Honda 2024: Οι τιμές των νέων Fireblade στην Ελλάδα και οι νέοι χρωματισμοί των ADV 350 – Forza 350 – Forza 125
Η ισχυρότερη ιαπωνική superbike και το νέο look των scooter της Honda
Από τον
Μπάμπη Μέντη
22/12/2023
Πλησιάζει σιγά-σιγά η στιγμή που τα καταστήματα της Honda στην Ελλάδα θα πλημυρίσουν με τα ολοκαίνουρια μοντέλα της Honda που παρουσίασε πριν λίγο καιρό στην έκθεση της EICMA. Η ελληνική αντιπροσωπεία έχει ήδη ανακοινώσει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής στα περισσότερα από αυτά, με τις δύο εκδόσεις του νέου CBR1000RR-R Fireblade να είναι 26.200€ για την βασική έκδοση και 30.800€ για την έκδοση SP.
Ταυτόχρονα φέρνει και τα νέα χρώματα για τα δημοφιλή scooter της, με το ADV 350 na διατίθεται σε τέσσερις νέες αποχρώσεις: Matt Coal Black Metallic, Pearl Falcon Gray, Matt Pearl Cool White και Matt Pearl Pacific Blue.
Το Forza 350 θα έχει δύο νέες αποχρώσεις Pearl Nightstar Black και Matt Pearl Cool White, μαζί με τις υπάρχουσες Matt Pearl Pacific Blue, το οποίο θα ξεχωρίζει από το μοντέλου του 2023 από τις μαύρες ματ ζάντες του, το Matt Cynos Gray Metallic και το Pearl Falcon Grey.
Αντίστοιχα το Forza 125 θα έχει τον νέο χρωματισμό Pearl Sienna Red, συμπληρώνοντας στους χρωματισμούς Matt Cynos Gray Metallic, Pearl Falcon Gray και Matt Pearl Pacific Blue που συνεχίζουν και το 2024.
Royal Enfield Scram 440 - Υπερκυβισμένος κινητήρας, αρκετές ακόμα αλλαγές
Βελτιώσεις σε πλαίσιο, τροχούς, κιβώτιο, προβολέα, κ.α.
Από τον
Κώστα Γκαζή
25/11/2024
Εξωτερικά το Scram 440 δείχνει ολόιδιο με το 410, με τις εξωτερικές αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στον αριθμό που αναγράφεται στο ρεζερβουάρ και αναφέρεται στον κυβισμό του κινητήρα, και στο διαφορετικό όργανο, καθώς το νέο 440 διαθέτει μόνο την κεντρική οθόνη οργάνων από το παλαιότερο, χωρίς τη δεύτερη του tripper, ενώ ΔΕΝ είναι η πλήρως ψηφιακή στρογγυλή οθόνη που είδαμε πρώτα στο Himalayan 450.
Ελαφρώς μπερδεμένη κρίνεται η επιλογή να μη χρησιμοποιηθεί ο υγρόψυκτος Sherpa του Himalayan 450 με τους 40 hp στο νέο SCRAM 440, αλλά μια νέα υπερκυβισμένη έκδοση του 411, με ελάχιστα βελτιωμένη απόδοση σε ελαφρώς χαμηλότερες στροφές. Συγκεκριμένα από τους 23,9 hp / 6.500 rpm και τα 3,26 kgm / 4.250 rpm του Scram 411, ανεβαίνουμε στους 25,4 hp / 6.250 rpm και στα 3,46 kgm / 4.000 rpm στο Scram 450. Νέο είναι το κιβώτιο που από πέντε σχέσεις προηγουμένως, έχει πλέον έξι.
Η δεύτερη αλλαγή αφορά στα όργανα, όπου το παλαιότερο δίδυμο των στρογγυλών οργάνων δίνει τη θέση του σε ένα στρογγυλό όργανο χωρίς το δεύτερο μικρότερο του tripper, ενώ και εδώ περιέργως -για να μείνει χαμηλά η τιμή μάλλον- η Enfield ΔΕΝ χρησιμοποιεί το πλήρως ψηφιακό όργανο του Himalayan 450 με τη συνδεσιμότητα που περιλαμβάνει και πλοήγηση με χάρτες.
Σημειώστε πως όλες οι πληροφορίες μας αυτή τη στιγμή προέρχονται από τον ινδικό τύπο, καθώς η Royal Enfield δεν έχει κάνει αναλυτική παρουσίαση του μοντέλου.
Το πλαίσιο βασίζεται στου Scram 411, είναι όμως ενισχυμένο για μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία -και για να μπορείτε να το φορτώσετε άφοβα με top-box-, ενώ οι Ινδοί δημοσιογράφοι αναφέρονται σε ελαφρώς μεγαλύτερα έμβολα στη δαγκάνα της Bybre μπροστά, ενώ το ABS μπορεί και να απενεργοποιηθεί.
Στην ακριβότερη έκδοση νέοι είναι οι τροχοί των 19 και 17 ιντσών με μπράτσα, που πλέον είναι αλουμινένοι και φέρουν tubeless ελαστικά, ενώ οι αγοραστές των εκδόσεων με τις ακτίνες μπορούν αν θέλουν να βάλουν τους χυτούς με τα μπράτσα ως aftermarket αξεσουάρ.
Νέος, και LED είναι ο στρογγυλός προβολέας, με δυνατότερης έντασης λαμπτήρες, ενώ ίδιο παραμένει το ρεζερβουάρ.
Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στις αναρτήσεις, με το συμβατικό πιρούνι των 41 mm να παραμένει, όπως παραμένει και μονό αμορτισέρ πίσω.
Η αναλυτική παρουσίαση της μοτοσυκλέτας θα γίνει τον Ιανουάριο του 2025.