Motocross 2022 Σπερχειάδα: Η μπλε ομάδα στον δεύτερο αγώνα ΜΧ

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/5/2022

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, εισαγωγική της Yamaha στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων, ενημερώνει το κοινό για τον αγώνα MX στην Σπερχειάδα.

 

Παραθέτουμε το Δελτίο Τύπου:

 

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΠΛΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

 

Σε μία εντυπωσιακή αλλά ταυτόχρονα απαιτητική πίστα, με ωραίο κλίμα και με πάνω από 130 συμμετοχές έλαβε χώρα ο 2ος αγώνας  του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Motocross για το 2022, το Σαββατοκύριακο 7 & 8 Μαΐου, στην όμορφη Σπερχειάδα.

Ο καιρός ήταν ευνοϊκός το Σάββατο, αλλά και την Κυριακή, παρά το γεγονός ότι κάποια σκέλη έγιναν υπό ασθενή βροχή, οι αθλητές δεν φάνηκε να επηρεάστηκαν αρνητικά, αντίθετα μάλιστα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, το απόλαυσαν και το θέαμα για τους θεατές ήταν συναρπαστικό!

Την MX1 χαρακτήρισε η αδρεναλίνη και η απόλυτη αγωνιστική οδήγηση! Ο Γιάννης Τουρατζίδης (100) σίγουρος για τον εαυτό του οδήγησε με τακτική, ανεβαίνοντας στο 2ο σκαλί του βάθρου, διατηρώντας το προβάδισμα στο Πρωτάθλημα. Την 4η και 6η θέση αντίστοιχα κατέκτησαν ο Ανδρέας Ανδρέου (101) και ο Δημήτρης Τουρατζίδης (200).

 

Τουρατζίδης Γιάννης (100)Τουρατζίδης Γιάννης (100)

 

Ανδρέου Ανδρέας(101)

 

Τουρατζίδης Δημήτρης (200)

 

Στην ΜΧ300 πρωταγωνιστής της κατηγορίας για το 2022 παραμένει ο Ανδρέας Ανδρέου (101),  ο οποίος εύκολα κέρδισε την 1η θέση, ενώ φαίνεται συνεχώς να διεκδικεί θέση και στην ΜΧ1, τερματίζοντας στην 3η και 4η θέση στα σκέλη του αγώνα με την YZ250.

Ανδρέου Ανδρέας (101)

ΜΧ2: Ο Καμαρινός Παυλόπουλος (84) αρχίζει να συνηθίζει τη νέα του μοτοσικλέτα. Οδήγησε την  YZ250F ακόμη πιο σίγουρος και ανέβηκε δικαιωματικά στην 3η θέση του βάθρου.

Παυλόπουλος Καμαρινός (84)

Στην ΜΧ125 ο Σωτήρης Φωτάκης (94), πάντα εντυπωσιακός, κατέκτησε τη 2η θέση του αγώνα. Στην 4η θέση ακολουθεί ο Ιάκωβος Παπαδόπουλος (31), ο οποίος με σταθερή οδήγηση και χωρίς λάθη, κερδίζει άξια το μετάλλιο της θέσης.

Σωτήρης Φωτάκης (94)

Ιάκωβος Παπαδόπουλος (31)

ΜΧ85: Ο Λευτέρης Παπαδάκης (177) κατέκτησε το κύπελλο του 2ουστην κατηγορία, ενώ ο Χρήστος Ταμβάκος (66) και ο Σόλων Τριανταφυλλόπουλος (241) κέρδισαν αντίστοιχα το μετάλλιο του 4ου& 5ουστον αγώνα.

Λευτέρης Παπαδάκης (177)

Χρήστος Ταμβάκος (66)

Σόλων Τριανταφυλλόπουλος (241)

 

Η αγαπημένη κατηγορία όλων, η ΜΧ65, με 8 νεαρούς αναβάτες Yamaha ΥΖ65, οι οποίοι πρόσφεραν εκπληκτικό θέαμα και εντυπωσίασαν ακόμα μια φορά συνδυάζοντας τον «επαγγελματισμό» με την αθωότητα της ηλικίας τους. Στα 2 ψηλότερα σκαλιά του βάθρου, 1ος ο Γιώργος Κουκαλιώτης (125) & 2ος ο Γιώργος Τσαλίκης (25). Στην 4η θέση ο Δημήτρης Φωτόπουλος (911), ενώ οι Θεόδωρος Στρούγκης (51), Γιάννης Κουκαλιώτης (124) και Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος (114) τερμάτισαν αξιοπρεπώς.

Γιώργος Κουκαλιώτης (125

 

Γιώργος Τσαλίκης (25)

 

Δημήτρης Φωτόπουλος (911)

 

Θεόδωρος Στρούγκης (51)

 

Γιάννης Κουκαλιώτης (124)

 

Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος (114)

Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές που συμμετείχαν!

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για 11-12 Ιουνίου στην Αρχαία Ολυμπία! 

Fantic - Πανελλήνια Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά στην MX-OPEN με τον Δημήτρη Βαγγελάκο

Και τέταρτος για μόλις 3 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο, στην MX2 ο Νίκος Λυρίου
Fantic - Βαγγελάκος, Πρωταθλητές 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος πήρε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο στην MX-OPEN του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2024, καβάλα στην Fantic XXF250, ενώ σκληρή μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν έδωσε για την τρίτη θέση της MX2 ο Νίκος Λυρίου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

"O Δημήτρης Βαγγελάκος στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής στην MX-OPEN με το XXF250 του απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό που περιλάμβανε αρκετά 450. Μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν με 9 νίκες στα 10 σκέλη που συμμετείχε, του επέτρεψαν την κατάκτηση του τίτλου, επί της ουσίας, ήδη από τον προτελευταίο αγώνα. Προσωπικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στον αγώνα των Τρικάλων και να γιορτάσει έτσι και την «τυπική» κατάκτηση του τίτλου.

O οδηγός της Fantic στην MX2, Νίκος Λυρίου (#161 FANTIC) που εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της Fantic στη μέση της χρονιάς, τελείωσε το πρωτάθλημα στην 4η θέση με ελάχιστη βαθμολογική διαφορά από την 3η θέση, που «παίχτηκε» μέχρι και το τελευταίο σκέλος του τελευταίου αγώνα. Στο 1ο σκέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, ο Λυρίου κέρδισε την εκκίνηση και για άλλη μία φορά ανέλαβε τον ρόλο του θεαματικότερου αναβάτη, χαρίζοντας στους θεατές αξέχαστα περάσματα. Στη συνέχεια ο Νικόλας οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια η κόπωση τον ανάγκασε να κόψει λίγο ρυθμό τερματίζοντας έτσι 4ος.  Στο 2ο σκέλος ξεκίνησε πίσω, αλλά οδηγώντας σε καταιγιστικό ρυθμό και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τερμάτισε 2ος. Έτσι τελικά ο αναβάτης της Fantic ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου του αγώνα με μόλις 1 βαθμό διαφορά από τον 2ο και τελειώνοντας έτσι το πρωτάθλημα στην 4η θέση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά από την 3η.

Δημήτης Βαγγελάκος: Το 2024 ήταν για μένα μια αξέχαστη χρονιά. Κέρδισα όλα τα σκέλη στα οποία συμμετείχα εκτός από ένα. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν πάντα εύκολα αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και το να κερδίσεις μια καλή θέση στην εκκίνηση απέναντι στα 450 δεν είναι καθόλου δεδομένο. Επιπλέον, το κλείσιμο πιστών κοντά στην κατοικια μου δεν μου επέτρεψε να προετοιμαστώ για όλους τους αγώνες όσο θα ήθελα. Ευτυχώς το XXF 250  δούλεψε αψεγάδιαστα. Δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα 310 της Fantic που έχει απίστευτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και παρότι έχει σχεδιαστεί αρχικά για enduro, με την κατάλληλη εξάτμιση είναι μια τέλεια επιλογή για την κατηγορία MX-OPEN.

Νίκος Λυρίου: Συνολικά τερμάτισα στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μόλις 3 βαθμούς από την 3η θέση. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα , αφού στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ερχόμενος από χειρουργείο στη κλείδα μου, δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Όμως, η αγάπη μου για το άθλημα δεν μπορούσε να με κρατήσει εκτός και έτσι με ότι μέσα είχα, πάλεψα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια από τις δυσκολότερες χρονιές μου από πολλές απόψεις. Έχω ήδη προγραμματίσει χειρουργείο για το γόνατο μου για να διορθώσω ένα παλιό τραυματισμό που δε μου επιτρέπει να αποδώσω το μέγιστο και πρέπει να το φτιάξω. Έτσι θα έχω λίγο χρόνο για ξεκούραση και αναθεώρηση, ώστε να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να μπορώ να αγωνιστώ όπως μου αρμόζει ! Ευχαριστώ την ομάδα μου αλλά και όλους εσάς που με στηρίζετε και είστε δίπλα μου στις επιτυχίες μου, αλλά κυρίως στα δύσκολα και αυτό δείχνει πολλά.

Η πολύ επιτυχημένη χρονιά για την Fantic στην Ελλάδα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την υποστήριξη των χορηγών της, Drakos Engineering, Moto Market με λιπαντικά Motorex, Zulap, και DND Graphics, καθώς επίσης τους μηχανικούς της ομάδας, το προσωπικό της και όλους τους φίλους της Fantic που ήταν πάντα εκεί.

Μετά από σύντομη ανάπαυλα η Fantic Motor Hellas θα ξεκινήσει την αγωνιστική προετοιμασία για το 2025 με αρκετές εκπλήξεις."