Οι δοκιμές του Σαββάτου, οι τρίτες και τέταρτες ελεύθερες μαζί με τις κατατακτήριες Q1 και Q2, αποζημίωσαν τους λιγοστούς -για τα δεδομένα των MotoGP- θεατές που βρέθηκαν για πρώτη φορά φέτος στην πίστα του Misano. Η κυριαρχία των Yamaha ήταν εμφανέστατη ήδη από την Παρασκευή, αλλά στις FP3 (που σημαδεύτηκαν από πολλές πτώσεις) οι τοπικοί επισκέπτες είχαν έναν ακόμη λόγο να ενθουσιαστούν, καθώς ο Rossi κατάφερε να γράψει τον ταχύτερο χρόνο, μπροστά από τον Vinales και τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Fabio Quartararo, Στις FP4, ήταν η σειρά του Γάλλου να γράψει τον ταχύτερο γύρο και όλα τα βλέμματα ήταν φυσικά στραμμένα στις κατατακτήριες Q2.
Λίγο πιο πριν, στην πρώτες κατατακτήριες δοκιμές, το εισιτήριο για τις Q2 πήραν οι Pol Espargaro και ο Miguel Oliveira, βάζοντας δύο από τις μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ στην πρώτη δωδεκάδα, αφήνοντας εκτός του Aelix Espargaro και Danilo Petrucci. Ο καιρός ήταν ιδανικός και σίγουρα η παρουσία, έστω και λίγων, θεατών έδωσε επιπλέον κίνητρο στους αναβάτες που μπήκαν ορεξάτοι στην πίστα.
Με το άνοιγμα της πίστας για τους αναβάτες, Ο Vinales έγραψε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο Pol Espargaro άνοιξε το χορό των πτώσεων στις Q2. Αμέσως όμως ο Γιατρός ισοφάρισε τον πρωινό του χρόνο και πήρε μια βραχυπρόθεσμη πρωτιά, καθώς και ο Quartararo έκανε κι αυτός έναν εξαιρετικό γύρο θέτοντας τον εαυτό του επικεφαλής. Με τρεις Yamaha στην προσωρινή πρώτη σειρά εκκίνησης (αφού και ο Morbidelli ήταν εντυπωσιακά γρήγορος), μπήκαν οι αναβάτες στα πιτς για αλλαγή ελαστικών για τη δεύτερη έξοδό τους στην πίστα.
Ο Vinales ήταν ξανά ο πρώτος που βγήκε με φρέσκα ελαστικά και στον δεύτερο γύρο του κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του και να μπει αυτός μπροστά στην διεκδίκηση της pole position. Οι Ducati έδειχναν να δυσκολεύονται, με τους Bagnaia και Miller να μην μπορούν να ακολουθήσουν τα γυρολόγια των πρώτων, ενώ και οι Suzuki είχαν θέματα, χάνοντας αρκετές φορές τα φρένα.
Εν τω μεταξύ, η διαφορά των τριών πρώτων καθορίζονταν από ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στα τελευταία δευτερόλεπτα η πρωτιά άλλαξε χέρια αρκετές φορές, με τον Vinales μάλιστα να κάνει και το απόλυτο ρεκόρ πίστας και να παίρνει τελικά την pole position, έχοντας πίσω του τις δύο μοτοσυκλέτες της Petronas, με τους Morbidelli και Quartararo αντίστοιχα, ενώ ο Rossi έγραψε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο.
Αύριο λοιπόν, τέσσερις Yamaha θα ξεκινλησουν από τις τέσσερις πρώτες θέσεις της σχάρας εκκίνησης, με τον Miller στην πέμπτη θέση (πρώτο Ducati), τον Bagnaia έκτο, τις δύο Suzuki (Rins και Mir) στην έβδομη και όγδοη θέση, ενώ την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Dovizioso και Zarco. Οι δύο ΚΤΜ που ήρθαν από τις Q1, έμειναν στην 11η (Espargaro) και 12η (Oliveira) θέση αντίστοιχα.
Κατάταξη Q2
Θέση | Num. | Αναβάτης | Εθν. | Ομάδα | ΜΟΤΟ | Km/h | Χρόνος | Διαφ 1ος/προηγ. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 12 | SPA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | 289.5 | 1'31.411 | ||
2 | 21 | ITA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha | 288.0 | 1'31.723 | 0.312 / 0.312 | |
3 | 20 | FRA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha | 288.7 | 1'31.791 | 0.380 / 0.068 | |
4 | 46 | ITA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | 287.2 | 1'31.877 | 0.466 / 0.086 | |
5 | 43 | AUS | Pramac Racing | Ducati | 297.5 | 1'32.052 | 0.641 / 0.175 | |
6 | 63 | ITA | Pramac Racing | Ducati | 301.6 | 1'32.054 | 0.643 / 0.002 | |
7 | 42 | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 291.8 | 1'32.090 | 0.679 / 0.036 | |
8 | 36 | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 288.7 | 1'32.102 | 0.691 / 0.012 | |
9 | 4 | ITA | Ducati Team | Ducati | 297.5 | 1'32.184 | 0.773 / 0.082 | |
10 | 5 | FRA | Esponsorama Racing | Ducati | 296.7 | 1'32.218 | 0.807 / 0.034 | |
11 | 44 | SPA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 295.8 | 1'32.266 | 0.855 / 0.048 | |
12 | 88 | POR | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 291.8 | 1'32.323 | 0.912 / 0.057 |
Κατάταξη Q1
Θέση | Num. | Αναβάτης | Εθν. | Ομάδα | ΜΟΤΟ | Km/h | Χρόνος | Διαφ 1ος/προηγ. |
1 | 44 | SPA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 295.0 | 1'32.064 | ||
2 | 88 | POR | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 295.0 | 1'32.212 | 0.148 / 0.148 | |
3 | 41 | SPA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 291.1 | 1'32.295 | 0.231 / 0.083 | |
4 | 30 | JPN | LCR Honda IDEMITSU | Honda | 292.6 | 1'32.382 | 0.318 / 0.087 | |
5 | 9 | ITA | Ducati Team | Ducati | 298.3 | 1'32.418 | 0.354 / 0.036 | |
6 | 33 | RSA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 293.4 | 1'32.534 | 0.470 / 0.116 | |
7 | 53 | SPA | Esponsorama Racing | Ducati | 296.7 | 1'32.791 | 0.727 / 0.257 | |
8 | 27 | SPA | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 290.3 | 1'32.838 | 0.774 / 0.047 | |
9 | 6 | GER | Repsol Honda Team | Honda | 294.2 | 1'32.915 | 0.851 / 0.077 | |
10 | 38 | GBR | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 292.6 | 1'33.166 | 1.102 / 0.251 | |
11 | 73 | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 294.2 | 1'33.333 | 1.269 / 0.167 | |
35 | GBR | LCR Honda CASTROL | Honda |