Ανάκληση Suzuki Hayabusa για αντικατάσταση μπροστινής τρόμπας φρένου στην Ελλάδα

Αφορά σε 177 μοτοσυκλέτες κατασκευής 2020-24
Ανάκληση Hayabusa
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/11/2024

Στα τέλη του Οκτωβρίου του 24 σας είχαμε ενημερώσει για την παγκόσμια ανάκληση Suzuki για αντικατάσταση της τρόμπας φρένου μπροστά σε όλα τα Hayabusa 3ης γενιάς, που ίσχυε και για την Ελλάδα. Τώρα έχουμε την ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας, όπου αναφέρεται πως η συγκεκριμένη ανάκληση ισχύει για 177 μοτοσυκλέτες στη χώρα μας.

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφαλείας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφαλείας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοινώνει ότι η κατασκευάστρια των ανωτέρω οχημάτων εταιρεία, Suzuki Motor Corporation, σε συνεργασία με τους εθνικούς διανομείς και συγκεκριμένα την εταιρεία Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε., επίσημο εισαγωγέα των οχημάτων Suzuki στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης ασφαλείας προς αντικατάσταση του πρωτεύοντος κυλίνδρου εμπρός φρένου σε μοτοσυκλέτα μάρκας Suzuki μοντέλο GSX1300RRQ (HAYABUSA).

Η συγκεκριμένη ανάκληση περιλαμβάνει 177 μοτοσυκλέτες, και αφορά σε μοντέλα παραγωγής ετών 2020 ως και 2024. Στις επηρεαζόμενες μοτοσυκλέτες, μιας περιορισμένης περιόδου κατασκευής, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, διαπιστώθηκε ότι το πρωτεύον καπάκι που λειτουργεί ως διάφραγμα στον κύριο κύλινδρο βρέθηκε διογκωμένο από πρόσθετο του ορυκτελαίου, με πιθανό αποτέλεσμα να μπλοκάρει τη θύρα, παρότι η θέση αυτής, στον κύριο κύλινδρο ανασχεδιάσθηκε κατά την προηγούμενη διαδικασία διόρθωσης.

Σε μια τέτοια κατάσταση, όταν η θερμοκρασία του υγρού φρένων μειώνεται, στο εσωτερικό του συστήματος πέδησης αναπτύσσεται αρνητική πίεση και το έμβολο της δαγκάνας τραβιέται προς τα μέσα. Αυτό ενδέχεται να οδηγήσει σε αύξηση του τζόγου στον μοχλό φρένου. Στη χειρότερη περίπτωση, ο μοχλός φρένου εφάπτεται με την λαβή του γκαζιού και η απόσταση πέδησης αυξάνεται. Κατά συνέπεια, και εξαιτίας αυτού του γεγονότος, δεν μπορεί να αποκλειστεί ο αυξημένος κίνδυνος ατυχήματος και τραυματισμών.

Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι κάτοχοι των εμπλεκομένων μοτοσυκλετών θα ενημερωθούν εγγράφως, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, στον πλησιέστερο Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Μοτοσικλετών ανά την Ελλάδα, προκειμένου, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, να αντικατασταθεί ο πρωτεύον κύλινδρος του εμπρός φρένου.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Μοτοσικλετών Suzuki (www.suzuki.gr) όπως επίσης και με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε.. στα τηλέφωνα 210 3499940 ώρες λειτουργίας 09.00 - 17.00 καθημερινά ή/και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] και στην ιστοσελίδα ΕΔΩ.

EICMA 2024: Malaguti Madison300 - Περισσότερα κυβικά, βελτιωμένος εξοπλισμός

Με design που θυμίζει Honda PXC με αναβολικά!
Malaguti Madison300
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/11/2024

Το εμβληματικό για τη Malaguti scooter Madison, που επέστρεψε αρχικά με μικρά κυβικά στην γκάμα της εταιρείας στην πρόσφατη επανασύστασή της, ανεβάζει κυβισμό και εισέρχεται στην ανταγωνιστική κατηγορία των 300αριών GT scooter, με πιο κλασική -αν και προχωρημένη- street αισθητική απέναντι στο πιο Adventure Spidermax300.

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και ψεκαστός κινητήρας των 278 κ.εκ. είναι ίδιος με του Spidermax300, πιθανώς προερχόμενος από την Piaggio.

Περιέργως, η Malaguti ανακοινώνει διαφορετικά νούμερα ιπποδύναμης και ροπής από το Spidermax300, και για την ώρα δεν γνωρίζουμε αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα ή αν έχει γίνει κάποιο λάθος στη σύνταξη του δελτίου τύπου. Όπως έχει οι Ιταλοί ανακοινώνουν 24,16 hp για το 300άρι Madison, αντί των 26 hp του Spidermax.

Οι τροχοί εδώ είναι μικρότεροι από του Spidermax, στις 14 και 13 ίντσες (αντί των 15-14), με το ύψος σέλας να ανακοινώνεται στα 780 mm, το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 11 λίτρων (αντί 13 του Spidermax), και το βάρος δίνεται στα ίδια 177 κιλά.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται διαφορετική LCD έγχρωμη οθόνη από την TFT του Spidermax, σε πιο μακρόστενο σχήμα, keyless σύστημα, USB θύρα, μικρή σχάρα με χειρολαβές, κ.α.

Ετικέτες