MOTOCROSS ΣΠΕΡΧΕΙΑΔΑ: Αγώνες και κατάταξη για την λήξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος MX

Ένα βήμα πριν την ανακοίνωση των πρωταθλητών
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/10/2022

Κατάταξη και πρώτους αγώνες είχαμε σήμερα στην πίστα Motocross της Σπερχειάδας για τον έκτο και τελευταίο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος MOTOCROSS. Η αρκετά βρεγμένη πίστα δυσκόλεψε στην αρχή της ημέρας τους αναβάτες αλλά στην πορεία κύλισε ομαλά η διεξαγωγή. Εξαίρεση ήταν ο τραυματισμός του νεαρού αναβάτη με το Ν94 στην MX85 που χρειάστηκε να επέμβει ασθενοφόρο και να γίνουν πρόσθετες εξετάσεις, ευτυχώς όμως χωρίς να υπάρχει κάτι το σοβαρό, σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες.

Στην ΜΧ1 ο Τουρατζίδης (#100 Yamaha) συνάντησε αυτή την φορά την αντίσταση του έμπειρου Κουζή (#338 MC450) ο οποίος πέρασε εμπρός αρκετά γρήγορα και κράτησε μία απόσταση ασφαλείας κάνοντας και τον ταχύτερο γύρο με διαφορά μάλιστα και ως ο μόνος αναβάτης στο 1:59! Θεαματικότερος όμως όλων ήταν ο Λυρίου (#161 GAS GAS) που πήρε την τρίτη θέση χαρίζοντας θέαμα στους λιγοστούς θεατές που παραβρέθηκαν στην πίστα.

Συναγωνισμός υπήρχε και στις πίσω θέσεις και γενικά η πρώτη ημέρα της ΜΧ1 έστρωσε το σκηνικό για έναν δυναμικό τελευταίο αγώνα αύριο, Κυριακή!

Στην ΜΧ2 ο Ράδος (#97 Husqvarna) πρωταθλητής ήδη στην κατηγορία, ουσιαστικά πριν τον αυριανό αγώνα, έκανε και πάλι σήμερα την διαφορά ως ταχύτερος όλων με επίσης σημαντική διαφορά από τον δεύτερο.

Αντίστοιχη περίπτωση και ο Τομαρας (#110 Honda) στην OPEN που και σήμερα επικράτησε με διαφορά.

Στην MX65 που έχει πολλές συμμετοχές με νεαρούς αναβάτες και αποτελεί την καλύτερη υπόσχεση για το μέλλον των αγώνων στην χώρα μας, είχαμε νικητή τον Κουκαλιώτη (#125 Yamaha) με τον φοβερό και τρομερό Τσαλίκη (#25 Yamaha) να εξασφαλίζει τον τίτλο.

Στην MX85 για άλλη μία φορά ο ανταγωνισμός ήταν σε πολύ υψηλό βαθμό και υπήρχαν και τα περισσότερα συμβάντα. Ο Μερκούρης (#111 KTM) ταχύτερος με διαφορά όπως πάντα και κάτοχος του φετινού τίτλου πλέον, πήρε την εκκίνηση όμως στο πίσω κομμάτι της πίστας ήρθαν σε επαφή με τον Ταμβάκο (#66 Yamaha) και ο Παπαδάκης (#177 Yamaha) που στο μεταξύ είχε σημειώσει πτώση, τους προλαβαίνει και μπαίνει στο κυνήγι. Στο μεταξύ συνέβη και το ατύχημα του Γκαργκα (#94 Yamaha) όπου ο αναβάτης που ακολουθούσε προσπάθησε να τον αποφύγει όσο ήταν κάτω αλλά δυστυχώς χτύπησε το κράνος με το μαρσπιέ και μετά την μεταφορά του με ασθενοφόρο, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν είναι κάτι σοβαρό. Στο τέλος του αγώνα η διεκδίκηση θέσης μεταξύ Παπαδάκη και Ταμβάκου έφερε υψηλό ανταγωνισμό με τον Ταμβάκο να σημειώνει πτώση και να τραυματίζει τον ώμο του.

Στις κατηγορία των γυναικών η Λάμπρου Ιωάννα (#7 Yamaha) πήρε μία άνετη νίκη όπως ακριβώς ήταν βέβαιο πως θα καταφέρει να κάνει, και μαζί και τον τίτλο.

Ακολουθούν οι πρώτες φωτογραφίες των σημερινών νικητών και αγώνων και αναλυτικά τα αποτελέσματα:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

Fantic - Πανελλήνια Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά στην MX-OPEN με τον Δημήτρη Βαγγελάκο

Και τέταρτος για μόλις 3 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο, στην MX2 ο Νίκος Λυρίου
Fantic - Βαγγελάκος, Πρωταθλητές 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος πήρε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο στην MX-OPEN του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2024, καβάλα στην Fantic XXF250, ενώ σκληρή μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν έδωσε για την τρίτη θέση της MX2 ο Νίκος Λυρίου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

"O Δημήτρης Βαγγελάκος στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής στην MX-OPEN με το XXF250 του απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό που περιλάμβανε αρκετά 450. Μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν με 9 νίκες στα 10 σκέλη που συμμετείχε, του επέτρεψαν την κατάκτηση του τίτλου, επί της ουσίας, ήδη από τον προτελευταίο αγώνα. Προσωπικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στον αγώνα των Τρικάλων και να γιορτάσει έτσι και την «τυπική» κατάκτηση του τίτλου.

O οδηγός της Fantic στην MX2, Νίκος Λυρίου (#161 FANTIC) που εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της Fantic στη μέση της χρονιάς, τελείωσε το πρωτάθλημα στην 4η θέση με ελάχιστη βαθμολογική διαφορά από την 3η θέση, που «παίχτηκε» μέχρι και το τελευταίο σκέλος του τελευταίου αγώνα. Στο 1ο σκέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, ο Λυρίου κέρδισε την εκκίνηση και για άλλη μία φορά ανέλαβε τον ρόλο του θεαματικότερου αναβάτη, χαρίζοντας στους θεατές αξέχαστα περάσματα. Στη συνέχεια ο Νικόλας οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια η κόπωση τον ανάγκασε να κόψει λίγο ρυθμό τερματίζοντας έτσι 4ος.  Στο 2ο σκέλος ξεκίνησε πίσω, αλλά οδηγώντας σε καταιγιστικό ρυθμό και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τερμάτισε 2ος. Έτσι τελικά ο αναβάτης της Fantic ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου του αγώνα με μόλις 1 βαθμό διαφορά από τον 2ο και τελειώνοντας έτσι το πρωτάθλημα στην 4η θέση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά από την 3η.

Δημήτης Βαγγελάκος: Το 2024 ήταν για μένα μια αξέχαστη χρονιά. Κέρδισα όλα τα σκέλη στα οποία συμμετείχα εκτός από ένα. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν πάντα εύκολα αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και το να κερδίσεις μια καλή θέση στην εκκίνηση απέναντι στα 450 δεν είναι καθόλου δεδομένο. Επιπλέον, το κλείσιμο πιστών κοντά στην κατοικια μου δεν μου επέτρεψε να προετοιμαστώ για όλους τους αγώνες όσο θα ήθελα. Ευτυχώς το XXF 250  δούλεψε αψεγάδιαστα. Δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα 310 της Fantic που έχει απίστευτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και παρότι έχει σχεδιαστεί αρχικά για enduro, με την κατάλληλη εξάτμιση είναι μια τέλεια επιλογή για την κατηγορία MX-OPEN.

Νίκος Λυρίου: Συνολικά τερμάτισα στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μόλις 3 βαθμούς από την 3η θέση. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα , αφού στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ερχόμενος από χειρουργείο στη κλείδα μου, δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Όμως, η αγάπη μου για το άθλημα δεν μπορούσε να με κρατήσει εκτός και έτσι με ότι μέσα είχα, πάλεψα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια από τις δυσκολότερες χρονιές μου από πολλές απόψεις. Έχω ήδη προγραμματίσει χειρουργείο για το γόνατο μου για να διορθώσω ένα παλιό τραυματισμό που δε μου επιτρέπει να αποδώσω το μέγιστο και πρέπει να το φτιάξω. Έτσι θα έχω λίγο χρόνο για ξεκούραση και αναθεώρηση, ώστε να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να μπορώ να αγωνιστώ όπως μου αρμόζει ! Ευχαριστώ την ομάδα μου αλλά και όλους εσάς που με στηρίζετε και είστε δίπλα μου στις επιτυχίες μου, αλλά κυρίως στα δύσκολα και αυτό δείχνει πολλά.

Η πολύ επιτυχημένη χρονιά για την Fantic στην Ελλάδα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την υποστήριξη των χορηγών της, Drakos Engineering, Moto Market με λιπαντικά Motorex, Zulap, και DND Graphics, καθώς επίσης τους μηχανικούς της ομάδας, το προσωπικό της και όλους τους φίλους της Fantic που ήταν πάντα εκεί.

Μετά από σύντομη ανάπαυλα η Fantic Motor Hellas θα ξεκινήσει την αγωνιστική προετοιμασία για το 2025 με αρκετές εκπλήξεις."