Νέο παπί Daytona DY125RS Euro5

Αναβαθμίζεται το best seller παπί της Daytona
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

22/4/2021

Το DY125RS αποτελεί ένα των best seller της Daytona αλλά και της αγοράς γενικότερα και πλέον έρχεται με αναβαθμίσεις προκειμένου να πληροί τις Euro5 προδιαγραφές και όχι μόνο.

Αναβαθμισμένη είναι και η εμφάνισή του, με νέα μάσκα και φώτα μπροστά, φώτα ημέρας (DRL) τεχνολογίας LED, αλλά και επανασχεδιασμένα φλας. Νέο είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα, ενώ ο επανασχεδιασμός των οργάνων διατήρησε την απλή και λιτή αισθητική, με τις ενδείξεις να παραμένουν όμως ευανάγνωστες. Νέοι είναι και οι διακόπτες με carbon look φινίρισμα στα πλαστικά τους.

Ο κινητήρας, όπως αναφέρουμε και παραπάνω, πληροί τις Euro5 προδιαγραφές, με σημαντικές όμως επεμβάσεις προκειμένου να μην χαθεί ποσοστό από την ισχύ του. Είναι ενδεικτικό, ότι διατηρώντας τον κυβισμό του (120cc), αποδίδει 8,5 ίππους, ενώ η κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι στα 1,4lt/100km.

Τα φρένα με τους δίσκους τύπου "μαργαρίτα" και την συνδυασμένη λειτουργία, το πιρούνι με διαδρομή 85mm και τα δύο αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 62mm, οι τροχοί των 17'' και η σχάρα στον στάνταρ εξοπλισμό, παρέμειναν και στην ανανεωμένη έκδοση του DY125RS

Επιπλέον, το DY διατίθεται και σε ειδική επαγγελματική έκδοση με ειδική σχάρα φόρτωσης και ικανότητα ανεφοδιασμού καυσίμου χωρίς την αφαίρεση φορτίου. Οι τέσσερις χρωματικές επιλογές για το DY125RS είναι μαύρο, άσπρο, ματ μπλε και ασπρόμαυρο.

 

Μάθετε περισσότερα για το νέο DY 125RS Euro 5 στο www.daytonamotors.gr

 

DY125 RS EURO5
 
 
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 2V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ
52.4mm x 55.5mm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
9:1
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ
8,5ps /8000rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
8.3Nm / 5500rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
E.F.I.
ΚΙΒΩΤΙΟ
4 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ
ΜΙΖΑ-ΜΑΝΙΒΕΛΑ
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
3.5 L
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
1.4 l/100km  (WMTC3)
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ
1220mm
ΠΛΑΤΟΣ
715mm
ΜΗΚΟΣ
1905mm
ΥΨΟΣ
1060mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
770 mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)
101kg
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ
26,50
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
2.50-17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
2.75-17
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)
ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 85mm -26mm
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)
ΔΙΠΛΟ  ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ 62mm - 30mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ
ΔΙΣΚΟΣ 240mm + ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ
ΔΙΣΚΟΣ 190mm + ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ + CBS

Royal Enfield Goan Classic 350 - Ινδικό μονοκύλινδρο bobber με Ape Hanger τιμόνι! [VIDEO]

Με βάση το Classic αλλά με μοναδική στιλιστική ταυτότητα, και σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς
Royal Enfield Goan Classic 350
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/11/2024

Η σειρά των μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών της Royal Enfield αποκτά και νέο μέλος, που βασίζεται στο Classic 350, με κάποιες σημαντικές όμως διαφορές όπως το Ape Hanger τιμόνι, τους τροχούς 19 και 16 ιντσών και το φαρδύτερο πίσω ελαστικό, τα λευκά φιλέτα στα λάστιχα, στο χαμηλό πίσω φτερό και στη διαφορετική εξάτμιση.

Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπά ο γνωστός μονοκύλινδρος κινητήρας J-platform των 349 κ.εκ. με απόδοση 20,2 hp / 6.100 rpm και 2,75 kgm / 4.000 rpm, ενώ εδώ είναι η πρώτη φορά που βρίσκουμε αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες και tubeless ελαστικά σε μοτοσυκλέτα 350 κ.εκ. της RE.

Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της κοινής βάσης, ενώ η ψύξη του κινητήρα γίνεται με αέρα και με ψυγείο λαδιού. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.400 mm, το ύψος σέλας στα χαμηλά 750 mm, το ρεζερβουάρ στα 13 λίτρα, και το βάρος με 90% γεμάτο ρεζερβουάρ στα 197 κιλά.

Τα φώτα είναι full-LED, και οι διαστάσεις των ελαστικών ανακοινώνονται στα 100/90-19 και 130/90-16. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και δυο πίσω αμορτισέρ, και στα φρένα έχουμε έναν δίσκο 300 mm μπροστά κι έναν 270 mm πίσω, με στάνταρ το δικάναλο ABS.

Goan Classic

Στα όργανα έχουμε την κλασική οθόνη της σειράς με το αναλογικό κοντέρ που μέσα του περιλαμβάνει ψηφιακή οθόνη με ικανό όγκο πληροφορίας, ενώ το tripper ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η μοτοσυκλέτα έκανε το ντεμπούτο της σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς (1. Purple Haze 2. Shack Black 3. Trip Teal 4. Rave Red) δίπλα στο Scram 440 στο φεστιβάλ Motoverse της RE, όμως αντίθετα με το Scram εδώ είχαμε πλήρη παρουσίαση, με τις πωλήσεις να έχουν ήδη ξεκινήσει στην Ινδία.

Τώρα αναμένουμε να δούμε αν η Goan Classic έρθει και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ετικέτες