ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. - Παράδοση Daytona Rockstar 500 σε στελέχη των Υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού

Ως ελάχιστη συμβολική ανταπόδοση στο έργο των εν λόγω πληρωμάτων
Rockstar 500 και στελέχη υποβρυχίων
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/5/2023

Πρόσφατα, η εταιρεία ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. πραγματοποίησε μια στοχευμένη δράση, προσφέροντας ως δωρεά 5 μοτοσυκλέτες DAYTONA ROCKSTAR 500 στους υπηρετούντες στα υποβρύχια του πολεμικού ναυτικού, με σκοπό να συμβάλλει στο κοινωνικό σύνολο.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.:

"Η πρωτοβουλία αυτή αποτέλεσε μια ελάχιστη συμβολική ανταπόδοση στο τεράστιο έργο που επιτελούν τα πληρώματα των υποβρυχίων του πολεμικού ναυτικού, τα οποία αποτελούν τη φρουρά της πατρίδας μας και προστατεύουν τη χώρα μας ακόμη και σε δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες.

Η επιλογή των πέντε τυχερών πραγματοποιήθηκε μέσω κλήρωσης που διοργάνωσαν οι στρατιωτικές υπηρεσίες. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε μια συμβολική τελετή παράδοσης των μοτοσυκλετών, η οποία διεξήχθη στα πλαίσια της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας 2023.

Μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων τυπικών διαδικασιών, έφτασε η στιγμή για τους τυχερούς αξιωματικούς και υπαξιωματικούς, να παραλάβουν τις μοτοσυκλέτες που τους προσφέρθηκαν.

Πέντε ολοκαίνουργιες DAYTONA ROCKSTAR 500 παραδόθηκαν στους ευτυχείς ιδιοκτήτες τους από την κεντρική έκθεση της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. στην Αθήνα, οι οποίοι δήλωσαν ότι έχουν πλέον έναν ακόμη λόγο για να προσβλέπουν την επιστροφή τους στη στεριά, μετά από τα ταξίδια τους στα βάθη των ελληνικών θαλασσών. Οι πέντε τυχεροί είναι λάτρεις των μοτοσυκλετών και η χαρά στα βλέμματά τους κατά τη διάρκεια της παράδοσης, ήταν για εμάς η μεγαλύτερη ανταμοιβή.

Τους ευχόμαστε ασφαλείς και ευχάριστες διαδρομές, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα."

Ετικέτες

Honda GB500 - Οι Ιάπωνες κατοχύρωσαν το όνομα

Το έδαφος προετοιμάζεται για τον μεγάλο αδελφό του -ευρωπαϊκού πλέον- GB350
Honda GB500
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Το νέο μικρό Modern classic GB350S που κάνει καριέρα στην Ινδία επιστρέφει πλέον και στην ευρωπαϊκή αγορά με λιτό design και έναν αερόψυκτο κινητήρα με 20,8 ίππους, με δυνατότητα να οδηγείται και από κατόχους Α2 κατηγορίας διπλώματος. Κι όπως φαίνεται, σε λίγο καιρό θα έχει και έναν μεγάλο αδελφό να του κάνει παρέα.

Δεν πέρασαν πολλές μέρες αφότου η Honda παρουσίασε το νέο retro GB350S στην EICMA, το πρώτο βήμα της μοτοσυκλέτας για την καριέρα της στην Ευρώπη, και η ιαπωνική εταιρεία κατοχύρωσε το όνομα GB500, με την προοπτική του μεγάλου αδελφού να έχει ακόμα πιο ευοίωνες πιθανότητες πωλήσεων στην Α2 κατηγορία, αφού με το ίδιο δίπλωμα θα οδηγείς μοτοσυκλέτα με πολύ καλύτερες επιδόσεις από το 350.

Το GB 500 κατοχυρώθηκε ως εμπορικό σήμα για μοτοσυκλέτες και ανταλλακτικά από τη Honda στις 12 Νοεμβρίου 2024 στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) και στις 14 Νοεμβρίου 2024 στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα δούμε σίγουρα ένα νέο Honda GB500, αλλά η Honda μόνο και μόνο όταν προβαίνει σε τέτοιες κινήσεις, τις υλοποιεί κιόλας, ειδικά αν η "Honda Motor Co., Ltd., Tokyo, Japan" έχει κατοχυρώσει επίσημα το όνομα του μοντέλου. Αντίστοιχη περίπτωση τώρα τελευταία ήταν και εκείνη με το ηλεκτρικό EV Fun, με τη Honda να είχε κατοχυρώσει τα ανάλογα σχεδιαγράμματα  με το υποτιθέμενο όνομα CB1000R Electric.

Το επερχόμενο GB500 ήταν κοινό μυστικό από τις αρχές του 2024 στον ιαπωνικό τύπο, όπως είχαμε αναφέρει και σε παλαιότερο άρθρο.

Ένα πρώτο ερώτημα είναι αν το νέο GB500 θα εξοπλιστεί με δικύλινδρο κινητήρα πατώντας στα χνάρια του CL500 ή με κάποιον μονοκύλινδρο.

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να φέρει δικάναλο ABS -υποχρεωτικό λόγω Euro 5 προδιαγραφών-, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση και κιβώτιο 5 σχέσεων. Το πλαίσιο θα είναι ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς με διπλούς σωλήνες στο κάτω μέρος, ενώ στα φρένα θα έχουμε δισκόφρενα εμπρός-πίσω. Οι αναρτήσεις θα απαρτίζονται από συμβατικό πιρούνι και δυο αμορτισέρ, ενώ το πιθανότερο είναι να μην έχουμε αλλαγή στην οθόνη οργάνων, σε σχέση με τη στρογγυλή του GB350 με τις αναλογικές ενδείξεις ταχύμετρου και τη δεύτερη, μικρή, ένθετη ψηφιακή οθόνη. Τα φωτιστικά σώματα θα είναι τεχνολογίας LED και η μοτοσυκλέτα θα φέρει σύστημα Emergency Stop Signal (ESS). Μένει να δούμε αν η Honda προχωρήσει σε αναβάθμιση εξοπλισμού στο 500, με προσθήκη Traction Control, κ.α.

Ετικέτες