Motul WSBK: Philip Island - Ο Toprak στην πρώτη θέση με νέο ρεκόρ γύρου!

Εξαιρετική εμφάνιση από τον Bulega, ο οποίος μέχρι λίγο πριν την ολοκλήρωση βρισκόταν εκείνος στην κορυφή και με ρεκόρ
Toprak
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

20/2/2024

Τα τελευταία δοκιμαστικά, πριν την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν στις 23-25/2 στην ίδια πίστα του Philip Island, έφεραν τον Toprak και την ομάδα του, ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team στην κορυφή, με τη νέα μεταγραφή των Βαυαρών να κλέβει στο τέλος της ημέρας το ρεκόρ από τον Bulega, ο οποίος έρχεται ζεστός από την περσινή χρονιά ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής WSSP 2023.

Η Αυστραλία είναι η χώρα όπου θα ανοίξει η αυλαία των Motul WSBK στις 23-25 Φεβρουαρίου, ενώ μετά την πρόσφατη ασφαλτόστρωση οι αναβάτες είχαν την ευκαιρία να δουν πώς συμπεριφέρονται τα ελαστικά και οι νέες τους μοτοσυκλέτες, στην νέα επιφάνεια της πίστας.

Η BMW είχε μία γεμάτη μέρα, δοκιμάζοντας διαφορετικά ψαλίδια. Αν και ο Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) ήταν εξ αρχής γρήγορος, ιδιαίτερα στο μεσαίο κομμάτι της πίστας, στόχος των Βαυαρών δεν ήταν να γράψουν απλώς έναν καλό χρόνο. Ο Toprak, μαζί με τον Michael van der Mark δουλέψαν πάνω στη γεωμετρία του πλαισίου, με στόχο την αύξηση της αντοχής των ελαστικών, με τον Ολλανδό να κάνει συνολικά 100 γύρους, ο δεύτερος αναβάτης με τριψήφιο αριθμό! Η δουλειά πάνω σε ρυθμίσεις κινητήρα, ηλεκτρονικά και ψαλίδι ήταν ολοήμερη, όμως στο τέλος της ημέρας η νέα μεταγραφή της ROKiT BMW Motorrad έκανε την διαφορά. Με χρόνο 1’28.511, ο Toprak κατάφερε να "αρπάξει" την πρώτη θέση από τον Bulega της Ducati, με τον ομόσταυλο του Τούρκου, Van der Mark να τερματίζει στην 14η.

Motul WSBK: Philip Island – Ο Toprak στην πρώτη θέση με νέο ρεκόρ γύρου

Για άλλη μία φορά, η απόδοση της Ducati, ήταν χωρισμένη στα δύο. Ο rookie, Nicolo Bulega, ήταν σε εκπληκτική φόρμα στα FP1, καταφέρνοντας να γίνει ο πρώτος αναβάτης του WSBK στην ιστορία που έσπασε το φράγμα του 1’29, γράφοντας ρεκόρ ταχύτερου γύρου με 1’28.890. Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών, ο Ιταλός είχε πτώση στη Στροφή 4, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί. Στα τελευταία δέκα λεπτά επέστρεψε δριμύτερος, διαλύοντας το δικό του ρεκόρ, με χρόνο 1΄28.585, που όμως δεν στάθηκε τελικά ικανός να του δώσει την πρώτη θέση στην ημέρα.

Motul WSBK: Philip Island – Ο Toprak στην πρώτη θέση με νέο ρεκόρ γύρου

Από την άλλη, ο Alvaro Bautista είχε μία πτώση με περισσότερα χιλιόμετρα στη Στροφή 6, η οποία τον άφησε να πονάει. Αποτέλεσμα ήταν να μην νιώθει πολύ καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα, τερματίζοντας στην 7η θέση. Καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας βρισκόταν εντός δεκάδας, χωρίς όμως ποτέ ο Ισπανός να αποτελέσει απειλή για τους υπόλοιπους. Όπως φάνηκε ο Bautista ήθελε περισσότερο να δει αν και κατά πόσο ο πόνος αυτός συνεπάγεται κάποιον τραυματισμό, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WSBK 2022 & 2023 να έχει κερδίσει 8 από τους 9 αγώνες στην αυστραλέζικη πίστα, πάνω στην Ducati του. Βασικός στόχος του Borgo Panigale σε αυτά τα δοκιμαστικά ήταν οι αναβάτες να δουν πώς συμπεριφέρονται οι μοτοσυκλέτες τους και να συνηθίσουν τη νέα άσφαλτο.

Jonathan Rea

Δύο διαφορετικές εικόνες είδαμε και από την Pata Prometeon της Yamaha. Από την μία ο Jonathan Rea είχε ένα δυνατό lowside στη Στροφή 11. Ο Ιρλανδός βρισκόταν ήδη χαμηλά στην κατάταξη, όταν έπεσε, ενώ βγαίνοντας από το ιατρικό κέντρο της πίστας φαινόταν να πονάει. Στα FP2 ήταν ένας από τους τελευταίους αναβάτες που βγήκαν από τα pits, για μία σύντομη παρουσία στην πίστα, χωρίς να καταφέρει κάτι αξιόλογο. Με λίγο πάνω από μία ώρα να μένει, ο Rea βρισκόταν εκτός πρώτης δεκάδας, με το πλάνο της Yamaha για τα δοκιμαστικά να περιορίζεται στη δοκιμή μερικών νέων εξαρτημάτων και στην προετοιμασία για το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Τελικά, η νέα μεταγραφή της Yamaha αρκέστηκε στην 15η θέση.

Motul WSBK: Philip Island – Ο Toprak στην πρώτη θέση με νέο ρεκόρ γύρου

Από την άλλη, ο ομόσταυλός του, Andrea Locatelli, φάνηκε να βρίσκεται σε φόρμα, σε μία πίστα που του αρέσει. Ο Ιταλός, επικεντρώθηκε κυρίως στην αντοχή των ελαστικών, κάνοντας προσομοιώσεις αγώνα. Οι χρόνοι του τον κράτησαν μέσα στην πρώτη πεντάδα κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών, με το τέλος της ημέρας να τον βρίσκει στην 3η θέση.

Motul WSBK: Philip Island – Ο Toprak στην πρώτη θέση με νέο ρεκόρ γύρου

Εξαιρετική ήταν η εμφάνιση του Iannone, που το 2024 επιστρέφει στους αγώνες με την ομάδα GoEleven. Λίγο πριν την έναρξη της σεζόν, ο Ιταλός ασχολήθηκε με την νέα άσφαλτο της πίστας και την συμπεριφορά των ελαστικών, όπως επίσης και με τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας του. Καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας βρισκόταν στην πρώτη πεντάδα, βγαίνοντας λίγες φορές εκτός, με την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών να τον βρίσκουν στην 4η θέση.

Καλή εμφάνιση είχαν και οι υπόλοιποι ανεξάρτητοι αναβάτες της Ducati, με τον Michale Ruben Rinaldi της Motocorsa Racing να ολοκληρώνει την ημέρα στην 6η θέση. Ο Sam Lowes της ELF Marc VDS Racing Team πλασαρίστηκε στην 11η, με τον ίδιο και την ομάδα του να προετοιμάζονται για την πρώτη τους αγωνιστική γεύση στα Motul WSBK. Παρά το γεγονός ότι είχε μία πτώση στην Στροφή 10 της πίστας, δεν τραυματίστηκε. Τέλος, ο Danilo Petrucci της Barni Spark Racing Team, ήταν καθ’ όλη την διάρκεια κοντά στην δεκάδα, τερματίζοντας τελικά 12ος.

Motul WSBK: Philip Island – Ο Toprak στην πρώτη θέση με νέο ρεκόρ γύρου

Η Τρίτη έφερε μαζί της μία πολλά υποσχόμενη Kawasaki, με τον Alex Lowes της Kawasaki Racing Team WorldSBK να βρίσκεται εντός δεκάδας και στα δύο σκέλη. Το πρωί ολοκλήρωσε τα δοκιμαστικά στην 8η θέση, ενώ το απόγευμα ήταν ακόμα ταχύτερος, φτάνοντας κάποια στιγμή μέχρι και την δεύτερη θέση, τερματίζοντας τελικά 5ος. Η απόδοσή του αυτή δείχνει ότι η συνεργασία του με τον αρχιμηχανικό της ομάδας του, Pere Riba, όπως επίσης και οι αναβαθμίσεις που έχει φέρει η Kawasaki για το 2024, ιδιαίτερα στον τομέα των ηλεκτρονικών, έχουν αποτέλεσμα.

Ο Axel Bassani, που προσαρμόζεται στη νέα του μοτοσυκλέτα, κέρδιζε συνεχώς θέσεις έχοντας καλύτερο ρυθμό από τα προηγούμενα δοκιμαστικά. Όπως και ο ομόσταυλός τους, Lowes, ο Bassani έγραψε τον καλύτερο χρόνο του το απόγευμα, τερματίζοντας στην 9η θέση. Οι δύο “πράσινοι” αναβάτες επικεντρώθηκαν κυρίως στη διάρκεια, γράφοντας πολλούς συνεχόμενους γύρους, ενώ κατά τη διάρκεια των απογευματινών δοκιμών βρέθηκαν για λίγο μέσα στην πρώτη πεντάδα.

Iker Lecuona

Ο τρίτος Ιάπωνας κατασκευαστής, η Honda, συνεχίζει να συναντά προκλήσεις στην Αυστραλία. Η μέρα δεν θα μπορούσε να έχει ξεκινήσει με χειρότερο τρόπο για τον Iker Lecuona του HRC. Ο Ισπανός ήλπιζε να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο από τα δοκιμαστικά του Portimao, σε μία τελευταία ευκαιρία να βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την νέα του μοτοσυκλέτα. Αντιθέτως, οι προσπάθειές του κατέληξαν στην αμμοπαγίδα στης Στροφής 11, μετά από ένα highside που τον άφησε εκτός δράσης για όλη την υπόλοιπη μέρα και ένα δεμένο χέρι. Από την άλλη, ο έτερος αναβάτης του HRC, Xavi Vierge, φάνηκε ως συνήθως περισσότερα υποσχόμενος στον ρυθμό αγώνα, παρά στον ένα γύρο. Το #97 κατάφερε να φτάσει μέχρι την 16η θέση, ενώ ο Lecuona βασιζόμενος στον καλύτερο χρόνο του το πρωί, πριν την πτώση του, πλασαρίστηκε στην 19η θέση γενικής. Τα κακά αυτά αποτελέσματα και η απουσία του Lecuona από το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, αφήνουν την Honda με πολλή δουλειά μέχρι το επόμενο Σαββατοκύριακο.

Motul WSBK: Philip Island – Ο Toprak στην πρώτη θέση με νέο ρεκόρ γύρου

Οι αναβάτες της δορυφορικής Bonovo Action BMW, Scott Redding και Garrett Gerloff εργάστηκαν, όπως και οι εργοστασιακοί, πάνω στη διαχείριση των ελαστικών σε ρυθμό αγώνα. Παρά το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισε στην Στροφή 1 νωρίς το πρωί, ο Gerloff συνέχισε, ενώ ήταν ο ένας από τους μόλις δύο αναβάτες που δεν έδειξαν να βελτιώνονται το απόγευμα. Ο ομόσταυλός του, Scott Redding δήλωσε ότι μέχρι και την στιγμή που έφτασε στην πίστα, δεν γνώριζε ότι η πίστα έχει νέα άσφαλτο, βγάζοντάς τον εκτός προγράμματος. Παρόλ’ αυτά, το απόγευμα πήγε πολύ καλά όντας η δεύτερη καλύτερα τοποθετημένη BMW στην 7η θέση, παίρνοντας την 8η γενικής. Πίσω του, βρέθηκε ο Remy Gardner της GYTR GRT Yamaha, ο οποίος ολοκλήρωσε τα δοκιμαστικά στην 9η θέση γενικής, ενώ ο ομόσταυλός του, Dominique Aegerter βρέθηκε στην 13η θέση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Gardner έκανε τους περισσότερους γύρους από όλους, φτάνοντας τους 103!

Motul WSBK: Philip Island – Ο Toprak στην πρώτη θέση με νέο ρεκόρ γύρου

Ο Philip Oetl (GMT94 Yamaha) παιδεύτηκε από τεχνικά ζητήματα στα FP1, καταφέρνοντας να πλασαριστεί στην 17η θέση. O Brad Ray (Yamaha Motoxracing WorldSBK Team), ο οποίος τρέχει επίσης με μοτοσυκλέτα της Iwata, βρέθηκε στην 20η θέση, μπροστά από τον Tito Rabat της Kawasaki Puccetti Racing. Πιο πίσω ακολούθησαν οι αναβάτες της PETRONAS MIE Racing Honda, Tarran Mackenzie και Adam Norrodin. Ο Mackenzie είχε μία πτώση στην Στροφή 3 με την μοτοσυκλέτα του να καταστρέφεται, ο ίδιος όμως έφυγε από το σημείο περπατώντας.

Την Παρασκευή 23/2 το Philip Island θα δώσει το εναρκτήριο λάκτισμα για την αγωνιστική σεζόν του 2023, με τους αναβάτες να έχουν ήδη πάρει μία πρώτη γεύση για το τι να περιμένουν από την καινούργια άσφαλτο. Toprak και Bulega έχουν θέσει τις βάσεις και δείχνουν πολλά υποσχόμενοι για τη νέα σεζόν, όμως το ερχόμενο Σαββατοκύριακο θα δείξει αν τα καλά τους αποτελέσματα στα δοκιμαστικά θα μεταφραστούν και σε βαθμούς στους αγώνες.

Θέση Αναβάτης Εθν. Ομάδα Μοτοσυκλέτα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 54 T. RAZGATLIOGLU TUR ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team BMW M 1000 RR 1'28.511   82
2 11 N. BULEGA ITA Aruba.it Racing - Ducati Ducati Panigale V4R 1'28.585 0.074 86
3 55 A. LOCATELLI ITA Pata Prometeon Yamaha Yamaha YZF R1 1'28.835 0.324 78
4 29 A. IANNONE ITA Team GoEleven Ducati Panigale V4R 1'29.001 0.490 82
5 22 A. LOWES GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR 1'29.211 0.700 88
6 21 M. RINALDI ITA Team Motocorsa Racing Ducati Panigale V4R 1'29.213 0.702 79
7 1 A. BAUTISTA ESP Aruba.it Racing - Ducati Ducati Panigale V4R 1'29.278 0.767 83
8 45 S. REDDING GBR Bonovo Action BMW BMW M 1000 RR 1'29.370 0.859 86
9 87 R. GARDNER AUS GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team Yamaha YZF R1 1'29.399 0.888 103
10 47 A. BASSANI ITA Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR 1'29.406 0.895 87
11 14 S. LOWES GBR ELF Marc VDS Racing Team Ducati Panigale V4R 1'29.432 0.921 94
12 9 D. PETRUCCI ITA Barni Spark Racing Team Ducati Panigale V4R 1'29.468 0.957 89
13 77 D. AEGERTER SUI GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team Yamaha YZF R1 1'29.648 1.137 98
14 60 M. VAN DER MARK NED ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team BMW M 1000 RR 1'29.716 1.205 100
15 65 J. REA GBR Pata Prometeon Yamaha Yamaha YZF R1 1'29.966 1.455 62
16 97 X. VIERGE ESP Team HRC Honda CBR1000 RR-R 1'29.977 1.466 91
17 5 P. OETTL GER GMT94 Yamaha Yamaha YZF R1 1'29.986 1.475 58
18 31 G. GERLOFF USA Bonovo Action BMW BMW M 1000 RR 1'30.381 1.870 69
19 7 I. LECUONA ESP Team HRC Honda CBR1000 RR-R 1'30.468 1.957 23
20 28 B. RAY GBR Yamaha Motoxracing WorldSBK Team Yamaha YZF R1 1'30.559 2.048 83
21 53 T. RABAT ESP Kawasaki Puccetti Racing Kawasaki ZX-10RR 1'31.029 2.518 87
22 95 T. MACKENZIE GBR PETRONAS MIE Racing Honda Honda CBR1000 RR-R 1'31.580 3.069 58
23 27 A. NORRODIN MAS PETRONAS MIE Racing Honda Honda CBR1000 RR-R 1'32.088 3.577 61

Νέος τιμοκατάλογος Honda 2025 – Σε άμεση ισχύ

Dream Deal για Transalp, CB750 Hornet, PCX, Forza και ADV 350
Τιμοκατάλογος Honda 2025
Από το

motomag

20/1/2025

Η Honda ανακοίνωσε τον νέο της τιμοκατάλογο, στον οποίο περιλαμβάνονται τα επερχόμενα μοντέλα 2025 αλλά και πολλές προσφορές μοντέλων 2024 και 2023 που είναι διαθέσιμα με μειωμένη τιμή.

Ο τιμοκατάλογος της Honda τίθεται άμεσα σε ισχύ και μέσα σε αυτόν θα βρείτε και τις νέες μειωμένες τιμές για όλα τα χωμάτινα  CRF. Να σημειωθεί ότι στις τιμές δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταφοράς, όπως και τα έξοδα έκδοσης πινακίδων αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ όπου βλέπετε "Dream Deais" είναι τα μοντέλα που βρίσκονται σε προσφορά. Αναλύτικά ο τιμοκατάλογος της Honda έχει ως εξής:

 

Μοντέλο

Ιπποδύναμη KW (HP)

Βάρος  (Kg)

Ενδεικτική Λ.Τ.Π.

Παπιά

 

 

 

ASTREA GRAND 110

6.4(8.7)/7.500

99

2.790 €

SUPRA-X 125

6.5(8.9)/7.250

105

3.090 €

ICONIC 125

7.1(9.6)/7.500

109

4.390 €

Σκούτερ

EM1e

1.7(2.3)

95

2.590 €

NEW VISION 110

6.4(8.7)/7.500

100

2.590 €

SH MODE 125

8.4(11.4)/8.500

118

3.150 €

PCX 125 DREAM DEAL

9.2(12.5)/8.750

130

3.290 €

NEW PCX 125

9.2(12.5)/8.750

130

3.650 €

NEW PCX 125 DX

9.2(12.5)/8.750

130

3.990 €

FORZA 125 DREAM DEAL

10.7(14.5)/8.750

162

5.200 €

FORZA 125 SMART TOP BOX 2024 DREAM DEAL

10.7(14.5)/8.750

162

5.600 €

NEW FORZA 125

10.7(14.5)/8.750

162

5.600 €

NEW FORZA 125 SPECIAL EDITION

10.7(14.5)/8.750

162

5.900 €

NEW FORZA 125 SMART TOP BOX

10.7(14.5)/8.750

162

6.000 €

NEW FORZA 125 SPECIAL EDITION SMART TOP BOX

10.7(14.5)/8.750

162

6.300 €

SH125

9.2(12.5)/8.250

137

4.000 €

SH125 SPORTY / VETRO

9.2(12.5)/8.250

137

4.100 €

SH125 TOP BOX

9.2(12.5)/8.250

137

4.100 €

SH125 SPORTY / VETRO TOP BOX

9.2(12.5)/8.250

137

4.200 €

SH125 SMART TOP BOX

9.2(12.5)/8.250

137

4.300 €

SH125 SPORTY / VETRO SMART TOP BOX

9.2(12.5)/8.250

137

4.400 €

SH150

12.4(16.9)/8.500

137

4.150 €

SH150 SPORTY / VETRO

12.4(16.9)/8.500

137

4.300 €

SH150 SMART TOP BOX

12.4(16.9)/8.500

137

4.450 €

SH150 SPORTY / VETRO SMART TOP BOX

12.4(16.9)/8.500

137

4.600 €

NEW SH350

21.5(29.2)/7.500

172

5.750 €

NEW SH350  SPORTY

21.5(29.2)/7.500

172

5.870 €

NEW SH350 SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

172

6.150 €

NEW SH350 SPORTY SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

172

6.270 €

FORZA 350  DREAM DEAL

21.5(29.2)/7.500

184

6.490 €

FORZA 350 SMART TOP BOX DREAM DEAL

21.5(29.2)/7.500

184

7.010 €

NEW FORZA 350

21.5(29.2)/7.500

184

6.890 €

NEW FORZA 350 SPECIAL EDITION

21.5(29.2)/7.500

184

6.990 €

NEW FORZA 350 SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

184

7.410 €

NEW FORZA 350 SPECIAL EDITION SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

184

7.510 €

ADV 350 DREAM DEAL

21.5(29.2)/7.500

184

6.890 €

ADV 350 SMART TOP BOX  DREAM DEAL

21.5(29.2)/7.500

184

7.410 €

NEW ADV 350

21.5(29.2)/7.500

184

7.290 €

NEW ADV 350 SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

184

7.810 €

NEW FORZA 750

43.1(58.6)/6.750

238

13.100 €

MC125

MSX125 GROM DREAM DEAL

7.2(9.8)/7.001

104

3.950 €

NEW MSX125 GROM

7.2(9.8)/7.001

104

4.250 €

NEW Z125 MONKEY

6.9(9.4)/6.750

103

4.550 €

ST125 DAX

6.9(9.4)/6.750

103

4.420 €

CB125F

8(10.9)/7.500

117

3.150 €

CB125R

11(15)/10.000

130

5.490 €

On-Off/Adventure

CRF300L

20.1(27.3)/8.500

142

6.300 €

CRF300 RALLY

20.1(27.3)/8.500

153

7.670 €

NX500 DREAM DEAL

36(47.6)/8.600

198

7.190 €

NC750X  DREAM DEAL

43.1(58.6)/6.750

214

9.000 €

NC750X DCT DREAM DEAL

43.1(58.6)/6.750

224

10.200 €

XL750 TRANSALP URBAN PACK DREAM DEAL

67.5(91.8)/9.550

208

11.500 €

XL750 TRANSALP SP. COLOR URBAN PACK DREAM DEAL

67.5(91.8)/9.550

208

11.750 €

NEW X-ADV 750

43.1(58.6)/6.750

236

14.770 €

CRF1100 AFRICA TWIN

75(102)/7.500

226

16.000 €

CRF1100 AFRICA TWIN SP. COLOR

75(102)/7.500

226

16.350 €

CRF1100 AFRICA TWIN DCT

75(102)/7.500

236

17.400 €

CRF1100 AFRICA TWIN DCT SP. COLOR

75(102)/7.500

236

17.750 €

CRF1100 AFRICA TWIN ES

75(102)/7.500

238

17.750 €

CRF1100 AFRICA TWIN ES SP. COLOR

75(102)/7.500

238

18.100 €

CRF1100 AFRICA TWIN ES DCT

75(102)/7.500

248

19.150 €

CRF1100 AFRICA TWIN ES DCT SP. COLOR

75(102)/7.500

248

19.500 €

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE EL. SUSPENSIONS

75(102)/7.500

238

20.550 €

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE SP. COLOR EL. SUSPENSIONS

75(102)/7.500

238

20.900 €

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE DCT EL. SUSPENSIONS

75(102)/7.500

248

21.950 €

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE DCT SP. COLOR EL. SUSPENSIONS

75(102)/7.500

248

22.300 €

Street

CB300R

23(31)/9.000

143

6.900 €

NEW GB350S

15,5(21)/5.500

180

5.150 €

CB500 HORNET

35(47.6)/8.500

191

7.190 €

CL500 DREAM DEAL

35(47.6)/8.500

192

6.750 €

CB650R

70(95.2)/12.000

205

9.450 €

CB650R E-CLUTCH

70(95.2)/12.000

207

9.950 €

CB750 HORNET DREAM DEAL

67.5(91.8)/9.550

190

7.990 €

NEW CB1000 HORNET

111,6(152)/11.000

211

11.850 €

NEW CB1000 HORNET SP

115,6(157)/11.000

212

13.850 €

Custom

NEW CMX500 REBEL

34(46.2)/8.500

190

        7.350 €

NEW CMX500 REBEL SP

34(46.2)/8.500

190

7.820 €

CMX1100 DREAM DEAL

64(87)/7.000

223

10.900 €

CMX1100 DCT DREAM DEAL

64(87)/7.000

233

12.300 €

NEW CMX1100

64(87)/7.000

223

12.500 €

NEW CMX1100 DCT

64(87)/7.000

233

13.900 €

NEW CMX1100 TOURING

64(87)/7.000

223

13.700 €

NEW CMX1100 DCT TOURING

64(87)/7.000

233

15.100 €

NEW CMX1100 DCT SPECIAL EDITION

64(87)/7.000

233

14.600 €

SPORT TOURING / TOURING

NT1100 ME ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ DREAM DEAL

75(102)/7.500

238

14.800 €

NEW NT1100 ME ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ

75(102)/7.500

238

16.500 €

NEW NT1100 DCT ΜΕ ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ

75(102)/7.500

238

17.900 €

NEW NT1100 DCT ΜΕ ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ELECTRIC SUSPENSIONS

75(102)/7.500

238

19.400 €

GL1800 B DCT

93(126.5)/5.500

365

33.500 €

GL1800 TOUR DCT

93(126.5)/5.500

383

44.100 €

Supersport

CBR500R

35(47.6)/8.600

192

8.100 €

CBR650R

70(95.2)/12.000

210

9.990 €

CBR650R E-CLUTCH

70(95.2)/12.000

213

10.490 €

CBR600RR

89(120)/14.250

193

12.900 €

CBR1000RR-R ST

160(217.6)/14.000

200

26.200 €

CBR1000RR-R SP

160(217.6)/14.000

200

30.800 €

Off-Road

CRF250R 24YM DREAM DEAL

-

-

9.150 €

CRF250RΧ 24YM DREAM DEAL

-

-

9.500 €

CRF450R 23YM DREAM DEAL

-

-

8.600 €

CRF450R 24YM DREAM DEAL

-

-

9.200 €

NEW CRF450RX 25YM

-

-

11.450 €

Montesa cota / trial

MONTESA 4RIDE

-

-

9.300 €

MONTESA COTA 4RT 301RR

-

-

12.000 €

MONTESA COTA 4RT 301RR REPSOL RACE REPLICA

-

-

12.000 €