Kawasaki - Τιμή και διαθεσιμότητα για Eliminator 500, Ninja 500 και Z500

Τιμές και για τα νέα υβριδικά Ninja 7 -Hybrid και Z7-Hybrid, και ανανεωμένος τιμοκατάλογος
Kawasaki Z500
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/2/2024

Η KSR Hellas έδωσε στη δημοσιότητα τον νέο τιμοκατάλογο της Kawasaki, ο οποίος περιλαμβάνει τιμές και για τα νέα μοντέλα του Akashi στην κατηγορία 500 cc., συγκεκριμένα τα Eliminator 500, Ninja 500 και Z500 καθώς και για τα νέα υβριδικά Ninja 7 -Hybrid και Z7-Hybrid.

Σημειώστε πως το νέο Eliminator 500 θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο, ενώ τα νέα Ninja 500 και Z500 καθώς και τα νέα υβριδικά Ninja 7 -Hybrid και Z7-Hybrid, θα είναι διαθέσιμα από τον Μάρτιο. Ακολουθεί ο πλήρης τιμοκατάλογος της Kawasaki που καταργεί κάθε προηγούμενο και ισχύει από 30 /1/2024 και μπορεί να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση. Οι αναγραφόμενες λιανικές τιμές ισχύουν για παράδοση εντός Αττικής. Για παράδοση στην υπόλοιπη Ελλάδα, οι λιανικές τιμές επιβαρύνονται με το εκάστοτε κόστος μεταφοράς ανά προορισμό και καθορίζονται από τον τοπικό συνεργάτη της KSR HELLAS Α.Ε.

SPORTS TOURER ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΕ ΦΟΡΟΥΣ (€)
Ninja H2 SX 28.995
Ninja H2 SX SE 31.995
Ninja 1000-SX BK1/Black 16.495
Ninja 1000-SX GN1/Green - GY1/Grey 16.695
Ninja 1000-SX RD1/GPz Style 16.795
M O D E R N C L A S S I C  
Z 900 RS BK4/Black 14.495
Z 900 RS GN1/ Yellow Ball 14.795
Z 900 RS SE BK3/Black 16.495
W 800 11.395
Z 650 RS BK1/Black 8.895
Z 650 RS SL1/Silver - RD1/Red 8.995
U R B A N C R U I S E R  
Vulcan 650S BK1/Black 8.995
Vulcan 650S GY1/Grey - GN1/ Sage 9.245
Eliminator 500 BK1/Black 7.295
Eliminator 500 SE GY1/Grey 7.695
S U P E R S P O R T - S P O R T  
Ninja H2R 65.995
Ninja ZX 10R GN1/Green - GY1/Gray 23.495
Ninja ZX 10R GN2/ZXR Style 23.795
Ninja ZX 10RR 33.495
Ninja ZX 6R GN1/Green - GY1/Gray 13.795
Ninja ZX 6R GN2/ZXR Style 13.995
Ninja 650 GY1/Gray 8.795
Ninja 650 GN1/Green BK2/Black 8.895
Ninja 650 Anniversary RD1/GPz Style 8.995
Ninja 500 BK1/Black 7.295
Ninja 500 SE GN1/Green - GY2/Gray 7.695
Ninja ZX-4R BK1/Black 9.495
Ninja ZX-4RR GN1/Green 10.295
Ninja ZX-4RR Anniversary GN2/ZXR Style 10.495
Ninja 125 5.495
Z S U P E R N A K E D  
Z H2 20.995
Z H2 SE 23.995
Z 900 BK1/Black 10.995
Z 900 RD1/Red - GY1/Gray 11.195
Z 900 SE BK2/Black 12.695
Z 650 BK1/Black 7.995
Z 650 SL1/Silver - GY1/Gray 8.195
Z 500 BK1/Black 6.995
Z 500 SE RD1/Red - GN2/Green 7.295
Z 400 6.895
Z 125 GN1/Green 5.095
Z 125 GY1/Gray 5.195
A D V E N T U R E T O U R I N G  
VERSYS 1000 13.795
VERSYS 1000 S 16.795
VERSYS 1000 SE 18.795
VERSYS 650 9.495
H Y B R I D  
Z 7 Hybrid 13.895
Ninja 7 Hybrid 13.895
E L E C T R I C  
Z e1 7.995
Ninja e1 8.495
M O T O C R O S S  
KX 450 9.845
KX 250 8.595
KX 85 II Big wheel 4.895
KX 65 3.695
E N D U R O  
KX 450X 9.995
KX 250X 8.795
KLX 140R L 4.095
KLX 110R 2.995
ATV  
KFX 90 3.495
Ετικέτες

Morbidelli SC300 - Το 300άρι που νομίζει ότι είναι 125

Preview πριν από την πλήρη δοκιμή του GT σκούτερ
Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

28/3/2025

Με τις μαζεμένες του διαστάσεις το Morbidelli SC300 εύκολα ξεγελά τον παρατηρητή που θαρρεί ότι έχει δίπλα του ένα 125άρι σκούτερ. Μέχρι να ανοίξει το γκάζι και να τους αφήσει όλους πίσω.

Το Morbidelli SC300 δεν είναι απλά ένα ακόμη σκούτερ που έρχεται να προστεθεί στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία φωτιά των μοντέλων με μοτέρ στα 300-350 κ.εκ. 

Με τις προδιαγραφές, τις διαστάσεις και το 300άρι μοτέρ του το SC300 έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά που μέχρι τώρα δεν είχε ξεκάθαρη εκπροσώπηση απαντώντας στην εξής πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση: "Τι παίρνω αν θέλω μέγεθος και ευελιξία 125αριού mini GT σκούτερ, ανάλογα ευρύχωρη θέση οδήγησης, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και επιδόσεις 300 κ.εκ.;"

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Η ερώτηση μπορεί να ακούγεται λίγο εξειδικευμένη είναι ωστόσο απόλυτα λογική. Δεν είναι όλοι οι αναβάτες 1,90 μ., ούτε χρειάζονται στην πραγματικότητα τους εξαιρετικούς χώρους που προσφέρουν τα κανονικού μεγέθους GT μοντέλα, ενώ σίγουρα αυτοί που είναι πιο μικρόσωμοι μπορούν να ζήσουν χωρίς το μεγάλο βάρος που τα συνοδεύει. Δεν χρειάζονται επίσης την έξτρα προστασία από τον αέρα που προσφέρουν τα μεσαίου κυβισμού GT μοντέλα, αφού δεν έχουν σκοπό να γυρίσουν με αυτά όλη την Ελλάδα δικάβαλοι. Θέλουν όμως την άνετη GT θέση οδήγησης που έχουν τα σκούτερ της κατηγορίας, το επιπλέον γκάζι των 300άριων έναντι των μικρότερων κινητήρων, όπως επίσης και την έξτρα ευελιξία που προσφέρουν οι μικρότεροι τροχοί.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Το Morbidelli SC300 είναι λοιπόν μια φρέσκια πρόταση που κινείται εντός του πλαισίου που ορίσαμε έχοντας και άλλους άσους κάτω από τη σέλα του που μπορεί να χωρέσει ένα κράνος κλειστού τύπου και μερικά ακόμη πράγματα. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι ένας από αυτούς αφού στάνταρ περιλαμβάνονται TFT LCD οθόνη πέντε (5) ιντσών που συνδέεται με κινητό, φωτιζόμενοι διακόπτες, θερμαινόμενα γκριπ τριών επιπέδων, USB θύρα, keyless σύστημα ενεργοποίησης και εκκίνησης, traction control και ABS που απενεργοποιούνται μέσω της επιλογής "Off-Road", με επιλογή επίσης για λειτουργία του ABS μόνο στον εμπρός τροχό.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Από όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού το μεγαλύτερο ίσως ατού του Morbidelli είναι οι αναρτήσεις της KYB με Piggy Back αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους σε επτά θέσεις. Η απόδοσή τους ξεφεύγει αρκετά και προς τα πάνω σε σχέση με τον μέσο όρο αφού καταφέρνουν να συνδυάζουν τον έλεγχο των τροχών με την άνεση που επιβάλλεται να προσφέρουν στους δρόμους της πόλης, ενώ βοηθούν και τα δυνατά φρένα να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Ατού είναι και ο υγρόψυκτος κινητήρας των 287 κ.εκ. με την ονομαστική απόδοση των 24,3 ίππων και 2,5 κιλών ροπής στις 8.000 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ήσυχο και πολιτισμένο, με καλό τράβηγμα από στάση, το μοτέρ έχει καλή συνεργασία με το CVT κιβώτιο και στέλνει γρήγορα τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό ταχύμετρο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα ενώ κρατά αβίαστα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Αν ο κυβισμός και η εμφάνισή σας θυμίζουν κάτι δεν είναι τυχαίο καθώς πρόκειται για το γνωστό μοτέρ της Piaggio που χρησιμοποιούσαν μέχρι πρόσφατα όλα τα 300άρια σκούτερ του ιταλικού ομίλου με τη Morbidelli να το παράγει έχοντας τη σχετική άδεια.

Το Morbidelli SC300 έχει φυσικά και πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν γίνει καλύτερα, όπως και άλλα καλά που ενισχύουν τη θέση του ανάμεσα στα 300άρια του ανταγωνισμού. Όλα θα τα μάθετε στην πλήρη δοκιμή του μοντέλου που έχει τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 3.990 ευρώ, ενώ υπάρχει και έκδοσή του με κινητήρα 125 κ.εκ. Μείνετε συντονισμένοι.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025