΡΟΧΟΣ | |||
Ζάντα: | Αλουμινίου | ||
Ελαστικό: | 100/80-17 | ||
ΦΡΕΝΟ | |||
Ένα δίσκος 292mm και μια δαγκάνα δύο εμβόλων | |||
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβα (l): | 11,5/- |