Yamaha Motor - Ανθρακικά ουδέτερη το 2035 αντί για το 2050

Επίσπευση του αρχικού στόχου κατά... 15 ολόκληρα χρόνια!
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/6/2022
H Yamaha Motor ανακοίνωσε πως επισπεύδει τον στόχο της για ανθρακική ουδετερότητα στα εργοστάσια της -σε παγκόσμια κλίμακα- κατά 15 ολόκληρα χρόνια, από το 2050 στο 2035.
 
Θυμίζουμε πως στο Περιβαλλοντικό Σχέδιο 2050 που είχε ανακοινώσει η Yamaha Motor τον Ιούλιο του 2021, στόχος της ιαπωνικής φίρμας ήταν να κάνει τα εργοστάσια της ανθρακικά ουδέτερα το 2050.
 
Για να πετύχει τον νέο της στόχο για το 2035, η Yamaha θα προωθήσει πρωτοβουλίες με επίκεντρο την ελαχιστοποίηση της χρήσης ενέργειας, αλλά και στην καθαρή ενέργεια.
 
Το εκτιμώμενο αποτέλεσμα για τις παραπάνω κινήσεις έως το 2035 είναι η μείωση των ρύπων CO2 κατά 92% σε σχέση με το 2010, από τις διαδικασίες παραγωγής στα ιαπωνικά και διεθνή εργοστάσια της Yamaha Motor.
 
Επιπρόσθετα, οι εναπομείναντες ρύποι CO2 θα αντισταθμιστούν από διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές που θα επιτρέψουν στη Yamaha να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα σε όλα της τα εργοστάσια.

Kawasaki ZX-4R TURBO TRICK STAR: Τριακοσαρίζει στο κοντέρ! -20 πραγματικά+[VIDEO]

Πρώτα βγαίνει η ψυχή μετά το χούι στα τετρακύλινδρα 400άρια!
Kawasaki ZX-4R TURBO TRICK STAR: Τριακοσαρίζει στο κοντέρ! -20 πραγματικά+[VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/4/2025

Η γνωστή TRICK STAR συνεχίζει τα πειράματα με το νέο τετρακύλινδρο τετρακοσάρι, με την Kawasaki να είναι η μόνη από τους 4 που έκανε κάτι τέτοιο στην εποχή μας, να βγάλει ξανά ένα πραγματικό, γνήσιο τετρακύλινδρο στα 400 κυβικά.

Ξύπνησε έτσι και τις παλιές κόντρες και να που δεκαετίες μετά πάλι κυνηγάμε την τελική σε βελτιωμένο Ninja ZX-4R, αυτή τη φορά με μία από τις μεγαλύτερες ταχύτητες που έχουν καταγραφεί για μοτοσυκλέτα 400 κυβικών!

Μετά από αρκετές προσπάθειες που κατέγραψαν σε VIDEO, έχοντας αλλάξει και γρανάζι πίσω και παρά την αστάθεια που δεν είναι καθόλου ευχάριστη σε αυτές τις ταχύτητες, κατάφεραν να δουν 295 χαω στο κοντέρ που μεταφράζεται σε 273 πραγματικά χιλιόμετρα, καθόλου άσχημα.

Η εταιρεία αυτή έχει κάνει ξανά κάτι αντίστοιχο με ένα Kawasaki Ninja ZX-25R, πετυχαίνοντας την τελική ταχύτητα των 249 km/h.

Ωστόσο, το να φτάσει το ZX-4R στην εξωφρενική για την κατηγορία τελική ταχύτητα των 270 χιλιομέτρων δεν ήταν καθόλου εύκολο για την εταιρεία. Κατά την διάρκεια της πρώτης τους δοκιμής με την μοτοσυκλέτα κατάφεραν να πετύχουν σχεδόν 250 χαω που και πάλι είναι ιδιαίτερα υψηλή.

Αξίζει να σημειωθεί πως κατά την διάρκεια της πρώτης δοκιμής ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας δεν άντεξε την πίεση του Turbo, όμως η Trick Star επισκεύασε τη μοτοσυκλέτα και επέστρεψε στην πίστα, ώστε να πετύχει την αξιοσημείωτη επίδοση.

Ο υπερσυμπιεστής κατασκευάστηκε από την ίδια τη Trick Star και μπορείτε να τον εντοπίσετε κρυμμένο ανάμεσα στο μεσαίο και το κάτω φαίρινγκ που είναι ειδικά σχεδιασμένα για να δημιουργούν χώρο για το τούρμπο. Έχουν βαφεί σε λευκό και πράσινο χρώμα, το οποίο είναι χαρακτηριστικό των μοτοσυκλετών της Trick Star.

Συνολικά επιχειρήθηκαν τρεις προσπάθειες, με την ταχύτερη από αυτές να είναι και η τελευταία. Για την ιστορία, στη πρώτη προσπάθεια η μοτοσυκλέτα έδειξε στο κοντέρ 292 χαω, στη δεύτερη τα 293 χαω και στη τρίτη επιτεύχθηκε το ρεκόρ των 295 χαω.

Να θυμίσουμε επίσης πως εμείς στην Ελλάδα έχουμε δοκιμάσει το νέο supersport τετρακοσάρι σε πίστα, εδώ:

http://motomag.gr/sites/default/files/images/issues/front/2024/10/%CE%9C%CE%9F%CE%A4%CE%9F_COVER_660.jpg

 

Ετικέτες