BMW – Επιστρέφει στην EICMA 2024 μετά από 3 χρόνια απουσίας!

Η ψηφιακή εποχή δεν πήγε τελικά όπως ήθελε το εμπορικό τμήμα των Βαυαρών
motomagBMW – Επιστρέφει στην EICMA 2024 μετά από 3 χρόνια απουσίας!
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

4/3/2024

Η BMW επιστρέφει στην EICMA 2024, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 5-10 Νοεμβρίου 2024, αφήνοντας πίσω της την προηγούμενη στρατηγική, η οποία στόχευε στην ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας των Βαυαρών και την απόσυρσή τους από τις εκθέσεις.

Η ιστορία ξεκινάει το 2020, όταν η πανδημία του κορωνοϊού και τα περιοριστικά μέτρα για την εξάπλωση του ιού, ανάγκασαν σε ακύρωση της διεξαγωγής της μεγαλύτερης έκθεσης μοτοσυκλέτας, EICMA 2020. Οι κατασκευαστές είχαν επιλέξει τότε τον δρόμο του ίντερνετ και των διαδικτυακών παρουσιάσεων, συμπεριλαμβανομένης και της BMW. Την προηγούμενη χρονιά, το 2019, είχαμε δει την παρουσίαση των νέων τότε F 900 R και F 900 XR στο μεγάλο περίπτερο της BMW, όπως συνήθιζε να διατηρεί στην μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας.

BMW – Επιστρέφει στην EICMA 2024 μετά από 3 χρόνια απουσίας!

Με το πέρας των περιοριστικών μέτρων, το 2021 η EICMA άνοιξε τις πύλες της ξανά, με αρκετές όμως απουσίες. Μία εξ αυτών ήταν και της BMW, η οποία είχε πάρει την απόφαση να στραφεί στις διαδικτυακές παρουσιάσεις, αφήνοντας πίσω της την φυσική παρουσία και τα περίπτερα στις εκθέσεις.

Κάτι τέτοιο βέβαια είναι πολύ εύκολο στα χαρτιά, καθώς γλιτώνεις ένα μεγάλο ποσό εξόδων, από την ενοικίαση του χώρου για το περίπτερο και την μεταφορά όλου του εξοπλισμού που θα χρειαστείς. Στην πράξη, ωστόσο, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Όπως έχουμε πει πολλές φορές στο MOTO, η μοτοσυκλέτα είναι το κατεξοχήν όχημα που απαιτεί την μεγαλύτερη εμπλοκή του αναβάτη της, σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κινείται στον δρόμο. Στα αυτοκίνητα, ίσως οι συνθήκες να είναι διαφορετικές, όμως στην μοτοσυκλέτα ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να μπορεί τουλάχιστον να δει από κοντά την υποψήφια για αγορά, να την επεξεργαστεί, να καθίσει στη σέλα και να πάρει μία πρώτη εικόνα της γεωμετρία θέσης οδήγησης, ενώ σε μία Έκθεση να τα κάνει όλα αυτά συγκριτικά, όπως δεν έχει αλλού την ευκαιρία.

Η απουσία από τις εκθέσεις αποτελούσε ένα μόνο κομμάτι από την νέα στρατηγική της BMW, η οποία φάνηκε κάποια στιγμή πως θα πραγματοποιούσε αντίστοιχες αλλαγές και στην παρουσία της στην λιανική πώληση. 

BMW – Επιστρέφει στην EICMA 2024 μετά από 3 χρόνια απουσίας!

Όπως είδαμε και στην παρουσίαση, αλλά και την δοκιμή του R 1300 GS, με την πρώτη να έχει δημοσιευτεί στο τ.649 του MOTO και την δεύτερη στο τ.650, η BMW έχει πολλές εκδόσεις για το ίδιο μοντέλο, οι οποίες διαφέρουν μεταξύ τους και στην εργονομία. Μετά έρχεται και ο μακρύς κατάλογος εξτρά αξεσουάρ, ο οποίος στην περίπτωση του νέου βαυαρικού mega on-off περιλαμβάνει μέχρι και να ρυθμίσουν αυτόματα το ύψους, που με την σειρά του επηρεάζει και αυτό της σέλας. Όλα αυτά, για να τα επιλέξει κάποιος, θα πρέπει να τα δει από κοντά, να δει τι όντως χρειάζεται και ποιο του ταιριάζει περισσότερο.

BMW – Επιστρέφει στην EICMA 2024 μετά από 3 χρόνια απουσίας!

Στην παρουσίαση των νέων μοντέλων της BMW, M 1000 XR, R 12 nineT και F 900 GS, τα οποία έρχονται στο επόμενο τεύχος του MOTO, πήραμε και μία ακόμα πληροφορία. Όσο λοιπόν βρισκόμασταν στην Ισπανία για να οδηγήσουμε τα νέα μοντέλα, μιλώντας με τους ανθρώπους της BMW, μας αποκάλυψαν ότι έρχονται αλλαγές στο εμπορικό κομμάτι και ότι η BMW θα επιστρέψει στις εκθέσεις, αρχής γενομένης από την EICMA του 2024, στις 5-10 Νοεμβρίου. Λίγες ημέρες αργότερα, έρχεται και η επιβεβαίωση από τον νέο επικεφαλής της BMW, Markus Flasch, ο οποίος ανακοίνωσε την συμμετοχή της εταιρείας στην μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο.

Εμείς, όπως κάθε χρόνο, θα ταξιδέψουμε και φέτος μέχρι το Μιλάνο, γνωρίζοντας ότι θα δούμε από κοντά και όλα τα νέα μοντέλα της BMW, καθώς η απουσία της τις προηγούμενες χρονιές ήταν αισθητή. Μιλάμε άλλωστε για έναν ιστορικό κατασκευαστή, που μετρά ήδη 100 χρόνια ιστορίας, από τότε που η πρώτη μοτοσυκλέτα βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του Μονάχου.

Ετικέτες

Προκήρυξη Πρωταθλήματος Road Circuit: 1ος αγώνας ΒΙΛΙΑ!

Debate μεταξύ Χορτιάτη-Χολομώντα για τον 2ο αγώνα!
Προκήρυξη Πρωταθλήματος Road Circuit: 1ος αγώνας ΒΙΛΙΑ!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/4/2025

Μία δυναμική πρωτοβουλία των κατοίκων της περιοχής των Βιλίων, δίνει το έναυσμα για την δημιουργία του πρώτου αγώνα Road Racing και μάλιστα με το σκεπτικό να δημιουργηθεί ένα πανελλήνιο πρωτάθλημα αγώνων σε δημόσιους δρόμους με επιτροπή από την Θεσσαλονίκη να συζητά ήδη για διεξαγωγή του δεύτερου αγώνα στην Βόρειο Ελλάδα με δύο υποψήφιες τοποθεσίες, μία στον Χορτιάτη και μία λίγο πιο μακριά από την πόλη, στον κατάφυτο Χολομώντα!

Αν μάλιστα ο πρώτος αυτός αγώνας, που θα θέσει και τα πρότυπα της διαδικασίας για τους επόμενους, στεφθεί με επιτυχία, τότε πολύ πιθανό είναι να μπει στη δράση και το Ηράκλειο Κρήτης με την μεγαλύτερη έως τώρα διαδρομή από τις τρεις τοποθεσίες ξεκινώντας από το Αιγαίο και τερματίζοντας στο Λυβικό Πέλαγος, κυριολεκτικά, για όσους δεν φρενάρουν εγκαίρως.

Πώς όμως φτάσαμε σε αυτό το σημείο, να προετοιμάζεται ένα τόσο δυναμικό πρωτάθλημα σε δημόσιους δρόμους;

Ο Σύνδεσμος Κατοίκων Βιλίων Υπέρ Ταχύτητας & Κόντρας (ΣΚΑΒΙΛΥΤΑΚΟ) μέσα από την αγάπη που τρέφει για τις μοτοσυκλέτες που σχεδόν καθημερινά αλλά και αδιάκοπα τις Κυριακές, ανεβοκατεβαίνουν τον κεντρικό συνδετικό δρόμο της περιοχής πλημμυρίζοντας τα ήσυχα λαγκάδια με ήχους Akrapovic (στην καλύτερη περίπτωση) ανέλαβε την πρωτοβουλία να δημιουργήσει ένα πρωτάθλημα μοτοσυκλετών που θα εμπλουτίσει την όμορφη εμπειρία που ήδη ζουν καθημερινά με μία ετήσια διοργάνωση που θα εδραιώσει την ξεχωριστή θέση της περιοχής τους στις καρδιές των απανταχού μοτοσυκλετιστών.

Απώτερος στόχος είναι να δοθεί πνοή στις καφετέριες, τα βενζινάδικα και τα γραφεία τελετών της περιοχής ενώ θεωρείται προσόν, το γεγονός πως οι κάτοικοι είναι ήδη εκπαιδευμένοι να μετακινούνται από ταράτσα σε ταράτσα, χωρίς να χρειάζεται να διασχίζουν τους κεντρικούς δρόμους βάζοντας σε κίνδυνο τις ζωές των μοτοσυκλετιστών.

Ο κυρ. Κώστας Λ. κάτοικος σε εκτός σχεδίου αγροικία μακριά από οικισμό, δήλωσε σε απεσταλμένο του ΜΟΤΟ πως είναι καρδιοπαθής και μένει μόνος, συχνά ακούγοντας μόνο τον χτύπο της καρδιάς του, πράγμα που τον κάνει να επικεντρώνεται περισσότερο στον καρδιακό ρυθμό την στιγμή που ο θεράπων ιατρός του, έχει δώσει σαφή οδηγία να τον αγνοεί και να μην σκέφτεται καθόλου το ζήτημα αυτό!
«Οι μοτοσυκλέτες μας κάνουν να πεταγόμαστε από το κρεβάτι και να νιώθουμε πιο ζωντανοί! Έχω πάει πολλές φορές σε καφετέρια της περιοχής για να ευχαριστήσω τους αναβάτες. Μάλιστα μόλις πριν από λίγες ημέρες μου λύθηκε και το χρόνιο αυχενικό πρόβλημα που είχα, όταν έμεινα σκυμμένος στο τιμόνι για είκοσι λεπτά κοιτώντας δεξιά και αριστερά πριν καταφέρω να βγω από τον χωματόδρομο που οδηγεί στο σπίτι μου. Βέβαια και πάλι δεν ήμουν αρκετά γρήγορος και με προσπέρασε μία μοτοσυκλέτα ξυστά κουνώντας το χέρι πάνω κάτω, προφανώς επαινώντας με για την προσπάθειά μου».

Από την δημοτική αρχή τονίζεται πως τις ημέρες του αγώνα θα γίνει προσπάθεια να δημιουργηθούν πετρελαιογραμμές σε συγκεκριμένα σημεία που δεν θα καλύψουν με άμμο και πριονίδι ώστε να προσδώσουν αυθεντική εμπειρία ελληνικού αγώνα δρόμου και να ανεβάσουν τον βαθμό δυσκολίας.

Φυσικά, επειδή είμαστε στην Ελλάδα, κάθε τέτοια όμορφη προσπάθεια δεν γίνεται παρά να συναντήσει και εχθρότητα από την πλευρά της πολιτείας.

Παράγοντας του ΤΑΙΠΕΔ δήλωσε πως ένα τέτοιο πρωτάθλημα μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο στις πολύ μεγάλες προσπάθειες που έχουν καταβάλλει απέναντι σε κάθε ένα επιχειρηματία και επενδυτικό fund που έχει ζητήσει έκταση για την δημιουργία πίστας και παρά την αμεσότητα, τα μηδενικά γραφειοκρατικά εμπόδιο και κυρίως την τιμή-χάρισμα, με τα οποία έχουν απαντήσει, δεν κατάφεραν ακόμη να ολοκληρώσουν μία συμφωνία κυρίως γιατί υπάρχουν τέτοιες πρωτοβουλίες.

Αντίστοιχα Υφυπουργός Αθλητισμού που δεσμεύεται να απαντήσει με Αναλυτική Έκθεση, θέλησε να μεταφέρει ένα πρώτο σχόλιο πως τέτοιες πρωτοβουλίες δεν είναι ευνοϊκές ως προς την προσπάθεια της πολιτείας να δημιουργήσει δύο νέες πίστες σε Αθήνα και Κρήτη λέγοντας χαρακτηριστικά πως:
«Εμείς για εσάς τις χτίζουμε! Η συνεννόηση με τις Νομαρχίες ήταν να μην κάνουν τρίτο κολυμβητήριο και 17 μικρά πάρκα που μόνο από τα παγκάκια θα βγάζαμε τα τριπλάσια, αλλά αντιθέτως να τα ρίξουμε όλα σε μία πίστα που, ας είμαστε ρεαλιστές, δεν δίνει ευκαιρία για ανατίμηση παραπάνω από το 100% όταν το μέσο επίπεδο ανατίμησης σε αντίστοιχα έργα κυμαίνεται στο 180%. Όλη αυτή η προσπάθεια ακυρώνεται με τέτοιες πρωτοβουλίες και δεν εκτιμάται σωστά το έργο της πολιτείας».

Οι ΣΚΑΒΙΛΥΤΑΚΟι, μία εθιμοτυπική ονομασία, είναι όμως αποφασισμένοι να συνεχίσουν προσκαλώντας τους κατοίκους στις προαναφερθείσες περιοχές της Β.Ελλάδας και της Κρήτης, να φιλοξενηθούν στον πρώτο αγώνα και όλοι μαζί να θέσουν τα πρότυπα για τους επόμενους αγώνες, ώστε να δημιουργηθεί το πρώτο ενιαίο πρωτάθλημα!

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχηθούμε στους αναγνώστες ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ!
Μακάρι να φτάσουμε στο σημείο να μην γίνονται αυτοσχέδιοι αγώνες στους δρόμους και η έλλειψη αυτοκινητοδρομίων δεν γίνεται να είναι η μόνη δικαιολογία ως προς αυτή την πρακτική, ας ξεκινήσουμε με το να γεμίζουμε αυτές που ήδη υπάρχουν καθώς μόνο έτσι θα θέλει κάποιος να επενδύσει στην δημιουργία μίας νέας...

Ετικέτες