Νέο Street Triple 765 2023: Το δυνατότερο Street της Triumph και σε έκδοση Moto2!

Από τις πιο σημαντικές street μοτοσυκλέτες του 2023!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/11/2022

Μία από τις πιο αξιόλογες, σύμφωνα με το MOTO, και πιο διασκεδαστικές μεσαίες γυμνές μοτοσυκλέτες της Triumph ανανεώνεται για το 2023 και εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο την Moto2 συμμετοχή του κινητήρα αυτή στην αγωνιστική του μορφή, προσφέροντας μία ειδική έκδοση!

Η Triumph είναι ο προμηθευτής κινητήρων για την Moto2 κατηγορία των MotoGP με το χαρακτηριστικό τρικύλινδρο μηχανικό σύνολό της να είναι ένα μία από τις πιο πετυχημένες επιλογές. Φυσικό επακόλουθο να εξαργυρώνει η Triumph την συμμετοχή της στον κορυφαίο θεσμό της μοτοσυκλέτας με μία ειδική έκδοση του νέου Street Triple που την ονομάζει Moto2 και θα κυκλοφορήσει σε 765 αριθμημένα κομμάτια στην ανά χρώμα και στην Ελλάδα αναλογούν λίγα από αυτά.

Ξεκινήσαμε με την έκδοση Moto2 γιατί η Triumph έχει κάνει κάτι σπάνιο, έχει βγάλει ένα πακέτο εξοπλισμού που ουσιαστικά καθιστά την 765 ιδανική επιλογή για track days αλλά και γενικά σπορ χρήση παντού, που θα προσφέρεται σε τιμή κάτω από την συνολική αξία του πρόσθετου εξοπλισμού!

Το Street Triple 765 συνεχίζει να έχει την έκδοση R και την RS που διαφέρουν τώρα ακόμη περισσότερο, με την Moto2 να είναι ένα RS με διαφορετικές αναρτήσεις. Η ιπποδύναμη του νέου Street Triple R θα είναι 120 άλογα και 130 στις RS και Moto2, με την ροπή να φτάνει τα 8,15Kg.m σε όλες τις εκδόσεις, αν και προς το παρόν δεν ανακοινώνεται η ροπή της Moto2 έκδοσης που περιλαμβάνει και αλλαγές στην χαρτογράφιση.

Όλες οι εκδόσεις επωφελούνται από ένα νέο quickshifter, το Triumph Shift Assist, με τους Άγγλους να λένε πως είναι έτοιμο για χρήση πίστας και αν κρίνουμε από την δοκιμή που κάναμε στο Speed Triple RR στην πίστα των Σερρών, την πρώτη στην Ελλάδα, τότε είναι σίγουρο πως μπορούν να προσφέρουν ένα quickshifter με αυτό τον χαρακτηρισμό.

Ο τρικύλινδρος ήχος, ο χαρακτηριστικός αυτός ήχος του Street Triple, ενισχύεται στο νέο 765 από την επανασχεδιασμένη εξάτμιση και εισαγωγή και ταιριάζει απόλυτα με την εμφάνιση του 765 που πολύ ξεκάθαρα πλέον ισορροπεί ανάμεσα στον κόσμο των power naked και των supersport.

Το πρώτο Street Triple που παρουσιάστηκε το 2007 έγινε αμέσως μία από τις αγαπημένες μοτοσυκλέτες του MOTO και είχαμε επαινέσει ιδιαίτερα το ξεχωριστό στυλ του και τους δίδυμους στρόγγυλους προβολείς του. Από το 2013 και μετά οι προβολείς αυτοί άλλαξαν και πήραν το χαρακτηριστικό πλέον σχήμα τους με τελευταία αλλαγή το 2020 στα πλαίσια που ακολουθεί και το μοντέλο του 2023. Ωστόσο τώρα, δέκα χρόνια μετά (!) η Triumph βρίσκει την εμφάνιση που ταιριάζει ακόμη καλύτερα στο Street Triple καθώς επενδύει και στα υπόλοιπα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Η αλλαγή στον κινητήρα ήρθε τοι 2017 δέκα χρόνια μετά από το 675 που ήταν όπως είπαμε το πρώτο Street Triple και ακριβώς δέκα χρόνια μετά από την πρώτη του μεγάλη αλλαγή στην εμφάνιση, το Street Triple ολοκληρώνεται σε ένα από τα καλύτερα που έχει φτιάξει η Triumph και με διαφορά, μία από τις πιο σημαντικές μοτοσυκλέτες της Street κατηγορίας για την νέα χρονιά. Διότι θα είναι προσιτή οικονομικά και καθώς έχει μόνο αναβαθμίσεις με αγωνιστικό υπόβαθρο από το εξαιρετικό οδηγικά μοντέλο του 2020, αναμένουμε να προσφέρει μία πολύ υψηλή σχέση τιμής και απόδοσης.

Στην Γερμανία που θυμίζουμε πως έχει πολύ χαμηλότερη φορολογία από εμάς και δεν επιβάλλει και πρόσθετους δασμούς, το Street Triple R θα κοστίζει €10.195, το RS €12.295 και το Moto2 €14.995, εξοπλισμένο με Öhlins NIX30 εμπρός και Öhlins STX40 πίσω. Η ανάρτηση πίσω είναι κοινή με την έκδοση RS, η οποία αντίστοιχα μπροστά έχει Showa Big Piston (SFF-BP), όμοιο με την πιο απλής έκδοσης R.

Φυσικά η Moto2 έχει clip-on έναντι τιμονιού που έχουν οι άλλες εκδόσεις, ενώ μία ακόμη βασική διαφορά είναι η έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών που απολαμβάνουν οι RS και Moto2 έναντι του πιο απλού TFT στην έκδοση R. Επίσης οι RS και Moto2 έχουν και Brembo Stylema® ενώ άλλη μία βασική διαφορά για όλα τα Street Triple είναι το ψαλίδι Gullwing που έχει στόχο να προσφέρει ακριβώς την ακαμψία που χρειάζεται, αφαιρώντας όμως βάρος.

Συνοπτικά οι εκδόσεις:

STREET TRIPLE 765 R

Η βασική έκδοση του νέου Street Triple που ξεκινά κατευθείαν με την R και απολαμβάνει την αυξημένη ισχύ και ροπή έναντι του προκατόχου με πιο επιβλητική θέση οδήγησης, ένα επιθετικό νέο στιλ και εξοπλισμένο με τα νέα προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αποδίδει 120 ίππους.


STREET TRIPLE 765 RS

Διαφορετική ανάρτηση πίσω και περισσότερη δύναμη στα 130 άλογα προσθέτοντας νέα όργανα, κορυφαία φρένα Brembo Stylema.

 

STREET TRIPLE MOTO2TM EDITION

Περιορισμένη σε μόλις 765 για κάθε έναν από τους δύο συνδυασμούς χρωμάτων εμπνευσμένων από τους αγώνες, η Street Triple 765 Moto2TM Edition του 2023 ολοκληρώνει τη νέα σειρά ως η Street Triple και είναι το πιο εξοπλισμένο μοντέλο της Triumph σε αυτή την κατηγορία. Φέρει τις αλλαγές της RS και επιπρόσθετα τιμόνι με clip-on, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Öhlins και μέρη από ανθρακονήματα. Όπως επίσης και μια ξεχωριστή αριθμημένη πλάκα στο τιμόνι.

 

Χάρη στις σημαντικές αναβαθμίσεις που προέρχονται απευθείας από το πρόγραμμα αγωνιστικών κινητήρων Moto2™, ο τρικύλινδρος κινητήρας 765 κ.εκ. προσφέρει τώρα ένα βήμα προς τα πάνω σε ισχύ και απόδοση, στα 120 PS για τη νέα Street R, και κορυφαία ισχύ στην κατηγορία 130 PS στις RS και Moto2™ Edition. Η ροπή είναι επίσης αυξημένη και στα τρία μοντέλα. Ο λόγος συμπίεσης έχει αυξηθεί από 12,65:1 σε 13,25:1 - μια αύξηση 4,7%. Τα νέα έμβολα, οι μπιέλες και οι πείροι εμβόλων ταιριάζουν με νέους, βελτιστοποιημένους θαλάμους καύσης για αυξημένο όριο πίεσης κυλίνδρου από όπου προκύπτει και η αύξηση της ισχύος. Οι νέες βαλβίδες και οι εκκεντροφόροι έχουν νέο χρονισμό ακριβώς για να αποδώσουν αντίστοιχα ενώ η αύξηση αυτή της δύναμης συνδυάζεται και με νέες σχέσεις κιβωτίου ταχυτήτων για βελτιωμένη απόδοση και απόκριση.

Η R αποδίδει την μέγιστη δύναμη στις 11.500 σ.α.λ., ενώ η RS και η Moto2™ στις 12.000 σ.α.λ., και με τα τρία μοντέλα να έχουν ένα σκαλοπάτι ισχύος στις 7.500 σ.α.λ χωρίς κράμασμα μέχρι και στον κόφτη ενώ η μέγιστη ροπή των 8,15kg.m να έρχεται στις 9.500 σ.α.λ.

 

Νέο κιβώτιο ταχυτήτων

Για το 2023, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αναθεωρηθεί με κοντύτερες σχέσεις που σε συνδυασμό με την νέα σχέση τελικής μετάδοσης κίνησης και την χαρακτηριστική ευστροφία του τρικύλινδρου, η Street Triple αναμένεται να είναι ένας εκρηκτικός συνδυασμός με γεμάτο φάσμα απόκρισης παντού.

Η γεωμετρία θέσης οδήγησης έχει αντίστοιχα αναπροσαρμοστεί με το τιμόνι να δημιουργεί ακόμη πιο ωραίο μοχλό καθώς είναι φαρδύτερο κατά 12mm ενώ τα clip-on της Moto2 είναι 80mm χαμηλότερα και 50mm πιο μπροστά τοποθετημένα δημιουργώντας μία πιο σκυφτή θέση οδήγησης.

Όλες οι εκδόσεις ξεχωρίζουν μεταξύ τους σε γεωμετρία με την γωνία κάστερ το ίχνος και την απόσταση της σέλας να μην είναι ίδια σε καμία έκδοση και φυσικά τα πιο απόλυτα νούμερα ανήκουν στην Moto2. Χαμηλότερη η σέλα στα 826 χιλ. στη Street Triple R, 836 χιλ. στη Street Triple RS και 839 χιλ. στη Moto2. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει και μία σέλα που μειώνει το ύψος κατά 28 χιλ. ενώ οι κατά τόπους αντιπρόσωποι μπορούν συγκεκριμένα στις Street Triple RS και Moto2 να χαμηλώσουν τη σέλα κατά 10 χιλ. επιπλέον, με γνήσιο αξεσουάρ στην πίσω ανάρτηση, αλλάζοντας έτσι το ύψος σε 798 χιλ. στην RS και 801 χιλ. στην έκδοση Moto2.

Η Street Triple R ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M4.32 4 εμβόλων μπροστά και μια μονοπίστονη δαγκάνα ολίσθησης Brembo πίσω. Οι Street Triple RS και Moto2 εφοδιάζονται με ακτινικές μπροστινές δαγκάνες μονομπλόκ 4 εμβόλων Brembo Stylema με δύο δίσκους 310 χιλ. Η ταιριαστή ρυθμιζόμενη σε άνοιγμα και αναλογία μανέτα Brembo MCS προσφέρει ακόμα περισσότερο έλεγχο ενώ η δαγκάνα ολίσθησης μονού εμβόλου της Brembo αναλαμβάνει τον έλεγχο του πίσω φρένου.
Το Cornering ABS είναι επίσης νέο και ακολουθεί την εξέλιξη της τεχνολογίας λαμβάνοντας πληροφορίες από την επίσης νέα IMU ενώ ανήκει στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Από την στιγμή που υπάρχει IMU, αντίστοιχα πληροφορείται για την θέση της μοτοσυκλέτας στον χώρο και το Traction control που μάλιστα ρυθμίζεται σε τέσσερα επίπεδα παρέμβασης, συμπεριλαμβανομένου ενός σπορ προγράμματος εστιασμένου για την πίστα καθώς και τη δυνατότητα ολικής απενεργοποίησης. Ξεχωριστά υπάρχει και έλεγχος της σούζας που επίσης μπορεί να ρυθμιστεί αντίστοιχα.

Η νέα Street Triple R διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Δρόμου, Βροχής, Σπορ, και Προγραμματιζόμενο. Οι Street Triple RS και Moto2 έχουν πέντε προγράμματα οδήγησης, προσθέτοντας ένα πρόγραμμα Πίστας στα τέσσερα τυπικά προγράμματα της R. Με την χαρτογράφηση Track τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι στις λιγότερο παρεμβατικές ρυθμίσεις τους και η γκαζιέρα δίνει την μέγιστη απόκριση. Αντίστοιχα στο πρόγραμμα Rain η ισχύς μειώνεται στους 100 ίππους και η παρεμβατικότητα του ABS και του Traction Control σε μέγιστο βαθμό.

 

Έγχρωμο όργανο TFT 5”

Όλα αυτά για να ρυθμιστούν και να μπορούν με μία ματιά να δώσουν συγκεντρωμένη την πληροφορία στον αναβάτη απαιτούν και μία ευανάγνωστη οθόνη που όπως είπαμε είναι νένα για RS και Moto2 με την πλοήγηση να αναλαμβάνει ο γνωστός διακόπτης τύπου joystick σε πέντε κατευθύνσεις, δηλαδή πάνω-κάτω-δεξιά-αριστέρα αλλά και προς τα μέσα που αναλαμβάνει τον ρόλο του “enter”. Μέσα από την σύνδεση Blutooth που επίσης προσφέρεται και την εφαρμογή My Triumph στο κινητό τηλέφωνο ο αναβάτης μένει συνέχεια συνδεδεμένος, ενώ χρονόμετρο γύρου περιλαμβάνεται στις RS και Moto2 με την διαφορά στην Moto2 να είναι τα γραφικά κατά την εκκίνηση.

Για τις εκκινήσεις τώρα στην πίστα και όχι μόνο, η Triumph έχει εξοπλίσει με νέο μονόδρομο και υποβοηθούμενο συμπλέκτη και τα τρία Street Triple, όπως επίσης και LED φώτα παντού. Επιπρόσθετα οι RS και Moto2 διαθέτουν DRL (φώτα ημέρας) ενσωματωμένο στους προβολείς και σε όλα τα φλας αυτο-ακυρώνονται βάση χρόνου.

 

Η Street Triple R διατίθεται σε δύο μοντέρνα χρώματα: Silver Ice με γραφικά Storm Grey και Yellow ή Crystal White με γραφικά Storm Grey και Lithium Flame.

 

Για τη Street Triple RS υπάρχει μια επιλογή από τρία τολμηρά και ξεχωριστά σχέδια βαφής. Silver Ice με γραφικά Baja Orange και Storm Grey, Carnival Red με γραφικά Carbon Black και Aluminum Silver ή Cosmic Yellow με γραφικά Carbon Black και Aluminum Silver.

Τέλος, η έκδοση Moto2έρχεται σε δύο εντυπωσιακούς συνδυασμούς που προέρχονται από τους αγώνες, τραβώντας τα βλέμματα. Το Triumph Racing Yellow με πίσω υποπλαίσιο Aluminium Silver ή το Crystal White με πίσω υποπλαίσιο Triumph Racing Yellow. Με την επίσημη επωνυμία Moto2™ στο ρεζερβουάρ, τον τροχό, την ουρά και το τελικό εξάτμισης, αυτά τα μηχανήματα περιορισμένης παραγωγής προσφέρουν μια μοναδική αισθητική εμπνευσμένη από τους αγώνες καθώς και μια εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης Street Triple.


Αξεσουάρ

Περισσότερα από 50 γνήσια αξεσουάρ Triumph θα είναι διαθέσιμα για τη σειρά Street Triple του 2023. Επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να προσαρμόσουν τις Street Triple τους σύμφωνα με τις ανάγκες τους, από το cruise control (μόνο στις RS και Moto2™ Edition) έως μάσκες, θερμαινόμενα γκριπ, λαβές συνεπιβάτη, επιλογή χαμηλής σέλας και εξατομικευμένες αποσκευές, υπάρχει ένα αξεσουάρ για κάθε τύπο αναβάτη Street Triple. Σχεδιασμένα για να ταιριάζουν στην Street Triple χωρίς συμβιβασμούς, όλα τα Γνήσια Αξεσουάρ Triumph διαθέτουν την ίδια διετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων όπως και η ίδια η μοτοσυκλέτα.

Δείτε μία πλούσια συλλογή φωτογραφιών:

KTM 790 Adventure και Adventure R 2025: Δημιουργούν εσωτερικό ανταγωνισμό!

Βεντάλια επιλογών ανοίγει η KTM!
KTM 790 Adventure και Adventure R 2025: Δημιουργούν εσωτερικό ανταγωνισμό!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/11/2024

Η KTM ανανεώνει το 790 Adventure και παράλληλα έχει νέα έκδοση Adventure R, δηλώνοντας πως υποσκίασε πλέον το 890 Adventure! Η δήλωση αυτή σημαίνει αυτό που περιμένουμε όλοι και έχουμε ήδη δει να έρχεται από το 2023 – εδώ- Πως είναι πιο κοντά μας το νέο 990 Adventure. Όπως φυσικά και το 990 SMT που είχαμε δείξει το 2023 και όλες οι εκδόσεις που περιμένουμε. Ας δούμε όμως τι έχει ετοιμάσει η KTM για  το 790, στις δύο εκδόσεις.

Ήδη αναβαθμισμένο το 2024 στην τροφοδοσία, το φιλτροκούτι αλλά και την μετάδοση, αποκτά τώρα τις αναρτήσεις  του 890 Adventure, ακριβώς τις ίδιες. Όταν είχε βγει πρώτη φορά, λέγαμε πως με ένα σετ αναρτήσεων έχεις ένα 890 Adventure με ελάχιστα λιγότερο γκάζι, έχοντας δώσει σημαντικά λιγότερα για να το αποκτήσεις όμως - και τώρα η KTM κάνει την κίνηση και το εξοπλίζει με το WP Apex ανετραμμένο πιρούνι 43mm.

Πίσω το αμορτισέρ WP Apex, απευθείας και αυτό από το 890, με πλήρεις ρυθμίσεις και διαδρομή 200mm, όπως πλήρως ρυθμιζόμενο είναι και το πιρούνι με τις ρυθμίσεις ξεχωριστά σε κάθε καλάμι.

Το 790 έχει πλήρες πακέτο MTC που σημαίνει πως φορά IMU 6 αξόνων και τα φανταστικά ηλεκτρονικά του 890 Adventure που επιτρέπουν έλεγχο ντριφταρίσματος. Να θυμίσουμε εδώ πως τα ηλεκτρονικά έχουν περάσει πλέον στο στάδιο όπου η δουλειά τους δεν είναι να κόψουν την διασκέδαση έναντι της ασφάλειας, πετυχαίνοντας ορισμένες φορές να χαλάσουν και τα δύο. Αυτό ανήκει στο μακρινό παρελθόν. Πλέον στόχος είναι να επιτρέπουν το παιχνίδι μειώνοντας το ρίσκο χωρίς να μπορεί κανείς να σου δώσει “cheat code” ώστε να κάνεις πράγματα τα οποία δεν έχεις μάθει, αλλά αντιθέτως να τα μάθεις με περισσότερη ασφάλεια.

KTM 790 Adventure και Adventure R 2025: Δημιουργούν εσωτερικό ανταγωνισμό!
η "απλή" έκδοση δεν υστερεί στο χώμα έναντι της R!

Έτσι και εδώ η προηγμένη μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) γνωρίζει με ακρίβεια την θέση της μοτοσυκλέτας στον χώρο και τροφοδοτεί με πληροφορίες τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που όλα μαζί αποτελούν το MTC και όπως ακριβώς είχαμε δει μόνο σε ακριβότερες μοτοσυκλέτες, επεμβαίνουν μόνο στον βαθμό που έχει ορίσει ο αναβάτης.

Το ABS είναι cornering και βασίζεται στην μονάδα 9.3MP της Bosch, που σημαίνει πως δεν είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αλλά δεν είναι και παρωχημένη σε καμία περίπτωση. Εννοείται πως απενεργοποιείται το ABS στον πίσω τροχό και μπροστά περιορίζεται πάρα πολύ η λειτουργία του αφήνοντας και endo να γίνει.

Όλα αυτά ρυθμίζονται από μία νέα έγχρωμη TFT οθόνη που είναι ενσωματωμένη σε Gorilla Glass και δεν έχει τοποθετηθεί αυτό από πάνω για προστασία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην δημιουργούνται αντανακλάσεις από τον ήλιο, ενώ η νέα οθόνη υποστηρίζει καλύτερη συνδεσιμότητα με κινητό και πλοήγηση στροφή-στροφή.

KTM 790 Adventure και Adventure R 2025: Δημιουργούν εσωτερικό ανταγωνισμό!
τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έρχονται από τις ακριβές εκδόσεις, έχουν στόχο να μειώσουν το ρίσκο στο παιχνίδι, όχι να κόψουν το παιχνίδι!

Όλα αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα εννοείται πως τα χρεώνει στον πρόσθετο εξοπλισμό η KTM, όπως κάνουν και οι υπόλοιπες εταιρείες. Το πρόβλημα είναι πως έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν το δόγμα BMW Auto (που πρόσφατα το κάνει και αυτή στην μοτοσυκλέτα) όπου σου δίνουν την μοτοσυκλέτα πλήρως εξοπλισμένα και για τα πρώτα 1.500χλμ όλα δουλεύουν. Μετά κλειδώνουν εκτός και αν πληρώσεις. Αυτό μειώνει το κόστος για την KTM γιατί παράγει ένα σετ διακοπτών, ένα σετ αισθητήρων και τους τοποθετεί από την πρώτη στιγμή δεν χρειάζεται να κάνει διαχωρισμό που προσθέτει διαχειριστικό κόστος. Είναι όλα όσα από το εργοστάσιο τα ίδια και εκείνου που πλήρωσε και εκείνου που δεν πλήρωσε. Στο τέλος το καλό είναι πως η μοτοσυκλέτα δεν χάνει αξία μεταπώλησης γιατί μπορείς να προσθέσεις το πακέτο των ηλεκτρονικών οποιαδήποτε στιγμή, εννοείται όμως πως σε έναν πιο ιδανικό κόσμο θα ήταν όλα στον βασικό εξοπλισμό. Με την λέξη εργοστάσιο εννοούμε το νέο που έχουν χτίσει μαζί με την CFMOTO καθώς το 790 παράγεται εξ ολοκλήρου στην Κίνα, σε μία γραμμή παραγωγής που την έχουμε φωτογραφήσει και την έχουμε δείξει.

KTM 790 Adventure και Adventure R 2025: Δημιουργούν εσωτερικό ανταγωνισμό!

Στην έκδοση R η KTM έχει ενισχύσει με αλουμινένιες βάσεις το υποπλαίσιο εμπρός, όπως επίσης και έχει αλλάξει αναρτήσεις με νέες διαδρομές και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για τις οποίες δεν έχει δώσει πληροφορίες αλλά θα έρχονται και αυτές από το 890 Adventure R του 2024, όπως έγινε με την απλή έκδοση που σημαίνει πιρούνι 48mm.

Ωστόσο η έκδοση R δεν αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη, αλλά να μείνει στην Κίνα τουλάχιστον το 2025. Οπότε θα υπάρχει 790 Adventure που θα έρχεται από εκεί και 890 Adventure R που θα φτιάχνεται στην Αυστρία!

KTM 790 Adventure και Adventure R 2025: Δημιουργούν εσωτερικό ανταγωνισμό!
το νέο KTM 790 Adventure R 2025

Το βάρος ανακοινώνεται στα 203 κιλά πλήρες υγρών χωρίς βενζίνη που σημαίνει κοντά 220 με γεμάτο το μεγάλο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων με την μοναδική κατανομή βάρους.

Θυμίζουμε επίσης πως η KTM αποφάσισε να πάρει θέση για το ζήτημα των εκκεντροφόρων έχοντας δείξει μειωμένα αντανακλαστικά και αφήνοντας το ζήτημα να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές που είχε στην πράξη, καθώς δεν αφορά ούτε το σύνολο, ούτε γιγαντώθηκε στην πράξη ώστε να εκδοθεί Rapex. Επικοινωνιακά όμως πήρε τις μεγαλύτερες διαστάσεις που θα μπορούσε.

Τα νέα 790 Adventure αναμένονται να είναι τα μοντέλα με την καλύτερη σχέση τιμής και απόδοσης στην κατηγορία τους, καθώς με απόδοση 94 ίππων και εξοπλισμό που ανταγωνίζεται την κατηγορία των άνω των 1.000 κυβικών, περιμένουν μόνο την επιβεβαίωση τιμής πριν διεκδικήσουν τον τίτλο!

 

 

 

Ετικέτες