Νέες τιμές Yamaha 2025 - Ήρθαν τα Euro 5+ μοντέλα που περιμέναμε

Τιμές για ανανεωμένο ΤΜΑΧ, νέο ΝΜΑX, αυτόματο ΜΤ-07, ανανεωμένο Tracer 9 και κ.α.
Yamaha τιμοκατάλογος 2025, με tracer 9, TMAX και NMAX 125 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/1/2025

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Yamaha ανακοίνωσε τον νέο της τιμοκατάλογο, ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το ανανεωμένο TMAX, το νέο NMAX 125 και τα Euro 5+ Tracer 9 και XMAX 300.

 

Σύμφωνα και με τον νέο τιμοκατάλογο, ο οποίος καταργεί κάθε προηγούμενο, οι προδιαγραφών Euro 5+ μοτοσυκλέτες παρουσιάζουν τιμές που έχουν αυξηθεί ως μέσο όρο κατά 200 ευρώ, όμως έχουμε και μειώσεις τιμών.

Yamaha τιμοκατάλογος 2025, με tracer 9, TMAX και NMAX 125 2025

Συγκεκριμένα η Yamaha μείωσε την τιμή του ΝΜΑΧ 125 που έχει σε απόθεμα και λανσάρει και το ανανεωμένο μοντέλο που οδηγήσαμε στη Βαρκελώνη σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με εκείνη που είχε το απερχόμενο μέχρι πρότινος, με το νέο μοντέλο να κοστίζει 3.550 ευρώ.

Yamaha τιμοκατάλογος 2025, με tracer 9, TMAX και NMAX 125 2025

Ο τιμοκατάλογος περιλαμβάνει και το ανανεωμένο Tracer 9, το οποίο ξεκινά από τα 12.990 ευρώ, όπως και το MT-07 με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Υ-ΑΜΤ και τιμή στα 8.800 ευρώ, 700 περισσότερα έναντι της στάνταρ Euro 5+ έκδοσης.

O νέος τιμοκατάλογος έχει ως εξής, ενώ στις τιμές που ακολουθούν δεν περιλαμβάνονται μεταφορικά έξοδα και έξοδα συναρμολόγησης.

 

MONΤΕΛΟ TIMH (ευρώ)
Παπί  
Crypton S 2.895
Σκούτερ  
NEO's Dual Battery 3.240
RayZR 2.350
D'elight 125 2.870
NMAX 125 3.290
NMAX 155 4.100
NMAX 125 EU5+ New 3.550
TRICITY 125 4.400
TRICITY 155 5.150
TRICITY 300 9.330
XMAX 125 5.350
XMAX 125 Tech Max 5.820
XMAX 300 6.790
XMAX 300 Tech Max 7.290
XMAX 300 EU5+ 6.850
XMAX 300 Tech Max EU5+ 7.690
XMAX 300 Tech Max+ EU5+ 8.090
TMAX 560 13.990
TMAX 560 EU5+ 14.200
TMAX 560 Tech Max 16.200
TMAX 560 EU5+ 16.400
Hyper Naked  
MT-125 EU5+ 5.250
ΜΤ-03 EU5+ 5.990
ΜΤ-07 8.100
ΜΤ-07 EU5+ 8.100
ΜΤ-07 35 kW 8.100
MT-07 Y-AMT EU5+ 8.800
MT-09 EU5+ 11.390
ΜΤ-09 Υ-ΑΜΤ 11.990
MT-09 SP EU5+ 13.390
MT-10 15.900
MT-10 SP 20.200
Sport Heritage  
XSR 125 4.650
XSR 125 SP 5.250
XSR 700 8.890
XSR 700 Legacy 9.490
XSR 900 EU5+ 11.890
XSR 900 GP EU5+ 14.200
Sport Touring  
Tracer 7 9.700
Tracer 7 35 kW 9.700
Tracer 7 GT 10.600
Tracer 9 12.500
Tracer 9 EU5+ 12.990
Tracer 9 GT 14.990
Tracer 9 GT EU5+ 16.200
Tracer 9 GT+ 17.150
Niken 19.900
Adventure  
XTZ700 Tenere 10.900
XTZ700 Tenere 35 KW 10.900
XTZ700 Tenere Extreme 12.500
XTZ700 Tenere Explore 12.400
XTZ700 Tenere World Raid 13.400
XTZ700 Tenere World Rally 13.900
Supersport  
YZF-R125 EU5+ 5.600
YZF-R3 6.990
YZF-R7 9.890
YZF-R9 EU5+ 13.990
YZF-R9 35 Kw EU5+ 13.990
YZF-R6 Race 13.900
YZF-R1 Race 22.900
Competition/Off-road  
PW 50 1.950
TTR 50 1.990
TTR 110E 3.400
TTR 125LW/E 4.200
YZ 65LC 2024 4.800
YZ 65LC 2025 5.000
YZ 85LC 2025 5.500
YZ 125LC 2024 7.900
YZ 125LC 2025 8.200
YZ 250LC 2025 9.200
YZ 250F 2025 9.990
YZ 450F 2023 9.990
YZ 450F 2025 11.290
WR 250F 2024 9.000
WR 250F 2025 10.000
WR 450F 2025 11.000

 

Honda: Σε ιστορικό ρεκόρ παραγωγής στοχεύουν οι Ιάπωνες το 2025! 500 εκατ. μοτοσυκλέτες συνολικά!

Και προβλέψεις για πωλήσεις άνω των 20 εκατ. μονάδες τη χρονιά που κλείνει!
honda ορόσημο παραγωγής 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

28/1/2025

Μακράν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο, η Honda δεν έχει παρά να κυνηγήσει την ουρά της στην παραγωγή μοτοσυκλετών και το 2025, στην πορεία για ένα ιστορικό ορόσημο.

Έπειτα και από τα προβλήματα που προκάλεσε στην εφοδιαστική αλυσίδα και τις αγορές η πανδημία του κορονοϊού, η Honda έχει φουλάρει ξανά τις μηχανές της, χωρίς παράλληλα η παγκόσμια κυριαρχία της να έχει απειληθεί από κάποιον άλλο κατασκευαστή. 

Σύμφωνα και με τα όσα είπε ο επικεφαλής μοτοσυκλετών της ιαπωνικής εταιρείας, Minoru Kato, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε για τα σχέδια των Ιαπώνων για το μέλλον, η Honda έχει αυτή τη στιγμή τη δυνατότητα να παράγει σταθερά πάνω από 20 εκατομμύρια δίκυκλα ετησίως στις 37 παραγωγικές εγκαταστάσεις που διαθέτει σε όλον τον κόσμο, σε 23 χώρες, τις οποίες και παραδίδει στους πελάτες της μέσω των 30.000 επίσημων εμπόρων που έχει παγκοσμίως.

Φέτος οι Ιάπωνες κυνηγούν ένα παραγωγικό ορόσημο που μοιάζει απίστευτο για οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή δίκυκλου αλλά για τους ίδιους δεν απέχει και πολύ από το να γίνει πραγματικότητα. Για το οικονομικό έτος 2025 που κλείνει για τη Honda στο τέλος του ερχόμενου Μαρτίου, ο Kato είπε ότι βρίσκονται σε τροχιά για να ξεπεράσουν τα 20 εκατ. σε πωλήσεις σε όλον τον κόσμο, κάτι που έχει να γίνει από τη χρονιά ρεκόρ του 2018 με την παραγωγή των 20,82 εκατ. μονάδων.

Φέτος η Honda, σύμφωνα και με τα δικά της δεδομένα, ετοιμάζεται να κλείσει τη χρονιά με 20,2 εκατ. πωλήσεις -όχι παραγωγή- και να φτάσει παράλληλα και στο ορόσημο των 500.000.000 δίκυκλων από την ίδρυσή της το 1948! Ναι, η Honda θα φτάσει το μισό δισεκατομμύριο δίκυκλα μέσα σε 77 χρόνια λειτουργίας, που σημαίνει ότι θα μπορούσε να πουλάει κατά μέσο όρο σχεδόν 6,5 εκατ. δίκυκλα κάθε χρόνο από τότε που ιδρύθηκε, μισό εκατ. περισσότερα από όσα πούλησε πέρσι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής δίκυκλων στον κόσμο, η Hero...

Αν υπολογίσει κανείς την αγορά της Κίνας και της Ινδίας με σχεδόν 20 εκατ. πωλήσεις δικύκλων, όπως και την Λ.Αμερική με τα εργοστάσια της Βραζιλίας και το γεγονός πως η Honda έχει σε αυτές τις χώρες την ισχυρότερη παρουσία, δεν είναι δύσκολο να φτάσει πρώτη σε αυτό το νούμερο και ταυτόχρονα είναι εξαιρετικά δύσκολο να φτάσει άλλος κατασκευαστής αυτό το τεράστιο νούμερο του μισού δισεκατομμυρίου!

Το 1997 ήταν που η Honda έφτασε και ξεπέρασε το πρώτο παραγωγικό ορόσημο των 100.000.000 μοτοσυκλετών από την έναρξη παραγωγής της Dream D-Type το 1949, ένα νούμερο που ήρθε έπειτα από 48 χρόνια. Για τα 200.000.000 σε συνολική παραγωγή δεν χρειάστηκε να περιμένουμε τόσο πολύ αφού οι Ιάπωνες το πέτυχαν 11 χρόνια μετά, το 2008, έχοντας παράλληλα ξεπεράσει τις 10.000.000 μοτοσυκλέτες σε ετήσια παραγωγή από το 2004.

Ακόμη πιο γρήγορα ήρθε το ορόσημο των 300 εκατομμυρίων μονάδων με τη Honda να το πετυχαίνει μόλις έξι χρόνια αργότερα, το 2014, ενώ στο κλείσιμο της επόμενης πενταετίας το 2019, η συνολική παραγωγή από την ίδρυση της Honda έφτασε τις 400.000.000 μοτοσυκλέτες.

Οι Ιάπωνες φυσικά δεν θα σταματήσουν εκεί και ετοιμάζουν και τα πλάνα τους για την επόμενη πενταετία. Προβλέπουν σημαντική αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις δίκυκλων τα επόμενα πέντε χρόνια, από τα 50 στα 60 εκατ. μονάδες ετησίως, με τους ίδιους να κυνηγούν ως μερίδιο στην παγκόσμια αγορά το 50%!