Με αύξηση +18,9% για τις μοτοσυκλέτες και με αύξηση +34,2% στην κατηγορία άνω των 750 κυβικών, η ελληνική αγορά δικύκλων συνεχίζει ακάθεκτη το ράλι.
Σε επίπεδο κατηγοριών, τα scooter εκμεταλλεύτηκαν την απουσία παπιών από την γκάμα των ιαπωνικών εταιρειών και αύξησαν το ποσοστό τους στο μερίδιο αγοράς, όπως και οι μοτοσυκλέτες ξεπέρασαν το 18% για πρώτη φορά.
Όμως τίποτα από αυτά δεν μπορούν να προσδιορίσουν το μέλλον, καθώς οι γραμμές παραγωγής των εργοστασίων και η αλυσίδα των μεταφορών δεν έχουν σταθεροποιηθεί και οι ελληνικές αντιπροσωπείες θα συνεχίσουν να αντιμετωπίσουν προβλήματα στην παραλαβή νέων μοντέλων, αλλά και προβλήματα που αφορούν το κόστος μεταφοράς.
Top 10 εταιρείες δικύκλων άνω των 50cc Ιανουαρίου-Απριλίου 2022 vs 2021
συμπεριλαμβάνονται και οι πωλήσεις ATV, Quad κτλ
Εταιρεία 2022 2021 +/-%
1. SYM 3.409 2.778 +22,7%
2. Honda 3.317 2.296 +44,5%
3. Daytona 1.566 1.205 +30%
4. Piaggio 1.502 1.778 -18,4%
5. Yamaha 1.387 1.448 -4,4%
6. CFMOTO 494 145 +240,7%
7. Vespa 303 162 +87%
8. Kymco 393 728 -85,3%
9. BMW 262 269 -2,7%
10. KΤΜ 136 145 -6,6%
Ταξινομήσεις δικύκλων άνω των 50cc Ιανουαρίου-Απριλίου 2022 vs 2021 ανά κατηγορία κυβισμού
Κυβισμός 2022 2021 +/-%
50-125cc 6.496 4.404 +47,5%
125-250cc 2.122 2.051 +3,5%
250-500cc 3.618 3.625 -0,2%
500-750cc 916 657 +39,4%
+750cc 805 600 +34,2%
Μερίδιο αγοράς δικύκλων άνω των 50cc Ιανουάριος-Απριλίου 2022 ανά κατηγορία
Μοτοσυκλέτες 2.676 (18,9%)
Παπιά 1.696 (12%)
Scooter 9.282 (65,6%)
ATV 489 (3,45%)