Η ZONTES ανακοίνωσε νέες, μειωμένες τιμές για τα 3 scooter της (M125, M310 & E350), δημιουργώντας ακόμα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον στη δημοφιλέστερη κατηγορία δικύκλων στη χώρα μας.
Πιο συγκεκριμένα:
Η τιμή του M125 διαμορφώνεται στα 3.345€ με όφελος 100€,
ενώ η τιμή του M310 μειώνεται στα 4.345€ με αντίστοιχο όφελος 250€.
Τέλος, η τιμή του εντυπωσιακού Ε350 διαμορφώνεται στα 5.295€ μειωμένη κατά 300€.
Επισκεφτείτε τις σελίδες των μοντέλων για περισσότερες πληροφορίες. Μ125 Μ310 Ε350
Royal Enfield Scram 440 - Αναβάθμιση κινητήρα και οργάνων
Δεν είναι όμως ο Sherpa 450, παρά μια υπερκυβισμένη έκδοση του 411
Από τον
Κώστα Γκαζή
25/11/2024
Εξωτερικά το Scram 440 δείχνει ολόιδιο με το 410, με τις εξωτερικές αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στον αριθμό που αναγράφεται στο ρεζερβουάρ και αναφέρεται στον κυβισμό του κινητήρα, και στο διαφορετικό όργανο, καθώς το νέο 440 διαθέτει την ψηφιακή στρογγυλή οθόνη με πλήρη συνδεσιμότητα που είδαμε πρώτα στο Himalayan 450.
Το μπέρδεμα έρχεται με τον μονοκύλινδρο κινητήρα που δεν είναι ο υγρόψυκτος Sherpa του Himalayan 450 με τους 40 hp, αλλά μια νέα υπερκυβισμένη έκδοση του 411, με ελάχιστα βελτιωμένη απόδοση σε ελαφρώς χαμηλότερες στροφές. Συγκεκριμένα από τους 23,9 hp / 6.500 rpm και τα 3,26 kgm / 4.250 rpm του Scram 411, ανεβαίνουμε στους 25,4 hp / 6.250 rpm και στα 3,46 kgm / 4.000 rpm στο Scram 450.
Η δεύτερη μεγάλη αλλαγή αφορά στα όργανα, όπου το παλαιότερο δίδυμο των στρογγυλών οργάνων με μείξη αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων δίνει τη θέση του στο νέο στρογγυλό και πλήρως ψηφιακό όργανο με συνδεσιμότητα που περιλαμβάνει και πλοήγηση με χάρτες, λύση που είδαμε πρώτα στο Himalayan 450.
Σημειώστε πως όλες οι πληροφορίες μας αυτή τη στιγμή προέρχονται από τον ινδικό τύπο, καθώς η Royal Enfield δεν έχει κάνει αναλυτική παρουσίαση του μοντέλου.
Το πλαίσιο βασίζεται στου Scram 411, είναι όμως ενισχυμένο για μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία, ενώ οι Ινδοί δημοσιογράφοι αναφέρονται σε ελαφρώς μεγαλύτερα έμβολα στη δαγκάνα της Bybre μπροστά, ενώ το ABS μπορεί και να απενεργοποιηθεί.
Ίδιος είναι ο στρογγυλός προβολέας, με πιθανώς δυνατότερης έντασης λαμπτήρα -έτσι διατείνονται οι Ινδοί, μένει να επιβεβαιωθεί-, ίδιο και το ρεζερβουάρ.
Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στις αναρτήσεις, με το συμβατικό πιρούνι των 41 mm να παραμένει, όπως παραμένει και μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ ίδιοι είναι και οι ακτινωτοί τροχοί των 19 και 17 ιντσών.
Η αναλυτική παρουσίαση της μοτοσυκλέτας θα γίνει τον Ιανουάριο του 2025.