Yamaha - Ανάκληση μανιταριών κινητήρα για MT-07

Επίσημα αξεσουάρ Yamaha, που θα αντικατασταθούν δωρεάν με βελτιωμένα εξαρτήματα
Ανάκληση MT-07
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/3/2024

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοινώνει ότι η κατασκευάστρια εταιρεία YAMAHA MOTOR CO.LTD. σε συνεργασία με την εταιρεία ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε., Γενικό αντιπρόσωπο, Εισαγωγέα και Εθνικό Διανομέα των μοτοσυκλετών Yamaha, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης, αξεσουάρ μοτοσυκλετών Yamaha (Κάτω Προστατευτικά Κινητήρα - 1WS-F11D2-01-00).

Η συγκεκριμένη ανάκληση περιλαμβάνει 7 τεμάχια και αφορά στον παραπάνω κωδικό που πιθανώς έχουν τοποθετηθεί σε μοτοσυκλέτες Yamaha, τύπου ΜΤΝ690, παραγωγής 2014-2023. Στις επηρεαζόμενες μοτοσυκλέτες, ενδέχεται, η τοποθέτηση Κάτω Προστατευτικού Κινητήρα στην δεξιά πλευρά να έρθει σε επαφή με το πεντάλ του πίσω φρένου. Κάτι τέτοιο, θα είχε ως αποτέλεσμα, να επηρεαστεί η απόδοση φρεναρίσματος και ως εκ τούτου δεν μπορεί να αποκλειστεί ο αυξημένος κίνδυνος ατυχημάτων και, κατ’ επέκταση ο κίνδυνος τραυματισμού κατά την διάρκεια λειτουργίας μοτοσυκλετών που φέρουν το εν λόγω αξεσουάρ.

Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των μοτοσικλετών που έχουν προβεί στην εν λόγω τοποθέτηση παρακαλούνται όπως, κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού, προσέλθουν στον πλησιέστερο Συνεργάτη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών YAMAHA ανά την Ελλάδα, προκειμένου, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, να αντικατασταθούν, με νέα βελτιωμένα εξαρτήματα. Επισημαίνεται πως σχετική ενημέρωση θα αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών και την Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. στα τηλέφωνα 210 6293595, 561.

Ετικέτες

Morbidelli SC300 - Το 300άρι που νομίζει ότι είναι 125

Preview πριν από την πλήρη δοκιμή του GT σκούτερ
Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

28/3/2025

Με τις μαζεμένες του διαστάσεις το Morbidelli SC300 εύκολα ξεγελά τον παρατηρητή που θαρρεί ότι έχει δίπλα του ένα 125άρι σκούτερ. Μέχρι να ανοίξει το γκάζι και να τους αφήσει όλους πίσω.

Το Morbidelli SC300 δεν είναι απλά ένα ακόμη σκούτερ που έρχεται να προστεθεί στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία φωτιά των μοντέλων με μοτέρ στα 300-350 κ.εκ. 

Με τις προδιαγραφές, τις διαστάσεις και το 300άρι μοτέρ του το SC300 έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά που μέχρι τώρα δεν είχε ξεκάθαρη εκπροσώπηση απαντώντας στην εξής πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση: "Τι παίρνω αν θέλω μέγεθος και ευελιξία 125αριού mini GT σκούτερ, ανάλογα ευρύχωρη θέση οδήγησης, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και επιδόσεις 300 κ.εκ.;"

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Η ερώτηση μπορεί να ακούγεται λίγο εξειδικευμένη είναι ωστόσο απόλυτα λογική. Δεν είναι όλοι οι αναβάτες 1,90 μ., ούτε χρειάζονται στην πραγματικότητα τους εξαιρετικούς χώρους που προσφέρουν τα κανονικού μεγέθους GT μοντέλα, ενώ σίγουρα αυτοί που είναι πιο μικρόσωμοι μπορούν να ζήσουν χωρίς το μεγάλο βάρος που τα συνοδεύει. Δεν χρειάζονται επίσης την έξτρα προστασία από τον αέρα που προσφέρουν τα μεσαίου κυβισμού GT μοντέλα, αφού δεν έχουν σκοπό να γυρίσουν με αυτά όλη την Ελλάδα δικάβαλοι. Θέλουν όμως την άνετη GT θέση οδήγησης που έχουν τα σκούτερ της κατηγορίας, το επιπλέον γκάζι των 300άριων έναντι των μικρότερων κινητήρων, όπως επίσης και την έξτρα ευελιξία που προσφέρουν οι μικρότεροι τροχοί.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Το Morbidelli SC300 είναι λοιπόν μια φρέσκια πρόταση που κινείται εντός του πλαισίου που ορίσαμε έχοντας και άλλους άσους κάτω από τη σέλα του που μπορεί να χωρέσει ένα κράνος κλειστού τύπου και μερικά ακόμη πράγματα. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι ένας από αυτούς αφού στάνταρ περιλαμβάνονται TFT LCD οθόνη πέντε (5) ιντσών που συνδέεται με κινητό, φωτιζόμενοι διακόπτες, θερμαινόμενα γκριπ τριών επιπέδων, USB θύρα, keyless σύστημα ενεργοποίησης και εκκίνησης, traction control και ABS που απενεργοποιούνται μέσω της επιλογής "Off-Road", με επιλογή επίσης για λειτουργία του ABS μόνο στον εμπρός τροχό.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Από όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού το μεγαλύτερο ίσως ατού του Morbidelli είναι οι αναρτήσεις της KYB με Piggy Back αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους σε επτά θέσεις. Η απόδοσή τους ξεφεύγει αρκετά και προς τα πάνω σε σχέση με τον μέσο όρο αφού καταφέρνουν να συνδυάζουν τον έλεγχο των τροχών με την άνεση που επιβάλλεται να προσφέρουν στους δρόμους της πόλης, ενώ βοηθούν και τα δυνατά φρένα να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Ατού είναι και ο υγρόψυκτος κινητήρας των 287 κ.εκ. με την ονομαστική απόδοση των 24,3 ίππων και 2,5 κιλών ροπής στις 8.000 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ήσυχο και πολιτισμένο, με καλό τράβηγμα από στάση, το μοτέρ έχει καλή συνεργασία με το CVT κιβώτιο και στέλνει γρήγορα τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό ταχύμετρο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα ενώ κρατά αβίαστα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Αν ο κυβισμός και η εμφάνισή σας θυμίζουν κάτι δεν είναι τυχαίο καθώς πρόκειται για το γνωστό μοτέρ της Piaggio που χρησιμοποιούσαν μέχρι πρόσφατα όλα τα 300άρια σκούτερ του ιταλικού ομίλου με τη Morbidelli να το παράγει έχοντας τη σχετική άδεια.

Το Morbidelli SC300 έχει φυσικά και πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν γίνει καλύτερα, όπως και άλλα καλά που ενισχύουν τη θέση του ανάμεσα στα 300άρια του ανταγωνισμού. Όλα θα τα μάθετε στην πλήρη δοκιμή του μοντέλου που έχει τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 3.990 ευρώ, ενώ υπάρχει και έκδοσή του με κινητήρα 125 κ.εκ. Μείνετε συντονισμένοι.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025