Ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία που είδαμε στο SRT 700S, ο μικρότερος αδερφός, SRT 550 S, αναμένεται με την σειρά του να πατήσει τις ρόδες στην χώρα μας, προτάσσοντας τον πλούσιο εξοπλισμό του ως ένα από τα δυνατότερα όπλα του.
Μπορεί για την ώρα να μη γνωρίζουμε αν το Benelli TRK 552 / TRK 552X που παρουσιάστηκε στην Κίνα θα έλθει και στην Ευρώπη, όμως το αντίστοιχο μοντέλο της QJMOTOR θα είναι κοντά μας τους επόμενους μήνες! Μέσα στο καλοκαίρι του 2024 υπολογίζεται ότι το SRT 550 S που παρουσιάστηκε στην μεγάλη έκθεση της Κίνας, θα βρεθεί στους αντιπροσώπους της QJMOTOR στην Ευρώπη. Σε αντίθεση με τον μεγαλύτερο αδερφό του, εδώ βλέπουμε ότι έχουμε έναν κάθετα τοποθετημένο μικρού μεγέθους LED προβολέα με φακό διάθλασης του φωτός (projector). Το χαρακτηριστικό αυτό αυξάνει την αποτελεσματικότητα του φωτιστικού σώματος, καθώς δεν δημιουργεί σκιές και κενά, κάτι που έχει παρατηρηθεί αρκετές φορές όταν χρησιμοποιούνται κάτοπτρα. Ακριβώς από κάτω, βρίσκουμε δύο προβολάκια με τέσσερα LED φώτα το καθένα, για ακόμα πιο δυνατό φωτισμό σε σκοτεινά σημεία.
Η καρδιά του SRT 550 S είναι ένας υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας μέγιστης απόδοσης 55,23 ίππων (56ps) στις 8.250 στροφές και 5,5 χιλιογραμμόμετρων ροπής στις 5.500 στροφές. Αποτελεί ενεργό τμήμα του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου τύπου χωροδικτύωμα, με τους σχεδιαστές να καταφέρνουν με αυτό τον τρόπο να μειώσουν δραστικά το συνολικό βάρος του SRT 550 S, αυξάνοντας ταυτόχρονα και την ακαμψία, ενώ το υποπλαίσιο είναι αφαιρούμενο. Οι διαφορετικές διαστάσεις, σε σύγκριση με το SRT 550 που γνωρίζουμε ήδη, σε συνδυασμό με τη νέα σέλα, χαρίζουν νέα εργονομία στην θέση οδήγησης.
Οι τροχοί είναι χυτοί, 19 και 17 ιντσών μπροστά και πίσω, αντίστοιχα, με τα ελαστικά να είναι χωρίς σαμπρέλα (tubeless). Το σύστημα παρακολούθησης πίεσης και θερμοκρασίας, που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, βοηθούν στην σωστή συντήρηση των ελαστικών, για μεγαλύτερη αντοχή και περισσότερα χιλιόμετρα. Το βάρος ανακοινώνεται στα 220 κιλά, με το ρεζερβουάρ των 20,5 λίτρων γεμάτο.
Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει επίσης και η έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών, η οποία χάρη στην υποστήριξη Bluetooth και Wi-Fi προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες συνδεσιμότητας και πληροφόρησης του αναβάτη. Δίπλα της βρίσκουμε μία διπλή θύρα φόρτισης USB, αλλά και πρίζα 12V, εξασφαλίζοντας ότι οι ηλεκτρονικές συσκευές του αναβάτη θα είναι πάντα γεμάτες όσον αφορά στην μπαταρία τους. Σέλα και grip είναι θερμαινόμενα, με τα τελευταία να καλύπτονται και από χούφτες με αλουμινένια μπάρα ενίσχυσης, για αυξημένη αντοχή στις πτώσεις. Κινητήρας, αλλά και φαίρινγκ, προστατεύονται από τα περιμετρικά κάγκελα, που ανήκουν και αυτά στον βασικό εξοπλισμό.
Ο βασικός εξοπλισμός του QJMOTOR SRT 550 S με μια ματιά:
• Προβολείς Full-Led με DRL
• Περιμετρικά προστατευτικά κάγκελα
• Χούφτες με μπάρες αλουμινίου
• Θερμαινόμενα γκριπ
• Θερμαινόμενη σέλα
• Σχάρα αλουμινίου
• Tubeless ελαστικά
• Έγχρωμη TFT 7”
• Bluetooth και Wi-Fi
• Συμβατότητα iOS και Android
• Mirroring Smartphone
• Θύρα φόρτισης USB
• Ρυθμιζόμενο πιρούνι USD 43mm
• Ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ
• Πλαίσιο χωροδικτύωμα
• Αφαιρούμενο υποπλαίσιο
• Τιμόνι μεταβλητής διατομής
• Ρυθμιζόμενες μανέτες
• Μαρσπιέ Off-Road
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 2/ 4
ΨΥΞΗ: Υγρόψυκτο
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI
ΚΙΒΩΤΙΟ: 6 ταχυτήτων
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΙΣΧΥΣ: 56ps / 8250rpm
ΡΟΠΗ: 5,5kgm (54Nm) / 5500rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4,1 l/100km ()
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 20,5 L
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ: 2 Δίσκοι 320mm + ABS Bosch 9.1MB
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Δίσκος 260mm + ABS Bosch 9.1MB
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Πλήρως Ρυθμιζόμενο Πιρούνι USB 45mm
ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Ρυθμιζόμενο Μονό Αμορτισέρ
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.: 110/80-19
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.: 150/70-17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2200 x 900 x 1380
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ: 1500mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: - mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ): 220kg